Tuorein sisältö

ZombiU ei olekaan Wii U:n yksinoikeus?

15.07.2012 klo 17.46 | Luettu: 15780 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Ubisoftin Zombi U on nimeään myöten peli, joka on selvästi suunniteltu Nintendo Wii U:lle ja Nintendo onkin sitä näkyvästi markkinoinut. Se ei kuitenkaan välttämättä jää Wii U:n yksinoikeudeksi, kertoo OnlySP.

Ubin Gabrielle Shrager on todennut, että Microsoftin E3:lla esittelemä Smartglass mahdollistaa pelin tuomisen myös X360:lle. Tuottaja Guillame Brunier on samaa mieltä ja hänen mukaansa ilman sitä ei ZombiU:ta ainakaan aleta X360:lle tuomaan.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Deadpoolista tehdään... Listasunnuntai esitt... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (32 viestiä)

projecthp

Rekisteröitynyt 18.06.2012

15.07.2012 klo 18.04 1 tykkää tästä

Pitää siis käyttää kahta ohjainta samaan aikaan? Liian monimutkaista. Ei tule boxille.
lainaa
uli

15.07.2012 klo 18.12 7 tykkää tästä

Jos tulee boksille nii sitten jää Wii U ostamatta...
lainaa
trolololol

15.07.2012 klo 18.15 5 tykkää tästä

Noni, kohta ei tarvitse ostaa koko konetta ollenkaan!
lainaa
SimaaLiittimessä

15.07.2012 klo 20.07 2 tykkää tästä

Eikös Nintendo ole useaan otteeseen kieltäytynyt yksinoikeuspeleistä?
Ja Ubi nyt tekee lisä senttien toivossa mitä tahansa.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

15.07.2012 klo 20.39 4 tykkää tästä

Ei tuossa XO -versiossa ole mitään järkeä, jos peli vaatii smart glassin. Eri juttu olisi jos sen käyttö olisi vapaaehtoista. Ensinnäkin kännykällä/padilla ei voi pelata, joten kädessä pidettävää härpäketta pitää jatkuvasti vaihdella. Toiseksi smart glass ei taida tukea liiketunnistusta ja videoiden perusteella sitä käytetään aika paljon hyväksi ZombieU:ssa.
lainaa
harara

15.07.2012 klo 21.11 3 tykkää tästä

projecthp kirjoitti:
Pitää siis käyttää kahta ohjainta samaan aikaan? Liian monimutkaista. Ei tule boxille.
Tai sitten käytetään yhtä ohjainta. Miten vaikeaa on lisätä se pikkuruutu television alalaitaan sitä tarvittaessa?

Ja sitä paitsi peli näyttää aika tönköltä. Ampuminen ei näytä tuntuvan miltään.
lainaa
harara

15.07.2012 klo 21.13 3 tykkää tästä

Ja paljon mielummin tämän pelaisi ilman mitään liikkeentunnistusturhuuksia joita Wii U:n ohjain pakottaa käyttämään.
lainaa
Ville

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

15.07.2012 klo 23.31 7 tykkää tästä

Minenoo mikään trolli, mie oon tavalline ihmine! Mie syön nyt lettuva, se on miun herkkuva!
lainaa
scout

Rekisteröitynyt 16.06.2012

15.07.2012 klo 23.41 2 tykkää tästä

onkohan boxi version nimi zombiU vai zombiX tai zombi360 :D
lainaa
projecthp

Rekisteröitynyt 18.06.2012

15.07.2012 klo 23.55 2 tykkää tästä

trolololol kirjoitti:
Noni, kohta ei tarvitse ostaa koko konetta ollenkaan!


luuletko, että ihmiset ostavat tämän pelin takia me te:n? Tämähän on vain pelkkä ampumispeli joita on jo julkaistu ziljoonia. Miten ihmiset voivat vieläkin tuhlata rahoja samaan paskaan? wii u ostetaan
marion, zeldan, metroidin ja smash brosin takia.
lainaa
min5sevaan

Rekisteröitynyt 22.03.2012

15.07.2012 klo 23.59 4 tykkää tästä

projecthp kirjoitti:
trolololol kirjoitti:
Noni, kohta ei tarvitse ostaa koko konetta ollenkaan!


luuletko, että ihmiset ostavat tämän pelin takia me te:n? Tämähän on vain pelkkä ampumispeli joita on jo julkaistu ziljoonia. Miten ihmiset voivat vieläkin tuhlata rahoja samaan paskaan? wii u ostetaan
marion, zeldan, metroidin ja smash brosin takia.


fanit ostaa.
mutta muille pitäisi tarjota muitakin yksinoikeuksia kuin ne perus nintendot.
pelkillä faneilla tuota laitetta ei elätetä.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

16.07.2012 klo 00.16 3 tykkää tästä

projecthp kirjoitti:
trolololol kirjoitti:
Noni, kohta ei tarvitse ostaa koko konetta ollenkaan!


luuletko, että ihmiset ostavat tämän pelin takia me te:n? Tämähän on vain pelkkä ampumispeli joita on jo julkaistu ziljoonia. Miten ihmiset voivat vieläkin tuhlata rahoja samaan paskaan? wii u ostetaan
marion, zeldan, metroidin ja smash brosin takia.


Elä pilvilandiassas vaan. Menestyikö N64 tai GC Nintendo-exclusiveilla? Ei.
Wii menestyi koska se iski kultasuoneen, se sai kasuaalipelaajat mukaan.
Eli jos WiiU ei vetoa ns. hardcore-pelaajiin, WiiU ei tule menestymään. Nykyisellä tahdilla se ei uppoa kasuaaleille, ja pahimmassa tapauksessa ei myöskään vastapuolelle. Maailmasta ei löydy tarpeeksi Nipa-faneja kannattelemaan konsolia.
lainaa
projecthp

Rekisteröitynyt 18.06.2012

16.07.2012 klo 00.59 2 tykkää tästä

Uppmas kirjoitti:
projecthp kirjoitti:
trolololol kirjoitti:
Noni, kohta ei tarvitse ostaa koko konetta ollenkaan!


luuletko, että ihmiset ostavat tämän pelin takia me te:n? Tämähän on vain pelkkä ampumispeli joita on jo julkaistu ziljoonia. Miten ihmiset voivat vieläkin tuhlata rahoja samaan paskaan? wii u ostetaan
marion, zeldan, metroidin ja smash brosin takia.


Elä pilvilandiassas vaan. Menestyikö N64 tai GC Nintendo-exclusiveilla? Ei.
Wii menestyi koska se iski kultasuoneen, se sai kasuaalipelaajat mukaan.
Eli jos WiiU ei vetoa ns. hardcore-pelaajiin, WiiU ei tule menestymään. Nykyisellä tahdilla se ei uppoa kasuaaleille, ja pahimmassa tapauksessa ei myöskään vastapuolelle. Maailmasta ei löydy tarpeeksi Nipa-faneja kannattelemaan konsolia.


kyllä n64 ja gamecube niillä omilla peleillä menestyi eikä 3rd party peleillä. Ja luuletko, että ainoastaan nintendofanit ostavat mariopelejä? valitan mutta olet väärässä. Ja mua ei voisi vähempää kiinnostaa konsolin mikä konsoli on myynyt eniten. Kerro miten se mua kiinnostaa mitenkään. En myy niitä konsoleita.
Tietysti sä olet sellanen playstation fani jota kiinnostaa se mikä konsoli on myynyt eniten. Siis miksi sua ylipäätäänsä kiinnostaa menestyykö konsoli vai ei?
lainaa
Napu_

Rekisteröitynyt 13.02.2012

16.07.2012 klo 01.09

Hyvä jos tulee. Saadaan peli useammalle alustalle, eikä yhden nimen takia tarvitsisi uutta konsolia heti kättelyssä ostaa.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

16.07.2012 klo 01.18 5 tykkää tästä

projecthp kirjoitti:


kyllä n64 ja gamecube niillä omilla peleillä menestyi eikä 3rd party peleillä. Ja luuletko, että ainoastaan nintendofanit ostavat mariopelejä? valitan mutta olet väärässä. Ja mua ei voisi vähempää kiinnostaa konsolin mikä konsoli on myynyt eniten. Kerro miten se mua kiinnostaa mitenkään. En myy niitä konsoleita.
Tietysti sä olet sellanen playstation fani jota kiinnostaa se mikä konsoli on myynyt eniten. Siis miksi sua ylipäätäänsä kiinnostaa menestyykö konsoli vai ei?


Ei ne konsolit koskaan menestynyneet. Tai noh, riippuu mitä kutsuu ''menestykseksi''. PS1 dominoi 5th generaatiota, PS2 6th generaatiota, Wii dominoi 7th generaatiota. 5th generaatiolla N64 eli excluusiveillaan, 6th generaatiolla GC eli excluusiveillaan, 7th generaatiolla Wii dominoi kasuaalipeleillään. Ei tuosta pitäisi olla kovin vaikeaa setviä johtopäätöksiä.

Ja kyllä, nimenomaanhan pelisarjan fanit kannattelevat pelisarjoja, kukas muukaan.

Konsoleiden myynnit määrittelevät sen menestyksen, sehän tässä on subjektina, eikö? Eli sillä todellakin on väliä.

Minua ei sinänsä kiinnosta Pleikkarin menestys sen enempää kuin sinuakaan T: Henkilö, joka kulutti juuri satasen Steamin kesäaleisiin.

Ja jos huomaat, tämä on väittely. Itse väittelyn aihe ei tarvitse kiinnostaa paskan vertaa, kyse on epäitsekkäästi todettuna siinä, että sinä olet väärässä, ja minä oikeassa.
lainaa
min5sevaan

Rekisteröitynyt 22.03.2012

16.07.2012 klo 10.24 1 tykkää tästä

projecthp kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
projecthp kirjoitti:
trolololol kirjoitti:
Noni, kohta ei tarvitse ostaa koko konetta ollenkaan!


luuletko, että ihmiset ostavat tämän pelin takia me te:n? Tämähän on vain pelkkä ampumispeli joita on jo julkaistu ziljoonia. Miten ihmiset voivat vieläkin tuhlata rahoja samaan paskaan? wii u ostetaan
marion, zeldan, metroidin ja smash brosin takia.


Elä pilvilandiassas vaan. Menestyikö N64 tai GC Nintendo-exclusiveilla? Ei.
Wii menestyi koska se iski kultasuoneen, se sai kasuaalipelaajat mukaan.
Eli jos WiiU ei vetoa ns. hardcore-pelaajiin, WiiU ei tule menestymään. Nykyisellä tahdilla se ei uppoa kasuaaleille, ja pahimmassa tapauksessa ei myöskään vastapuolelle. Maailmasta ei löydy tarpeeksi Nipa-faneja kannattelemaan konsolia.


kyllä n64 ja gamecube niillä omilla peleillä menestyi eikä 3rd party peleillä. Ja luuletko, että ainoastaan nintendofanit ostavat mariopelejä? valitan mutta olet väärässä. Ja mua ei voisi vähempää kiinnostaa konsolin mikä konsoli on myynyt eniten. Kerro miten se mua kiinnostaa mitenkään. En myy niitä konsoleita.
Tietysti sä olet sellanen playstation fani jota kiinnostaa se mikä konsoli on myynyt eniten. Siis miksi sua ylipäätäänsä kiinnostaa menestyykö konsoli vai ei?


kyllä siitä kannattaa olla kiinnostunut. mitä paremmin laite menestyy, sitä paremmin yhtiöllä on varaa parantaa laitteen laatua tulevaisuudessa, uusilla peleillä, palveluilla yms..

ja mikään ei ole ikuista, ajat on muuttuneet, jollei nintendon konsoli myy kuin jonku 20 miljoonaa kappaletta faneilleen, ja muita ei kiinnosta, se tarkoittaa sitä että nintendon asema konsoli valmistajana voi olla vaakalaudalla.
kuten sanoin, ajat on muuttuneet, ja jollain parikymmentä milliä myyneellä fanilaitteella ei tässä bisneksessä enää kauaa heiluta.

siis, jollet ole joku ouyan kaltainen budjettilaite.
Muokannut: min5sevaan 16.07.2012 klo 10.25 lainaa
projecthp

Rekisteröitynyt 18.06.2012

16.07.2012 klo 11.50 1 tykkää tästä

min5sevaan kirjoitti:
projecthp kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
projecthp kirjoitti:
trolololol kirjoitti:
Noni, kohta ei tarvitse ostaa koko konetta ollenkaan!


luuletko, että ihmiset ostavat tämän pelin takia me te:n? Tämähän on vain pelkkä ampumispeli joita on jo julkaistu ziljoonia. Miten ihmiset voivat vieläkin tuhlata rahoja samaan paskaan? wii u ostetaan
marion, zeldan, metroidin ja smash brosin takia.


Elä pilvilandiassas vaan. Menestyikö N64 tai GC Nintendo-exclusiveilla? Ei.
Wii menestyi koska se iski kultasuoneen, se sai kasuaalipelaajat mukaan.
Eli jos WiiU ei vetoa ns. hardcore-pelaajiin, WiiU ei tule menestymään. Nykyisellä tahdilla se ei uppoa kasuaaleille, ja pahimmassa tapauksessa ei myöskään vastapuolelle. Maailmasta ei löydy tarpeeksi Nipa-faneja kannattelemaan konsolia.


kyllä n64 ja gamecube niillä omilla peleillä menestyi eikä 3rd party peleillä. Ja luuletko, että ainoastaan nintendofanit ostavat mariopelejä? valitan mutta olet väärässä. Ja mua ei voisi vähempää kiinnostaa konsolin mikä konsoli on myynyt eniten. Kerro miten se mua kiinnostaa mitenkään. En myy niitä konsoleita.
Tietysti sä olet sellanen playstation fani jota kiinnostaa se mikä konsoli on myynyt eniten. Siis miksi sua ylipäätäänsä kiinnostaa menestyykö konsoli vai ei?


kyllä siitä kannattaa olla kiinnostunut. mitä paremmin laite menestyy, sitä paremmin yhtiöllä on varaa parantaa laitteen laatua tulevaisuudessa, uusilla peleillä, palveluilla yms..

ja mikään ei ole ikuista, ajat on muuttuneet, jollei nintendon konsoli myy kuin jonku 20 miljoonaa kappaletta faneilleen, ja muita ei kiinnosta, se tarkoittaa sitä että nintendon asema konsoli valmistajana voi olla vaakalaudalla.
kuten sanoin, ajat on muuttuneet, ja jollain parikymmentä milliä myyneellä fanilaitteella ei tässä bisneksessä enää kauaa heiluta.

siis, jollet ole joku ouyan kaltainen budjettilaite.


myydyimmät wiipelit jotka eivät ole casual:
Mario Kart Wii (32.44 million)
New Super Mario Bros. Wii (26.26 million)
Super Smash Bros. Brawl (10.79 million)
Super Mario Galaxy (10.68 million)
Super Mario Galaxy 2 (6.36 million)

ps3:n myydyimmät pelit jotka eivät ole casual:
Gran Turismo 5 (7.43 million)
Gran Turismo 5 Prologue (5.34 million)
God of War III (5,197,632; 2,818,033 in North and Latin America, 1,961,733 in PAL regions, 417,866 in Japan and SCE Asia territories)
Uncharted 3: Drake's Deception (3.8 million)

xboxin myydyimmät pelit jotka eivät ole casual:
Halo 3 10.05 million
Halo: Reach 7 million
Halo 3: ODST 5 million
Gears of War 5 million

laitin näihin vain yksinoikeuspelit, koska wiille ei tullut kunnon 3rd partypelejä mutta wii u:lle tulee. No nyt huomaat, että nintendon omia pelejä on myyty tosi paljon vaikka eivät ole sellaista urheilupeli roskaa. Ai wii u myy vain 20 miljoonaa? hohohoh en usko. Jos joku floppaa pahasti niin se on ps vita joka on myynyt ainoastaan säälittävät 1.8 miljoonaa.
lainaa
theprojectadhd

16.07.2012 klo 12.57 4 tykkää tästä

projecthp kirjoitti:
myydyimmät wiipelit jotka eivät ole casual:
Mario Kart Wii (32.44 million)
New Super Mario Bros. Wii (26.26 million)
Super Smash Bros. Brawl (10.79 million)
Super Mario Galaxy (10.68 million)
Super Mario Galaxy 2 (6.36 million)
Kirjoitit vahingossa kasuaalilistan. Korjaahan virheesi.
lainaa
DUCKMAS

16.07.2012 klo 13.24 2 tykkää tästä

Uppmas tarkoitat varmaan, että olet henkilö, jonka ISÄ kulutti juuri satasen Steamin alennuksiin.
lainaa
steamvartija

16.07.2012 klo 13.29 5 tykkää tästä

Uppmas kirjoitti:
T: Henkilö, joka kulutti juuri satasen Steamin kesäaleisiin.
Maksoit satasen Civ 5:stä? http://steamcommunity.com/id/Uppmas

Tai tarkemmin sanottuna sen demosta?
lainaa
projecthp

Rekisteröitynyt 18.06.2012

16.07.2012 klo 14.32 2 tykkää tästä

theprojectadhd kirjoitti:
projecthp kirjoitti:
myydyimmät wiipelit jotka eivät ole casual:
Mario Kart Wii (32.44 million)
New Super Mario Bros. Wii (26.26 million)
Super Smash Bros. Brawl (10.79 million)
Super Mario Galaxy (10.68 million)
Super Mario Galaxy 2 (6.36 million)
Kirjoitit vahingossa kasuaalilistan. Korjaahan virheesi.

en korjaa, koska nuo eivät ole kasuualipelejä ja sinun on turha itkeä minulle myöhemmin, koska en aio vastata viesteihisi. Olet trolli.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

16.07.2012 klo 15.37 1 tykkää tästä

projecthp kirjoitti:
theprojectadhd kirjoitti:
projecthp kirjoitti:
myydyimmät wiipelit jotka eivät ole casual:
Mario Kart Wii (32.44 million)
New Super Mario Bros. Wii (26.26 million)
Super Smash Bros. Brawl (10.79 million)
Super Mario Galaxy (10.68 million)
Super Mario Galaxy 2 (6.36 million)
Kirjoitit vahingossa kasuaalilistan. Korjaahan virheesi.

en korjaa, koska nuo eivät ole kasuualipelejä ja sinun on turha itkeä minulle myöhemmin, koska en aio vastata viesteihisi. Olet trolli.

Are you kidding me? Jos Brawl ja Kart ei ole casual -pelejä niin ei sitten kyllä ole mikään.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

16.07.2012 klo 16.09 1 tykkää tästä

DUCKMAS kirjoitti:
Uppmas tarkoitat varmaan, että olet henkilö, jonka ISÄ kulutti juuri satasen Steamin alennuksiin.

Minun kesätyörahoja olivat.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

16.07.2012 klo 16.11 1 tykkää tästä

steamvartija kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
T: Henkilö, joka kulutti juuri satasen Steamin kesäaleisiin.
Maksoit satasen Civ 5:stä? http://steamcommunity.com/id/Uppmas

Tai tarkemmin sanottuna sen demosta?


Ai katsos. No muotoillaan lause uudelleen kun tarvitsee pilkunnussinnaksi vetää.
TULEN ostamaan pelejä satasella.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

16.07.2012 klo 16.17 1 tykkää tästä

projecthp kirjoitti:
theprojectadhd kirjoitti:
projecthp kirjoitti:
myydyimmät wiipelit jotka eivät ole casual:
Mario Kart Wii (32.44 million)
New Super Mario Bros. Wii (26.26 million)
Super Smash Bros. Brawl (10.79 million)
Super Mario Galaxy (10.68 million)
Super Mario Galaxy 2 (6.36 million)
Kirjoitit vahingossa kasuaalilistan. Korjaahan virheesi.

en korjaa, koska nuo eivät ole kasuualipelejä ja sinun on turha itkeä minulle myöhemmin, koska en aio vastata viesteihisi. Olet trolli.


