Uusia kuvia perutusta Half-Life 2: Episode 4:stä
Valvetime-sivusto esittelee internetin ihmeelliseen maailmaan ilmaantuneita ruutukuvia projektista nimeltä Half-Life 2: Episode 4 / Return to Ravenholm. Sitä kehitti Arkane -pelistudio vuosina 2006-2007, kunnes projekti peruttiin. Aiemmin projektista on nähty lähinnä hieman konseptitaidetta.
Keskustelut (20 viestiä)
Rekisteröitynyt 10.04.2007
12.01.2013 klo 13.00 4
12.01.2013 klo 13.04
12.01.2013 klo 13.20 20
12.01.2013 klo 13.27 4
12.01.2013 klo 13.29
Rekisteröitynyt 03.04.2009
12.01.2013 klo 13.35 16
12.01.2013 klo 13.38 23
Rekisteröitynyt 13.10.2009
12.01.2013 klo 14.21 4
Maailman yliarvostetuinta kuraa. Hyvä että peruttiin.
Samaa mieltä, mutta silti Source pelit ovat olleet edelläkävijöinä aina. Fysiikat, valaistus. Missään pelissä ei tuohon aikaan ollut vielä kunnon fysiikoita jossa jokaisella esineellä on oma massansa, ja valaistus oli omaa luokkaansa.
12.01.2013 klo 15.04 5
Maailman yliarvostetuinta kuraa. Hyvä että peruttiin.
Samaa mieltä, mutta silti Source pelit ovat olleet edelläkävijöinä aina. Fysiikat, valaistus. Missään pelissä ei tuohon aikaan ollut vielä kunnon fysiikoita jossa jokaisella esineellä on oma massansa, ja valaistus oli omaa luokkaansa.
Oli useampi peli tuohon aikaan jossa oli vastaava fysiikan mallinnus. Eikä todellakaan "jokaisella esineellä" massaa HL2: ssa ole. Tämän lisäksi päivitys jossa HDR-valaistus tuli kunnolla peliin huomattavasti julkaisua myöhemmin.
Otetaanpas ne nostalgialasit nyt pois eikä vääristellä totuutta noin räikeästi. :)
Rekisteröitynyt 07.03.2012
12.01.2013 klo 16.38 3
Maailman yliarvostetuinta kuraa. Hyvä että peruttiin.
Eipä tuo HL ole meikäläisenkään mielestä oikein sen kaiken hehkutuksen arvoinen mutta silti tulee mieleen useampikin muu pelisarja joka ennemmin ansaitsisi "maailman yliarvostetuin"-tittelin. *köh*codhalo*köh*.
Rekisteröitynyt 16.01.2012
12.01.2013 klo 17.37 1
Maailman yliarvostetuinta kuraa. Hyvä että peruttiin.
Samaa mieltä, mutta silti Source pelit ovat olleet edelläkävijöinä aina. Fysiikat, valaistus. Missään pelissä ei tuohon aikaan ollut vielä kunnon fysiikoita jossa jokaisella esineellä on oma massansa, ja valaistus oli omaa luokkaansa.
Myös valaistus toimia aikaisemmissa peleissä jo ihan samalla tasolla Half-Life 2:n kanssa.
edit:
Silti HL on omalla listalla aika korkealla.Valve tuntuu ulkoasun puolelta tippuneen jo kauan sitten kelkasta, mutta on onnistunut muilla avuilla säilyttämään paikkansa pelaajien sydämissä.
12.01.2013 klo 19.04 3
12.01.2013 klo 20.43 6
Hyh HL, mun miestissit erittää maitoa aina kun joku kehuu tätä kurasta pelisarjaa.
Half Life on kyllä maailman paras pelisarja. Rakastan sitä. Parempaa pelisarjaa ei ole olemassakaan. Siis oikeasti. Gordon Freeman sorkkarautoineen on pelisankarien eliittiä ja sarjan tarina pitää otteessaan alkusekunneista lopputeksteihin. Half Life on kaikin puolin niin upeaa tykitystä, että toivottavasti pelisarja jatkuu ikuisesti.
12.01.2013 klo 20.55 5
13.01.2013 klo 00.24 1
Rekisteröitynyt 21.01.2008
13.01.2013 klo 02.31 1
Mielipiteitä voi olla monia, mutta eipä kukaan voi sitä kieltää, että oli Half-Life 2 julkaisuaikoinaan varsin mullistava tapaus. Realistiset grafiikat sekä fysiikkamallinnukset, upeat kasvoanimaatiot sekä hiottu kenttäsuunnittelu takasivat tästä unohtumattoman pelikokemuksen.
Juu sitä fysiikan mallinnusta yritettään tunkea väkisin joka tilanteeseen, Tulee mieleen se turha nosturi kohtaus.
Kasvoanimaatiot oli juu iha jees mut kenttäsuunnitelustakaan en oikeen muuta muista muutakun tyhjät alueet ja putket missä mentiin sillä romuautolla tai ihme propelliveneellä
Rekisteröitynyt 22.03.2012
13.01.2013 klo 07.12
Rekisteröitynyt 16.01.2012
14.01.2013 klo 08.56
Mielipiteitä voi olla monia, mutta eipä kukaan voi sitä kieltää, että oli Half-Life 2 julkaisuaikoinaan varsin mullistava tapaus. Realistiset grafiikat sekä fysiikkamallinnukset, upeat kasvoanimaatiot sekä hiottu kenttäsuunnittelu takasivat tästä unohtumattoman pelikokemuksen.
Juu sitä fysiikan mallinnusta yritettään tunkea väkisin joka tilanteeseen, Tulee mieleen se turha nosturi kohtaus.
Kasvoanimaatiot oli juu iha jees mut kenttäsuunnitelustakaan en oikeen muuta muista muutakun tyhjät alueet ja putket missä mentiin sillä romuautolla tai ihme propelliveneellä
Uskoisin, että pelin kentät olivat spektattu sen aikaisten koneiden mukaan aika tiukasti, joten kentistä jouduttiin tekemään "pienehköt", jottei toimintakohtaukset alkaisivat stakkaamaan liian nopeasti.
Episodeissa taas kenttäsuunnittelu oli jo selkeästi parempi.
Samaa mieltä myöskin fysiikan käyttämisestä pelissä, tuntui suurimmalti osin hyvinkin väkinäiseltä.
Tunnelma ja maailma taas olivat koko Half-Life -pelisarjassa omaa luokkaansa ja pidin suuresti juurikin tuollaisesta "puhdistamis"-teemasta.
14.01.2013 klo 11.43
Rekisteröitynyt 16.01.2012
15.01.2013 klo 11.13
Ilmeisesti valve skippasi "kolmosen" koska ne ei osaa laskea kolmeen, vaan kahden jälkeen tulee neljä
http://en.wikipedia.org/wiki/Leisure_Suit_Larry_4:_The_Mi
Kirjoita kommentti