Cyberpunk 2077:ään tulee moninpeli
Eurogamerin tekemästä haastattelusta selviää, että Cyberpunk 2077:ssä tulee olemaan myös moninpeli. CD Projekt Redille se tulee siis olemaan ensimmäinen harppaus moninpelauksen maailmaan.
Tarkemmin studiojohtaja Adam Badowski määrittelee asian niin, että Cyberpunk 2077 on tarinapohjainen roolipeli, jossa on yksinpelattavia kampanjoita, mutta mukaan lisätään myös moninpelitoimintoja.
Co-oppia vain muunlaista moninpeluuta, sitä ei kerrottu. Pelin valmistumiseen on vielä useita vuosia.
Tarkemmin studiojohtaja Adam Badowski määrittelee asian niin, että Cyberpunk 2077 on tarinapohjainen roolipeli, jossa on yksinpelattavia kampanjoita, mutta mukaan lisätään myös moninpelitoimintoja.
Co-oppia vain muunlaista moninpeluuta, sitä ei kerrottu. Pelin valmistumiseen on vielä useita vuosia.
Keskustelut (12 viestiä)
Rekisteröitynyt 21.12.2010
13.03.2013 klo 17.45 10
Rekisteröitynyt 14.07.2008
13.03.2013 klo 19.09 3
Itse kyseistä peliä odotan kuin kuuta nousevaa.
13.03.2013 klo 19.15 6
Ok, kunhan sen mukaan tuominen vaikuta negatiivisella tavalla yksinpelin sisältöön. (I'm looking at you, Bioware)
Ja millähän tavalla se multiplayer vaikuttikaan yksinpelin sisältöön? Sitähän oli tekemässä eri tiimi. EA olisi varmaan rushinut pelin vielä nopeammin ulos ilman multiplayeria.
Ja uutisesta paha sen enempää sanoa vielä, luotan kuitenkin CD Projektiin ja uskon ettei sieltä tule mitään väkisin mukaan väännettyä kikkaretta.
13.03.2013 klo 19.29
Rekisteröitynyt 21.12.2010
13.03.2013 klo 20.38 5
Ok, kunhan sen mukaan tuominen vaikuta negatiivisella tavalla yksinpelin sisältöön. (I'm looking at you, Bioware)
Ja millähän tavalla se multiplayer vaikuttikaan yksinpelin sisältöön? Sitähän oli tekemässä eri tiimi. EA olisi varmaan rushinut pelin vielä nopeammin ulos ilman multiplayeria.
Ja uutisesta paha sen enempää sanoa vielä, luotan kuitenkin CD Projektiin ja uskon ettei sieltä tule mitään väkisin mukaan väännettyä kikkaretta.
Oletan että nyt puhutaan Mass Effect 3:sta. Siinä moninpeliä piti pelata jos halusi saada kaikki War Assetit mukaan yksinpelin "loppuhuipennukseen". En pidä ratkaisuista joissa moninpelillä on jonkinlainen vaikutus yksinpelin kulkuun.
Enkä usko että CD Projekt tätä sössii. Siellä ei ainakaan vielä ole pukumiehet hengittämässä pelinkehittäjien niskaan.
13.03.2013 klo 20.42 3
Monipeli RPG:ssä ei ole kovinkaan kiinnostavaa. Ei kukaan niitä roolipelejä multiplayer hipan vuoksi osta.
Itse kyseistä peliä odotan kuin kuuta nousevaa.
Rekisteröitynyt 15.09.2008
13.03.2013 klo 21.26 1
Monipeli RPG:ssä ei ole kovinkaan kiinnostavaa. Ei kukaan niitä roolipelejä multiplayer hipan vuoksi osta.
Itse kyseistä peliä odotan kuin kuuta nousevaa.
Siksi toivonkin suuresti, että mukana olisi co-op. Esim. D&D-ropet on parhaita kaveriporukalla.
Rekisteröitynyt 05.04.2012
13.03.2013 klo 21.29 2
Jos on vaan paskaa paskan takia niinkon ME3, kuolkoot pois ennen syntymäänsä.
14.03.2013 klo 08.45
Siksi toivonkin suuresti, että mukana olisi co-op. Esim. D&D-ropet on parhaita kaveriporukalla.
Oletan, että viittaat Baldur's Gateihin sun muihin vanhoihin ryhmäpohjaisiin crpg:ihin? Noissahan oli tosiaan se, että ne olivat erittäin "combat heavy" -kamaa pelisuunnitelultaan, (sekä aika suoraviivaisia tarinaltaan/valinnoiltaan,) joka antaa avaimet aika onnistuneeseen co-op-kokemukseen ja, joka fantasiaan sopikin hyvin. Mutta vanhana Cyberpunk 2020 -pelaajana joudun todeta, että CP-maailmaan en moista taistelu-painotusta haluaisi. Mielenkiinnolla silti odottelen mitä CDProjekt keittelee kasaan. Olisi hienoa, jos joku onnistuisi saamaan sen saman fiiliksen crpg-genreen mitä oikeiden roolipelien pelaaminen kaveriporukalla on.
Eräs mahdollinen tapahan olisi tietyntavoin kannustaa (vaikka extra expalla) eri tyyppejä pelaamaan oikeasti erilaisia rooleja eri motivaatioin ja ambitioin, mieluiten kertomatta siitä co-op-kaver(e)ille, aivan niinkuin oikeissa roolipeleissäkin.
14.03.2013 klo 10.54
Jos on moninpeli tyyliin NWN ja tulee yhtälailla asiallisilla sekä helppokäyttösillä modi-työkaluilla otan avosylin vastaan.
NWN:n moninpeli olikin parhautta. Käytin yhteen ja samaan peliin noin kolme vuotta elämästäni, ja nimenomaan eri persistent worldeissa. Osan siitä ajasta jopa deeämmäsin, mikä on loistava aasinsilta tähän:
Oletan, että viittaat Baldur's Gateihin sun muihin vanhoihin ryhmäpohjaisiin crpg:ihin? Noissahan oli tosiaan se, että ne olivat erittäin "combat heavy" -kamaa pelisuunnitelultaan
NWN:ssä tuo riippui ihan DM:stä. Ehkä CD Projekt ei lähesty asiaa samalta kantilta, mutta jos lähestyisi, olisi multiplayer-kokemus riippuvainen vain GM:n viitseliäisyydestä.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
14.03.2013 klo 22.39
Rekisteröitynyt 12.01.2011
15.03.2013 klo 08.03