Huomaa, että puhumme nyt siitä OIKEASTA kasuaaliryhmästä, ei siitä termistä, jota käytetään haukkumasanana niitä vastaan, jotka pelaavat pelejä, joita sanan alunperin sanonut vihaa.
lainaa
steamvartija

16.07.2012 klo 16.52

Uppmas kirjoitti:
steamvartija kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
T: Henkilö, joka kulutti juuri satasen Steamin kesäaleisiin.
Maksoit satasen Civ 5:stä? http://steamcommunity.com/id/Uppmas

Tai tarkemmin sanottuna sen demosta?


Ai katsos. No muotoillaan lause uudelleen kun tarvitsee pilkunnussinnaksi vetää.
TULEN ostamaan pelejä satasella.
Vielä viikko aikaa, pidähän kiirettä
lainaa
projecthp

Rekisteröitynyt 18.06.2012

16.07.2012 klo 19.03 3 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
projecthp kirjoitti:
theprojectadhd kirjoitti:
projecthp kirjoitti:
myydyimmät wiipelit jotka eivät ole casual:
Mario Kart Wii (32.44 million)
New Super Mario Bros. Wii (26.26 million)
Super Smash Bros. Brawl (10.79 million)
Super Mario Galaxy (10.68 million)
Super Mario Galaxy 2 (6.36 million)
Kirjoitit vahingossa kasuaalilistan. Korjaahan virheesi.

en korjaa, koska nuo eivät ole kasuualipelejä ja sinun on turha itkeä minulle myöhemmin, koska en aio vastata viesteihisi. Olet trolli.

Are you kidding me? Jos Brawl ja Kart ei ole casual -pelejä niin ei sitten kyllä ole mikään.


aika huono trolli olet. Brawl ei tosiaankaan ole casual eikä mario kart.
lainaa
CubeX

Rekisteröitynyt 19.04.2010

17.07.2012 klo 09.12 1 tykkää tästä

projecthp kirjoitti:

aika huono trolli olet. Brawl ei tosiaankaan ole casual eikä mario kart.

Kuka voi väittäää vakavana ettei Mario Kart ole casual ?

lainaa
gamer

17.07.2012 klo 11.20

CubeX kirjoitti:
Kuka voi väittäää vakavana ettei Mario Kart ole casual ?

noku se on kato nintendon mestariteos, ei se voi olla kausaali...

Takaisin uutiseen: en yllättyisi jos PS3+Vita yhdistelmä saisivat tästä jotain irti... Toisaalta en henkeäni pidättelisi jos WiiU komboineen (Vitat, Smartglasit...) osoittautuvat samanlaiseksi flopiksi kuin Cube+GBA ja PS3+PSP yhdistelminä olivat suurista puheista huolimatta.
lainaa
projecthp

Rekisteröitynyt 18.06.2012

17.07.2012 klo 15.05

CubeX kirjoitti:
projecthp kirjoitti:

aika huono trolli olet. Brawl ei tosiaankaan ole casual eikä mario kart.

Kuka voi väittäää vakavana ettei Mario Kart ole casual ?



yritäppäs saada 3 tähteä mario kart wiissä niin sitten olen samaa mieltä.
lainaa
theprojectadhd

17.07.2012 klo 15.31 1 tykkää tästä

projecthp kirjoitti:
CubeX kirjoitti:
projecthp kirjoitti:

aika huono trolli olet. Brawl ei tosiaankaan ole casual eikä mario kart.

Kuka voi väittäää vakavana ettei Mario Kart ole casual ?



yritäppäs saada 3 tähteä mario kart wiissä niin sitten olen samaa mieltä.
http://www.guardian.co.uk/technology/gamesblog/2008/apr/1
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

18.07.2012 klo 07.43

projecthp kirjoitti:
CubeX kirjoitti:
projecthp kirjoitti:

aika huono trolli olet. Brawl ei tosiaankaan ole casual eikä mario kart.

Kuka voi väittäää vakavana ettei Mario Kart ole casual ?



yritäppäs saada 3 tähteä mario kart wiissä niin sitten olen samaa mieltä.

Nyt ei ollut kyse vaikeustasoista, vaan pelityypeistä. Casual -peleihin on suht helppo päästä sisälle, mutta niissä voi olla haastavaa olla mestari.
lainaa

V2.fi Tiktok
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova