Kaikkien aikojen paras Dead Rising 3 -traileri
"The Best Dead Rising 3 trailer ever" on ilmeisesti tämän Gamescom-messuilta jo kantautuneen Dead Rising 3 -trailerin virallinen nimi. Uskottava se on.
Peli on tulossa marraskuussa Xbox Onelle.
Peli on tulossa marraskuussa Xbox Onelle.
Keskustelut (23 viestiä)
19.08.2013 klo 15.02 4
19.08.2013 klo 15.25 13
Mutta ei Suomessa. Mikkisofta kairaa kyllä pohjoismaita ja pahasti. Ihmisten pitäisi laittaa X180 boikottiin periaatesyistä.
19.08.2013 klo 15.31 9
19.08.2013 klo 15.49 5
http://www.imdb.com/media/rm470450688/tt0435761?ref_=ttmi
19.08.2013 klo 15.50 2
"Peli on tulossa marraskuussa Xbox Onelle."
Mutta ei Suomessa. Mikkisofta kairaa kyllä pohjoismaita ja pahasti. Ihmisten pitäisi laittaa X180 boikottiin periaatesyistä.
PS4:n saanti tulee olemaan käytännössä samaa tasoa, PR-voittajat vain eivät kerro asiaa.
19.08.2013 klo 15.51
"Peli on tulossa marraskuussa Xbox Onelle."
Mutta ei Suomessa. Mikkisofta kairaa kyllä pohjoismaita ja pahasti. Ihmisten pitäisi laittaa X180 boikottiin periaatesyistä.
Et ole tainnut olla mukana konsolien launcheissa ennen? Ei _mitään_ uutta, ettei konsoli tulekaan kaikissa maissa, alkuperäisten suunnitelmien vastaisesti, samaan aikaan. Jos tosta suuttuisi joka kerta, niin olisi ollut aikojen alusta saakka useampikin konsoli boikotissa. :P
Rekisteröitynyt 23.02.2010
19.08.2013 klo 16.29 1
19.08.2013 klo 16.32
"Peli on tulossa marraskuussa Xbox Onelle."
Mikkisofta kairaa kyllä pohjoismaita ja pahasti. Ihmisten pitäisi laittaa X180 boikottiin periaatesyistä.
Tilaa ulkomailta jos et malta odottaa. Enkä näe lokalisoinnista sun muista johtuvia viivästyksiä minään kairaamisena, mutta onhan se jo esim ps3:n kanssa nähty että ihmisillä on mitä ihmeellisimpiä periaatesyitä.
19.08.2013 klo 16.36 4
19.08.2013 klo 16.44 2
Ostan pleikkarille vuoden päästä Director's Cut-version.
Niin kun ei pleikalle ole tulossa pelattavia pelejä.
19.08.2013 klo 17.05 2
Ostan pleikkarille vuoden päästä Director's Cut-version.
Microsoft studios pleikkarilla? Kääntyykö Sonyn takki, se nähdään.
19.08.2013 klo 17.35 3
No huh kyllä oli mainio traileri. Titanfallin perään toinen mikä oikeesti myös näytti nextgen peliltä.
Heh... Jos luulet että tämä on peligrafiikkaa niin sori poju tulet pettymään karvaasti :)
Rekisteröitynyt 04.11.2007
19.08.2013 klo 18.02 3
Ostan pleikkarille vuoden päästä Director's Cut-version.
Microsoft studios pleikkarilla? Kääntyykö Sonyn takki, se nähdään.
Microsoft Studios julkaisi ekan Mass Effectinkin ja niin vaan sekin valui myöhemmin PS3:lle. Se, että julkaisijana on Microsoft ei taa kuin väliaikaisen yksinoikeuden tapauksessa, jossa pelin oikeudet on itse kehittäjällä.
19.08.2013 klo 18.22 4
Noh casuaalit saavat taas lisää mössöä kertakäyttömyllyihinsä.
19.08.2013 klo 20.56
Microsoft Studios julkaisi ekan Mass Effectinkin ja niin vaan sekin valui myöhemmin PS3:lle. Se, että julkaisijana on Microsoft ei taa kuin väliaikaisen yksinoikeuden tapauksessa, jossa pelin oikeudet on itse kehittäjällä.
Gears of War. #ohsnap
19.08.2013 klo 21.52 3
Microsoft Studios julkaisi ekan Mass Effectinkin ja niin vaan sekin valui myöhemmin PS3:lle. Se, että julkaisijana on Microsoft ei taa kuin väliaikaisen yksinoikeuden tapauksessa, jossa pelin oikeudet on itse kehittäjällä.
Gears of War. #ohsnap
Eli Dead Risingin tuntien kolikko voi kääntyä miten vain. #WhatsYourPoint
Capcom on samanlainen roskamassalafka kuin EAware joten ennakkotapaus on kyllä Mass Effectin tien puolella. Epicille yksinoikeusdiili voi ollakin oikeasti kannattava.
19.08.2013 klo 22.33 1
Rekisteröitynyt 10.08.2011
19.08.2013 klo 22.59
Aikaraja otettu pois eli puhdasta paskaa. Ekan kahden osan ja lisäpelien imu oli juuri siinä että siinä rajatussa kuudessa tunnissa ei ehdi tekemään kaikkea vaan peli pitää pelata läpi useita kertoja ja tutkia eri paikkoja eri aikoihin. Piileskeletkö kuusi tuntia vai jauhatko kohti kuoloa jyrän lailla.
Noh casuaalit saavat taas lisää mössöä kertakäyttömyllyihinsä.
"Normal" -vaikeustasosta on otettu kello pois, "Nightmare" -tasolla peli toimii tismalleen kuten aikaisemmat pelit. Kukaan ei pakota helpommalla tasolla pelaamaan, itsehän päätät.
20.08.2013 klo 00.02 3
Minkä takia Sonyn fanipojat aina nillittää tuosta 'yksinoikeuksien valumisesta'?
Itsehän sä tässä Xbox-fanipoikana tunnut loukkaantuvan siitä kun joku vain sattui mainitsemaan että Microsoftin yksinoikeudet ovat vuosien mittaa valuneet kyllä enemmän Sonyn puolelle, kuin toisinpäin. Minusta tässä ei oo Sonyn leirissä mitään nillittämistä, vaan päinvastoin.
20.08.2013 klo 07.52
Minkä takia Sonyn fanipojat aina nillittää tuosta 'yksinoikeuksien valumisesta'?
Itsehän sä tässä Xbox-fanipoikana tunnut loukkaantuvan siitä kun joku vain sattui mainitsemaan että Microsoftin yksinoikeudet ovat vuosien mittaa valuneet kyllä enemmän Sonyn puolelle, kuin toisinpäin. Minusta tässä ei oo Sonyn leirissä mitään nillittämistä, vaan päinvastoin.
Olisin vain halunnut tietää, että mikä siinä on niin hirveätä. Ei se minun mielestä heikennä oman ostoksen arvoa, niin kuin täällä(foorumilla yleensä, ei tässä ketjussa) on saanut joidenkin kommenteista lukea. Mutta selvästi Sonyn fanipojille pleikkarin pelien säilyminen pleikkarilla on paljon tärkeämpää kuin Xboxin puolella. Miksi näin? Xboxin fanipoika olen kyllä, mutta loukkaannunko tuollaisesta? En sentään.
20.08.2013 klo 08.01
20.08.2013 klo 11.42
Aikaraja otettu pois eli puhdasta paskaa. Ekan kahden osan ja lisäpelien imu oli juuri siinä että siinä rajatussa kuudessa tunnissa ei ehdi tekemään kaikkea vaan peli pitää pelata läpi useita kertoja ja tutkia eri paikkoja eri aikoihin. Piileskeletkö kuusi tuntia vai jauhatko kohti kuoloa jyrän lailla.
Noh casuaalit saavat taas lisää mössöä kertakäyttömyllyihinsä.
"Normal" -vaikeustasosta on otettu kello pois, "Nightmare" -tasolla peli toimii tismalleen kuten aikaisemmat pelit. Kukaan ei pakota helpommalla tasolla pelaamaan, itsehän päätät.
Kertoo kaiken oleellisen Capcomin mentaliteetista. RDRssä, Ninja Gaiden kolmosessa ja monessa muussa voi valita tämän ultra-hard-nightmare-extreme-insanity-vaikeustason, joka tuntuu yhtä vaikealta kuin jonkun Quaken normal-vaikeustaso. Peli on rakennettu äärihelpoksi ja siihen on sitten vain pultattu muutama rajoitus, mutta kuitenkin niin että kaikki pääsevät mukavasti sen vaikeimmankin vaikeustason läpi ja saavat achievementinsa.
Ne pelit voisi rakentaa monimutkaisiksi ja vaikeiksi, ja sitten laittaa helpompia vaikeustasoja joissa on latautuvia healteja, loputtomia ammuksia yms. mutta firmat tekevät juuri toisin päin.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
20.08.2013 klo 11.47
Minkä takia Sonyn fanipojat aina nillittää tuosta 'yksinoikeuksien valumisesta'?
Samaa voi kysyä toisinpäin:) Tosin eihän tässä ketjussa ole edes ollut mitään kunnon nillitystä.