Tuorein sisältö

Kirvesmies vauhdissa - pelikuvaa Dead Island Riptidestä

24.01.2013 klo 13.00 | Luettu: 7293 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Dead Islandin Riptide-jatko-osasta on saatu ensimmäinen pelikuvavideo, kiitos IGN:n. Kyseessä on aikainen versio pelistä, joten moni asia saattaa vielä muuttua eri näköiseksi. Peli on tulossa huhtikuussa.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Reilusti videoita Me... Sony joutuu maksamaa... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (10 viestiä)

Daealis

Rekisteröitynyt 27.05.2008

24.01.2013 klo 13.47 1 tykkää tästä

Pelkästään tuon videon perusteella peliin ei näytä tulleen juuri mitään parannuksiakaan. Veneilyn liikkeet näyttivät identtisiltä autojen omituiseen leijuntaan aiemmassa Kuolleessa Saaressa, ei ensimmäistäkään uutta vihollistyyppiä, ja missiotyyppinä ehkä se vittumaisin mitä aiemmasta pelistä löytyi(saattotehtävien jälkeen), eli kanna konttausvauhdilla X määrä esineitä paikasta A paikkaan B.

Pitänee jäädä varauksella odottelemaan, mutta tuon perusteella menee vasta alekoppaostokseksi, eikä kuten ykkönen, johon on pian 200 tuntia upotettu kahdella eri alustalla...
lainaa
Guetta

Rekisteröitynyt 03.08.2011

24.01.2013 klo 15.00 2 tykkää tästä

En näe tämän videon merkitystä, halutaanko sillä masentaa sillä ettei mikään ole muuttunut? Vaikka varhainen kehitysvaihe kyseessä, niin silti.
lainaa
sepe

24.01.2013 klo 15.04 1 tykkää tästä

No enpä tiedä, DI oli hyvä peli enkä valita jos saa lisää samaa tavaraa. Vaikka tietysti suotavaa olisi että jotain uuttakin olisi mukana. Mutta ostettua tulee joka tapauksessa.
lainaa
Fernandoo

24.01.2013 klo 15.56 4 tykkää tästä

luulin eka et tää on dlc dead islandiin
lainaa
Wonderman_V

Rekisteröitynyt 25.09.2008

24.01.2013 klo 16.42


Ei kovin suuri askel ensimmäisestä, mitä tämä nyt näytti. Alekorista lähtee, ei tästä uutta hintaa viitsi maksaa. Dead Island oli kieltämättä
parempi kuin luulin.
lainaa
Alajarvi84

Rekisteröitynyt 09.11.2011

24.01.2013 klo 17.10 2 tykkää tästä

Täytyy kyllä myöntää että aika puuduttavalta vaikuttaa.. Ensimmäistä ei jaksanut kovin kauaa pelata läpipeluun jälkeen juuri samasta syystä, se vain meni niin puuduttavan saman toistoksi. Lähitaistelumekaniikkaan kaipaisi jotain uutta ja mullistavaa, samoin kuin varsinaiseen pelin ilmeeseen. Enemmän painoa kauhulle ja raadollisuuteen, vähemmän hienoihin palmuihin.

Tällainen peli saattaisi omasta mielestäni toimia parhaiten täysin avoimena sandbox pelinä ilman mitään tarinaa. Pelaajalle ei siis kerrottaisi/ohjeistettaisi mitään, joten eteneminen olisi täysin trial/error meiningillä.
lainaa
Temposaur

Rekisteröitynyt 16.01.2012

24.01.2013 klo 23.51

Alajarvi84 kirjoitti:
Tällainen peli saattaisi omasta mielestäni toimia parhaiten täysin avoimena sandbox pelinä ilman mitään tarinaa. Pelaajalle ei siis kerrottaisi/ohjeistettaisi mitään, joten eteneminen olisi täysin trial/error meiningillä.
Tällaisessa pelissä tuollainen idea oikeasti voisi toimiakin. Pelin voisi pelata "läpi" muutamissa tunneissa, jolloin voisi halutessaan jättää saarelle useita pelastettavia henkilöitä yms. Pelistä jäisi tietenkin tällöin kaikkea hienoa näkemättä, mutta tällöin pelaaja voisi syyttää siitä täysin itseään.
lainaa
Pest

25.01.2013 klo 10.12 1 tykkää tästä

Nuo kilometrin päähän oksentavat läskizombiet vois kyllä poistaa kokonaa, ja kaikki muutki superzombiet... Jos joku vituttaa zombie peleissä niin ne.
lainaa
12345

25.01.2013 klo 10.50

Pest kirjoitti:
Nuo kilometrin päähän oksentavat läskizombiet vois kyllä poistaa kokonaa, ja kaikki muutki superzombiet... Jos joku vituttaa zombie peleissä niin ne.
entäs left 4 dead 2 -.- mitäs se olis ilman special infectedejä, myönnän että boomer on kyllä äärimmäisen vituttava mutta..
lainaa
Mijji

Rekisteröitynyt 04.10.2009

25.01.2013 klo 14.59 1 tykkää tästä

Toivottavasti ovat edes PC:llä muuttaneet valikoita. Ne oli aivan hirveitä käyttää hiirellä ensimmäisessä DI:ssa.
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova