Wii U:n eShop estää K-18 -latailun päiväsaikaan
Jotkut ovat saattaneet havaita Wii U:lla päiväsaikaan esimerkiksi tiettyjä pelejä ladatessaan ilmoituksen, joka kertoo, että kyseinen sisältö ei ole juuri siihen kellonaikaan saatavilla. Eurogamer kertoo Nintendon nyt vahvistaneen, että kyseinen ilmoitus on Saksan lainsäädännön syytä ja ilmaantuu kaikissa eurooppalaisissa konsoleissa (Nintendo Euroopan päämaja on Saksassa).
Rajoitus on siis seuraava: K18-materiaalin lataaminen Wii U: eShopista (pelit, trailerit jne.) on sallittua vain kello 23:00:n ja 3:00:n välillä.
Keskustelut (71 viestiä)
Rekisteröitynyt 17.04.2007
10.12.2012 klo 13.16 27
10.12.2012 klo 13.24 12
10.12.2012 klo 13.27 1
Eikö tähän olisi riittänyt pelkkä Wiin iän kysyminen ennen kun K18 matskua näytetään? Samoin kuin esim. monet nettisivut toimivat. Ite olen jo normaalin työni takia 23 aikaa nukkumassa, joten K18 pelien tutkiskelu jää perjantain ja lauantain yölle jos sattuu silloin muistamaan ja välittämään asiasta.
Varsin puutteellinen suojaus tämä iän kysyminen. Kuka tahansa voi kirjoittaa iäkseen vaikka 130v, jolloin se ei suojaa mitään.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
10.12.2012 klo 13.40 22
Aika typerä tapa tällä hetkellä. Onkohan kesäaika otettu huomioon? Nintendo tuntuu jatkuvasti vähän ampuvan itseään polveen konsolien nettipuolella. Ensin ystäväkoodit, nyt tämä. Eikä varmaan konsolien mukana tule edelleenkään mikrofoneja, joten täytyy pelata mykkänä?
Rekisteröitynyt 17.09.2007
10.12.2012 klo 13.51 35
Mutta että kielletään ihan kaikilta päiväsaikaan? Ei ymmärrys riitä, ei.
10.12.2012 klo 13.57 39
10.12.2012 klo 13.58 28
10.12.2012 klo 14.01 2
10.12.2012 klo 14.09 5
10.12.2012 klo 14.49
10.12.2012 klo 15.11
10.12.2012 klo 15.20 1
10.12.2012 klo 15.24 7
Rekisteröitynyt 01.06.2007
10.12.2012 klo 15.27 16
10.12.2012 klo 15.28 15
Rekisteröitynyt 09.11.2011
10.12.2012 klo 15.48 1
10.12.2012 klo 15.49 1
Rekisteröitynyt 09.11.2011
10.12.2012 klo 15.53 2
Rekisteröitynyt 03.09.2007
10.12.2012 klo 15.55 5
Rekisteröitynyt 09.11.2011
10.12.2012 klo 16.00 1
Tässä vain selkeästi vedetään raja siihen mitä päiväsaikaan lataillaan ja mitä ei, eipä omakohtaisesti haittaa yhtään.
Rekisteröitynyt 05.07.2012
10.12.2012 klo 16.05 6
10.12.2012 klo 16.08 14
Menkää lapsoset töihin niin on aikaa latailla pelejä
Implikoi ettei työttömillä olisi aikaa latailla pelejä yöllä? -84 syntyneeksi vaikutat sangen fiksulta kaverilta.
Kyl täällä muutkin käy töissä muttei tule siitä tänne henkseleitä paukuttelemaan.
Rekisteröitynyt 09.11.2011
10.12.2012 klo 16.13 1
Rekisteröitynyt 04.11.2007
10.12.2012 klo 16.22 6
10.12.2012 klo 16.35
Rekisteröitynyt 09.11.2011
10.12.2012 klo 16.48
Rekisteröitynyt 04.09.2011
10.12.2012 klo 16.50 1
Rekisteröitynyt 22.04.2007
10.12.2012 klo 16.54 5
Yksi rajoittaa K18-sisällön saatavuutta, yksi alentaa laiteohjelmaa ja yksi laskuttaa internetistä. PC on niin suvereeni että hävettää.
Rekisteröitynyt 07.08.2007
10.12.2012 klo 17.18 7
Miten edes Nintendo voi olla näin perseestä?
