Näin pärjäsi virtuaalikuski oikean kuskin rinnalla
Marraskuun alussa Viagame etsi innokkaita osallistumaan testiin, jossa ajettiin autopeliä ja vastuksena oli oikea kuski oikeassa autossa samalla oikealla radalla. Lisäjippona oli, että pelaaja oli pelatessaan kyydissä kyseisessä autossa. Näin testi eteni.
Keskustelut (10 viestiä)
Rekisteröitynyt 11.04.2007
19.12.2013 klo 15.53 16
19.12.2013 klo 16.13 2
Mikä järki tässä on? Tottakai G-voimat häiritsevät pelaamista, koska ne eivät vastaa ruudun tapahtumia.
Because we can.
19.12.2013 klo 16.48 6
Rekisteröitynyt 28.10.2007
19.12.2013 klo 17.30 3
Rekisteröitynyt 20.02.2010
19.12.2013 klo 19.12 1
19.12.2013 klo 22.40 2
19.12.2013 klo 23.37
20.12.2013 klo 00.55 1
Typerä idea, ajoradat ovat eri kuskeilla kuitenkin erit joten epäreilua vertailua pakottaa pelaamaan liikkuvan auton kyydissä. Reilumpaa ja tieteellisesti järkevämpää olisi ollut ajeluttaa molempia realistisella simulaattorilla (ei, Forza tai Gran Turismo ei ole realistinen simulaattori) ja vertailla sitten aikoja.
Kertoisit nyt mikä on sinun mielestäsi realistinen simulaattori, niin minä sitten kerron kuinka epärealistista arcade-ajelua se oikeasti on.
21.12.2013 klo 17.43
Typerä idea, ajoradat ovat eri kuskeilla kuitenkin erit joten epäreilua vertailua pakottaa pelaamaan liikkuvan auton kyydissä. Reilumpaa ja tieteellisesti järkevämpää olisi ollut ajeluttaa molempia realistisella simulaattorilla (ei, Forza tai Gran Turismo ei ole realistinen simulaattori) ja vertailla sitten aikoja.
Kertoisit nyt mikä on sinun mielestäsi realistinen simulaattori, niin minä sitten kerron kuinka epärealistista arcade-ajelua se oikeasti
on.
Esim. parempien f1 tallien simulaattorit ovat kuulemma ihan ok...
21.12.2013 klo 20.57
Ehkä olisi pitänyt niin kokeilla että miten tuollainen kuski pärjää virtuaali ratissa pelaajaa vastaan, eikä todellakaan noin tai toinen vaihtoehto että joku paljon oikeasti virtuali autopelejä pelanut olisi mennyt oikeata autoa ajaa ammattikuskia vastaan.
tehty jo
mutta silti melkoista ajan haaskausta