Uudet Assassin's Creed 3 ja Far Cry 3 -trailerit
Iltamyöhällä voi vielä pureskella näitä:
Inside Assassin's Creed III - Episode Two
Far Cry 3 Official Island Survival Guide: Welcome to the Rook Islands
Inside Assassin's Creed III - Episode Two
Far Cry 3 Official Island Survival Guide: Welcome to the Rook Islands
Keskustelut (21 viestiä)
Rekisteröitynyt 12.04.2007
29.08.2012 klo 23.26 7
30.08.2012 klo 00.28 3
Huhuh, ei oikeesti toi AC III. Ottakaa rahani, ottakaa se kaikki!
Tuli pakottava tarve pistää kirjekuoreen suurehko summa rahaa, kirjoittaa päälle ainoastaan Ubisoft ja viedä postilaatikkoon.
30.08.2012 klo 02.27 1
Rekisteröitynyt 22.03.2012
30.08.2012 klo 03.33 1
näyttää siltä että ympäristö tarjoaa hieman monipuolisempia salamurhauskikkoja, toivottavasti myös kohteenki voi nirhata muutenkin kuin vain lähitaistelussa, mutta tuskin, kun niiden pulinat on aina pakko kuunnella.
FC3 myös oikein lupaava.
30.08.2012 klo 07.21 8
30.08.2012 klo 09.47 1
Rekisteröitynyt 04.01.2011
30.08.2012 klo 10.31 4
Rekisteröitynyt 01.07.2009
30.08.2012 klo 11.29 7
Rekisteröitynyt 30.11.2010
30.08.2012 klo 12.07
Se hyvä puoli FC3:ssa on, että siitä on todella vaikea tehä kakkosta huonompi
Se olis jo mitallin arvonen suoritus jos niin sattuisi käymään
Rekisteröitynyt 13.07.2012
30.08.2012 klo 13.09
Rekisteröitynyt 17.03.2009
30.08.2012 klo 15.00 1
Se hyvä puoli FC3:ssa on, että siitä on todella vaikea tehä kakkosta huonompi
Se olis jo mitallin arvonen suoritus jos niin sattuisi käymään
Itse pidin kakkosta ihan toimivana räiskintänä. Tekoäly ja pelattavuus oli jotain luokkaa alkuperäinen Half-Life 2 kerrottuna puuduttavalla toistamisella, mutta tunnelma oli hemmetin hieno ja tarina oli juuri niin esillä kuin videopelissä kuuluukin, siinä tarpeeksi syytä itselle pelata kyseinen peli läpi.
FC3 näyttäisi olevan parhaimmillaan Instinctsin (paras Far Cry -peli) ja kakkosen parhaimmat palat samassa paketissa. Jos nyt ei mene full-retardiksi tuon juonen kanssa ja edestakaista ravaamista ei tarvitse suorittaa jatkuvasti, niin tykkäisin.
Ass Creed ei vieläkään oikein säväytä. Kakkosen jaksoi renessanssi-italian takia kahlata läpi, mutta jotenkin nuo yli-inhimilliset melee-loikkailevat 2cool4u huppukaapu-sankarit tympii aivan hirveästi. Jenkkikolonialismi ei sekään niin kauhean mielenkiintoiselta tunnu. Miksi en voi lopettaa pelin assosioimista Nicolas Cagen National Treasureen?
30.08.2012 klo 18.21
Se hyvä puoli FC3:ssa on, että siitä on todella vaikea tehä kakkosta huonompi
Se olis jo mitallin arvonen suoritus jos niin sattuisi käymään
Itse pidin kakkosta ihan toimivana räiskintänä. Tekoäly ja pelattavuus oli jotain luokkaa alkuperäinen Half-Life 2 kerrottuna puuduttavalla toistamisella, mutta tunnelma oli hemmetin hieno ja tarina oli juuri niin esillä kuin videopelissä kuuluukin, siinä tarpeeksi syytä itselle pelata kyseinen peli läpi.
Hämmentävää olla Mirrin kanssa kerrankin samaa mieltä. Kakkonen tosiaankin oli varsin kelpo paketti, vaikkei todellakaan mikään tajunnanräjäyttävä kokemus ollutkaan.
30.08.2012 klo 18.26
Se hyvä puoli FC3:ssa on, että siitä on todella vaikea tehä kakkosta huonompi
Se olis jo mitallin arvonen suoritus jos niin sattuisi käymään
Itse pidin kakkosta ihan toimivana räiskintänä. Tekoäly ja pelattavuus oli jotain luokkaa alkuperäinen Half-Life 2 kerrottuna puuduttavalla toistamisella, mutta tunnelma oli hemmetin hieno ja tarina oli juuri niin esillä kuin videopelissä kuuluukin, siinä tarpeeksi syytä itselle pelata kyseinen peli läpi.
Aikamoista jos pitää HL2 yhtä puuduttavana kuin FC2:n edestakaista ajelua aavikkoteillä ja samanlaisten vartiopisteiden tyhjentämistä 500 metrin välein. Kyllä sä olisit voinut saada sen singon vaikka heti pelin alussa koodeilla.
30.08.2012 klo 19.34
Itse pidin kakkosta ihan toimivana räiskintänä. Tekoäly ja pelattavuus oli jotain luokkaa alkuperäinen Half-Life 2 kerrottuna puuduttavalla toistamisella, mutta tunnelma oli hemmetin hieno ja tarina oli juuri niin esillä kuin videopelissä kuuluukin, siinä tarpeeksi syytä itselle pelata kyseinen peli läpi.
Aikamoista jos pitää HL2 yhtä puuduttavana kuin FC2:n edestakaista ajelua aavikkoteillä ja samanlaisten vartiopisteiden tyhjentämistä 500 metrin välein. Kyllä sä olisit voinut saada sen singon vaikka heti pelin alussa koodeilla.
TEKOÄLY JA PELATTAVUUS!
Onks sadadsdilla lukutaidossa vai luetun ymmärtämisessä vikaa? Ja toiseks, kuka helvetti käyttää jotain koodeja videopeleissä? :DD
30.08.2012 klo 19.34 1
30.08.2012 klo 20.53
Itse pidin kakkosta ihan toimivana räiskintänä. Tekoäly ja pelattavuus oli jotain luokkaa alkuperäinen Half-Life 2 kerrottuna puuduttavalla toistamisella, mutta tunnelma oli hemmetin hieno ja tarina oli juuri niin esillä kuin videopelissä kuuluukin, siinä tarpeeksi syytä itselle pelata kyseinen peli läpi.
Aikamoista jos pitää HL2 yhtä puuduttavana kuin FC2:n edestakaista ajelua aavikkoteillä ja samanlaisten vartiopisteiden tyhjentämistä 500 metrin välein. Kyllä sä olisit voinut saada sen singon vaikka heti pelin alussa koodeilla.
TEKOÄLY JA PELATTAVUUS!
Onks sadadsdilla lukutaidossa vai luetun ymmärtämisessä vikaa? Ja toiseks, kuka helvetti käyttää jotain koodeja videopeleissä? :DD
Mitä pelattavuudella sitten tarkoitetaan tässä, valaise minua. Ja aika helvetin moni käyttää videopeleissä koodeja, jos et sitä tiennyt...
30.08.2012 klo 21.13
Itse pidin kakkosta ihan toimivana räiskintänä. Tekoäly ja pelattavuus oli jotain luokkaa alkuperäinen Half-Life 2 kerrottuna puuduttavalla toistamisella, mutta tunnelma oli hemmetin hieno ja tarina oli juuri niin esillä kuin videopelissä kuuluukin, siinä tarpeeksi syytä itselle pelata kyseinen peli läpi.
Aikamoista jos pitää HL2 yhtä puuduttavana kuin FC2:n edestakaista ajelua aavikkoteillä ja samanlaisten vartiopisteiden tyhjentämistä 500 metrin välein. Kyllä sä olisit voinut saada sen singon vaikka heti pelin alussa koodeilla.
TEKOÄLY JA PELATTAVUUS!
Onks sadadsdilla lukutaidossa vai luetun ymmärtämisessä vikaa? Ja toiseks, kuka helvetti käyttää jotain koodeja videopeleissä? :DD
Mitä pelattavuudella sitten tarkoitetaan tässä, valaise minua. Ja aika helvetin moni käyttää videopeleissä koodeja, jos et sitä tiennyt...
Nojoo. Pakko myöntää että tulihan niitä koodeja joskus 90-luvulla PSX:llä käytettyä. En usko että niin monet enää nykypäivänä käyttää.
Ja pelattavuudellahan viitataan kokonaisvaltaisesti pelin hyvyyteen ja pelikokemuksen laatuun. Tähän vaikuttavat mm. pelin haastavuus ja viihdyttävyys. Ja koska Mirr5 nimenomaan eritteli siitä tuon FC2ssa puuduttavan itsensä toistamisen niin miksi pitää provosoitua tai ymmärtää tahallaan väärin? Tuntuu ettei jengi edes yritä lukea ajatuksella näitä juttuja.
Tuntuu että monet tuomitsee FC2n vain hetken pelaamisen perusteella eivätkä yhtään kiinnitä huomiota tarinaan sekä monipuoliseen peliympäristöön. Uliuli tiesulut sitä ja tätä. Tiesittekö (muutkin kuin sadadsd) että niistä vartiopisteistä voi ajaa ihan kivasti läpikin, jos ei kiinnosta alkaa mähisemään joka kerta. Silti tarjoavat mähinää niille ketkä haluu kylmätä jengiä.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
31.08.2012 klo 01.15
Itse pidin kakkosta ihan toimivana räiskintänä. Tekoäly ja pelattavuus oli jotain luokkaa alkuperäinen Half-Life 2 kerrottuna puuduttavalla toistamisella, mutta tunnelma oli hemmetin hieno ja tarina oli juuri niin esillä kuin videopelissä kuuluukin, siinä tarpeeksi syytä itselle pelata kyseinen peli läpi.
Aikamoista jos pitää HL2 yhtä puuduttavana kuin FC2:n edestakaista ajelua aavikkoteillä ja samanlaisten vartiopisteiden tyhjentämistä 500 metrin välein. Kyllä sä olisit voinut saada sen singon vaikka heti pelin alussa koodeilla.
TEKOÄLY JA PELATTAVUUS!
Onks sadadsdilla lukutaidossa vai luetun ymmärtämisessä vikaa? Ja toiseks, kuka helvetti käyttää jotain koodeja videopeleissä? :DD
Mitä pelattavuudella sitten tarkoitetaan tässä, valaise minua. Ja aika helvetin moni käyttää videopeleissä koodeja, jos et sitä tiennyt...
Halffis 2 oli pelattavuudeltaan keskiverrointa räiskintää koskaan. Mikään mekaniikka ei varsinaisesti tuntunut rikkinäiseltä, muttei myöskään millään tavalla erityisen tykättävältäkään. Lopputuloksena harvinaisen unohdettava kokemus. Sotilaat tekee sotilasjuttuja, ötöt ötö-juttuja, konepistooli pärisee, haulikko pamahtaa, mutta mitään erikoista pelissä ei ollut. Ehkä leijonamuurahaisten käyttö aseena oli ihan hauskahkoa, mutta yksi kohtuullinen segmentti ja ihan kiva taideohjaus ei industriaalituubia pelasta keskinkertaisuudelta.
FC kakkoseen se rinnastuu siinä, että ammuskelu oli ihan toimivaa, muttei mitenkään erikoista.
Pikkasen enemmän se taisi tekoälyn kanssa yrittää nyt kun aloin miettimään: sotilaat osasivat haavoittua ja haavoittuneita joskus autettiin.
Muuten tekivät sitä samaa mitä Combinen sieluttomat tusinasoltut, eli suojaan osattiin mennä, mutta sinne sitten jumituttiin odottamaan pelaajan toimia, alakynteen jäädessä joku saattoi sanoa "shit", mutta käytös pysyi muuten täysin samana kylmänä koneentarkkana kohtinakuttamisena ja väliaikaissuojan etsintänä.
Rekisteröitynyt 20.12.2010
31.08.2012 klo 03.31
31.08.2012 klo 09.06
31.08.2012 klo 09.29
Tuntuu että monet tuomitsee FC2n vain hetken pelaamisen perusteella eivätkä yhtään kiinnitä huomiota tarinaan sekä monipuoliseen peliympäristöön. Uliuli tiesulut sitä ja tätä. Tiesittekö (muutkin kuin sadadsd) että niistä vartiopisteistä voi ajaa ihan kivasti läpikin, jos ei kiinnosta alkaa mähisemään joka kerta.
Itse jaksoin toiseen mappiin asti pelata eikä se paska siitä mihinkään muutu vaikka tekoäly on ok ja pelattavuus hyvä. Puuduttavaa ja itseääntoistavaa menoa alusta loppuun, siltä ei pelasta mikään. Ja noi vartioasemat nyt olivat umpipaska pelillinen ratkaisu vaikka mitä ulistaisiin.