17.09.2013 klo 11.00 | Luettu: 12884 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen
Battlefield 4:n uusi moninpelitraileri esittelee moninpelin ominaisuuksia ja uutuuksia. Commander Mode ja dynaamiset ympäristöt ovat myös mukana. Tyty-tyy tyy ty-tyy-tyy!
"Unscripted -- moments".
Yeah, right... Menee vielä pari vuotta että saadaan skriptaamatonta hajoamista niin että koko kartta menee paskaks ihan kunnolla.
edellisen ennakkotilasin ja peruin päästyäni betaan. nyt odotan vain, onko lokakuussa julkaistava demo ihan niin paskaa kuin odotan sen olevan. jos ei, niin saatan jopa joskus alennuksesta pelin ostaa
VarmastiJoo kirjoitti: "Unscripted -- moments".
Yeah, right... Menee vielä pari vuotta että saadaan skriptaamatonta hajoamista niin että koko kartta menee paskaks ihan kunnolla.
Bad Company 2:ssa sai melkein kaiken kartalla olevan matalaksi. Siitä pelistä on Battlefield-sarja mennyt huonompaan suuntaan muutenkin.
Tämäkin näyttää lähinnä vuosipäivitykseltä BF3:een. Uusia pyssyjä ja ajokkeja on ja varmasti monta BF3:a vaivannutta ongelmaa on korjattu. Pelimoottori on kuitenkin käytännössä sama, mikä tarkoittaa samanlaista pelattavuutta, mikä taas tarkoittaa ettei se ole yhtä hauskaa kuin BC2.
Julu
17.09.2013 klo 13.14
1
Tälläs adhd hippaa jaksaa porukat vaa pelailla.
varottaja
17.09.2013 klo 13.42
2
apex kirjoitti:
VarmastiJoo kirjoitti: "Unscripted -- moments".
Yeah, right... Menee vielä pari vuotta että saadaan skriptaamatonta hajoamista niin että koko kartta menee paskaks ihan kunnolla.
Bad Company 2:ssa sai melkein kaiken kartalla olevan matalaksi. Siitä pelistä on Battlefield-sarja mennyt huonompaan suuntaan muutenkin.
.
Joo ne CoDin kokoiset kartat ja "yksityiskohdat" WAU. herää
varottaja
17.09.2013 klo 13.44
1
VarmastiJoo kirjoitti: "Unscripted -- moments".
Yeah, right... Menee vielä pari vuotta että saadaan skriptaamatonta hajoamista niin että koko kartta menee paskaks ihan kunnolla.
"player controlled" Kannaaks liian hätäisesti lainata. Eipä ole samanlaista muissa FPS peleissä niin mitä valitat.
LolMunis
17.09.2013 klo 13.54
3
Mitä veikkaatte toivookohan munis joululahjaksi tämän kokkelilootalle?
kaup-pias
17.09.2013 klo 13.58
8
Tuo "levolution" paske alkaa käymään hermoille kun ovat kuitenkin skriptattuja, vaikka sanotaan että voi itse aiheuttaa niin aina ne rakennukset samalla tavalla sortuvat, ja perustaloissa ei ole kuin 1-2 merkityksetöntä tuhottavaa seinää..
VarmastiJoo kirjoitti: "Unscripted -- moments".
Yeah, right... Menee vielä pari vuotta että saadaan skriptaamatonta hajoamista niin että koko kartta menee paskaks ihan kunnolla.
Bad Company 2:ssa sai melkein kaiken kartalla olevan matalaksi. Siitä pelistä on Battlefield-sarja mennyt huonompaan suuntaan muutenkin.
.
Joo ne CoDin kokoiset kartat ja "yksityiskohdat" WAU. herää
wat
BC2:ssa oli konsoleille oikein sopivat kartat, eikä samaa tylsää aavikkoa joka mapissa. Ja olihan siellä PC-pelaajille Harvest Day ja Heavy Metal isompien joukossa. Pelattavuus oli hauskempaa koska mukarealismia oli vähemmän (heti aukeava laskuvarjo, ei liikaa fall damagea), ja luokat paremmin tasapainossa.
itkenparrun kirjoitti: uliuli minä haluan pelit 2030-luvulta NYT!
Melkonen vertaus taas. Tässä toinen:
Siinä ei ole mitään vikaa, jos haluaa lentävän auton, mutta ainoastaan idiootti tekee kompromissin, jossa helikopteri roikottaa tavallista autoa vaijerin varassa, samalla kun itse istuu auton sisällä leikkimässä lentämistä, ja on vielä niinkin tyytyväinen tilanteeseen, että kaikkeen kritiikkiin hyökätään vihamielisellä torjunnalla.
Mirrs
17.09.2013 klo 15.31
1
Mirr5 kirjoitti:
itkenparrun kirjoitti: uliuli minä haluan pelit 2030-luvulta NYT!
Melkonen vertaus taas. Tässä toinen:
Siinä ei ole mitään vikaa, jos haluaa lentävän auton, mutta ainoastaan idiootti tekee kompromissin, jossa helikopteri roikottaa tavallista autoa vaijerin varassa, samalla kun itse istuu auton sisällä leikkimässä lentämistä, ja on vielä niinkin tyytyväinen tilanteeseen, että kaikkeen kritiikkiin hyökätään vihamielisellä torjunnalla.
Kommenttisi osui jälleen kerran naulan kantaan. Hienoa!
Siipi
17.09.2013 klo 18.17
1
Joo tuo levolution -hehkutus alkaa tosiaan jo närästää. "Voit jopa ajaa tankkerin rantaan!" Woah! Ja todellisuudessa se on todnäk skriptattu että sen joku käy tyrkkäämässä liikenteeseen ja sitten se ultracoolisti kolahtaa rantahietsuun. Thats it. Vähän kuin kolmosessa Caspian Borderin radiotorni, ekalla kerralla oli että mitä helevettiä täällä oikein tapahtuu, nykyään että "jaha, matsi onki jo näin lopussa.."
Toinen asia joka närästää, on nuo aseet. Itse olen hypännyt battlefield-kelkkaan bad company 2:sta lähtien ja tuleva nelkku on jo lajissaan 3. peli, josta löytyy näemmä samat m4:t, scar-h:t ja kumppanit. Onhan se siis sigamageeta kun pelistä löytyy biljoona asetta, mutta kai niitä nyt on muitakin kun nuo ainaiset samat? Ja mikä pakko niitä on niin pirusti muutenkaan olla? Battlelogia kun tiirailee, niin aika pitkälti se on ne 2-3 asetta, joita tulee käytettyä.
Valaistus ja värimaailma on edelleen yhtä päin persettä kuin BF3:ssakin.
jarppi
Rekisteröitynyt
24.02.2011
17.09.2013 klo 20.07
Skriptaamatonta (ei esilaskettua, ei "baked") hajoamista haikaileville: Ei ole lähimainkaan saavutettavissa nykykoneille. Silmää hämäävät kikkailut ehkä, yhtään tarkemmat simulaatiot ei. Onhan se teknisesti mahdollista mallintaa esim. kranaatin osuminen seinään, mutta laskenta ei todellakaan tapahdu reaaliajassa...
bittinööri
17.09.2013 klo 20.17
1
jarppi kirjoitti: Skriptaamatonta (ei esilaskettua, ei "baked") hajoamista haikaileville: Ei ole lähimainkaan saavutettavissa nykykoneille. Silmää hämäävät kikkailut ehkä, yhtään tarkemmat simulaatiot ei. Onhan se teknisesti mahdollista mallintaa esim. kranaatin osuminen seinään, mutta laskenta ei todellakaan tapahdu reaaliajassa...
uliuli kaikki on vaan 01010100011001011 miksi pelaatte niitä?
jarppi
Rekisteröitynyt
24.02.2011
17.09.2013 klo 20.25
bittinööri kirjoitti:
jarppi kirjoitti: Skriptaamatonta (ei esilaskettua, ei "baked") hajoamista haikaileville: Ei ole lähimainkaan saavutettavissa nykykoneille. Silmää hämäävät kikkailut ehkä, yhtään tarkemmat simulaatiot ei. Onhan se teknisesti mahdollista mallintaa esim. kranaatin osuminen seinään, mutta laskenta ei todellakaan tapahdu reaaliajassa...
uliuli kaikki on vaan 01010100011001011 miksi pelaatte niitä?
Nyt taisi allekirjoittaneelta mennä jotain ohi. Mikäköhän mahtoi olla viestisi pointti?
hurr
17.09.2013 klo 20.43
2
Jantsa kirjoitti: edellisen ennakkotilasin ja peruin päästyäni betaan. nyt odotan vain, onko lokakuussa julkaistava demo ihan niin paskaa kuin odotan sen olevan. jos ei, niin saatan jopa joskus alennuksesta pelin ostaa
Aina yhtä mukavaa lukea porukoiden valituksia :) Jos peli ahdistaa näin paljon, niin on parempi vaan ohittaa se ja mennä pelaamaan jotain toista parempaa peliä.
Itse tilasin pelin ja jos on aikaisempien osien tapaan hauskaa perusmättöä, niin ihan ok mulle!
Keskustelut (20 viestiä)
17.09.2013 klo 11.42 1
Yeah, right... Menee vielä pari vuotta että saadaan skriptaamatonta hajoamista niin että koko kartta menee paskaks ihan kunnolla.
17.09.2013 klo 11.43 5
Rekisteröitynyt 14.12.2011
17.09.2013 klo 11.53
Rekisteröitynyt 21.12.2010
17.09.2013 klo 12.08 6
"Unscripted -- moments".
Yeah, right... Menee vielä pari vuotta että saadaan skriptaamatonta hajoamista niin että koko kartta menee paskaks ihan kunnolla.
Bad Company 2:ssa sai melkein kaiken kartalla olevan matalaksi. Siitä pelistä on Battlefield-sarja mennyt huonompaan suuntaan muutenkin.
Tämäkin näyttää lähinnä vuosipäivitykseltä BF3:een. Uusia pyssyjä ja ajokkeja on ja varmasti monta BF3:a vaivannutta ongelmaa on korjattu. Pelimoottori on kuitenkin käytännössä sama, mikä tarkoittaa samanlaista pelattavuutta, mikä taas tarkoittaa ettei se ole yhtä hauskaa kuin BC2.
17.09.2013 klo 13.14 1
17.09.2013 klo 13.42 2
"Unscripted -- moments".
Yeah, right... Menee vielä pari vuotta että saadaan skriptaamatonta hajoamista niin että koko kartta menee paskaks ihan kunnolla.
Bad Company 2:ssa sai melkein kaiken kartalla olevan matalaksi. Siitä pelistä on Battlefield-sarja mennyt huonompaan suuntaan muutenkin.
.
Joo ne CoDin kokoiset kartat ja "yksityiskohdat" WAU. herää
17.09.2013 klo 13.44 1
"Unscripted -- moments".
Yeah, right... Menee vielä pari vuotta että saadaan skriptaamatonta hajoamista niin että koko kartta menee paskaks ihan kunnolla.
"player controlled" Kannaaks liian hätäisesti lainata. Eipä ole samanlaista muissa FPS peleissä niin mitä valitat.
17.09.2013 klo 13.54 3
17.09.2013 klo 13.58 8
Rekisteröitynyt 21.12.2010
17.09.2013 klo 14.00 3
"Unscripted -- moments".
Yeah, right... Menee vielä pari vuotta että saadaan skriptaamatonta hajoamista niin että koko kartta menee paskaks ihan kunnolla.
Bad Company 2:ssa sai melkein kaiken kartalla olevan matalaksi. Siitä pelistä on Battlefield-sarja mennyt huonompaan suuntaan muutenkin.
.
Joo ne CoDin kokoiset kartat ja "yksityiskohdat" WAU. herää
wat
BC2:ssa oli konsoleille oikein sopivat kartat, eikä samaa tylsää aavikkoa joka mapissa. Ja olihan siellä PC-pelaajille Harvest Day ja Heavy Metal isompien joukossa. Pelattavuus oli hauskempaa koska mukarealismia oli vähemmän (heti aukeava laskuvarjo, ei liikaa fall damagea), ja luokat paremmin tasapainossa.
