Tuorein sisältö

Molyneux: Uuden Xboxin pitää olla ennen kaikkea pelikone

03.05.2013 klo 12.00 | Luettu: 28323 kertaa | Teksti: Mikko Heinonen



Pelimaailman lannistumaton lausuntoautomaatti Peter Molyneux on jälleen kertoillut näkemyksiään. Tällä kertaa niihin varmasti voi yhtyä moni pelaaja.

Edge-lehden haastattelussa Molyneux toteaa seuraavaa näkemyksenään tulevasta Xboxista:

Itse lähtisin korostamaan sitä, mihin konsoli on tarkoitettu: pelien pelaamista. Pelikonsoli on sitä varten, että sen suuri, lojaali yleisö saa pelata sillä konsolipelejä. Kun hommaan aletaan sekoittaa muita ominaisuuksia, joudun toteamaan, että en halua taas yhtä tapaa käyttää Facebookia. Pääsen Facebookiin jo vaikka kuinka monesta paikasta. Enkä tarvitse uutta Netflix-katselulaitettakaan. Antakaa minulle sitä, mistä olen rahani maksanut: upeita videopelejä.

Se, miten paljon Molyneuxin näkemys saa kannatusta Microsoftin pelipuolella, nähtäneen reilun kahden viikon päästä, kun uusi Xbox julkistetaan.

V2.fi | Mikko Heinonen
< Aliens: Colonial Mar... Fire Emblemin DLC:st... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (55 viestiä)

fsdiojfsdjpiosfdjio

03.05.2013 klo 12.03 21 tykkää tästä

Kerrankin täytyy olla samaa mieltä Molynaaman kanssa. Mutta koska äijällä on aina suuruudenhullut puheet niin taitaa käydä niin että jää tämäkin haaveeksi ja Xbox8 onkin pääasiassa webbiselain.
lainaa
RRR

03.05.2013 klo 12.27 11 tykkää tästä

fsdiojfsdjpiosfdjio kirjoitti:
Kerrankin täytyy olla samaa mieltä Molynaaman kanssa. Mutta koska äijällä on aina suuruudenhullut puheet niin taitaa käydä niin että jää tämäkin haaveeksi ja Xbox8 onkin pääasiassa webbiselain.


Pääasia, että ei ole ylimääräistä share-nappia ohjaimessa pilaamassa kokemusta.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

03.05.2013 klo 14.10 28 tykkää tästä

RRR kirjoitti:
fsdiojfsdjpiosfdjio kirjoitti:
Kerrankin täytyy olla samaa mieltä Molynaaman kanssa. Mutta koska äijällä on aina suuruudenhullut puheet niin taitaa käydä niin että jää tämäkin haaveeksi ja Xbox8 onkin pääasiassa webbiselain.

Pääasia, että ei ole ylimääräistä share-nappia ohjaimessa pilaamassa kokemusta.

Mitä jos uuden boxin ohjaimesta löytyykin vastaava painike. Hajoatko palasiksi?
lainaa
asdfhqwetr

03.05.2013 klo 14.20

Kerrankin oikeassa tämä mies. Uusilta koneilta odotan, että pelit saa käyntiin, vaikkei nettiyhteys toimisi ja pelaaminen pitää onnistua myös kavereilta piilossa. Välillä rasittavaa vastailla kavereiden viesteihin kun haluaisi keskittyä yksinpeliin. Onneksi nykysin onkin offline-tilat olemassa.
lainaa
RRR

03.05.2013 klo 14.40 5 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
RRR kirjoitti:
fsdiojfsdjpiosfdjio kirjoitti:
Kerrankin täytyy olla samaa mieltä Molynaaman kanssa. Mutta koska äijällä on aina suuruudenhullut puheet niin taitaa käydä niin että jää tämäkin haaveeksi ja Xbox8 onkin pääasiassa webbiselain.

Pääasia, että ei ole ylimääräistä share-nappia ohjaimessa pilaamassa kokemusta.

Mitä jos uuden boxin ohjaimesta löytyykin vastaava painike. Hajoatko palasiksi?


Ehdottomasti. Siihen vielä touchpad sekaan sotkemaan niin jäisi kauppaan. Onneksi sellaista next-gen ratkaisua ei osata tehdä kuin Sonylla.
lainaa
Bronson

Rekisteröitynyt 29.12.2009

03.05.2013 klo 14.43 9 tykkää tästä

Järjen ääni. M$ saisi jo unohtaa Kinect-sonnan.
lainaa
ebionPalvelija

03.05.2013 klo 14.48 14 tykkää tästä

RRR kirjoitti:
tagman kirjoitti:
RRR kirjoitti:
fsdiojfsdjpiosfdjio kirjoitti:
Kerrankin täytyy olla samaa mieltä Molynaaman kanssa. Mutta koska äijällä on aina suuruudenhullut puheet niin taitaa käydä niin että jää tämäkin haaveeksi ja Xbox8 onkin pääasiassa webbiselain.

Pääasia, että ei ole ylimääräistä share-nappia ohjaimessa pilaamassa kokemusta.

Mitä jos uuden boxin ohjaimesta löytyykin vastaava painike. Hajoatko palasiksi?


Ehdottomasti. Siihen vielä touchpad sekaan sotkemaan niin jäisi kauppaan. Onneksi sellaista next-gen ratkaisua ei osata tehdä kuin Sonylla.


Et ole sitä edes kokeillut ja sanot jo että on paskaa? No minäpäs sanon että seuraava ShitBox tulee olemaan kaikkien aikojen floppi.
lainaa
pelikoneidenKUNKKU

03.05.2013 klo 14.54 4 tykkää tästä

Ei syytä huoleen. Xbox on pelikoneiden kuningas myös vastaisuudessa.
lainaa
RRR

03.05.2013 klo 15.00 3 tykkää tästä

ebionPalvelija kirjoitti:
RRR kirjoitti:
tagman kirjoitti:
RRR kirjoitti:
fsdiojfsdjpiosfdjio kirjoitti:
Kerrankin täytyy olla samaa mieltä Molynaaman kanssa. Mutta koska äijällä on aina suuruudenhullut puheet niin taitaa käydä niin että jää tämäkin haaveeksi ja Xbox8 onkin pääasiassa webbiselain.

Pääasia, että ei ole ylimääräistä share-nappia ohjaimessa pilaamassa kokemusta.

Mitä jos uuden boxin ohjaimesta löytyykin vastaava painike. Hajoatko palasiksi?


Ehdottomasti. Siihen vielä touchpad sekaan sotkemaan niin jäisi kauppaan. Onneksi sellaista next-gen ratkaisua ei osata tehdä kuin Sonylla.


Et ole sitä edes kokeillut ja sanot jo että on paskaa? No minäpäs sanon että seuraava ShitBox tulee olemaan kaikkien aikojen floppi.


Sana on vapaa ja näemme miten käy. Luulen, että PS4 on kokeilematta paska. Ei ole oikein, että myy Tokion ja New Yorkin pääkonttorit yli kahdella miljardilla vain tehdäkseen 250 miljoonaa voittoa tilikaudelta.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

03.05.2013 klo 15.09 5 tykkää tästä

RRR kirjoitti:

Ehdottomasti. Siihen vielä touchpad sekaan sotkemaan niin jäisi kauppaan. Onneksi sellaista next-gen ratkaisua ei osata tehdä kuin Sonylla.

Siihen share-napin päälle voi pistää teipin, jos se ahdistaa. En vaan voi ymmärtää miten yksi pieni nappi voi vaikuttaa konsolin ostopäätökseen kun sitä ei ole edes pakko käyttää.

RRR kirjoitti:

Sana on vapaa ja näemme miten käy. Luulen, että PS4 on kokeilematta paska. Ei ole oikein, että myy Tokion ja New Yorkin pääkonttorit yli kahdella miljardilla vain tehdäkseen 250 miljoonaa voittoa tilikaudelta.

Mitä ihmettä jäbä? Ei ole oikein, että firma saa myydä omaisuuttaan?
Muokannut: tagman 03.05.2013 klo 15.15 lainaa
RRR

03.05.2013 klo 15.13 4 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
RRR kirjoitti:

Ehdottomasti. Siihen vielä touchpad sekaan sotkemaan niin jäisi kauppaan. Onneksi sellaista next-gen ratkaisua ei osata tehdä kuin Sonylla.

Siihen share-napin päälle voi pistää teipin, jos se ahdistaa. En vaan voi ymmärtää miten yksi pieni nappi voi vaikuttaa konsolin ostopäätökseen kun sitä ei ole edes pakko käyttää.


Teipillä voi tietysti korjata paljonkin asioita, mutta se ei ole pointti. Mielestäni virheeksi on luokiteltava myös se touchpad, sekä kameralle tarkoitettu valo. FTW mitä next-geniä se on?
Mutta siis tämä on minun mielipide, fanin ei tule lannistua tästä.
lainaa
RRR

03.05.2013 klo 15.17 6 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
RRR kirjoitti:

Ehdottomasti. Siihen vielä touchpad sekaan sotkemaan niin jäisi kauppaan. Onneksi sellaista next-gen ratkaisua ei osata tehdä kuin Sonylla.

Siihen share-napin päälle voi pistää teipin, jos se ahdistaa. En vaan voi ymmärtää miten yksi pieni nappi voi vaikuttaa konsolin ostopäätökseen kun sitä ei ole edes pakko käyttää.

RRR kirjoitti:

Sana on vapaa ja näemme miten käy. Luulen, että PS4 on kokeilematta paska. Ei ole oikein, että myy Tokion ja New Yorkin pääkonttorit yli kahdella miljardilla vain tehdäkseen 250 miljoonaa voittoa tilikaudelta.

Mitä ihmettä jäbä? Ei ole oikein, että firma saa myydä omaisuuttaan?


Ei ole oikeat merkit ilmassa, tarkoitan. Näyttää huonommalta kuin ennen PS3:n julkaisua.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

03.05.2013 klo 15.21 7 tykkää tästä

RRR kirjoitti:

Teipillä voi tietysti korjata paljonkin asioita, mutta se ei ole pointti. Mielestäni virheeksi on luokiteltava myös se touchpad, sekä kameralle tarkoitettu valo. FTW mitä next-geniä se on?
Mutta siis tämä on minun mielipide, fanin ei tule lannistua tästä.

No kerroppa mikä sitä next-geniä sitten on, mitä tulee ohjaimeen. Ja pahin ongelma noissa uudistuksissa taitaa olla äärimmäisen Sony kielteinen asenteesi.
lainaa
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

03.05.2013 klo 15.24 5 tykkää tästä

Activision voisi luoda Oman Black Boxin jolla voi pelata vain codeja ettei tarvitsisi xbox liveä niille rasdittaa
lainaa
sonyFailaaTaas

03.05.2013 klo 15.30 12 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
RRR kirjoitti:

Ehdottomasti. Siihen vielä touchpad sekaan sotkemaan niin jäisi kauppaan. Onneksi sellaista next-gen ratkaisua ei osata tehdä kuin Sonylla.

Siihen share-napin päälle voi pistää teipin, jos se ahdistaa. En vaan voi ymmärtää miten yksi pieni nappi voi vaikuttaa konsolin ostopäätökseen kun sitä ei ole edes pakko käyttää.


