Dragon Age: Inquisitionin maailma esittäytyy
Dragon Age: Inquisition sai uuden kehittäjätrailerin EA:n Gamescom-tilaisuudessa. Tässä se on.
Peli on tulossa syksyllä 2014 PS3:lle, PS4:lle, X360:lle, X1:lle ja PC:lle.
Peli on tulossa syksyllä 2014 PS3:lle, PS4:lle, X360:lle, X1:lle ja PC:lle.
Keskustelut (6 viestiä)
20.08.2013 klo 19.29 4
Rekisteröitynyt 17.03.2009
20.08.2013 klo 19.33 2
Koska luova ajattelu on täyttä nördepaskaa luusereille.
Njoo, ihan kivan näköstä taidetta. Tykkäsin myös kakkosen tyylitellystä tyylisuunnasta, vaikka se joitakin hiersi väärään suuntaan.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 04.04.2007
20.08.2013 klo 19.47 7
Itse kuulun siihen ilmeisen hiljaiseen vähemmistöön(?) joiden mielestä DA2 ei ollut sellainen maailmanlopun perseenraiskaus kuin suurimmat valittajat antavat olettaa. Lukuunottamatta laiskaa/kiireestää johtuvaa luolastojen/ympäristöjen kierrättämistä viihdyin pelin parissa aivan mainiosti. Ainakaan siinä ei ollut mitään Originsin ykkösosan Deep Roadsien kaltaista maratonluolastoa, joka oli melkoisen puuduttava paikka ensimmäisen läpipeluun jälkeen. Taistelumekaniikan muutokset eivät itseäni haitanneet, sillä halusin pelata roolipeliä, en RtP with Pause strategiaa (täysin vuoropohjainen sitten asia erikseen)
Itse varovaisen optimisesti odottelen tältä jotain pelimekaniikaltaaan DA:O ja DA2:n välissä olevaa kokemusta.
Rekisteröitynyt 05.04.2012
20.08.2013 klo 20.09 8
Rekisteröitynyt 04.09.2011
20.08.2013 klo 20.18
Rekisteröitynyt 03.01.2008
20.08.2013 klo 21.35 2
Onneksi Casey Hudsonilla ei ole mitään tekemistä Dragon Age 3:n kanssa :)
Itse kuulun siihen ilmeisen hiljaiseen vähemmistöön(?) joiden mielestä DA2 ei ollut sellainen maailmanlopun perseenraiskaus kuin suurimmat valittajat antavat olettaa. Lukuunottamatta laiskaa/kiireestää johtuvaa luolastojen/ympäristöjen kierrättämistä viihdyin pelin parissa aivan mainiosti. Ainakaan siinä ei ollut mitään Originsin ykkösosan Deep Roadsien kaltaista maratonluolastoa, joka oli melkoisen puuduttava paikka ensimmäisen läpipeluun jälkeen. Taistelumekaniikan muutokset eivät itseäni haitanneet, sillä halusin pelata roolipeliä, en RtP with Pause strategiaa (täysin vuoropohjainen sitten asia erikseen)
Itse varovaisen optimisesti odottelen tältä jotain pelimekaniikaltaaan DA:O ja DA2:n välissä olevaa kokemusta.
Kuten Mirri mainitsikin, DA2:n "tyylitelty tyylisuuntaus" oli omaan mieleen mieluisampi. Myös viittaukset George R.R. Martinin Tulen ja Jään kirjasarjaan oli unohdettu ja luotu enemmän omanlainen maailma. Hahmoista myös diggasin enemmän. Mutta kuten sanottua, se copy-paste levelisuunnittelu oli ihan perseestä. Act 3:ssa alkoi jo todella puuduttamaan saman varaston miljoonaan kertaan puhdistaminen.
DA3:n ei silti kiinnosta enää lainkaan. Bioware ei saa EA:n alaisuudessa kuin paskaa aikaseksi.