Meatboyn tekijöiltä seuraavaksi kaksipäisiä kissoja
GameSpy kertoo, että Meatboyn tekijöiden Team Meatin seuraava peli on nimeltään Mew-Genics. Jos tietää, mitä kaikkea toinen tiimiläisistä, Edmund McMillen on uransa aikana tehnyt, voi olla syytä huolestua lauseesta: "Ehdottomasti oudoin projekti, jonka parissa olen koskaan työskennellyt".
Team Meat kuvasi peliä myös sanoin 'satunnaisesti luotu, kummallinen ja sisältää kissoja'. Ilmeisesti peli on tulossa jo pian.
V2.fi haastatteli McMilleniä 3 vuotta sitten.
Keskustelut (5 viestiä)
Rekisteröitynyt 11.04.2007
22.10.2012 klo 14.43 4
Rekisteröitynyt 04.09.2011
22.10.2012 klo 16.36
Rekisteröitynyt 11.04.2007
22.10.2012 klo 16.47
Ei kyllä tule hommattua jos on toteutettu Flashillä, kuten Binding of Isaac.
22.10.2012 klo 19.01
Ei kyllä tule hommattua jos on toteutettu Flashillä, kuten Binding of Isaac.
Ei ole.
Vaikka Binding of Isaac on pelillisesti mahtava ja sain itsekin tuhlattua siihen lähes 100 tuntia, sen toteutus on järkyttävää kuraa jopa Flash-pelien mittapuulla. Peli käyttää 90-luvulta kotoisin olevaa ActionScriptin ensimmäistä versiota, jota on kirjoitettu suoraan frameihin ja movieclippeihin. Nykyään on menossa kielen kolmas versio ja kuka tahansa Keijo 16v ymmärtää, että framet on kuopattu ja assetit ja koodi pidetään erillään.
Edmund ei ole ohjelmoija, koska Binding of Isaac oli miehen oma projekti, hän teki sen osaamallaan, hyvin vanhalla tavalla. Edmund kyllä tiedostaa miten suolesta toteutus on, jonka takia peliä tehdäänkin nyt uudestaan, jotta se voidaan julkaista konsoleilla, mobiililaitteilla ja parempana versiona PC:llä.
Tässä uudessa projektissa on mukana Super Meat Boyn ohjelmoija, joka on jo todistanut olevansa enemmän kuin pätevä. En epäile hetkeäkään, etteikö Tommy Refenesin tekninen toteutus ja Edmundin grafiikka, suunnittelu ja kieroutunut mielikuvitus yhdistyisi hyväksi peliksi.
Rekisteröitynyt 11.04.2007
22.10.2012 klo 20.45
Ei kyllä tule hommattua jos on toteutettu Flashillä, kuten Binding of Isaac.
Ei ole.
Vaikka Binding of Isaac on pelillisesti mahtava ja sain itsekin tuhlattua siihen lähes 100 tuntia, sen toteutus on järkyttävää kuraa jopa Flash-pelien mittapuulla. Peli käyttää 90-luvulta kotoisin olevaa ActionScriptin ensimmäistä versiota, jota on kirjoitettu suoraan frameihin ja movieclippeihin. Nykyään on menossa kielen kolmas versio ja kuka tahansa Keijo 16v ymmärtää, että framet on kuopattu ja assetit ja koodi pidetään erillään.
Edmund ei ole ohjelmoija, koska Binding of Isaac oli miehen oma projekti, hän teki sen osaamallaan, hyvin vanhalla tavalla. Edmund kyllä tiedostaa miten suolesta toteutus on, jonka takia peliä tehdäänkin nyt uudestaan, jotta se voidaan julkaista konsoleilla, mobiililaitteilla ja parempana versiona PC:llä.