Rekisteröitynyt 01.10.2011
10.12.2012 klo 17.59
Rekisteröitynyt 05.07.2012
10.12.2012 klo 18.10 2
Ja kummallistahan tässä on se, että kaiken pahan alku, internet selain, on kuitenkin täysin suojaamatta.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
10.12.2012 klo 18.16
Yksi rajoittaa K18-sisällön saatavuutta, yksi alentaa laiteohjelmaa ja yksi laskuttaa internetistä. PC on niin suvereeni että hävettää.
Tai sitten ei kun ajattelee esim. yhteensopivuus/ajuri-ongelmia.
Rekisteröitynyt 22.06.2008
10.12.2012 klo 18.18
Saksa on paska maa
Mies puhuu asiaa
Rekisteröitynyt 24.02.2011
10.12.2012 klo 18.25 1
Rekisteröitynyt 17.04.2007
10.12.2012 klo 18.50 7
Yksi rajoittaa K18-sisällön saatavuutta, yksi alentaa laiteohjelmaa ja yksi laskuttaa internetistä. PC on niin suvereeni että hävettää.
Tai sitten ei kun ajattelee esim. yhteensopivuus/ajuri-ongelmia.
Onhan niitä kiva välillä muistella, oli se ysikytluku aikamoista.
Rekisteröitynyt 02.05.2010
10.12.2012 klo 19.49 7
Ihmiset tuppaavat nukkumaan öisin ja useat ihmiset tuppaavat sammuttamaan elektroniset laitteet, kun niitä ei käytetä tai kun itse ei olla käyttöä valvomassa. Jotta K18 sisältöä saa pitää siis Wiiu jotenkin saada heräämään keskellä yötä ja toivoa että se ei polta koko taloa kun itse nukkuu ja pitää tarpeeksi pientä ääntä ettei siihen herää.
Katkeaako lataus kesken kun kello ylitää 03.00? Hajoaako konsoli silloin, ylikuumeneeko se ja aiheuttaa tulipalon?
Kuka korvaa jos laite syttyy tuleen kyseisen K18 sisällönlatauksen yhteydessä jos käyttäjä nukkuu? Tällöinhän käyttäjä ei ole valvonut laitteen käyttöä (joten varmasti vakuutuksessa tulee korvausvähennyksiä).
Voihan vatipäät mikä idea. Minä haluan katsoa & ladata K18 trailerit / striimit / pelit silloinkun haluan, enkä varastoon, enkä halua pitää laitteita päällä kun niitä ei kukaan ole valvomassa.
10.12.2012 klo 19.54 9
HeDuXe, Teukku, Czerwony. Haluan kuulla nokkelat argumenttinne tähän asiaan liittyen. Kiitos.
10.12.2012 klo 19.54 4
Totta, ZombiU on parhautta vasta pimeässä fiilistellen.
Ei vitun saatana kun nimenomaan yritin sarkastisesti ilmaista miten pelaajat muka odottavat kello 23 alkaakseen pelata ZombiUta ja sitten tasan kello 03 sammuttavat. Urpot.
10.12.2012 klo 19.57 2
Totta, ZombiU on parhautta vasta pimeässä fiilistellen.
Ei vitun saatana kun nimenomaan yritin sarkastisesti ilmaista miten pelaajat muka odottavat kello 23 alkaakseen pelata ZombiUta ja sitten tasan kello 03 sammuttavat. Urpot.
epäonnistuit surkeasti
10.12.2012 klo 20.17
Missä kaikki Nintendo-fanipojat on?
HeDuXe, Teukku, Czerwony. Haluan kuulla nokkelat argumenttinne tähän asiaan liittyen. Kiitos.
Tingle kans vois puolustella
Rekisteröitynyt 12.01.2011
10.12.2012 klo 20.24 5
Missä kaikki Nintendo-fanipojat on?
HeDuXe, Teukku, Czerwony. Haluan kuulla nokkelat argumenttinne tähän asiaan liittyen. Kiitos.
Fanboy #1 ilmoittautuu:
Ei kiinnostusta uutiseen, kyllä ne pennut jaksaa valvoa.
Nintunde65 foerevr
Rekisteröitynyt 04.11.2007
10.12.2012 klo 20.42
Yksi rajoittaa K18-sisällön saatavuutta, yksi alentaa laiteohjelmaa ja yksi laskuttaa internetistä. PC on niin suvereeni että hävettää.
Tai sitten ei kun ajattelee esim. yhteensopivuus/ajuri-ongelmia.
Onhan niitä kiva välillä muistella, oli se ysikytluku aikamoista.