Kaikenmaailman epäloogisesti sijoitellut turhakenappulat sekä järjettömän turhalla lääpimispaneelilla varustetun ohjaimen käyttökelvottomuus voi hyvinkin vaikuttaa ostopäätökseen. Varsinkin jos/kun ohjain on Sonyn tuttuun tyyliin natisevasta jugurttipurkkimuovista kyhätty halvan ja heppoisen tuntuinen apinalapsen käden ergonomialle suunniteltu liukas pökäle, joka ei sovi aikuisen käteen sitten millään.

Jo pelkästään Sonyn kosketuslevy-"innovaatio", jonka valmistuslisenssiä sony valvoo ja kontrolloi takaa, että kolmansilta osapuolilta on turha edes odottaa kelvollisia ohjaimia.
lainaa
abcdefg

03.05.2013 klo 15.30 10 tykkää tästä

Tietokoneella pelaavan näkökulmasta ps4 tulee olemaan huomattavasti lupaavamman oloinen kun xbox.
lainaa
lolzzz

03.05.2013 klo 15.31 3 tykkää tästä

Sony on Japanin Nokia.
lainaa
aaaa

03.05.2013 klo 15.32 1 tykkää tästä

uuh jeah kohta uus xbox julkaistaan! kyllä jää sony nuolemaan näppejään taas kerran
lainaa
nykk1

Rekisteröitynyt 01.12.2012

03.05.2013 klo 15.32 4 tykkää tästä

Hyvältä näyttää, uusi konsolisota on jo syttynyt ennen niiden julkaisuakaan.

Toivottavasti saadan yhtä hyvä matsi kuin nykyisellä sukupolvella, kilpailussta on vain hyötyä kuluttajille.
lainaa
RRR

03.05.2013 klo 15.33 4 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
RRR kirjoitti:

Teipillä voi tietysti korjata paljonkin asioita, mutta se ei ole pointti. Mielestäni virheeksi on luokiteltava myös se touchpad, sekä kameralle tarkoitettu valo. FTW mitä next-geniä se on?
Mutta siis tämä on minun mielipide, fanin ei tule lannistua tästä.

No kerroppa mikä sitä next-geniä sitten on, mitä tulee ohjaimeen. Ja pahin ongelma noissa uudistuksissa taitaa olla äärimmäisen Sony kielteinen asenteesi.


Pettymys on niin valtava, että ei osaa edes pukea sanoiksi. Vanhaa roinaa on vain virvelletty samaan ohjaimeen. Positiivisuus ei nyt auta ketään. MS näyttää miten homma hoidetaan tyylillä.
lainaa
pwnage

03.05.2013 klo 15.50 2 tykkää tästä

Tässä konsolisukupolvessa Microsoft isännän elkein opetti Sonylle nöyryyttä. Kohta nähdään menikö opit perille, vai uhoaako Sony edelleen omaan ylimieliseen tyyliinsä.
lainaa
LÖäet

03.05.2013 klo 16.27 7 tykkää tästä

Microsoft on jenkkien paskaläjä
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

03.05.2013 klo 16.40 8 tykkää tästä

lolzzz kirjoitti:
Sony on Japanin Nokia.

Sony sentään on vielä itsenäinen, eikä toisen firman nukke kuten Nokia.

RRR kirjoitti:

Pettymys on niin valtava, että ei osaa edes pukea sanoiksi. Vanhaa roinaa on vain virvelletty samaan ohjaimeen. Positiivisuus ei nyt auta ketään. MS näyttää miten homma hoidetaan tyylillä.

Et vieläkään sanonut mikä ohjaimesta tekee next-genin. Mutta mielenkiinnolla odottelen miten MS lunastaa odotuksesi.
lainaa
lookatmemommy

03.05.2013 klo 16.49 5 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
RRR kirjoitti:

Ehdottomasti. Siihen vielä touchpad sekaan sotkemaan niin jäisi kauppaan. Onneksi sellaista next-gen ratkaisua ei osata tehdä kuin Sonylla.

Siihen share-napin päälle voi pistää teipin, jos se ahdistaa. En vaan voi ymmärtää miten yksi pieni nappi voi vaikuttaa konsolin ostopäätökseen kun sitä ei ole edes pakko käyttää.


Ei se nappi itsessään välttämättä mitään, mutta se mitä se edustaa.

Ihan kuin et tajuaisi että Sonyn viesti on että peleihin halutaan lisää Facebook-Youtube-elementtejä eli jokainen tappo, aarteen löytäminen, kisan voitto ja Trophyn ansaitseminen pitää spammata kaverien ruuduille ja youtubeen tekstinä, kuvana ja videona.

P.S. "Älä käytä" ei ole mikään ratkaisu kun peli rakennetaan Tykkäämisen ympärille.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

03.05.2013 klo 17.20 1 tykkää tästä

lookatmemommy kirjoitti:

Ei se nappi itsessään välttämättä mitään, mutta se mitä se edustaa.

Ihan kuin et tajuaisi että Sonyn viesti on että peleihin halutaan lisää Facebook-Youtube-elementtejä eli jokainen tappo, aarteen löytäminen, kisan voitto ja Trophyn ansaitseminen pitää spammata kaverien ruuduille ja youtubeen tekstinä, kuvana ja videona.

P.S. "Älä käytä" ei ole mikään ratkaisu kun peli rakennetaan Tykkäämisen ympärille.

Ensinnäkin muistan ihmisten toivoneen tälläistä pelien videokuvaus-ominaisuutta jo usean sukupolven ajan. SOME nyt on nykypäivää ja huhujen perusteella vastaavat ominaisuudet löytyy myös Durangosta. Ei facebook tai twitter -tunnuksia ole pakko syöttää sinne konsoliin ja voit blockata kaverien ilmoitukset/viestit.
lainaa
lookatmemommy

03.05.2013 klo 17.40 5 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
lookatmemommy kirjoitti:

Ei se nappi itsessään välttämättä mitään, mutta se mitä se edustaa.

Ihan kuin et tajuaisi että Sonyn viesti on että peleihin halutaan lisää Facebook-Youtube-elementtejä eli jokainen tappo, aarteen löytäminen, kisan voitto ja Trophyn ansaitseminen pitää spammata kaverien ruuduille ja youtubeen tekstinä, kuvana ja videona.

P.S. "Älä käytä" ei ole mikään ratkaisu kun peli rakennetaan Tykkäämisen ympärille.

Ensinnäkin muistan ihmisten toivoneen tälläistä pelien videokuvaus-ominaisuutta jo usean sukupolven ajan. SOME nyt on nykypäivää ja huhujen perusteella vastaavat ominaisuudet löytyy myös Durangosta. Ei facebook tai twitter -tunnuksia ole pakko syöttää sinne konsoliin ja voit blockata kaverien ilmoitukset/viestit.


Etkö sä nyt ymmärrä että ne pelit suunnitellaan SOME mielessä? LBP, Halo ja COD ovat jo muutamia esimerkkejä peleistä jotka on rakennettu todella vahvasti Sharen ympärille, ja jos Sony antaa tällaisen signaalin niin se on merkki muille tehdä sitä ihan samaa.

Kasuaalit huutavat hoosiannaa kun saavat uploadata sen eeppisen Kratoksen kaadon tai Gran Turismon eeppisen kisan, joka ei kiinnosta muita pelaajia paskan vertaa. Mutta jos ei ole tiliä linkitettynä niin on tyhjiä ruutuja, lukittuja ominaisuuksia, mainoksia liittymisestä ja muiden uudistusten puutetta. Videoiden tallennus on ok, mutta niiden spämmääminen muille ei ole.

Pelifirmat ulkoistavat aivan liikaa vastuuta pelaajille. Sitä tekevät silti kaikki muutkin kaupoista ja pankeista lähtien joten vittu. "Miksi vaivautua kun asiakkaat tykkäävät nauraa omille jutuilleen ja pitävät omia ideoitaan parhaina"
lainaa
ebionPalvelija

03.05.2013 klo 17.54 2 tykkää tästä

RRR kirjoitti:
ebionPalvelija kirjoitti:
RRR kirjoitti:
tagman kirjoitti:
RRR kirjoitti:
fsdiojfsdjpiosfdjio kirjoitti:
Kerrankin täytyy olla samaa mieltä Molynaaman kanssa. Mutta koska äijällä on aina suuruudenhullut puheet niin taitaa käydä niin että jää tämäkin haaveeksi ja Xbox8 onkin pääasiassa webbiselain.

Pääasia, että ei ole ylimääräistä share-nappia ohjaimessa pilaamassa kokemusta.

Mitä jos uuden boxin ohjaimesta löytyykin vastaava painike. Hajoatko palasiksi?


Ehdottomasti. Siihen vielä touchpad sekaan sotkemaan niin jäisi kauppaan. Onneksi sellaista next-gen ratkaisua ei osata tehdä kuin Sonylla.


Et ole sitä edes kokeillut ja sanot jo että on paskaa? No minäpäs sanon että seuraava ShitBox tulee olemaan kaikkien aikojen floppi.


Sana on vapaa ja näemme miten käy. Luulen, että PS4 on kokeilematta paska. Ei ole oikein, että myy Tokion ja New Yorkin pääkonttorit yli kahdella miljardilla vain tehdäkseen 250 miljoonaa voittoa tilikaudelta.


Taas iskee cyberhomo joka luulee tietävänsä kaikesta kaiken. PS4 tulee päihittämään uuden Xboxin. Nykyään PS3 on myynyt enemmän kuin FailBox360 ja Sonylla menee huonosti vain televisio ja jollakin muulla osalla, mutta pelipuoli on voitokas. Revi siitä cyberhomo.
lainaa
ebionPalvelija

03.05.2013 klo 17.57 1 tykkää tästä

sonyFailaaTaas kirjoitti:
tagman kirjoitti:
RRR kirjoitti:

Ehdottomasti. Siihen vielä touchpad sekaan sotkemaan niin jäisi kauppaan. Onneksi sellaista next-gen ratkaisua ei osata tehdä kuin Sonylla.

Siihen share-napin päälle voi pistää teipin, jos se ahdistaa. En vaan voi ymmärtää miten yksi pieni nappi voi vaikuttaa konsolin ostopäätökseen kun sitä ei ole edes pakko käyttää.


Kaikenmaailman epäloogisesti sijoitellut turhakenappulat sekä järjettömän turhalla lääpimispaneelilla varustetun ohjaimen käyttökelvottomuus voi hyvinkin vaikuttaa ostopäätökseen. Varsinkin jos/kun ohjain on Sonyn tuttuun tyyliin natisevasta jugurttipurkkimuovista kyhätty halvan ja heppoisen tuntuinen apinalapsen käden ergonomialle suunniteltu liukas pökäle, joka ei sovi aikuisen käteen sitten millään.

Jo pelkästään Sonyn kosketuslevy-"innovaatio", jonka valmistuslisenssiä sony valvoo ja kontrolloi takaa, että kolmansilta osapuolilta on turha edes odottaa kelvollisia ohjaimia.


Repesin tälle ääliölle.
lainaa
ebionPalvelija

03.05.2013 klo 17.59 3 tykkää tästä

Talmunen kirjoitti:
Activision voisi luoda Oman Black Boxin jolla voi pelata vain codeja ettei tarvitsisi xbox liveä niille rasdittaa


TALMUNEN! Mulla oli ikävä sua! Anna hali senkin iso ponikyrpähomojeesus!!
lainaa
jokainenTyylillään

03.05.2013 klo 18.01 2 tykkää tästä

lookatmemommy kirjoitti:
tagman kirjoitti:
lookatmemommy kirjoitti:

Ei se nappi itsessään välttämättä mitään, mutta se mitä se edustaa.

Ihan kuin et tajuaisi että Sonyn viesti on että peleihin halutaan lisää Facebook-Youtube-elementtejä eli jokainen tappo, aarteen löytäminen, kisan voitto ja Trophyn ansaitseminen pitää spammata kaverien ruuduille ja youtubeen tekstinä, kuvana ja videona.

P.S. "Älä käytä" ei ole mikään ratkaisu kun peli rakennetaan Tykkäämisen ympärille.

Ensinnäkin muistan ihmisten toivoneen tälläistä pelien videokuvaus-ominaisuutta jo usean sukupolven ajan. SOME nyt on nykypäivää ja huhujen perusteella vastaavat ominaisuudet löytyy myös Durangosta. Ei facebook tai twitter -tunnuksia ole pakko syöttää sinne konsoliin ja voit blockata kaverien ilmoitukset/viestit.


Etkö sä nyt ymmärrä että ne pelit suunnitellaan SOME mielessä? LBP, Halo ja COD ovat jo muutamia esimerkkejä peleistä jotka on rakennettu todella vahvasti Sharen ympärille, ja jos Sony antaa tällaisen signaalin niin se on merkki muille tehdä sitä ihan samaa.

Kasuaalit huutavat hoosiannaa kun saavat uploadata sen eeppisen Kratoksen kaadon tai Gran Turismon eeppisen kisan, joka ei kiinnosta muita pelaajia paskan vertaa. Mutta jos ei ole tiliä linkitettynä niin on tyhjiä ruutuja, lukittuja ominaisuuksia, mainoksia liittymisestä ja muiden uudistusten puutetta. Videoiden tallennus on ok, mutta niiden spämmääminen muille ei ole.

Pelifirmat ulkoistavat aivan liikaa vastuuta pelaajille. Sitä tekevät silti kaikki muutkin kaupoista ja pankeista lähtien joten vittu. "Miksi vaivautua kun asiakkaat tykkäävät nauraa omille jutuilleen ja pitävät omia ideoitaan parhaina"


En ole uploadannut minkäänlaisia Halo-videoita minnekään, eikä se häiritse tai haittaa minua millään tavalla, vaikka jotkut niin tekisivätkin. Omaan pelielämykseeni eivät yhteisöpalvelut vaikuttaneet millään tavalla. Se mikä ei kiinnosta minua, saattaa hyvinkin kiinnostaa jotakin muuta.
lainaa
apinanraivo

03.05.2013 klo 18.04 5 tykkää tästä

ebionPalvelija kirjoitti:
sonyFailaaTaas kirjoitti:
tagman kirjoitti:
RRR kirjoitti:

Ehdottomasti. Siihen vielä touchpad sekaan sotkemaan niin jäisi kauppaan. Onneksi sellaista next-gen ratkaisua ei osata tehdä kuin Sonylla.

Siihen share-napin päälle voi pistää teipin, jos se ahdistaa. En vaan voi ymmärtää miten yksi pieni nappi voi vaikuttaa konsolin ostopäätökseen kun sitä ei ole edes pakko käyttää.


Kaikenmaailman epäloogisesti sijoitellut turhakenappulat sekä järjettömän turhalla lääpimispaneelilla varustetun ohjaimen käyttökelvottomuus voi hyvinkin vaikuttaa ostopäätökseen. Varsinkin jos/kun ohjain on Sonyn tuttuun tyyliin natisevasta jugurttipurkkimuovista kyhätty halvan ja heppoisen tuntuinen apinalapsen käden ergonomialle suunniteltu liukas pökäle, joka ei sovi aikuisen käteen sitten millään.

Jo pelkästään Sonyn kosketuslevy-"innovaatio", jonka valmistuslisenssiä sony valvoo ja kontrolloi takaa, että kolmansilta osapuolilta on turha edes odottaa kelvollisia ohjaimia.


Repesin tälle ääliölle.


Toisin sanoen, revit perseesi pesunkestävän pleikkariapinan tavoin.
lainaa
ebionPalvelija

03.05.2013 klo 18.13 2 tykkää tästä

apinanraivo kirjoitti:
ebionPalvelija kirjoitti:
sonyFailaaTaas kirjoitti:
tagman kirjoitti:
RRR kirjoitti:

Ehdottomasti. Siihen vielä touchpad sekaan sotkemaan niin jäisi kauppaan. Onneksi sellaista next-gen ratkaisua ei osata tehdä kuin Sonylla.

Siihen share-napin päälle voi pistää teipin, jos se ahdistaa. En vaan voi ymmärtää miten yksi pieni nappi voi vaikuttaa konsolin ostopäätökseen kun sitä ei ole edes pakko käyttää.


Kaikenmaailman epäloogisesti sijoitellut turhakenappulat sekä järjettömän turhalla lääpimispaneelilla varustetun ohjaimen käyttökelvottomuus voi hyvinkin vaikuttaa ostopäätökseen. Varsinkin jos/kun ohjain on Sonyn tuttuun tyyliin natisevasta jugurttipurkkimuovista kyhätty halvan ja heppoisen tuntuinen apinalapsen käden ergonomialle suunniteltu liukas pökäle, joka ei sovi aikuisen käteen sitten millään.

Jo pelkästään Sonyn kosketuslevy-"innovaatio", jonka valmistuslisenssiä sony valvoo ja kontrolloi takaa, että kolmansilta osapuolilta on turha edes odottaa kelvollisia ohjaimia.


Repesin tälle ääliölle.


Toisin sanoen, revit perseesi pesunkestävän pleikkariapinan tavoin.


En sentään oo 12 vuotias helari Petteri joka maksaa netissä pelaamisesta ShitBoxilla.
lainaa
voiRessukka

03.05.2013 klo 18.17 5 tykkää tästä

[quote nick="ebionPalvelija]

En sentään oo 12 vuotias helari Petteri joka maksaa netissä pelaamisesta ShitBoxilla.[/quote]

Toivottavasti et pety ja mene vararikkoon, kun Sonyn nettipalvelu muuttuu maksulliseksi ja haukkaa leijonanosan viikkorahoistasi.
lainaa
ebionPalvelija

03.05.2013 klo 18.29 1 tykkää tästä

voiRessukka kirjoitti:
[quote nick="ebionPalvelija]

En sentään oo 12 vuotias helari Petteri joka maksaa netissä pelaamisesta ShitBoxilla.


Toivottavasti et pety ja mene vararikkoon, kun Sonyn nettipalvelu muuttuu maksulliseksi ja haukkaa leijonanosan viikkorahoistasi. [/quote]

Opettele ensin lainaamaan kommenttia kunnolla, niin voit sitten tulla huuteleen. Tosin, sillä ei oo mitään vaikutusta siihen että uusi Xboxi tulee olemaan FLOPPI!
lainaa
ebionPalvelija

03.05.2013 klo 18.32 2 tykkää tästä

voiRessukka kirjoitti:
[quote nick="ebionPalvelija]

En sentään oo 12 vuotias helari Petteri joka maksaa netissä pelaamisesta ShitBoxilla.


Toivottavasti et pety ja mene vararikkoon, kun Sonyn nettipalvelu muuttuu maksulliseksi ja haukkaa leijonanosan viikkorahoistasi. [/quote]

Katso nyt! Paska lainauksesi aiheuttaa minullekkin paskoja lainauksia! Voe elämä...
lainaa
Sir_Rymylys

Rekisteröitynyt 11.04.2007

03.05.2013 klo 18.34 3 tykkää tästä

Täytyy taas vaihteeksi todeta, että onneksi olen kasuaalipelaaja ja voin valita vapaasti joko Msoftin tai Sonyn masiinan :)
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

03.05.2013 klo 18.55 1 tykkää tästä

lookatmemommy kirjoitti:

Etkö sä nyt ymmärrä että ne pelit suunnitellaan SOME mielessä? LBP, Halo ja COD ovat jo muutamia esimerkkejä peleistä jotka on rakennettu todella vahvasti Sharen ympärille, ja jos Sony antaa tällaisen signaalin niin se on merkki muille tehdä sitä ihan samaa.

Ei mikään viittaa siihen, että kaikkiin peleihin tungettaisiin väkisiin SOME-ominaisuuksia. Nuo kaikki kerrotut ominaisuudet ovat peleistä irrallisia ja täysin vapaaehtoisia. Ja en ymmärrä mitä pahaa on niissä peleissä, jotka on rakannettu sosiaalisuuden -ympärille? Kyllä se tuo pelille lisäarvoa, että pystyy mm. pelaamaan muiden tekemiä kenttiä/tehtäviä ja jakamaan niitä muille. LBP:ssäkin on tullut käytettyä kymmeniä tunteja kenttien näpertelyyn ja pelaamiseen.

Ja näitä kehittyneempiä sosiaalisia ominaisuuksia löytyy jo WiiU:lta ja minusta ne on hyviä. NSMB:ssaki oli hauska lukea muiden pelaajien kommentteja pisin pelimailmaa. Tarvittaessa nekin saa pois päältä, jos sosiaalisuus ahdistaa. Käytän itse todella vähän SOME:a, enkä ole mikään SOME-fani, mutta minusta sosiaaliset ominaisuudet peleissä on hyvä juttu ja oikeaa kehitystä.
lainaa
Temesklk

Rekisteröitynyt 12.02.2012

03.05.2013 klo 20.25 9 tykkää tästä

Miksi ihmeessä kaikkien pitää aina aloittaa kauhea tappelu näistä konsoleista? Kukin piru vieköön ostaa itse mitä haluaa ja pitää turpansa tukossa. Asiallinen kriittisyys on ihan okei, mutta se, että haukkuu toisen täysin surkeaksi paskaläjäksi nyt on ihan lapsellista touhua.

Itse olen tämän sukupolven mennyt 360:n kanssa ja loistava konehan se on eikä 40€ vuodessa ole mielestäni paha hinta ollenkaan netissä pelaamisesta. Ohjainkin on enemmän minun mieleeni sekä yksinoikeuspelit. Ei silti Pleikkarissa ole mitään kummoisempaa vikaa. Ohjain on ihan menevä ja sillä pelaa ihan mainiosti, vaikka vähän turhan pieni onkin. Yksinoikeuspelit ovat myös hyviä. Mielelläni ostaisin senkin, mutta rahatilanne pistää vastaan.

En ole päättänyt kumman nextgen konsolin ostan, koska Microsoftin puolelta ei paljon mitään tiedetä huhujen lisäksi. Näillä näkymin kallistun luonnollisesti Pleikkarin puoleen, koska siitä tiedetään paljon enemmän ja jos huhut seuraavasta Boxista ovat tosia niin en sitä kyllä osta ellei jotain mullistavia ominaisuuksia löydy.
lainaa
urpohuutaa

03.05.2013 klo 20.49 2 tykkää tästä

ebionPalvelija kirjoitti:
voiRessukka kirjoitti:
[quote nick="ebionPalvelija]

En sentään oo 12 vuotias helari Petteri joka maksaa netissä pelaamisesta ShitBoxilla.


Toivottavasti et pety ja mene vararikkoon, kun Sonyn nettipalvelu muuttuu maksulliseksi ja haukkaa leijonanosan viikkorahoistasi.


Katso nyt! Paska lainauksesi aiheuttaa minullekkin paskoja lainauksia! Voe elämä...[/quote]

Koska et osaa. FAIL!
lainaa
ebionPalvelija

03.05.2013 klo 20.55 1 tykkää tästä

urpohuutaa kirjoitti:
ebionPalvelija kirjoitti:
voiRessukka kirjoitti:
[quote nick="ebionPalvelija]

En sentään oo 12 vuotias helari Petteri joka maksaa netissä pelaamisesta ShitBoxilla.


Toivottavasti et pety ja mene vararikkoon, kun Sonyn nettipalvelu muuttuu maksulliseksi ja haukkaa leijonanosan viikkorahoistasi.

Katso nyt! Paska lainauksesi aiheuttaa minullekkin paskoja lainauksia! Voe elämä...


Koska et osaa. FAIL![/quote]

Et näköjään sinäkään. FAIL!
lainaa
lololooo

03.05.2013 klo 21.30 3 tykkää tästä

ebionPalvelija kirjoitti:
urpohuutaa kirjoitti:
ebionPalvelija kirjoitti:
voiRessukka kirjoitti:
[quote nick="ebionPalvelija]

En sentään oo 12 vuotias helari Petteri joka maksaa netissä pelaamisesta ShitBoxilla.


Toivottavasti et pety ja mene vararikkoon, kun Sonyn nettipalvelu muuttuu maksulliseksi ja haukkaa leijonanosan viikkorahoistasi.

Katso nyt! Paska lainauksesi aiheuttaa minullekkin paskoja lainauksia! Voe elämä...


Koska et osaa. FAIL!


Et näköjään sinäkään. FAIL![/quote]

FAIIIIILLLL!
lainaa
parhautta

03.05.2013 klo 21.32 2 tykkää tästä

Xboxin kiistaton ylivertaisuus saa vammaiset sonypojat sortumaan ylilyönteihin ja epätoivoisiin tekoihin.
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

03.05.2013 klo 22.27 2 tykkää tästä

Niin paljon peppukipeyttä. Nimimerkki RRR, salli mun nauraa. Pidä hauskaa Kinect 2 -peleines.
lainaa
share-nappi-fail

03.05.2013 klo 22.35 9 tykkää tästä

Execta kirjoitti:
Niin paljon peppukipeyttä. Nimimerkki RRR, salli mun nauraa. Pidä hauskaa Kinect 2 -peleines.

Eikös niillä ole tarkoituskin?
lainaa
ExectaExecta

03.05.2013 klo 23.57 1 tykkää tästä

Execta kirjoitti:
Niin paljon peppukipeyttä. Nimimerkki RRR, salli mun nauraa. Pidä hauskaa Kinect 2 -peleines.


Jep. Näytetään samalla hyvältä, eikä saamattomalta ihrakasalta :D
lainaa
Bladekill

Rekisteröitynyt 07.08.2007

04.05.2013 klo 04.59 4 tykkää tästä

Tältä sekopäältä kerrankin asiapuheta, mutta veikkaampa, että tämän kuun pressissä saamme todeta kun joku Microsoftin markkinointipelleistä hyppää sinne lavalle esittelemään uutta Xboxia pään halkaisevalla jenkkivirnullansa ja sitten tulee:
"I'm proud to announce partnership with: Facebook, Youtube, Twitter, ESPN, Netflix, Spotify, Pizza Hut, American Apparel, Starbucks...."
Muokannut: Bladekill 04.05.2013 klo 05.00 lainaa
aaaa

04.05.2013 klo 11.01 4 tykkää tästä

ExectaExecta kirjoitti:
Execta kirjoitti:
Niin paljon peppukipeyttä. Nimimerkki RRR, salli mun nauraa. Pidä hauskaa Kinect 2 -peleines.


Jep. Näytetään samalla hyvältä, eikä saamattomalta ihrakasalta :D


execta kato on jo aivopesty sonyn kannattaja, ei se ymmärrä että pelejä pelaamalla voi pitää hauskaa.
lainaa
Nikki

Rekisteröitynyt 12.08.2012

04.05.2013 klo 13.38

sonyFailaaTaas kirjoitti:
tagman kirjoitti:
RRR kirjoitti:

Ehdottomasti. Siihen vielä touchpad sekaan sotkemaan niin jäisi kauppaan. Onneksi sellaista next-gen ratkaisua ei osata tehdä kuin Sonylla.

Siihen share-napin päälle voi pistää teipin, jos se ahdistaa. En vaan voi ymmärtää miten yksi pieni nappi voi vaikuttaa konsolin ostopäätökseen kun sitä ei ole edes pakko käyttää.


Kaikenmaailman epäloogisesti sijoitellut turhakenappulat sekä järjettömän turhalla lääpimispaneelilla varustetun ohjaimen käyttökelvottomuus voi hyvinkin vaikuttaa ostopäätökseen. Varsinkin jos/kun ohjain on Sonyn tuttuun tyyliin natisevasta jugurttipurkkimuovista kyhätty halvan ja heppoisen tuntuinen apinalapsen käden ergonomialle suunniteltu liukas pökäle, joka ei sovi aikuisen käteen sitten millään.

Jo pelkästään Sonyn kosketuslevy-"innovaatio", jonka valmistuslisenssiä sony valvoo ja kontrolloi takaa, että kolmansilta osapuolilta on turha edes odottaa kelvollisia ohjaimia.


Nauratti kyllä tämä kommentti ja yhä edelleen mutta ulosanto on sitä luokkaa että se tämän apinalapsen käteen sopii, ei mun korviin hirveen aikuismaista tekstiä ole :) naurut sai. Haetaan molemmat konsolit kun tulee jos aikaa vain likenee, tarvii välillä olla varmaan töissäkin.
lainaa
lauserakenteet

04.05.2013 klo 17.53 4 tykkää tästä

Nikki kirjoitti:
sonyFailaaTaas kirjoitti:
tagman kirjoitti:
RRR kirjoitti:

Ehdottomasti. Siihen vielä touchpad sekaan sotkemaan niin jäisi kauppaan. Onneksi sellaista next-gen ratkaisua ei osata tehdä kuin Sonylla.

Siihen share-napin päälle voi pistää teipin, jos se ahdistaa. En vaan voi ymmärtää miten yksi pieni nappi voi vaikuttaa konsolin ostopäätökseen kun sitä ei ole edes pakko käyttää.


Kaikenmaailman epäloogisesti sijoitellut turhakenappulat sekä järjettömän turhalla lääpimispaneelilla varustetun ohjaimen käyttökelvottomuus voi hyvinkin vaikuttaa ostopäätökseen. Varsinkin jos/kun ohjain on Sonyn tuttuun tyyliin natisevasta jugurttipurkkimuovista kyhätty halvan ja heppoisen tuntuinen apinalapsen käden ergonomialle suunniteltu liukas pökäle, joka ei sovi aikuisen käteen sitten millään.

Jo pelkästään Sonyn kosketuslevy-"innovaatio", jonka valmistuslisenssiä sony valvoo ja kontrolloi takaa, että kolmansilta osapuolilta on turha edes odottaa kelvollisia ohjaimia.


Nauratti kyllä tämä kommentti ja yhä edelleen mutta ulosanto on sitä luokkaa että se tämän apinalapsen käteen sopii, ei mun korviin hirveen aikuismaista tekstiä ole :) naurut sai. Haetaan molemmat konsolit kun tulee jos aikaa vain likenee, tarvii välillä olla varmaan töissäkin.


Tarkoitukseni ei ole loukata, mutta mahdatkohan sittenkään olla ihan oikea tyyppi arvostelemaan muiden ulosantia? Vaati nimittäin hieman mielikuvitusta ymmärtämään mitä oikeastaan halusit edes sanoa. Kommenttisi olisi ollut paljon selkeämpi ja helpommin ymmärrettävissä esimerkiksi näin:

"Tämä kommentti nauratti ja naurattaa edelleen. Ulosanti kuitenkin oli sitä luokkaa, että tämän apinalapsen mielestä se ei ollut kovin aikuismaista. Naurut kuitenkin sain. Minun apinakouriini ohjain sopii. On siis varmaan hankittava molemmat konsolit kun ne julkaistaan, mikäli aikaa töiltä liikenee."
lainaa
JääköVäliin

04.05.2013 klo 17.53

Jännä tilanne siinä mielessä että WiiU ei ole osoittanut mitään syytä hankkia, eikä toistaiseksi PS4ään ole ollut yhtään parempi. Xboxista ei muuta tiedetäkään kuin hirvittäviä huhuja.

Ikinä ei ole ollut näin alhaiset hypemittarit.
lainaa
MUN4G0GG3L1fan

04.05.2013 klo 18.49 1 tykkää tästä

Missä MUN4G0GG3L1? Miksei hän ole täällä julistamassa Xboxin ihmeellisyyttä ja että miten se on parempi kuin muut pelikonsolit jne.
lainaa
4chan

04.05.2013 klo 18.55 2 tykkää tästä

Temesklk kirjoitti:
Miksi ihmeessä kaikkien pitää aina aloittaa kauhea tappelu näistä konsoleista? Kukin piru vieköön ostaa itse mitä haluaa ja pitää turpansa tukossa. Asiallinen kriittisyys on ihan okei, mutta se, että haukkuu toisen täysin surkeaksi paskaläjäksi nyt on ihan lapsellista touhua.

Itse olen tämän sukupolven mennyt 360:n kanssa ja loistava konehan se on eikä 40€ vuodessa ole mielestäni paha hinta ollenkaan netissä pelaamisesta. Ohjainkin on enemmän minun mieleeni sekä yksinoikeuspelit. Ei silti Pleikkarissa ole mitään kummoisempaa vikaa. Ohjain on ihan menevä ja sillä pelaa ihan mainiosti, vaikka vähän turhan pieni onkin. Yksinoikeuspelit ovat myös hyviä. Mielelläni ostaisin senkin, mutta rahatilanne pistää vastaan.

En ole päättänyt kumman nextgen konsolin ostan, koska Microsoftin puolelta ei paljon mitään tiedetä huhujen lisäksi. Näillä näkymin kallistun luonnollisesti Pleikkarin puoleen, koska siitä tiedetään paljon enemmän ja jos huhut seuraavasta Boxista ovat tosia niin en sitä kyllä osta ellei jotain mullistavia ominaisuuksia löydy.


Internetissä ei saa olla omaa mielipidettä.
lainaa
Nikki

Rekisteröitynyt 12.08.2012

04.05.2013 klo 20.22

Taisi olla toinen kommentti minkä tänne kirjoitin ja hieman hätäisesti ilman oikolukua, nauran taustalla tästä lähin niin ei tarvitse menettää yöuniaan.
lainaa
RRR

04.05.2013 klo 20.46 2 tykkää tästä

Execta kirjoitti:
Niin paljon peppukipeyttä. Nimimerkki RRR, salli mun nauraa. Pidä hauskaa Kinect 2 -peleines.


Luonnollisesti sallin sun nauraa.
lainaa
eiSeolenoinVakavaa

04.05.2013 klo 21.40 4 tykkää tästä

Nikki kirjoitti:
Taisi olla toinen kommentti minkä tänne kirjoitin ja hieman hätäisesti ilman oikolukua, nauran taustalla tästä lähin niin ei tarvitse menettää yöuniaan.


Älä nyt tuollaisesta pahoita mieltäsi. Jos kritisoi muita, olisi hyvä itsenkin kestää hieman aiheellista kritiikkiä.
lainaa

V2.fi Instagramissa
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova