Project Cars jätti X360:n ja PS3:n syömään pölyään
WMD Portal kertoo, että erinomaisen komean näköinen, yhteisön avustuksella joka vaiheessa rakennettu autopeli Project Cars loikkaa seuraavalle konsolisukupolvelle.
Peli oli tulossa PC:lle, X360:lle, PS3:lle ja Wii U:lle, mutta nyt tekijät ilmoittavat että julkaisualustat ensi vuoden loppupuolella tulevatkin olemaan PC, SteamOS, Xbox One, PS4 ja Wii U.
Tässä pelin tuoreimmat trailerit.
Peli oli tulossa PC:lle, X360:lle, PS3:lle ja Wii U:lle, mutta nyt tekijät ilmoittavat että julkaisualustat ensi vuoden loppupuolella tulevatkin olemaan PC, SteamOS, Xbox One, PS4 ja Wii U.
Tässä pelin tuoreimmat trailerit.
Keskustelut (15 viestiä)
07.11.2013 klo 11.13 1
Rekisteröitynyt 09.08.2009
07.11.2013 klo 13.48 6
Vanha konsoli aiheuttaa ettei saada parhaita grafiikoita uudella koneella ja vanhalla peli sitten toimii vähän miten sattuu.
PCeelle tulee sitten hommattua.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
07.11.2013 klo 14.13 8
Minusta oikea päätös.
Vanha konsoli aiheuttaa ettei saada parhaita grafiikoita uudella koneella ja vanhalla peli sitten toimii vähän miten sattuu.
PCeelle tulee sitten hommattua.
Mukana on kuitenkin WiiU, joka on teknisesti hyvin lähellä PS3:a ja XO:ta.
Rekisteröitynyt 09.08.2009
07.11.2013 klo 14.22
Minusta oikea päätös.
Vanha konsoli aiheuttaa ettei saada parhaita grafiikoita uudella koneella ja vanhalla peli sitten toimii vähän miten sattuu.
PCeelle tulee sitten hommattua.
Mukana on kuitenkin WiiU, joka on teknisesti hyvin lähellä PS3:a ja XO:ta.
Enpäs huomannutkaan.
Onkohan WiiUlle tulossa joku riisuttu versio sitten?
07.11.2013 klo 15.05 2
Päätös keskittyä uuden sukupolven konsoleihin ja PC:hen tässä vaiheessa oli järkevä, ottaen huomioon että pelin julkaisu on vasta vuoden päästä. Tässä vaiheessa iso osa PS3:sta ja 360:sta on jo naftaliinissa, ja näillä konsoleilla kilpailua autopeleissä on jo muutenkin huomattavasti.
07.11.2013 klo 15.49 1
07.11.2013 klo 18.43
07.11.2013 klo 18.55
Minusta oikea päätös.
Vanha konsoli aiheuttaa ettei saada parhaita grafiikoita uudella koneella ja vanhalla peli sitten toimii vähän miten sattuu.
PCeelle tulee sitten hommattua.
Mukana on kuitenkin WiiU, joka on teknisesti hyvin lähellä PS3:a ja XO:ta.
Noniin, Wii U on graafiselta kyvyltään huomattavasti x0:ta ja ps 3:a tehokkaampi. Prosessorin puolesta ei, mutta voisin mutuna heittää, että rata-autopeli ei ole niin "processor dependent".
Minkäs prosessorin Project Carssin uusimmat versiot muuteen vaativat pc:llä pyöriäkseen 60fps?
07.11.2013 klo 20.42
Minkäs prosessorin Project Carssin uusimmat versiot muuteen vaativat pc:llä pyöriäkseen 60fps?
Nykypelit vaativat tehoa enemmänkin näytönohjaimelta kuin prosessorilta.
Näytönohjaimena täällä toimii kaksi kappaletta nVidian GTX 680 2GB SC korttia.
Aika korkealle saa grafiikat nostaa niin että peli pyörii 60fps resoluutiolla 5760x1080.
Oikeastaan AA on ainoa josta joutuu vähän karsimaan ja se johtuu siitä että näytönohjaimeni ovat vain 2GB malleja. 4GB malleilla tuskin olisi mitään ongelmia.
Perus 1920x1080 resoluutiolla peli kuitenkin pyörii kaikki nupit kaakossa jatkuvan tasaisella 60fps:llä, mutta yhdellä näytöllä on melko tylsää pelata.
07.11.2013 klo 21.54
08.11.2013 klo 00.28
Rekisteröitynyt 07.08.2007
08.11.2013 klo 03.06 4
Minusta oikea päätös.
Vanha konsoli aiheuttaa ettei saada parhaita grafiikoita uudella koneella ja vanhalla peli sitten toimii vähän miten sattuu.
PCeelle tulee sitten hommattua.
Mukana on kuitenkin WiiU, joka on teknisesti hyvin lähellä PS3:a ja XO:ta.
Noniin, Wii U on graafiselta kyvyltään huomattavasti x0:ta ja ps 3:a tehokkaampi. Prosessorin puolesta ei, mutta voisin mutuna heittää, että rata-autopeli ei ole niin "processor dependent".
Öö...useiden devaajien mukaan Wii U on sekä Xbox 360:stä, että PS3:a tehottomampi ja myös graafiselta suorituskyvyltään.
08.11.2013 klo 18.05 3
Minusta oikea päätös.
Vanha konsoli aiheuttaa ettei saada parhaita grafiikoita uudella koneella ja vanhalla peli sitten toimii vähän miten sattuu.
PCeelle tulee sitten hommattua.
Mukana on kuitenkin WiiU, joka on teknisesti hyvin lähellä PS3:a ja XO:ta.
Noniin, Wii U on graafiselta kyvyltään huomattavasti x0:ta ja ps 3:a tehokkaampi. Prosessorin puolesta ei, mutta voisin mutuna heittää, että rata-autopeli ei ole niin "processor dependent".
Öö...useiden devaajien mukaan Wii U on sekä Xbox 360:stä, että PS3:a tehottomampi ja myös graafiselta suorituskyvyltään.
Ei se olisi edes mahdollista. Suurin osa pelin tekijöistä sanoo sitä paljon tehokkaammaksi. Bayonetta 2 tai X ei onnistuisi viime sukupolvien koneilla.
08.11.2013 klo 20.35 2
Minusta oikea päätös.
Vanha konsoli aiheuttaa ettei saada parhaita grafiikoita uudella koneella ja vanhalla peli sitten toimii vähän miten sattuu.
PCeelle tulee sitten hommattua.
Mukana on kuitenkin WiiU, joka on teknisesti hyvin lähellä PS3:a ja XO:ta.
Noniin, Wii U on graafiselta kyvyltään huomattavasti x0:ta ja ps 3:a tehokkaampi. Prosessorin puolesta ei, mutta voisin mutuna heittää, että rata-autopeli ei ole niin "processor dependent".
Öö...useiden devaajien mukaan Wii U on sekä Xbox 360:stä, että PS3:a tehottomampi ja myös graafiselta suorituskyvyltään.
Hah hah hah, no ei siinä mitään Bladekill, sait mielenkiintoni heräämään. Anna linkkiä, missä joku kehittäjä näin sanoo, niin voin sitten naureskella niille.
Ps. Voit ihan itse käydä lukemassa vähän suuntaa antavaa dataa wikipediasta.
Huomioi vaikka minkä mallisille pc-näytönohjaimille mikäkin on eniten sukua.
08.11.2013 klo 21.39 2
Öö...useiden devaajien mukaan Wii U on sekä Xbox 360:stä, että PS3:a tehottomampi ja myös graafiselta suorituskyvyltään.
En tiedä montako persoonaa sinulla on mutta devaaja tuskin olet siltikään. Wii U on graafisilta ominaisuuksiltaan (efektit, muistin määrä) paljon kehittyneempi kuin vanhat konsolit. Tämä ei ole mielipideasia vaan fakta, eikä se muuksi muutu vaikka kuinka toivoisit muuta. Oikeat kehittäjät puhuvat aivan päinvastaista kuin väität.