On niitä edelleen, vaikkakin vähemmän kuin ennenvanhaan. Tuossa juuri laitoin tutun koneelle (2 vuotta vanhaa rautaa) The Sims 3 kuntoon ja oli kyllä yhtä helvettiä.
Rekisteröitynyt 22.04.2007
10.12.2012 klo 20.49
On niitä edelleen, vaikkakin vähemmän kuin ennenvanhaan. Tuossa juuri laitoin tutun koneelle (2 vuotta vanhaa rautaa) The Sims 3 kuntoon ja oli kyllä yhtä helvettiä.
Mikä oli ongelma?
Rekisteröitynyt 04.11.2007
10.12.2012 klo 21.41 3
On niitä edelleen, vaikkakin vähemmän kuin ennenvanhaan. Tuossa juuri laitoin tutun koneelle (2 vuotta vanhaa rautaa) The Sims 3 kuntoon ja oli kyllä yhtä helvettiä.
Mikä oli ongelma?
No ekana ruutuun pläjähti kasa pop-up ikkunoita pelipäivityksestä, sisltöpäivityksestä, EA download manager päivityksestä... Grafiikat oli aluksi täysin päin persettä ja jonkin aikaa selviteltyä asiaa vika löytyi Nvidian omasta valikosta, jossa löytyi kohta joka asetti 3DVision -ominaisuuden päälle kyseisessä pelissä jostain ihmeen syystä. Pelin grafiikka-asetuksia oli hieno säätää kohdilleen kun pienenkin säädön teko vaati aina pelin uudelleen käynnistyksen ja pelin uudelleen käynnistykseen meni aina minuutteja.
10.12.2012 klo 21.50 2
Lukee Eurogamerin uutisessa. Voisi tulkita tuosta, että pelejä voisi ostaa vain klo 01.00 - 05.00 välisenä aikana Suomessa.
10.12.2012 klo 22.51 4
Nintendolla tulee erityisen vaikeat ajat Wii U kanssa erityisesti Euroopassa ihmiset varmasti miettivät kannattaako se ostaa saako sille pelejä samaa miettivät kehittäjät ottaen huomioon Wiin U muut ongelmat esim Rockstar voi olla aika haluton tuomaan GTA5 Wii U:lle.
Rekisteröitynyt 22.04.2007
10.12.2012 klo 23.29 2
No ekana ruutuun pläjähti kasa pop-up ikkunoita pelipäivityksestä, sisltöpäivityksestä, EA download manager päivityksestä...
No peli on EA:lta, joten ei tullut varmaan yllärinä.
Grafiikat oli aluksi täysin päin persettä ja jonkin aikaa selviteltyä asiaa vika löytyi Nvidian omasta valikosta, jossa löytyi kohta joka asetti 3DVision -ominaisuuden päälle kyseisessä pelissä jostain ihmeen syystä. Pelin grafiikka-asetuksia oli hieno säätää kohdilleen kun pienenkin säädön teko vaati aina pelin uudelleen käynnistyksen ja pelin uudelleen käynnistykseen meni aina minuutteja.
Pelkkä grafiikkako tässä oli nyt ongelma? Ainakin grafiikoita voi säätää, toisin kuin konsoleilla.
Rekisteröitynyt 04.04.2008
10.12.2012 klo 23.42 1
11.12.2012 klo 06.01
Rekisteröitynyt 04.11.2007
11.12.2012 klo 07.44 2
Pelkkä grafiikkako tässä oli nyt ongelma? Ainakin grafiikoita voi säätää, toisin kuin konsoleilla.
Säätäminen on ongelma. Joissain peleissä se on tehty hankalaksi ja aikaa vieväksi. Konsolilla ei tarvitse kuin työntää levy sisään ja alkaa pelamaan.
11.12.2012 klo 12.00 6
Pelkkä grafiikkako tässä oli nyt ongelma? Ainakin grafiikoita voi säätää, toisin kuin konsoleilla.
Säätäminen on ongelma. Joissain peleissä se on tehty hankalaksi ja aikaa vieväksi. Konsolilla ei tarvitse kuin työntää levy sisään ja alkaa pelamaan.
Rekisteröitynyt 13.02.2012
11.12.2012 klo 12.34
11.12.2012 klo 12.49 2
Heetkinen. onko kukaan kokeillut, että onko tämä rajoitus voimassa myös meillä. Meinaan jossain muualla puhuttiin, että koskee ainoastaan saksaa tämä rajoitus.
Yst. terv. Nipa
Rekisteröitynyt 13.02.2012
11.12.2012 klo 13.11
Heetkinen. onko kukaan kokeillut, että onko tämä rajoitus voimassa myös meillä. Meinaan jossain muualla puhuttiin, että koskee ainoastaan saksaa tämä rajoitus.
Yst. terv. Nipa
Nä.
En sitten osta k-18 pelejä verkosta. Perkele.
Rekisteröitynyt 22.04.2007
11.12.2012 klo 16.53 1
Säätäminen on ongelma. Joissain peleissä se on tehty hankalaksi ja aikaa vieväksi.
"Tuttusi" osti pelin EA:lta. Missäköhän olisi vika? Ja kuten 20202020 sanoikin, jos pelkkä grafiikan asettaminen aiheuttaa hämmennystä, niin teet kaikille palveluksen pysymällä konsolipuolella. Eipähän tarvitse ajatella mitään, mutta harvoin siellä nykyisin tuntuu saavankaan.
Konsolilla ei tarvitse kuin työntää levy sisään ja alkaa pelamaan.
Ellei peliä ole pakko asentaa, ladata päivityksiä ja odottaa pelin itsensä latautumista yms. Ja jos sitten käykin niin, että tulee virheilmoitusta, eikä peli pyörikään, niin ei voi kuin kiltisti odottaa, että joku korjaa sen puolestasi. PC:llä voit sentään itse yrittää korjata ongelmaa tai ladata oman mielen mukaan fanipatchejä tai vastaavaa.
11.12.2012 klo 17.31 4
Konsolilla ei tarvitse kuin työntää levy sisään ja alkaa pelamaan.
Ellei peliä ole pakko asentaa, ladata päivityksiä ja odottaa pelin itsensä latautumista yms. Ja jos sitten käykin niin, että tulee virheilmoitusta, eikä peli pyörikään, niin ei voi kuin kiltisti odottaa, että joku korjaa sen puolestasi. PC:llä voit sentään itse yrittää korjata ongelmaa tai ladata oman mielen mukaan fanipatchejä tai vastaavaa.
Jos tulee virheilmoituksia? Entä jos konsoli syttyy tuleen? Jos levyasema räjähtää? Jos talosta pettää lattia juuri pöytäkoneen alta? Josjosjos?
Itselläni ollut PS3 vuodesta 2007 ja ei ole kyllä kertaakaan asennuksen yhteydessä tullut minkään valtakunnan virheilmoituksia. Ja homma toimii aika pitkälle juuri niin kuin Tagman sanoi. Levy sisään ja pelaamaan. Jos tarvii asennella tai hakea päivityksiä niin konsoli kyllä osaa tehdä sen ihan itse. Odottelemaan voi joutua hetken mutta ei muuta. Eipähän tarvitse kestää sitä NEXT->NEXT->NEXT rämpytystä tai kymmenen minuutin välein hyppiä vaihtamaan levyä kesken asennuksen. Tämän jälkeen käydään läpi vielä muutamat kehittäjän omat hyödylliset ohjelmat (mitkä olisi syytä asentaa koska isoherra sanoo), DirectXt ja muu roska. Sitten kielletään peliä asentamasta mm. yahoo palkkia, Applestorea, Realplayeria, uutta selainta, kuvakirjastoa, adoben erilaisia ohjelmia ja virustorjuntaa.
Onneks se asentelu on sentään PCllä niin helppoa ja kivutonta mutta konsolilla kovin vaikeaa. :(
11.12.2012 klo 17.49
11.12.2012 klo 17.59 4
Itselläni ollut PS3 vuodesta 2007 ja ei ole kyllä kertaakaan asennuksen yhteydessä tullut minkään valtakunnan virheilmoituksia. Ja homma toimii aika pitkälle juuri niin kuin Tagman sanoi. Levy sisään ja pelaamaan. Jos tarvii asennella tai hakea päivityksiä niin konsoli kyllä osaa tehdä sen ihan itse. Odottelemaan voi joutua hetken mutta ei muuta. Eipähän tarvitse kestää sitä NEXT->NEXT->NEXT rämpytystä tai kymmenen minuutin välein hyppiä vaihtamaan levyä kesken asennuksen. Tämän jälkeen käydään läpi vielä muutamat kehittäjän omat hyödylliset ohjelmat (mitkä olisi syytä asentaa koska isoherra sanoo), DirectXt ja muu roska. Sitten kielletään peliä asentamasta mm. yahoo palkkia, Applestorea, Realplayeria, uutta selainta, kuvakirjastoa, adoben erilaisia ohjelmia ja virustorjuntaa.
Onneks se asentelu on sentään PCllä niin helppoa ja kivutonta mutta konsolilla kovin vaikeaa. :(
Konsolifanaatikot ovat pelimaailman Applehomoja. Android(PC) on niin monimutkainen ja iPhone toimii heti laatikosta!
Rekisteröitynyt 22.04.2007
11.12.2012 klo 18.37 2
Entä jos konsoli syttyy tuleen? Jos levyasema räjähtää? Jos talosta pettää lattia juuri pöytäkoneen alta? Josjosjos?
Näille asioille ei oikein voi minkään, mutta eivätpä ne liity mitenkään konsoleiden toimintaan itseensä, joten tällä jossittelulla ei liene hirveämmin painoarvoa minkään kannalta.
Itselläni ollut PS3 vuodesta 2007 ja ei ole kyllä kertaakaan asennuksen yhteydessä tullut minkään valtakunnan virheilmoituksia.
Kiva juttu. Kaikki eivät ole olleet yhtä onnekkaita:
http://tinyurl.com/bhjqm7n
Onneksi minua myös kiinnostaa nämä henkilökohtaiset kokemukset, jotka te pystytte todentamaan pelkästään ilmoittamalla niistä tänne.
Levy sisään ja pelaamaan. Jos tarvii asennella tai hakea päivityksiä niin konsoli kyllä osaa tehdä sen ihan itse. Odottelemaan voi joutua hetken mutta ei muuta.
Onko tämä "hetki" muutamia sekunteja vai kymmeniä minuutteja? Ei kuulosta minusta kyllä ihan "levy sisään ja pelaamaan" jos saa minuutteja odotella, että pääsee edes alkuruutuun.
Eipähän tarvitse kestää sitä NEXT->NEXT->NEXT rämpytystä tai kymmenen minuutin välein hyppiä vaihtamaan levyä kesken asennuksen.
Sehän on ihan hirveää, että saa itse valita, mitä haluaa asentaa.
Sitten kielletään peliä asentamasta mm. yahoo palkkia, Applestorea, Realplayeria, uutta selainta, kuvakirjastoa, adoben erilaisia ohjelmia ja virustorjuntaa.
Itsellä ei kyllä ole tullut PC:llä vastaan pelejä, joissa olisi edes mahdollista asentaa mitään noista. Konsoleilla varmaan sitten toisin.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
11.12.2012 klo 19.18
11.12.2012 klo 20.34 1
Mikä siinä Onnimanni on niin vaikea myöntää, että PC:llä on omat miinuksensa konsoleihin verrattuna.
Ainoa asia, mitä joku voisi väittää konsolien eduksi, on yksinoikeuspelit. Sieltäkään ei löydy oikeastaan muuta kuin pari helmeä, mutta ei todellakaan mitään syytä vaihtaa pääpelialustaksi konsolia.
Olin itsekin ennen kivenkova konsolipelaaja, mutta PC-pelaamisen makuun päästyäni paluuta ei ole. Kaikki toimii, ja jos ei toimi niin sen voi korjata. Toisin kuin konsoleilla.
11.12.2012 klo 20.42 1
Mikä siinä Onnimanni on niin vaikea myöntää, että PC:llä on omat miinuksensa konsoleihin verrattuna.
Olisiko vaikka se, ettei niitä miinuksia juurikaan ole? Toki jotkut jotkin GFWL:n tai EA:n viritykset saattavat hankaloittaa asiaa, mutta itselläni lähinnä Steamista pelini lataavana ei tälläisiä ongelmia ole ollut.
Steamista kun ostaa pelin, niin se on muutama klikkaus (ja tietysti pelin lataus) ja peli on valmiina pelattavaksi. Myös päivitykset hoituvat tätä kautta jouhevasti. Ongelmia voi tulla lähinnä, jos ei Steamista jostain syystä pidä tai niiden pelien kohdalla joita ei Steamista löydy. Eikä niidenkään asentaminen/muu säätö NIIN vaikeaaa ole.
Lisäksi pc:n etuna on juurikin paremmat säätömahdollisuudet, paremmat grafiikat, parempi fps jne. Ja padin voi lyödä koneeseen kiinni ja pelailla sohvalta käsin pc liitettynä telkkariin, mitä on perinteisesti pidetty konsoleiden etuna. Myönnän tosin, että konsoli ehkä istuu sinne olkkariin paremmin.
