Rare-veteraani loikkasi Microsoftilta Sony-saappaisiin
Eurogamer kertoo, että Microsoftin omistamalla Rare-studiolla keskeisessä asemassa ollut George Andreas vaihtoi Xbox-peleistä Playstation-peleihin.
Microsoftilla mies oli mukana Kinectin, Kinect Sports -pelien, Kameon ja Perfect Dark Zeron kehittämisessä sekä aiemmin Rarella työstämässä Banjo-pelejä, Viva Pinataa, Donkey Kong 64:ää, GoldenEyetä ja Killer Instinct Goldia. Sonyllä hän on luova johtaja SCEE:n Lontoon toimistolla.
Kuva: Rare.co.uk
Keskustelut (18 viestiä)
29.01.2013 klo 16.08 26
29.01.2013 klo 17.12 4
Rekisteröitynyt 19.04.2010
29.01.2013 klo 17.14 14
Rekisteröitynyt 13.02.2012
29.01.2013 klo 17.45 7
Rekisteröitynyt 04.11.2007
29.01.2013 klo 17.57 17
29.01.2013 klo 18.19 3
29.01.2013 klo 19.06 5
Ehkäpä luova työ, innovaatioiden ja uusien tekniikoiden kehittely ja hyödyntäminen vaan olivat liian vaativaa ja stessaavaa. Ehkä hän vain halusi puuduttavien perus-putkijuoksujen pariin kehittämään Sonyn seuraavaa "halontappaja"-tusinaräiskintää.
Tarkoitat kai että halusi POIS puuduttavien putkijuoksujen parista kehittämään Sonylle jotain laadukasta ja luovaa räiskintää, kuten alunperin Perfect Dark ja Goldeneye olivat. Ennenkuin mikkisofta sai näppinsä formaatteihin? Oikeasti, Perfect Dark oli loistava peli N64:llä. Se miten hirvittävää SHEISSEA siitä sitten tehtiin mikkisoftalle oli jo iso syy miksi itse jätin koko konsolin ostamatta. Tusina putkijuoksuja tosiaan "ptui"
29.01.2013 klo 19.38 5
Tarkoitat kai että halusi POIS puuduttavien putkijuoksujen parista kehittämään Sonylle jotain laadukasta ja luovaa räiskintää
Hehheh, ihan samasta muotista ne golden eyet ja perfect darkit oli silloin kuin nyky-fps:t, joten työnnä ne retrokakkulat vaikka perseesees. Ja sonyn koneilla ei ole nähty, eikä tämänkään jälkeen tulla näkemään, yhtäkään "laadukasta" ja "luovaa" räiskintää.
29.01.2013 klo 21.55 1
Tarkoitat kai että halusi POIS puuduttavien putkijuoksujen parista kehittämään Sonylle jotain laadukasta ja luovaa räiskintää
Hehheh, ihan samasta muotista ne golden eyet ja perfect darkit oli silloin kuin nyky-fps:t, joten työnnä ne retrokakkulat vaikka perseesees. Ja sonyn koneilla ei ole nähty, eikä tämänkään jälkeen tulla näkemään, yhtäkään "laadukasta" ja "luovaa" räiskintää.
Nimimerkki kertoo jo paljon kun on 97 perässä mutta olkoot. Tainnut herana heilua isäs kasseissa kun golden eye ja perfect dark tulivat. Siihen aikaan kun ne olivat mullistavia tapauksia, ainakin konsolipuolella. Nykyäänhän ne kyllä olisivat juurikin näitä tusina räiskintöjä. Sekä en nyt menisi vannomaan tuon viimeisimmän kommentin perusteella niistä laadukkaista ja luovista räiskinnöistä. Kun niistä voidaan olla monta mieltä, omasta mielestäni kun killzone ja resistance ovat laadukkaita ja luovia. Kummallakin tosin on omat kompastus kivensä, muttei se silti niistä ihan tusina räiskintöjä minusta tee. Toisin kuin vaikka Halo. Hyvin geneerinen fps. Ensimmäinen osa oli ihan ok räime ja mukavaa pelattavaa ovat edelleenkin kun voi samalta ruudulta 4 pelaajaa pelata. Juonen ja muiden suhteen taas... Ei mitään sellaista mitä ei olisi nähty. Mistä tosin kärsii koko fps genre. Vähemmän fpssää ja enemmän rpgtä kiitos, ensi sukupolvelle.
Rekisteröitynyt 13.02.2012
29.01.2013 klo 22.23 1
Nimimerkki kertoo jo paljon kun on 97 perässä mutta olkoot. Tainnut herana heilua isäs kasseissa kun golden eye ja perfect dark tulivat. Siihen aikaan kun ne olivat mullistavia tapauksia, ainakin konsolipuolella. Nykyäänhän ne kyllä olisivat juurikin näitä tusina räiskintöjä. Sekä en nyt menisi vannomaan tuon viimeisimmän kommentin perusteella niistä laadukkaista ja luovista räiskinnöistä. Kun niistä voidaan olla monta mieltä, omasta mielestäni kun killzone ja resistance ovat laadukkaita ja luovia. Kummallakin tosin on omat kompastus kivensä, muttei se silti niistä ihan tusina räiskintöjä minusta tee. Toisin kuin vaikka Halo. Hyvin geneerinen fps. Ensimmäinen osa oli ihan ok räime ja mukavaa pelattavaa ovat edelleenkin kun voi samalta ruudulta 4 pelaajaa pelata. Juonen ja muiden suhteen taas... Ei mitään sellaista mitä ei olisi nähty. Mistä tosin kärsii koko fps genre. Vähemmän fpssää ja enemmän rpgtä kiitos, ensi sukupolvelle.
Nyt virtuaalipippeli piiloon ja kirjoitusasu sekä kielioppi kuntoon. Mielipiteistähän tässä on kyse, mutta totuus on, että Doomin ja Quaken jälkeen tulleet FPS pelit ovat olleet samaa soopaa kaikki.
Takaisin aiheeseen: Siis onko tämän uutisen kaiffarin kynästä lähtenyt mitään oikeasti laadukasta tuotetta maailmalle?
29.01.2013 klo 23.25
29.01.2013 klo 23.48
Rekisteröitynyt 13.02.2012
30.01.2013 klo 07.54
Kielipoliisia internetz tarvitseekin "sArKaSmi". Itse luovuin niistä hommista jo ajat sitten ja aloin itsekkin kirjoittamaan suurinpiirtein luettavaa tekstiä. Mutta tuollahan ylhäällä lukee mitä on ollut henkilö tekemässä. Mielipide kysymys taasen se, ovatko nuo sitten laadukkaita tuotoksia. Olisi kyllä hauska tietää, miten FPS peleihin saataisiin jotain oikeasti uutta. Kenties saataisiin tehtyä sellainen FPS jossa oman kehonsa näkee (ei uutta joo) mutta! Kun saat luodista niin olisi hienoa nähdä se luodin reikä hahmon kropassa, luoti jos menisi läpi hahmo voisi vuotaa kuiviin jos ei saa välitöntä lääkitsemistä. Metal Gear Snake Eater pelissähän tämä oli, piti hoivata katkenneet luut ja poistaa luodit etc. Mutta miksei tätä ole nähty muissa peleissä? Tai no hetkinen...jossain Cthulhu pelissä oli. En vain muista nimeä. Jatkakaa. Kielioppi on mitä on mutta turha olla natzi. 3i s3ntään 0l3 num3r0 k1rj01tusta tai muuta vastavaa mitä netissä näkee.
30.01.2013 klo 08.13 1
Nykyäänhän ne kyllä olisivat juurikin näitä tusina räiskintöjä. omasta mielestäni kun killzone ja resistance ovat laadukkaita ja luovia
A) Niinhän minä juuri sanoin, helvetin janari, B) kumpikaan noista massa-äfpeeässistä ei ole luovaa nähnytkään. Laadukkuudestakin voidaan olla montaa mieltä.
30.01.2013 klo 08.18 2
Ärsyntyi varmaan, kun MS on valjastanut Rare:n tekemään pelkkää casual kinect hömppää.
Tai sitten piti saada juuri siksi Sonylle luovaksi johtajaksi.
30.01.2013 klo 10.39 2
30.01.2013 klo 17.17
Nykyäänhän ne kyllä olisivat juurikin näitä tusina räiskintöjä. omasta mielestäni kun killzone ja resistance ovat laadukkaita ja luovia
A) Niinhän minä juuri sanoin, helvetin janari, B) kumpikaan noista massa-äfpeeässistä ei ole luovaa nähnytkään. Laadukkuudestakin voidaan olla montaa mieltä.
Jos nyt hv jonne meet pelaa sitä paska haloos. Resistance ja Killzonet sata kertaa parempaa tavaraa kuin halot
30.01.2013 klo 19.35