Bungien Destiny julkaistaan 9.9.2014
Bungie on julkistanut Destiny-pelinsä julkaisupäivän ja siihen on vielä 10 kuukautta. PS4- ja PS3-pelaajat pääsevät ensimmäisenä kokeilemaan peliä sen betatestissä ensi kesänä, mutta julkaisu on vasta syksyllä, 9.9.2014.
Viestissään Bungie kertoo, kuinka Destiny on ollut uusi alku tiimille ja kuinka rima sen kanssa asetettiin erityisen korkealle. Samoin pelistudio kiittelee fanien tukea ja innostusta.
"Uskomme että tämä on oikea päätös pelillemme, studiollemme ja intohimoiselle yhteisöllemme. Kiitos, että olette tulleet mukaamme tähän seikkailuun. Nähdään tähdissä."
Keskustelut (5 viestiä)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 08.08.2008
07.12.2013 klo 13.02 12
Rekisteröitynyt 21.12.2010
07.12.2013 klo 14.24 5
Mieluummin kunnolla viilattu peli, kuin pikaisesti rahan toivossa ulos puskettu rikkinäinen peli.
Juurikin näin. Mutta peli julkistettiin lähes vuosi sitten ja julkaisua vihjailtiin jo tälle vuodelle, joten vähän tuntuu että kehityksessä on saattanut olla jonkinlaista ongelmaa.
07.12.2013 klo 15.29 4
Mieluummin kunnolla viilattu peli, kuin pikaisesti rahan toivossa ulos puskettu rikkinäinen peli.
Juurikin näin. Mutta peli julkistettiin lähes vuosi sitten ja julkaisua vihjailtiin jo tälle vuodelle, joten vähän tuntuu että kehityksessä on saattanut olla jonkinlaista ongelmaa.
Peliä ei ole missään vaiheessa vihjattu vuodelle 2013, kun ensimmäisiä tietoja pelistä satoin 2012, luvattiin 2013 kertoa lisää. Kesällä kerrottiin, että peli tulee 2014.
07.12.2013 klo 19.22
Tai sitten projektilla on vaan rutkasti ylimääräistä aikaa, mihin kesän beettatesti kyllä viittaa.
07.12.2013 klo 21.53 1
Saa aika hyvä projektimanageri (käytännössä profeetta) olla, jos 10kk asti päivälleen näin suuren projektin aikatauluttaa.
Tai sitten projektilla on vaan rutkasti ylimääräistä aikaa, mihin kesän beettatesti kyllä viittaa.
Betatestin on syytäkin olla ajoissa. Myös Bungien Haloissa betatestit ovat olleet vielä aikaisemmin, ja yleensä niiden moninpelit ovat myös toimineet julkaisussa, vaikka studion mukaan pelien viimeistelyssä on aina tullut kiire. Toisin on esimerkiksi Battlefieldissä, jossa "beta" on moninpelidemo pari viikkoa ennen julkaisua, ja taas tänä syksynä nähtiin kuinka siinä kävi.