Pelien hinnat ovat myös pc:llä yleisesti halvemmat (puhumattakaan Steamin aleista, Humble Bundleista jne.), joten isommista laite kustannuksista huolimatta pc saattaa loppupeleissä osoittautua halvemmaksi vaihtoehdoksi.
Listaa pc:n eduista voisi jatkaa loputtomiin. Konsolien etuna pidän lähinnä pelejä joita ei pc:llä julkaista. Mutta älä ymmärrä väärin. Itsekin pelaan paljon konsolilla, en millään lailla niitä vihaa, mutta tällä hetkellä pc on melko selvästi ''parempi'' pelialusta.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
11.12.2012 klo 20.49
Olin itsekin ennen kivenkova konsolipelaaja, mutta PC-pelaamisen makuun päästyäni paluuta ei ole. Kaikki toimii, ja jos ei toimi niin sen voi korjata. Toisin kuin konsoleilla.
Minulla taas on päinvastoin. Olin aktiivinen PC-pelaaja ennen PS3:sta. Itsellä on kaikki toiminut konsoleilla moitteetta, eikä ole tarvinnut tuhlata aikaa ongelmanratkontaan. PC:llä ei ole tullut pelattua enää aikoihin ja eipä tällä koneella hirveästi huvita pelatakkaan kun kone pitää järjetöntä vinkunaa/sirinää 3D-rasituksessa. Vika ilmeisesti emossa.
Rekisteröitynyt 22.04.2007
11.12.2012 klo 21.02 1
Mikä siinä Onnimanni on niin vaikea myöntää, että PC:llä on omat miinuksensa konsoleihin verrattuna.
No vertaapa nyt:
http://tinyurl.com/cl2htue
11.12.2012 klo 23.50 3
Mikä siinä Onnimanni on niin vaikea myöntää, että PC:llä on omat miinuksensa konsoleihin verrattuna.
No vertaapa nyt:
http://tinyurl.com/cl2htue
Kah, oletpas sinä tietämätön hölmö. Tuo PC-versioksi oletettu ei ole aitoa pelikuvaa. Ainoastaan Dicen nauhoittamaa hypetystä. Originin temppuilun ansiosta BF3 PC-versiota ei ole päässyt pelaamaan vielä yksikään pelaaja. Tai olen kuullut villiä huhua että joku Pohjois-Amerikan mantereella olisi pystynyt pelaamaan jopa kolme minuuttia ilman minkään valtakunnan erroria
12.12.2012 klo 02.21
Rekisteröitynyt 22.04.2007
12.12.2012 klo 16.37
Kah, oletpas sinä tietämätön hölmö. Tuo PC-versioksi oletettu ei ole aitoa pelikuvaa. Ainoastaan Dicen nauhoittamaa hypetystä.
PS3-versioko sitten oli aitoa pelikuvaa? Kukakohan se tässä hölmö on?
Rekisteröitynyt 11.04.2007
13.12.2012 klo 21.13
Rekisteröitynyt 04.09.2011
14.12.2012 klo 18.44
Rekisteröitynyt 15.03.2011
15.12.2012 klo 16.02
Mikä siinä Onnimanni on niin vaikea myöntää, että PC:llä on omat miinuksensa konsoleihin verrattuna.
No vertaapa nyt:
http://tinyurl.com/cl2htue
Kah, oletpas sinä tietämätön hölmö. Tuo PC-versioksi oletettu ei ole aitoa pelikuvaa. Ainoastaan Dicen nauhoittamaa hypetystä. Originin temppuilun ansiosta BF3 PC-versiota ei ole päässyt pelaamaan vielä yksikään pelaaja. Tai olen kuullut villiä huhua että joku Pohjois-Amerikan mantereella olisi pystynyt pelaamaan jopa kolme minuuttia ilman minkään valtakunnan erroria
Muuten hyvä mutta tuolta PC-versio oikeasti näyttää. :)
Originsta olen samaa mieltä!
t. Semihyvän puuceen omistaja
16.12.2012 klo 00.34
Lisäksi tietokonetuolilta on reilusti mukavampi ja ergonomisempi pelata kuin sohvalta.
Mitä helvettiä? :D Ergonomisempi ehkä muttei todellakaan mukavampi kuin sohva, saati sitten laadukas nojatuoli. Nojatuolista taas ei pysty mukavasti sekä ongelmattomasti pelaamaan näppiksellä ja hiirellä. Menee kikkailuksi. Padi se olla pitää.
Nimim. Hyatt-mekanismituoli + Samsungin 46'' ES8005 + 1000W 7.1 kotiteatteri