Tuorein sisältö

Splinter Cell Blacklistiä hissukseen

15.04.2013 klo 11.11 | Luettu: 5269 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Uusin Splinter Cell -traileri esittelee Splinter Cell: Blacklistin hiivintäpuolta. Vihollisten päästäminen päiviltä aiheuttamatta isompaa hälinää on ollut yksi sarjan kulmakivistä ja samalla linjalla jatkaa seuraava pelikin - mikäli pelaaja niin haluaa.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Listasunnuntaissa ot... Miten pärjäsi Ouya 3... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (5 viestiä)

byebye

15.04.2013 klo 11.47 9 tykkää tästä

se kulmakivi on kylläkin ollut hiippailu. hiivi kaikkien ja kaiken ohi jättämättä jälkiä, rikkomalla, tainnuttamalla tai tappamalla. aika hyvin jos yksi on enää jäljellä

"mikäli niin haluaa" eli räiskinnästä ei rankaista joten ei ole sitä viimeistäkään kulmakiveä

Sam ei näytä Samilta, Sam ei kuulosta Samilta, Sam ei vaikuta Samilta. Mitä Splinter Celliä tässä on enää jäljellä?

P.S. Kyllä Snakea nyt varmaan harmittaa kun hänen geeninsä vievät aikaisin vanhainkotiin, kun Sam puolestaan vain nuorentuu.
lainaa
ahas

15.04.2013 klo 14.16 4 tykkää tästä

Kamera heiluu nypdii ja jjabramsii, räiskyy mäiskyy ja yhteydessä häiriöö....en tykkää enää....jotain uutta sekä peleihin että vilmeihin!!!!!
lainaa
SimaaLiittimessä

15.04.2013 klo 16.36 3 tykkää tästä

V2.fi kirjoitti:
samalla linjalla jatkaa seuraava pelikin - mikäli pelaaja niin haluaa.

Ei ole kyllä jatkanut, BF3kin on nykyään enemmän hiiviskelyä.
RIP Fisher
lainaa
Sir_Rymylys

Rekisteröitynyt 11.04.2007

15.04.2013 klo 23.37

Sami Kalastaja MGS:n tappaja, kuten joskus puhuttiin :p
lainaa
RIPKalastaja

16.04.2013 klo 01.21

Sir_Rymylys kirjoitti:
Sami Kalastaja MGS:n tappaja, kuten joskus puhuttiin :p


Siitä nyt ei ollut epäilystäkään kumpi pudottaa pallon ensin Ubisoft vai Konami. Ubilla on vyöllään paljon paskoja pelejä, Konamilla ei modernina aikana montaakaan. Ainoa oikea asia on verrata parasta Splinter Celliä eli Chaos Theoryä parhaaseen Metal Geariin eli Snake Eateriin.

Miksi Ubi kasvoi eksponentiaalisesti Konamin junnatessa paikoillaan? Siinähän se vastaus on, 2000-luvun alun peleissä. Isona tekijä SC. Ime siitä Kiinteä Käärme.
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova