Tuliko kellää mielee Sormusten Ritareiden intro, lähinnä siis äänimaailmasta(naisen ääni + musiikki etc.)
ssssss
26.12.2012 klo 20.41
7
perato kirjoitti: Tuliko kellää mielee Sormusten Ritareiden intro, lähinnä siis äänimaailmasta(naisen ääni + musiikki etc.)
joo tuli melkei laukesi!
Omnitologibuhahahaaa
27.12.2012 klo 03.50
14
Ykkönen: Pelastusryhmä menee tutkimaan hylättyä avaruusalusta. Paljastuu että muinainen esine on tehnyt porukasta hulluja ja örkkejä. Sattumusten kautta tehtäviään suorittava insinööri selviytyy.
Kakkonen: Paha liittouma on päättänyt tehdä lisää muinaisia esineitä jotta mörköjä tulee lisää. Tämähän ei insinöörille sovi vaan hän ottaa aseet mukaan ja lähtee pelastamaan maailmaa omin avuin kaikkien seisoessa hänen tiellään. Matkalla kuljetaan kaiken maailman kauppojen sun muiden läpi.
Missä mentiin vikaan? Taas kävi vähän Resident Evilit/Matrixit että alun hyvä kasvutarina vedettiin täysin överiksi. Erona se että ainakin RESit ja Maxit oli viihdyttäviä omina osinaan. Dessu kakkosta pelatessa sen sijaan ajattelin koko ajan "ei mitään järkeä, ei mitään järkeä"
Mass Effectissäkin vedettiin vähän yli, mutta siitä olis EAn naapuritalo voinut ottaa mallia. Vaikka peruskapusta tulee polttoainesauva-altistuksen jälkeen puolimessias joka voidaan herättää kuolleista, niin ainakin tiimikaverit ja tukijoukot kasvavat jatkuvasti. Dead Spacessa lykätään Isaacille vaan enemmän vastuuta maailman toivona.
Derp
27.12.2012 klo 07.16
1
Se on sitä niin sanottua rahastusta. Eka osa menestyy -> Seuraavista osissa käytetään samaa kaavaa ja moottoria, mutta käsikirjoittaja revitään roskalaatikosta että rahaa säilyy.
Ensimmäistä oli mukavaa pelailla yksinäisinä iltoina lirut housuissa ja fiilistellä Event Horizon henkisissä tiloissa. Kakkonen menikin sitten rutiinilla, ilman suurempia tuntemuksia suuntaan tai toiseen.
Kovasti kaipaisin ykkösen ahdistavaa tunnelmaa, vaikka suuresti epäilen että siihen ovat pelintekijät palanneet.
siinäpä tuo tuli, vähän kuin The Decent 2005 leffan kaa, eka osa yksi parhaista kauhukokemuksista vuosiin, jatko-osissa ei sitten mitään järkeä.
ainoa ero että ne vielä jatkaa näitä Dead Spaceja.
opooapdo
28.12.2012 klo 15.18
Derp kirjoitti: Se on sitä niin sanottua rahastusta. Eka osa menestyy -> Seuraavista osissa käytetään samaa kaavaa ja moottoria, mutta käsikirjoittaja revitään roskalaatikosta että rahaa säilyy.
Huolestuttavinta on että käsikirjoittaja itse sanoi ekan osan olleen tylsä kummitustalo ilman kunnon juonta. Mutta hänen mukaansa kakkosen juoni on todella syvällinen ja mielenkiintoinen. Voi vaan kuvitella minkälaista sontaa on jatkossa luvassa. Seuraavaksi Isaac varmaan huutaa presidentille ja hän saa oman armeijan käyttöönsä jonka johtajana hän toimii, mutta menee silti yleensä yksin taistelemaan koska hän ei halua uhrata muita/hidastavan häntä.
