Tuorein sisältö

Näin pärjäsi virtuaalikuski oikean kuskin rinnalla

19.12.2013 klo 15.00 | Luettu: 8976 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Marraskuun alussa Viagame etsi innokkaita osallistumaan testiin, jossa ajettiin autopeliä ja vastuksena oli oikea kuski oikeassa autossa samalla oikealla radalla. Lisäjippona oli, että pelaaja oli pelatessaan kyydissä kyseisessä autossa. Näin testi eteni.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Lakifirma syyttää EA... Xboxille dokumentoid... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (10 viestiä)

Sir_Rymylys

Rekisteröitynyt 11.04.2007

19.12.2013 klo 15.53 16 tykkää tästä

Mikä järki tässä on? Tottakai G-voimat häiritsevät pelaamista, koska ne eivät vastaa ruudun tapahtumia.
lainaa
Insinöörit

19.12.2013 klo 16.13 2 tykkää tästä

Sir_Rymylys kirjoitti:
Mikä järki tässä on? Tottakai G-voimat häiritsevät pelaamista, koska ne eivät vastaa ruudun tapahtumia.

Because we can.
lainaa
SuckaMC

19.12.2013 klo 16.48 6 tykkää tästä

Typerä idea, ajoradat ovat eri kuskeilla kuitenkin erit joten epäreilua vertailua pakottaa pelaamaan liikkuvan auton kyydissä. Reilumpaa ja tieteellisesti järkevämpää olisi ollut ajeluttaa molempia realistisella simulaattorilla (ei, Forza tai Gran Turismo ei ole realistinen simulaattori) ja vertailla sitten aikoja.
lainaa
Meitzi

Rekisteröitynyt 28.10.2007

19.12.2013 klo 17.30 3 tykkää tästä

Ei tuossa ollu kyllä järjen hiventäkään.
lainaa
Betrunken

Rekisteröitynyt 20.02.2010

19.12.2013 klo 19.12 1 tykkää tästä

Ehkä olisi pitänyt niin kokeilla että miten tuollainen kuski pärjää virtuaali ratissa pelaajaa vastaan, eikä todellakaan noin tai toinen vaihtoehto että joku paljon oikeasti virtuali autopelejä pelanut olisi mennyt oikeata autoa ajaa ammattikuskia vastaan.
lainaa
Alumiini

19.12.2013 klo 22.40 2 tykkää tästä

Rooster teeth immersion...
lainaa
usaisdominate

19.12.2013 klo 23.37

tulevaisuudessa es-jonne terminaattorin puikkoihin vs. oikea sotilas.
lainaa
höpönlöpön

20.12.2013 klo 00.55 1 tykkää tästä

SuckaMC kirjoitti:
Typerä idea, ajoradat ovat eri kuskeilla kuitenkin erit joten epäreilua vertailua pakottaa pelaamaan liikkuvan auton kyydissä. Reilumpaa ja tieteellisesti järkevämpää olisi ollut ajeluttaa molempia realistisella simulaattorilla (ei, Forza tai Gran Turismo ei ole realistinen simulaattori) ja vertailla sitten aikoja.


Kertoisit nyt mikä on sinun mielestäsi realistinen simulaattori, niin minä sitten kerron kuinka epärealistista arcade-ajelua se oikeasti on.
lainaa
Niilo

21.12.2013 klo 17.43

höpönlöpön kirjoitti:
SuckaMC kirjoitti:
Typerä idea, ajoradat ovat eri kuskeilla kuitenkin erit joten epäreilua vertailua pakottaa pelaamaan liikkuvan auton kyydissä. Reilumpaa ja tieteellisesti järkevämpää olisi ollut ajeluttaa molempia realistisella simulaattorilla (ei, Forza tai Gran Turismo ei ole realistinen simulaattori) ja vertailla sitten aikoja.


Kertoisit nyt mikä on sinun mielestäsi realistinen simulaattori, niin minä sitten kerron kuinka epärealistista arcade-ajelua se oikeasti
on.


Esim. parempien f1 tallien simulaattorit ovat kuulemma ihan ok...
lainaa
simpsonsdidit

21.12.2013 klo 20.57

Betrunken kirjoitti:
Ehkä olisi pitänyt niin kokeilla että miten tuollainen kuski pärjää virtuaali ratissa pelaajaa vastaan, eikä todellakaan noin tai toinen vaihtoehto että joku paljon oikeasti virtuali autopelejä pelanut olisi mennyt oikeata autoa ajaa ammattikuskia vastaan.


tehty jo

mutta silti melkoista ajan haaskausta
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova