Tuorein sisältö

Tappelupelin fanit kustansivat lisähahmojen kehityksen ennätysajassa

27.02.2013 klo 12.45 | Luettu: 6531 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Kun Lab Zero Games pyysi faneiltaan rahoitusta lisähahmojen tekemiseksi Skullgirls-peliin, fanit vastasivat, ja vauhdilla. Indiegogoon avattu rahoitusprojekti pyysi 150 000 dollaria ja päivässä rahaa kertyi lähes 200 000.

Itse hahmoista, kun ne julkaistaan, ei pyydetä lisärahaa vaan ne saa ilmaiseksi pelin PC-, PS3- ja X360-versioihin. Ensimmäinen DLC-hahmo on nimeltään Squigly, josta alla kuva. Muut suunnitellut hahmot, sekä yhtenä bonuksena tuleva Team Fortress 2 -hattu löytyvät täältä.




V2.fi | Manu Pärssinen
< Telltalen Walking De... Thalmic Labsilta pue... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (7 viestiä)

temez69

Rekisteröitynyt 24.12.2011

27.02.2013 klo 13.35 6 tykkää tästä

Taas lisää niitä helvetin HATTUJA!
lainaa
lolled

Rekisteröitynyt 13.02.2011

27.02.2013 klo 13.58 3 tykkää tästä

Oho. Kylläpä on innokkaita faneja ö-luokan tappelupelillä. Itse sain pahoinvointia jo pelkistä videoista graafisentyylin takia..
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

27.02.2013 klo 14.07 6 tykkää tästä

150 000 dollaria muutaman simppelin 2D hahmon tekoon pikkupeliin.
lainaa
Vedätysmies

27.02.2013 klo 14.13 2 tykkää tästä

Nyt on kyllä jotakuta vedätetty taas oikein urakalla :D 150 000 dollaria muutaman hahmon tekemiseen...c'mon, stop bullshitting me.
lainaa
stupidbigdevs

27.02.2013 klo 15.37 1 tykkää tästä

Jonkun Marvelin tms pitäisi tajuta tämä. Vaikka Marvel vs Capcom 3kin oli tajuton pettymys niin siitä huolimatta ihmiset oli valmiita heittämään rahaa näytölle saadakseen Menninkäisen tai Megamanin. Tappelupelissä en ikimaailmassa maksaisi mistään nobody lisätaistelijoista.

Everyone vs everyone?
lainaa
että_sellasta

28.02.2013 klo 14.56

"Asiantuntijat" taas vauhdissa ja kukas muu mukana riennoissa kuin tagman. :D Ottakaa asioista selvää ennenkuin teette itsestänne pellejä. Tossa videossa onkin aika hyvä erittely kustannuksista (katoitteko edes?), mutta jos laitetaan aivan todella simppeli esimerkki: 150 000 dollaria ei valitettavasti ole juuri mitään nyky-pelinkehityksessä. Sillä makselee esim. 5 hengen indie-tiimille jenkeissä palkkaa palttiarallaa 6kk, jos sitäkään (isommassa puulaakissa vielä vähemmän aikaa). Ja totahan on varmasti tekemässä yli 5 henkeä (pari animaattoria, designeri ja pari koodaajaa), kun ottaa audiot ja qa:n ja balansoinnit sun muut mukaan.
lainaa
Kakkuonhyvaa

Rekisteröitynyt 26.01.2011

28.02.2013 klo 18.31

Taitanee suurin osa tuosta rahasta mennä julkaisumaksuihin, joita PSS:ssa ja Xbox Marketplace:sessa sekä kehityskustannuksiin.
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova