Ex-EA ja Ubi-porukalta selviytymiskauhua
Uusi Red Barrels -pelistudio on julkaissut lehdistötiedotteen, jossa kerrotaan, että sen jäsenet ovat aiemmin työskennelleet mm. Prince of Persia, Assassin's Creed, Splinter Cell ja Uncharted-pelien parissa. Nyt työstetään PC:lle ladattavaksi tulevaa Outlast-peliä.
Sen luvataan olevan todellinen selviytymiskauhukokemus, jonka hirviöt ovat kotoisin ihmisten omien aivoitusten synkistä syövereistä. Outlast sijoittuu
salassa toimineeseen mielisairaalaan, johon murtautuu reportteri Miles Upshur.
"On paljon hienoja pelejä kauhistuttavista hirviöistä, jotka syövät aivoja; me haluamme Outlastin olevan pelottava, koska tiedät, että sen vihollisilla on yhä omat aivonsa", kertoo yksi Red Barrelsin perustajista, Philippe Morin.
Red Barrelsin porukasta lisää täällä.
Sen luvataan olevan todellinen selviytymiskauhukokemus, jonka hirviöt ovat kotoisin ihmisten omien aivoitusten synkistä syövereistä. Outlast sijoittuu
salassa toimineeseen mielisairaalaan, johon murtautuu reportteri Miles Upshur.
"On paljon hienoja pelejä kauhistuttavista hirviöistä, jotka syövät aivoja; me haluamme Outlastin olevan pelottava, koska tiedät, että sen vihollisilla on yhä omat aivonsa", kertoo yksi Red Barrelsin perustajista, Philippe Morin.
Red Barrelsin porukasta lisää täällä.
Keskustelut (18 viestiä)
17.10.2012 klo 22.23
17.10.2012 klo 22.31
17.10.2012 klo 22.42 20
skriptiputkea. hurraa
Peli muistuttaa vähän vielä julkaisematonta Asylumia.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
17.10.2012 klo 22.56 3
17.10.2012 klo 23.25 7
skriptiputkea. hurraa
Selviytymiskauhusta avoimen maailman hiekkalaatikkoa?
Aamukahviin ketsuppia?
17.10.2012 klo 23.31 5
skriptiputkea. hurraa
Selviytymiskauhusta avoimen maailman hiekkalaatikkoa?
Aamukahviin ketsuppia?
Alan Waken piti olla ketsuppia aamukahvissa.
17.10.2012 klo 23.33
Rekisteröitynyt 22.03.2012
18.10.2012 klo 00.47
& noista vihuista todella sai vaikutelman että ovat enemmän kuin pelkkiä aivottomia zombeja, & määrätietoisesti haluavat sinut hengiltä, kuten tuossa 0:35 kohdalla tuntui miettivän mitä tekee.
ja ei ainakaan voi syyttää geneerisestä nimestä, Upshur :D
18.10.2012 klo 10.13
skriptiputkea. hurraa
Selviytymiskauhusta avoimen maailman hiekkalaatikkoa?
Aamukahviin ketsuppia?
Alan Waken piti olla ketsuppia aamukahvissa.
Ja olisi luultavasti failannu vielä pahemmin kuin mitä nyt.
18.10.2012 klo 10.32
Rekisteröitynyt 04.11.2007
18.10.2012 klo 10.43 1
skriptiputkea. hurraa
Selviytymiskauhusta avoimen maailman hiekkalaatikkoa?
Aamukahviin ketsuppia?
Ei ole mitään syytä, miksi ei voitaisi tehdä avoimempaan ympäristöön sijoittuvaa hyvää selviytymiskauhua.
Rekisteröitynyt 24.02.2011
18.10.2012 klo 11.14
skriptiputkea. hurraa
Selviytymiskauhusta avoimen maailman hiekkalaatikkoa?
Aamukahviin ketsuppia?
Ei ole mitään syytä, miksi ei voitaisi tehdä avoimempaan ympäristöön sijoittuvaa hyvää selviytymiskauhua.
Raha. Avoimepäristöön sijoittuvan pelin budjetti = (skriptiputken budjetti)*10. Avoin maailma on myös vaikeammin hallittava kuin suljettu ympäristö, joten (taloudellisia) riskejä on senkin vuoksi enemmän. Itse otan aina mieluummin hyvän skriptiputken kuin keskiverto hiekkalaatikon.
18.10.2012 klo 11.39
skriptiputkea. hurraa
Selviytymiskauhusta avoimen maailman hiekkalaatikkoa?
Aamukahviin ketsuppia?
Ei ole mitään syytä, miksi ei voitaisi tehdä avoimempaan ympäristöön sijoittuvaa hyvää selviytymiskauhua.
Ei tietenkään, sen takiahan niitä ei olekaan nähty juuri yhtään.
18.10.2012 klo 15.30
skriptiputkea. hurraa
Selviytymiskauhusta avoimen maailman hiekkalaatikkoa?
Aamukahviin ketsuppia?
Ei ole mitään syytä, miksi ei voitaisi tehdä avoimempaan ympäristöön sijoittuvaa hyvää selviytymiskauhua.
Ei RES tai Silent Hillkään parhaina päivinä ollut tuollaista "avaa ovi, katso taaksepäin kun mörkö seuraa, juokse, hyppää reiästä, lisää mörköjä, juokse seuraavaan piiloon..."
Kunnon kauhupelillä olisi jotain uudelleenpeluuarvoa
18.10.2012 klo 18.02 1
skriptiputkea. hurraa
Selviytymiskauhusta avoimen maailman hiekkalaatikkoa?
Aamukahviin ketsuppia?
Ei ole mitään syytä, miksi ei voitaisi tehdä avoimempaan ympäristöön sijoittuvaa hyvää selviytymiskauhua.
Ei RES tai Silent Hillkään parhaina päivinä ollut tuollaista "avaa ovi, katso taaksepäin kun mörkö seuraa, juokse, hyppää reiästä, lisää mörköjä, juokse seuraavaan piiloon..."
Kunnon kauhupelillä olisi jotain uudelleenpeluuarvoa
Huomaathan, että traileria oli leikelty aika reilulla kädellä?
18.10.2012 klo 18.51
Rekisteröitynyt 04.11.2007
19.10.2012 klo 16.19
skriptiputkea. hurraa
Selviytymiskauhusta avoimen maailman hiekkalaatikkoa?
Aamukahviin ketsuppia?
Ei ole mitään syytä, miksi ei voitaisi tehdä avoimempaan ympäristöön sijoittuvaa hyvää selviytymiskauhua.
Raha. Avoimepäristöön sijoittuvan pelin budjetti = (skriptiputken budjetti)*10. Avoin maailma on myös vaikeammin hallittava kuin suljettu ympäristö, joten (taloudellisia) riskejä on senkin vuoksi enemmän. Itse otan aina mieluummin hyvän skriptiputken kuin keskiverto hiekkalaatikon.
En usko että avoimempaan mailmaan sijoittuva kauhupeli tulisi hirveästi kallimmaksi. Vaikka pelimailma onkin vapaampi, niin ei sen tarvitse olla massiivinen ja nykytekniikoilla pystytään luomaan helpommin ja nopeammin isoja alueita. Mutta se on totta, että tämä vaatii enemmän suunnittelua pelin etenemisen kannalta.
19.10.2012 klo 17.46