2K ja
Firaxis Games julkistivat tänään nimensä osalta jo tiedossa olleen
XCOM: Enemy Within -laajennuksen
XCOM: Enemy Unknown -peliin. Laajennus saapuu 15.11. PC:lle, Macille, X360:lle ja PS3:lle.
Mukana on uusia kykyjä, päivityksiä, aseita, resursseja, kenttiä sekä reilusti uutta pelattavaa ja moninpelisisältöä. Lehdistötiedotteen mukaan kaikki uusi materiaali on nähtynä vasta 3-4 läpäisyn jälkeen.
Enemy Withinin Commander Editionin voi ostaa konsoleille myös itsenäisenä pakettina ja se sisältää XCOM: Enemy Unknownin kaikkine lisämateriaaleineen.
V2.fi | Manu Pärssinen
Keskustelut (12 viestiä)
21.08.2013 klo 19.48 1
21.08.2013 klo 20.04 16
Vielä kun korjaisivat tunnelman alkuperäisten XCOMien (UFOn) tasolle, niin voisi jopa harkita pelaavansa. :(
21.08.2013 klo 21.03
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
21.08.2013 klo 21.08 4
Juuri ennen tätä viimeistä niittiä olin pelannut täydellisesti suojelustehtävää. Sotilaani tappoivat kaikki haavoittumatta. Sitten kun tavoitin sen suojeltavan, niin taivaasta tippui maagisesti ufomies, joka heitti yhtä sotilaistani myrkkypommilla, joka ei tee juuri lainkaan vahinkoa. Juu, ei siinä mitään, paitsi että eräs toinen sotilaani - useiden taistelujen veteraani - päätti joutua paniikkiin ja ampua vieressään seisovaa suojeltavaa päähän lähietäisyydeltä. Tämä on aika pirun kaukana vanhan ajan hienoudesta, kun teet itse virheen, saat osuman aliavaruussingosta ja haavoittuneet sotilaasi ampuvat paniikissa minne sattuu.
21.08.2013 klo 21.38 3
21.08.2013 klo 21.41
Rekisteröitynyt 10.04.2007
21.08.2013 klo 22.03 1
22.08.2013 klo 12.49 2
Joo, tuo Jari-Peen mainitsema juttu et vihut aktivoituvat vasta kun ylität jonkun satunnaisen rajan mapissa on pelin isoin miinus. Toivon mukaan laajennus ehkä siihen jonkinmoista korjausta keksisi.
Jep! tää on niin totta. Meni vähän fiilis, kun tämän featuren huomasin.
22.08.2013 klo 13.37 1
22.08.2013 klo 16.08
1) Viholliset spawnaavat joskus ihan yllättäen outoihin paikkoihin, valitettavan usein omien joukkojen taakse. Siis ikään kuin teleporttaavat. Pieni lohtu on kuitenkin se, että tätä tapahtuu vain(?) sellaisten vihollisten kohdalla, joita et ollut vielä nähnyt kyseisen tehtävän aikana, eli nämä viholliset kyllä liikkuvat suojiin teleportattuaan, mutta eivät sentään hyökkää saman bugispawnin yhteydessä.
2) Mutonit ovat pelin helpoin vihollistyyppi, tämäkin bugin vuoksi. Overwatchaamalla vähintään yhden XCOM-sotilaan, joka on näiden mutoneiden näköpiirissä takaa sen, etteivät ne liiku tai ammu. Jäävät vain pojottamaan paikoilleen tykinruuaksi.
Nämä olisi kiva saada korjatuiksi. Muilla samoja ongelmia?
25.08.2013 klo 15.15
Rekisteröitynyt 14.04.2007
24.09.2013 klo 23.31
Joo, tuo Jari-Peen mainitsema juttu et vihut aktivoituvat vasta kun ylität jonkun satunnaisen rajan mapissa on pelin isoin miinus. Toivon mukaan laajennus ehkä siihen jonkinmoista korjausta keksisi.
Tätä tapahtuu niissä council missioneissa, joissa vihut aina tippuu tiettyihin paikkoihin. Muissa tehtävissä vihut aktivoituu sitten kun ne näkee. Joskus harvoin jopa vihollisen vuorolla kun sattuvat vaihtamaan paikkaa sopivasti.
Itse lisäriä odotan kyllä innolla. Nykyinen sisältö on tullut koluttua aika hyvin, ja yhden kerran jaksoin vääntää läpi Impossible-Ironmanilla. Aika hyvä peli tuo on vaikkakin virtaviivaistettu paljon alkuperäiseen nähden.