Tuorein sisältö

Battlefront 3 oli käytännössä valmis

03.12.2012 klo 13.00 | Luettu: 8130 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Perutusta Star Wars: Battlefront 3:sta on vuosien varrella tihkunut monenlaista tietoa, videoita ja kuvia, joten selvää oli, että jonkin verran peliä ehdittiin työstää, ennenkuin LucasArts nappasi töpselin irti. NowGamer kertoo nyt, että peli oli 99% valmis, vain pientä bugikorjailua vailla.

"Teimme kunnianhimoista peliä. Taistelun pystyi aloittamaan maanpinnalla, hyppäämään avaruusalukseen ja lentämään avaruuteen, telakoitumaan isompaan alukseen ja jatkamaan taistelua siellä. Meidän täytyi rakentaa monenlaista uutta teknologiaa ja selvittää monia teknisiä haasteita sekä rajoituksia, mutta me teimme sen", kertoi Steve Ellis, yksi Free Radical -pelistudion perustajista.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Kickstarter-projekti... Steamissa on näytett... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (11 viestiä)

MiXeriZe

Rekisteröitynyt 11.12.2010

03.12.2012 klo 13.02 4 tykkää tästä

Julkaiskaa tää joskus, vaikka freewarena
lainaa
apex

Rekisteröitynyt 21.12.2010

03.12.2012 klo 13.03 18 tykkää tästä

Onko LucasFarts antanut ikinä virallista syytä miksi peli sitten peruttiin? Tämä kuulostaa nimittäin hienolta peliltä.
lainaa
anon8376578

03.12.2012 klo 13.21 38 tykkää tästä

apex kirjoitti:
Onko LucasFarts antanut ikinä virallista syytä miksi peli sitten peruttiin? Tämä kuulostaa nimittäin hienolta peliltä.


Liian laadukas, lisenssipelien perinteitä olisi loukattu.
lainaa
aina_ei_voi_ymmartaa

03.12.2012 klo 13.44 1 tykkää tästä

Todella jännä, että ensin ollaan valmiita investoimaan 10M$ pelin kehitykseen ja sitten kun se saadaan 99% valmiiksi ja olisi tarvittu vielä ehkä puolen miljoonan lisäinvestointi, niin sitten vessanpöntöstä alas.

Toki ymmärrän, että johonkin on kehityskulujen raja vedettävä, mutta jos puolen miljoonan lisäinvestoinnilla olisi saanut edes 3-30M takaisin, niin olisi se ollut jo kannattavampi investointi kuin pelin tappminen kokonaan.
lainaa
Darkblade

Rekisteröitynyt 23.08.2009

03.12.2012 klo 14.05

Pelille kävi kuin Babylon 5: Into the Firelle aikoinaan. :/
lainaa
perato

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

03.12.2012 klo 14.40 1 tykkää tästä

Jotenki vaikea uskoa näitä 99% juttuja ku ei nuo pelit näytä olevan etes 90% valmiita ulos tullessaan. Muutenki helppo sanoa tehneensä kaikennäköistä jos ei tarvitse todistaa sitä millään tavalla. Vois Molyneux kokeilla tätä taktiikkaa, kyl ne jumalpelit oon tehny, mut aina laitettii roskiin ku oli lähes valmis.
Muokannut: perato 03.12.2012 klo 14.47 lainaa
Hattiwatti

Rekisteröitynyt 24.08.2008

03.12.2012 klo 15.36 1 tykkää tästä

apex kirjoitti:
Onko LucasFarts antanut ikinä virallista syytä miksi peli sitten peruttiin? Tämä kuulostaa nimittäin hienolta peliltä.


Tästähän uutisoitiin jo aika kauan aikaan sitten ja syynä taisi olla vähäiset varat markkinointiin tjsp.
lainaa
Kizmi

03.12.2012 klo 16.27

Jos kerta peli on valmis, nii siitä sitten joku julkaisija ostamaan oikeudet, hopi hopi, saa lähes valmiin pelin.
lainaa
apex

Rekisteröitynyt 21.12.2010

03.12.2012 klo 17.27

Hattiwatti kirjoitti:
apex kirjoitti:
Onko LucasFarts antanut ikinä virallista syytä miksi peli sitten peruttiin? Tämä kuulostaa nimittäin hienolta peliltä.


Tästähän uutisoitiin jo aika kauan aikaan sitten ja syynä taisi olla vähäiset varat markkinointiin tjsp.

ok, on mennyt ohi. Pitäähän peliä tietysti markkinoida, mutta on se sääli että näinkin valmis peli (jos uutinen pitää paikkansa) jätetään pelkän markkinointibudjetin takia julkaisematta.
lainaa
turhapillittää

03.12.2012 klo 18.43

Ukkeleille vaan uudet skinit ja pikkumuutoksia 3D-malleihin ja ei muuta kuin myyntiin vaan eri nimellä.
lainaa
Liitokone

03.12.2012 klo 21.13 1 tykkää tästä

Eipä toi Free Radical -studion pelinkehitys tainnut mennä ihan nappiin:
http://us.gamespot.com/news/former-lucasarts-employee-on-
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova