Virallista tietoa seuraavasta Hitman-pelistä
Io-Interactive on katkaissut hiljaisuuden ja kertonut hieman, missä seuraavan Hitman-pelin kanssa mennään. Se on tekeillä PC:lle sekä next-gen-konsoleille ja sijoittuu Agentti 47:n uran huippuaikaan. Ympäri maailmaa kierretään tutun Diana Burnwoodin tuella. Pelin luvataan keskittyvän Hitman-pelien olennaisiin asioihin: paljon tappotyökaluja, paljon kohteita, eksoottisia paikkoja.
Pelimoottorina toimii Glacier 2, minkä myötä mukaan luvataan tulevan kaikkien aikojen isoimmat koskaan Hitman-peliin rakennetut kentät. Tekijät kertovat, että kentät on suunniteltu avoimiksi hiekkalaatikoiksi, joissa saa temmeltää oman mielensä mukaan. Contracts-pelimoodi tekee myös paluun, eikä Agentti 47:llä ole enää 'taikataskuja'...
Lisätietoja luvataan tämän vuoden varrella.
Lähde: Hitman.com
Keskustelut (20 viestiä)
16.01.2014 klo 19.44 9
16.01.2014 klo 20.05 3
16.01.2014 klo 20.10 14
Ottivat opiksi Absolutshitistä, hyvä pojat.
talk is cheap
16.01.2014 klo 20.13 14
16.01.2014 klo 20.39 3
Jos porukalla on sama ajattelutapa niin ei siinä paljoa auta luvatut muutokset kun he eivät yksinkertaisesti vaan tajua. Sama kuin yrittäisi selittää futisfanille miksi lätkä on hienoa.
Näiden lupausten ja myyntitavoitteiden pohjalta odotettavissa on sellainen avoin "Valitse miten pelaat" peli jossa kaikki viholliset on helppo kiertää, hakata ne tappelussa yhden napin meleellä ja kantamalla jotain supertehokasta konepistoolia. Jos hyvin käy niin Dianalta voi pyytää jotain apuvoimia tai pelinsisäistä walkthroughta, joka käynnistyy väkisin jos peli luulee pelaajan olevan eksyksissä. Promises delivered!
16.01.2014 klo 21.02 1
Rekisteröitynyt 29.05.2008
16.01.2014 klo 22.00 10
16.01.2014 klo 22.53 6
Mitäs näitä nyt on... Resident Evil 6, Mass Effect 3, Dead Space 3, Halo 4, Splinter Cell Blacklist... pelejä joiden on väitetty palaavaan sarjan juurille. DEERP! Jopa Absolutionin kanssa puhuivat että haluavat edelleen palvella puristeja.
Jos porukalla on sama ajattelutapa niin ei siinä paljoa auta luvatut muutokset kun he eivät yksinkertaisesti vaan tajua. Sama kuin yrittäisi selittää futisfanille miksi lätkä on hienoa.
Näiden lupausten ja myyntitavoitteiden pohjalta odotettavissa on sellainen avoin "Valitse miten pelaat" peli jossa kaikki viholliset on helppo kiertää, hakata ne tappelussa yhden napin meleellä ja kantamalla jotain supertehokasta konepistoolia. Jos hyvin käy niin Dianalta voi pyytää jotain apuvoimia tai pelinsisäistä walkthroughta, joka käynnistyy väkisin jos peli luulee pelaajan olevan eksyksissä. Promises delivered!
No sen verran pitää korjata, että Blacklist tosiaan palasikin ja teki sen vielä hyvin. Paras Splinter Cell sitten Chaos Theoryn
Rekisteröitynyt 22.03.2012
17.01.2014 klo 00.24
ei oo muuten fiilistä mission briefingeissä.
17.01.2014 klo 05.39 1
No älä ny viitti. Tän oli pakko olla rölli, sehän oli ihan hirveä pökäle, ja kaikenlisäks sam fischer oli kastroitu...
Rekisteröitynyt 29.10.2007
17.01.2014 klo 06.18 8
paskaa luvassa, kumpa Bateson älyäisi jättää tämän kuolevan sarjan. mutta jollei, niin mikäli vanhaan meinaavat palata, palkkaisivat edes originaalin Dianan äänen takas.
ei oo muuten fiilistä mission briefingeissä.
Miksi asiat muuttuu? Byy, pelaamatta paskaa!
Sori, tuolta tuo vain kuulosti. Itse odotan ainakin innolla, veikkaan Absolutionin vastaanoton vähän herätelleen Hitmanin kehittäjiä (kumpaakin tiimiä vai onko niitä nyt vain yksi) oikeaan suuntaan.
17.01.2014 klo 09.15 6
17.01.2014 klo 10.36
17.01.2014 klo 11.01 1
Noi lentotaulun mestat on muuten kenttiä mihin mennään ainakin.
Suomi mainittu!!
17.01.2014 klo 11.04
17.01.2014 klo 11.57 2
vähän ihmetyttää kyllä että yhdessäkään pelissä lentokenttää ei ole juuri hyödynnetty. aina on jotain teleporttia.
17.01.2014 klo 13.44
Rekisteröitynyt 22.03.2012
17.01.2014 klo 20.45 2
paskaa luvassa, kumpa Bateson älyäisi jättää tämän kuolevan sarjan. mutta jollei, niin mikäli vanhaan meinaavat palata, palkkaisivat edes originaalin Dianan äänen takas.
ei oo muuten fiilistä mission briefingeissä.
Miksi asiat muuttuu? Byy, pelaamatta paskaa!
luultavimmin onkin.
kiteytettynä pelin tulisi olla sen suuntainen mitä colephelps sanoi, mutta luultavimmin se on sellainen mitä COD-jonne sanoi.
ei se muutos haittaa, mutta heittää nyt vanhat hyvät äänet, pelimekaniikat, pelialueet yms.. roskiin, & tilalle cinemaattinen putkiräiske paskalla tarinalla [eli K&L3], niin mitä vitun järkeä siinä nyt on.
& miksi ihmeessä tähän peliin tulisi keneenkään suhtautua muuten kuin että 'pelaamatta paskaa' ?
sillä mikäli tämän uudistetun IOI tiimin aiempaan tuotantoon lukeutuu sellaisia pökäleitä kuin K&L 1&2, sekä heidän visionsa 47:n tulevaisuudesta on Abortionin kaltainen kärpäsenkakka, niin miksi vitussa kolmen täysin epäonnistuneen kikkareen jälkeen ei voi jo automaattisesti odottaa paskaa paskan tilalle ?
idiootit siellä tekee hitiksiä samalla periaatteella kuin laraakin pukataan ulos, eli peliä pelin perään apinoiden sitä minkä oletetaan olevan suosittua & toivotaan parasta.
kun epäonnistuttin cod/gears/UC apinoinnissa, nyt alkoi sitten se klassinen paluu juurille sepitys.
18.01.2014 klo 01.22
Itsehän lopettaisin pelaamisen kokonaan siinä tilanteessa jossa jokainen julkistettu jatko-osa saisi minut valittamaan kuinka huono kyseisestä pelisarjasta onkaan tullut ja kuinka koko peliala on nykyisin paskaa.
Onneksi olenkin kasuaalipelaaja ja nautin peleistä edelleen.
Rekisteröitynyt 22.03.2012
19.01.2014 klo 14.09
se vasta olisikin hirveä tilanne, silloin kaikki paska menisi läpi, eikä olisi toivoakaan laadusta.
lähtökohtaisesti sekä minä että monet muut olemme odottaneet innolla jatkoa vanhoille sarjoille, mutta kerta toisensa jälkeen on vain joutunut pettymään, kun yleensä ne kaikki hyväksi havaitut peruselementitkin on poistettu.
että mitä tulee jatko-osiin, niin syystäkin saa olla pessimisti.
mutta on tässä viime generaation aikana tullut hyviäkin uusia pelejä (Witcher sarja, Dead Space 1, Souls pelit, inFamous jne..), ettei ihan vielä ole tarvetta heittää lusikkaa nurkkaan tämän harrastuksen parissa.
vaikka kyllähän se innostus laantuu huomattavasti surkeiden jatko-osien & onnettomien uusien konsoleiden (PS4: kaikki media ominaisuudet poistettu, eikä edes flash tukea selaimella jne...) tullessa markkinoille.
mutta, niin kauoin kun on muun muassa CD Project Redin kaltaisia tekijöitä mukana, on syytä olla kiinnostunut tulevasta.
hienosti jättävät kunnialla TW3:n sarjan viimeiseksi & siirtyvät uusiin peleihin, kumpa muut ottaisi mallia.