Näyttää silti olevan EAlla tapana. Mass Effect 2/3kin käsikirjoittavat kehuivat ja sen loppuun liittyneen mielivallan kaikki jo tietävätkin. Palkataan 10 käsikirjoittajaa joista oikeasti vain yksi päättää kaikki merkitykselliset asiat tuottajan kanssa. Melko varmasti tuottajalla on näppinsä pelissä Dead Spacenkin suhteen. "Eihän tuollainen surkea insinöörinössö mitään myy, tehkää hänestä supersankari! Supersankari joka uhmaa kaikkia. Ja lisää pyssyjä ja ammuksia!"
Keskustelut (8 viestiä)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
26.12.2012 klo 18.20
26.12.2012 klo 20.41 7
Tuliko kellää mielee Sormusten Ritareiden intro, lähinnä siis äänimaailmasta(naisen ääni + musiikki etc.)
joo tuli melkei laukesi!
27.12.2012 klo 03.50 14
Kakkonen: Paha liittouma on päättänyt tehdä lisää muinaisia esineitä jotta mörköjä tulee lisää. Tämähän ei insinöörille sovi vaan hän ottaa aseet mukaan ja lähtee pelastamaan maailmaa omin avuin kaikkien seisoessa hänen tiellään. Matkalla kuljetaan kaiken maailman kauppojen sun muiden läpi.
Missä mentiin vikaan? Taas kävi vähän Resident Evilit/Matrixit että alun hyvä kasvutarina vedettiin täysin överiksi. Erona se että ainakin RESit ja Maxit oli viihdyttäviä omina osinaan. Dessu kakkosta pelatessa sen sijaan ajattelin koko ajan "ei mitään järkeä, ei mitään järkeä"
Mass Effectissäkin vedettiin vähän yli, mutta siitä olis EAn naapuritalo voinut ottaa mallia. Vaikka peruskapusta tulee polttoainesauva-altistuksen jälkeen puolimessias joka voidaan herättää kuolleista, niin ainakin tiimikaverit ja tukijoukot kasvavat jatkuvasti. Dead Spacessa lykätään Isaacille vaan enemmän vastuuta maailman toivona.
27.12.2012 klo 07.16 1
Rekisteröitynyt 26.10.2010
27.12.2012 klo 08.42 2
Rekisteröitynyt 20.11.2012
27.12.2012 klo 11.02 2
Kovasti kaipaisin ykkösen ahdistavaa tunnelmaa, vaikka suuresti epäilen että siihen ovat pelintekijät palanneet.
Rekisteröitynyt 22.03.2012
28.12.2012 klo 01.57 1
siinäpä tuo tuli, vähän kuin The Decent 2005 leffan kaa, eka osa yksi parhaista kauhukokemuksista vuosiin, jatko-osissa ei sitten mitään järkeä.
ainoa ero että ne vielä jatkaa näitä Dead Spaceja.
28.12.2012 klo 15.18
Se on sitä niin sanottua rahastusta. Eka osa menestyy -> Seuraavista osissa käytetään samaa kaavaa ja moottoria, mutta käsikirjoittaja revitään roskalaatikosta että rahaa säilyy.
Huolestuttavinta on että käsikirjoittaja itse sanoi ekan osan olleen tylsä kummitustalo ilman kunnon juonta. Mutta hänen mukaansa kakkosen juoni on todella syvällinen ja mielenkiintoinen. Voi vaan kuvitella minkälaista sontaa on jatkossa luvassa. Seuraavaksi Isaac varmaan huutaa presidentille ja hän saa oman armeijan käyttöönsä jonka johtajana hän toimii, mutta menee silti yleensä yksin taistelemaan koska hän ei halua uhrata muita/hidastavan häntä.
Näyttää silti olevan EAlla tapana. Mass Effect 2/3kin käsikirjoittavat kehuivat ja sen loppuun liittyneen mielivallan kaikki jo tietävätkin. Palkataan 10 käsikirjoittajaa joista oikeasti vain yksi päättää kaikki merkitykselliset asiat tuottajan kanssa. Melko varmasti tuottajalla on näppinsä pelissä Dead Spacenkin suhteen. "Eihän tuollainen surkea insinöörinössö mitään myy, tehkää hänestä supersankari! Supersankari joka uhmaa kaikkia. Ja lisää pyssyjä ja ammuksia!"