Tuorein sisältö

Molyneux kyynelehti kysyttäessä Goduksesta

23.11.2012 klo 13.09 | Luettu: 8223 kertaa | Teksti: Veera Rouvinen


22 Cansin Peter Molyneux purskahti kyyneliin haastattelussa, jossa keskusteltiin Curiosity Cuben aiheuttamista ongelmista sekä Molyneuxin Kickstarter-hankkeesta Goduksesta. Molyneux vetisteli, kun haastattelija nosti esille pelisuunnittelijan tyylin luvata liikaa ja toimittaa liian vähän.

”En voi syyttää ihmisiä siitä, että he eivät usko Godukseen”, Molyneux voivottelee.
”Tiedän että olen luvannut asioita... Ja toivoisin etten olisi sanonut niitä, mutta minä... minä vain uskon yhä niin paljon”, Molyneux jatkaa.
”Vannoin 22 Cania perustettaessa, etten tekisi lupauksia joita en voi pitää, mutta olemme valitettavasti tehneet virheitä. Jos se tarkoittaa, ettei Godus saa rahoitusta Kickstarterissa ja ihmiset purkavat turhautumistaan minuun sitä kautta, niin minun on vain elettävä sen kanssa”, Molyneux päättää selityksensä.

Osasyynä suunnittelijan uupumukseen ovat varmasti haastavat kaksi edellistä viikkoa Curiosity-pelin kanssa. Pelipalvelimet ovat kaatuilleet ja ihmiset olleet tyytymättömiä. Jopa Molyneux itse on todennut tilanteen olevan katastrofaalinen. Haastattelun lopuksi väsynyt Molyneux vielä toteaa, ettei todennäköisesti elä pitkään.
”Olen niitä ihmisiä, jotka ihmettelevät joka aamu, kuinka voin vielä olla elossa”, kertoo Molyneux.

Lähde: Rockpapershotgun

V2.fi | Veera Rouvinen
< Suomalaisille maistu... Resident Evil: Revel... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (12 viestiä)

jou

23.11.2012 klo 13.39 5 tykkää tästä

Jätkälle pitää antaa viimeinen mahdollisuus, sillä se on myös viimeinen kerta kun Molyneux tekee peliä.
lainaa
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

23.11.2012 klo 13.47 6 tykkää tästä

Sen siitä saa kun luo paskaa ja lupaa liikoja
lainaa
Uliuli

23.11.2012 klo 14.45 6 tykkää tästä

Talmunen kirjoitti:
Sen siitä saa kun luo paskaa ja lupaa liikoja

Olen ensimmäistä kertaa Talmusen kanssa samaa mieltä edes jostain asiasta.
lainaa
Lichi

Rekisteröitynyt 04.09.2011

23.11.2012 klo 14.45 4 tykkää tästä

No on kaveri luonut myös hyvää, kuten eka Fable oli. Esimerkiksi Morrowindin hakkasi ihan 100-0 kun molemmat oli x-boxilla.
lainaa
Joku0tus

23.11.2012 klo 15.07 1 tykkää tästä

Lichi kirjoitti:
No on kaveri luonut myös hyvää, kuten eka Fable oli. Esimerkiksi Morrowindin hakkasi ihan 100-0 kun molemmat oli x-boxilla.


Alalla olet niin hyvä, kuin edellinen pelisi eikä Molyneux ole Fablen jälkeen saanut mitään järkevää aikaan. Vaikka Fable olikin viihdyttävä peli, niin puuttui siitäkin paljon Molyneuxin lupaamaa sisältöä.
lainaa
Reverendum

Rekisteröitynyt 20.11.2012

23.11.2012 klo 15.39

Kerta kiellon päälle.
lainaa
perato

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

23.11.2012 klo 17.26 1 tykkää tästä

Reverendum kirjoitti:
Kerta kiellon päälle.
Kumpa joku kieltäisikin Molyneuxin. Joskus tuntuu et tää mies on pelipisneksessä noin 30v liian aikaisin.
lainaa
Teukku

Rekisteröitynyt 04.04.2008

23.11.2012 klo 18.12

Aikoinaan petyin kovasti Black and Whiteen. Toisaalta, en kadu yhtään sitä hypettämistä kun muistelen niitä hetkiä kun katsoin MoonTV:ltä pelin alfaversiota ja olisin voinut ampuitoida käteni silloin, että olisin päässyt kokeilemaan peliä. Mies on kuitenkin luonut hienoja pelejä ja niitä vähämmän hienoja, mutta jos pitää sellaista pientä Molyneuxfiltteriä päällä, niin kyllähän hänen pelinsä ihan kelpoja ovat olleet kautta linjan.
lainaa
TiikeriJokaSyöKakkaa

23.11.2012 klo 23.58

Black & White:n erittäin yksityiskohtainen maailma: "Jos zoomaat tynnyrin päällä olevaan omenaan, voit nähdä madon kurkkaavan sen sisältä." Näkihän sen, mutta siihen ne yksityiskohdat sitten jäikin. Eivät kuitenkaan ole huonoja pelejä kumpikaan B&W.
lainaa
Työmies

24.11.2012 klo 01.35

Joku0tus kirjoitti:
Lichi kirjoitti:
No on kaveri luonut myös hyvää, kuten eka Fable oli. Esimerkiksi Morrowindin hakkasi ihan 100-0 kun molemmat oli x-boxilla.


Alalla olet niin hyvä, kuin edellinen pelisi eikä Molyneux ole Fablen jälkeen saanut mitään järkevää aikaan. Vaikka Fable olikin viihdyttävä peli, niin puuttui siitäkin paljon Molyneuxin lupaamaa sisältöä.


Reaaliajassa kasvavat, uniikit puut. Ei kyllä niin tylsää koskaan pelin parissa ollut että olisin tarkastanut pitääkö väite paikkaansa.
lainaa
Mikko

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

24.11.2012 klo 09.02

Kyllähän tämä vähän niin menee, että Kickstarter perustuu odotusarvoon siitä, että luvattu tuote valmistuu. Luotan, että Braben saisi Eliten aikaan, ja että Al Lowe saa Larryn. Mutta luotanko siihen, että näin monta JUMALPELIÄ luvannut ja toimittamatta jättänyt saa tämän aikaan? Jaa-a...
lainaa
OmgItsWilly

Rekisteröitynyt 05.04.2012

24.11.2012 klo 10.50

jou kirjoitti:
Jätkälle pitää antaa viimeinen mahdollisuus, sillä se on myös viimeinen kerta kun Molyneux tekee peliä.


Kuinkas monta viimeistä mahdollisuutta jätkälle sitten pitää antaa, koska niitä on annettu jo kohta kymmenissä olevalla luvulla vuosien varrella?
lainaa

V2.fi Instagramissa
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova