Näin syntyi inFAMOUS Second Sonin Seattle ja sen sateet
Uudessa inFamous Second Son -videossa esitellään, kuinka pelin tapahtumapaikkana toimiva virtuaalinen Seattle syntyi.
Tänään on myös paljastunut, ettei pelissä ole lainkaan moninpeliä.
Tänään on myös paljastunut, ettei pelissä ole lainkaan moninpeliä.
Keskustelut (9 viestiä)
27.01.2014 klo 20.17 28
27.01.2014 klo 20.36 3
Hyvä juttu, että ei ole moninpeliä. Eipä ainakaan pääse yksinpeli kärsimään moninpelin vuoksi, niin kuin niin monissa muissa peleissä.
Harmi että pelissä on sadetta, sillä sehän vie resursseja hyvältä tarinalta, pelattavuudelta, pelialueelta ja graafisesta suorituskyvystä.
27.01.2014 klo 21.58 5
Hyvä juttu, että ei ole moninpeliä. Eipä ainakaan pääse yksinpeli kärsimään moninpelin vuoksi, niin kuin niin monissa muissa peleissä.
Harmi että pelissä on sadetta, sillä sehän vie resursseja hyvältä tarinalta, pelattavuudelta, pelialueelta ja graafisesta suorituskyvystä.
Harmi että pelissä on tarina ja tehtäviä, jotka vie resursseja mun aivokapasiteetista. Jep?
Rekisteröitynyt 04.11.2007
27.01.2014 klo 22.09 10
Hyvä juttu, että ei ole moninpeliä. Eipä ainakaan pääse yksinpeli kärsimään moninpelin vuoksi, niin kuin niin monissa muissa peleissä.
Komppaan. Kaikkiin peleihin ei sovi multiplayer, eikä siihen kannata lähteä tuhlaamaan resursseja ellei ole jotain erityistä tarjottavana.
Rekisteröitynyt 18.03.2012
28.01.2014 klo 09.34 1
Onneksi on pelifirmoja, jotka ymmärtävät tämän.
28.01.2014 klo 14.30
Hyvä juttu, että ei ole moninpeliä. Eipä ainakaan pääse yksinpeli kärsimään moninpelin vuoksi, niin kuin niin monissa muissa peleissä.
Komppaan. Kaikkiin peleihin ei sovi multiplayer, eikä siihen kannata lähteä tuhlaamaan resursseja ellei ole jotain erityistä tarjottavana.
Rekisteröitynyt 18.01.2010
28.01.2014 klo 14.51
Co-op olisi ainoa moninpelitila, joka edes jotenkin voisi toimia, mutta siinäkin pitäisi voimia tasapainottaa niin paljon, että hommasta menee maku muutaman pelitunnin jälkeen. PvP, turha edes yrittää.
Onneksi on pelifirmoja, jotka ymmärtävät tämän.
Ai kuten mass effect 3? Omasta mielestäni se oli surkea ja olisivat keskittyneet ihan tarinan tekemiseen kun oli muutenkin heillä tiukka aikataulu
Rekisteröitynyt 22.03.2012
28.01.2014 klo 16.56
muutenkin harmi ps4:lla kun pitää maksaa mp, ei sillä ettäkö mp kiinnostaisi, mutta joskus mgs4 & DS2 kaltaisissa peleissä on mukava ihan haasteen vuoksi yrittää platinoida.
& yleensä kun on sitte se pari turhaa mp trophya, niin siihen sekin satunnainen platinoiminen jää, ellei pulita 50€.
harmi.
sen verta lyhyitä monet yksinpelit ollu tässä generaatiossa, että tuonut edes jotain lisäarvoa/tekemistä tuo platinointi, jos ollut hauska peli (mgs4 big boss läpinpeluu, dead space plasma cutter only läpinpeluu jne..), mutta ei sitte enää.
muuten näyttää pelillisesti hyvältä, joksenkin turhan tutulta.
olisi tehnyt tällekin pelille ihan hyvää jos se olisi tuore IP.
iF sarjaa turha jatkaa, sillä niin pieni brandi, & monet sarjasta kiinnostumattomat ovat vain tyyliin: meh, just another iF game.
uusi IP & parempi pääjehu, niin paremmin menis kaupaks.
mutta pakko kait se on tuolla nasevalla pretty boylla yrittää jotain tyhjänpäivästä mass appealia saada.
28.01.2014 klo 22.48
Co-op olisi ainoa moninpelitila, joka edes jotenkin voisi toimia, mutta siinäkin pitäisi voimia tasapainottaa niin paljon, että hommasta menee maku muutaman pelitunnin jälkeen. PvP, turha edes yrittää.
Onneksi on pelifirmoja, jotka ymmärtävät tämän.
Ai kuten mass effect 3? Omasta mielestäni se oli surkea ja olisivat keskittyneet ihan tarinan tekemiseen kun oli muutenkin heillä tiukka aikataulu
Se moninpeli oli parempi kuin kampanja (joojoo "kampanja oli paska koska moninpeli") ja loistavasti nidottu kampanjaan (vaikka parempikin olis voinut olla esim moninpeli ENNEN kampanjaa). Et olis voinut huonompaa esimerkkiä ottaa.
Mass Effect 3 meni metsään siinä kun Hudson & Co alkoivat sooloilemaan ja tuhosivat tiimin työn yhdellä istunnolla.