11.05.2013 klo 15.02 | Luettu: 9096 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen
Shadow of the Eternals -projektista on julkaistu reilu 9 minuuttia pelikuvaa. Gamecuben Eternal Darkness -pelin tunnelmissa tehtävä peli hakee yleisöltä 1,5 miljoonaa dollaria täällä.
Todella nättiä oli. Toivottavasti tulee valmiiksi vielä joskus. Näitä HP lovecraftin ja clive barkerin novelleihin perustuvia pelejä ei ole läheskään tarpeeksi. Ja aikaisemmat on kustu kehittäjien puolelta (jericho). Ja siitähän ei pääse mihinkään että hyviä vanhan koulukunnan seikkailupelejä ei voi olla koskaan tarpeeksi.
M454
11.05.2013 klo 16.50
Omasta mielestä näytti ihan jees peliltä. Saa nyt tietenkin nähdä toteutuuko hanke vai ei. Itse kun en ole niitä jotka rahansa syytävät puolivalmiiseen saatikka projektiin niin odottelen kun on valmis ja maksan vasta sitten.
ThisCanBeHappening
11.05.2013 klo 21.06
"Onks tää se Eternal Darkness HD?" Hyvältä näyttää ja vaikuttaa. Fiilis saman tyylinen kuin alkuperäisen ja samainen temppeli kuin ED:ssa. Toivottavasti saa rahansa ja hieman extraakin, hankin sitten pelin tulevalle Pleikalle tai Boxille jos toteutuu PC:n ja Wii U:n lisäksi.
-> episodimainen rakenne
-> 1,5 miljoonaa pelkkään pilottiin
-> ei mitään vastuuta tuottaa rahoille vastiketta
Peli näyttää kyllä ihan kivalta semi-interaktiiviselta leffalta, ja voisin tämän perusteella valmiin tuotantokauden hommata, jos kantaa läpi, mutta että ilman takuita heittäisin rahaani projektiin, jolla on varmasti potentiaalia kerätä ihan oikeita tuottajia taakseen? Pyh.
lollero
11.05.2013 klo 22.57
Voi hyvä vitun luoja....
Keskinkertasta kuraa yritetään taas myydä hipeille?
"No pakkohan tämän on hyvä olla, koska siihen rahaa sijoitin!"
Omapahan on menetyksesi.
moarsame
11.05.2013 klo 23.11
Koska aletaan näkemään jotain oikeasti uutta. Ei paljoa innosta jotkut Gamecube-ajan uudelleenlämmittelyt
Näin jälkikäteen ajateltuna hyvin harva tämän konsolisukupolvenajanpeli on ollut hankkimisen väärti. Suurin osa on tullut pelattua jo aiemmin vaikkakin huonommilla grafiikoilla.
sentex2
12.05.2013 klo 14.38
2
moarsame kirjoitti: Koska aletaan näkemään jotain oikeasti uutta. Ei paljoa innosta jotkut Gamecube-ajan uudelleenlämmittelyt
Näin jälkikäteen ajateltuna hyvin harva tämän konsolisukupolvenajanpeli on ollut hankkimisen väärti. Suurin osa on tullut pelattua jo aiemmin vaikkakin huonommilla grafiikoilla.
Ei tänä aikana enää mitään uutta tulla näkemään. Kaikki mitä nykyään tuotetaan on aikalailla jonkin vanhan leffan, pelin, kappaleen, vaatemuodin yms uudelleenlämmittelyä. Ihmiskunta on hengannut jo yli 2000 vuotta tällä planeetalla ja jos haluaa jotain uutta niin pitää olla melkeinpä 2000 luvun lapsi. Joita ei tietenkään vanhat pelit joista uutta voisi löytää, kiinnosta. tai sitten vanhempien vuosien jullina kaivella tuota indie sceneä ja etsiä esim japsi tai jenkkipelejä joita ei ole EU:n sisäpuolella julkistettu.
haabusaa
13.05.2013 klo 14.50
sentex2 kirjoitti:
moarsame kirjoitti: Koska aletaan näkemään jotain oikeasti uutta. Ei paljoa innosta jotkut Gamecube-ajan uudelleenlämmittelyt
Näin jälkikäteen ajateltuna hyvin harva tämän konsolisukupolvenajanpeli on ollut hankkimisen väärti. Suurin osa on tullut pelattua jo aiemmin vaikkakin huonommilla grafiikoilla.
Ei tänä aikana enää mitään uutta tulla näkemään. Kaikki mitä nykyään tuotetaan on aikalailla jonkin vanhan leffan, pelin, kappaleen, vaatemuodin yms uudelleenlämmittelyä. Ihmiskunta on hengannut jo yli 2000 vuotta tällä planeetalla ja jos haluaa jotain uutta niin pitää olla melkeinpä 2000 luvun lapsi. Joita ei tietenkään vanhat pelit joista uutta voisi löytää, kiinnosta. tai sitten vanhempien vuosien jullina kaivella tuota indie sceneä ja etsiä esim japsi tai jenkkipelejä joita ei ole EU:n sisäpuolella julkistettu.
Vielä PS2-aikana tuli avoimet maailmat, kunnollinen hiiviskely ja useita muita asioita. On turhan aikaista sanoa etteikö mitään uutta voitaisi keksiä. Kyse on lähinnä siitä että nykyään firmat kyttäävät toistensa tekemisiä aivan liian tarkkaan. Metal Gear Solid olisi jäänyt aikoinaan tekemättä jos Konami olisi vain katsonut Resident Evilin menestystarinaa ja päättänyt että oma vakoilupeli rakennetaan zombikartanon pohjalle.
Wiin, Kinectin ja Moven liikeohjaus on sinne päin mutta toistaiseksi kaikissa kelvollisissa peleissä niillä ainoastaan simuloidaan tosimaailman jousiammuntoja ja tanssiliikkeitä. Indiepuolella on puolestaan aivan valtavasti puhdasta paskaa, vanhojen pelien ripoffeja ja epämääräisiä palikoiden pyörittelyjä.
Keskustelut (8 viestiä)
Rekisteröitynyt 08.01.2010
11.05.2013 klo 16.46
11.05.2013 klo 16.50
11.05.2013 klo 21.06
Rekisteröitynyt 17.03.2009
11.05.2013 klo 21.35 4
-> 1,5 miljoonaa pelkkään pilottiin
-> ei mitään vastuuta tuottaa rahoille vastiketta
Peli näyttää kyllä ihan kivalta semi-interaktiiviselta leffalta, ja voisin tämän perusteella valmiin tuotantokauden hommata, jos kantaa läpi, mutta että ilman takuita heittäisin rahaani projektiin, jolla on varmasti potentiaalia kerätä ihan oikeita tuottajia taakseen? Pyh.
11.05.2013 klo 22.57
Keskinkertasta kuraa yritetään taas myydä hipeille?
"No pakkohan tämän on hyvä olla, koska siihen rahaa sijoitin!"
Omapahan on menetyksesi.
11.05.2013 klo 23.11
Näin jälkikäteen ajateltuna hyvin harva tämän konsolisukupolvenajanpeli on ollut hankkimisen väärti. Suurin osa on tullut pelattua jo aiemmin vaikkakin huonommilla grafiikoilla.
12.05.2013 klo 14.38 2
Koska aletaan näkemään jotain oikeasti uutta. Ei paljoa innosta jotkut Gamecube-ajan uudelleenlämmittelyt
Näin jälkikäteen ajateltuna hyvin harva tämän konsolisukupolvenajanpeli on ollut hankkimisen väärti. Suurin osa on tullut pelattua jo aiemmin vaikkakin huonommilla grafiikoilla.
13.05.2013 klo 14.50
Koska aletaan näkemään jotain oikeasti uutta. Ei paljoa innosta jotkut Gamecube-ajan uudelleenlämmittelyt
Näin jälkikäteen ajateltuna hyvin harva tämän konsolisukupolvenajanpeli on ollut hankkimisen väärti. Suurin osa on tullut pelattua jo aiemmin vaikkakin huonommilla grafiikoilla.
Vielä PS2-aikana tuli avoimet maailmat, kunnollinen hiiviskely ja useita muita asioita. On turhan aikaista sanoa etteikö mitään uutta voitaisi keksiä. Kyse on lähinnä siitä että nykyään firmat kyttäävät toistensa tekemisiä aivan liian tarkkaan. Metal Gear Solid olisi jäänyt aikoinaan tekemättä jos Konami olisi vain katsonut Resident Evilin menestystarinaa ja päättänyt että oma vakoilupeli rakennetaan zombikartanon pohjalle.
Wiin, Kinectin ja Moven liikeohjaus on sinne päin mutta toistaiseksi kaikissa kelvollisissa peleissä niillä ainoastaan simuloidaan tosimaailman jousiammuntoja ja tanssiliikkeitä. Indiepuolella on puolestaan aivan valtavasti puhdasta paskaa, vanhojen pelien ripoffeja ja epämääräisiä palikoiden pyörittelyjä.