17.09.2013 klo 14.58 1
Rekisteröitynyt 17.03.2009
17.09.2013 klo 15.24 3
uliuli minä haluan pelit 2030-luvulta NYT!
Melkonen vertaus taas. Tässä toinen:
Siinä ei ole mitään vikaa, jos haluaa lentävän auton, mutta ainoastaan idiootti tekee kompromissin, jossa helikopteri roikottaa tavallista autoa vaijerin varassa, samalla kun itse istuu auton sisällä leikkimässä lentämistä, ja on vielä niinkin tyytyväinen tilanteeseen, että kaikkeen kritiikkiin hyökätään vihamielisellä torjunnalla.
17.09.2013 klo 15.31 1
uliuli minä haluan pelit 2030-luvulta NYT!
Melkonen vertaus taas. Tässä toinen:
Siinä ei ole mitään vikaa, jos haluaa lentävän auton, mutta ainoastaan idiootti tekee kompromissin, jossa helikopteri roikottaa tavallista autoa vaijerin varassa, samalla kun itse istuu auton sisällä leikkimässä lentämistä, ja on vielä niinkin tyytyväinen tilanteeseen, että kaikkeen kritiikkiin hyökätään vihamielisellä torjunnalla.
Kommenttisi osui jälleen kerran naulan kantaan. Hienoa!
17.09.2013 klo 18.17 1
Toinen asia joka närästää, on nuo aseet. Itse olen hypännyt battlefield-kelkkaan bad company 2:sta lähtien ja tuleva nelkku on jo lajissaan 3. peli, josta löytyy näemmä samat m4:t, scar-h:t ja kumppanit. Onhan se siis sigamageeta kun pelistä löytyy biljoona asetta, mutta kai niitä nyt on muitakin kun nuo ainaiset samat? Ja mikä pakko niitä on niin pirusti muutenkaan olla? Battlelogia kun tiirailee, niin aika pitkälti se on ne 2-3 asetta, joita tulee käytettyä.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
17.09.2013 klo 19.01 2
Rekisteröitynyt 24.02.2011
17.09.2013 klo 20.07
17.09.2013 klo 20.17 1
Skriptaamatonta (ei esilaskettua, ei "baked") hajoamista haikaileville: Ei ole lähimainkaan saavutettavissa nykykoneille. Silmää hämäävät kikkailut ehkä, yhtään tarkemmat simulaatiot ei. Onhan se teknisesti mahdollista mallintaa esim. kranaatin osuminen seinään, mutta laskenta ei todellakaan tapahdu reaaliajassa...
uliuli kaikki on vaan 01010100011001011 miksi pelaatte niitä?
Rekisteröitynyt 24.02.2011
17.09.2013 klo 20.25
Skriptaamatonta (ei esilaskettua, ei "baked") hajoamista haikaileville: Ei ole lähimainkaan saavutettavissa nykykoneille. Silmää hämäävät kikkailut ehkä, yhtään tarkemmat simulaatiot ei. Onhan se teknisesti mahdollista mallintaa esim. kranaatin osuminen seinään, mutta laskenta ei todellakaan tapahdu reaaliajassa...
uliuli kaikki on vaan 01010100011001011 miksi pelaatte niitä?
Nyt taisi allekirjoittaneelta mennä jotain ohi. Mikäköhän mahtoi olla viestisi pointti?
17.09.2013 klo 20.43 2
edellisen ennakkotilasin ja peruin päästyäni betaan. nyt odotan vain, onko lokakuussa julkaistava demo ihan niin paskaa kuin odotan sen olevan. jos ei, niin saatan jopa joskus alennuksesta pelin ostaa
Vai niin.
Rekisteröitynyt 14.04.2012
17.09.2013 klo 21.15 4
Itse tilasin pelin ja jos on aikaisempien osien tapaan hauskaa perusmättöä, niin ihan ok mulle!