Max Payne 3:n tehnyt studio suljettiin, vaan ei kuollut
Kotaku kertoo, että Max Payne 3:n tehnyt Rockstar Vancouver on suljettu. Ilmeisesti syynä ei kuitenkaan ollut odotettua heikommat myyntiluvut, sillä koko porukalle on tarjottu töitä juuri avatusta Rockstar Torontosta.
Joystiq selventää asiaa kertomalla, että Rockstarille on tarjottu tukea Ontarion alueen hallinnon toimesta ja firman Kanadan osastoa aiotaan laajentaa jatkossa.
Keskustelut (17 viestiä)
10.07.2012 klo 12.32 3
Rekisteröitynyt 20.12.2010
10.07.2012 klo 13.17
Rekisteröitynyt 04.01.2011
10.07.2012 klo 14.09
Olisikohan myyntiluvut olleet paremmat, jos peli olisi ollut suojasta-suojaan fps`?
Ei.
Ei suojahengaukset myy ellei lasketa Codien ja Bäfien lukuisia pelejä.
10.07.2012 klo 14.55
Olisikohan myyntiluvut olleet paremmat, jos peli olisi ollut suojasta-suojaan fps`?
Ei.
Ei suojahengaukset myy ellei lasketa Codien ja Bäfien lukuisia pelejä.
Gears of War? Mass Effect?
Rekisteröitynyt 20.02.2010
10.07.2012 klo 17.13
Pelien kehityskulut lähdössä kohta oikeasti käsistä ja kohta tehdään vain pelkästään "menestyviä" jatko-osia kunnes sarja floppaa ja yritettään herättää joku vanha hitti sarja eloon.
Oikeasti enemmän ja enemmän näyttää et pelien painopiste on menossa enemmän yksinkertaisiin ja helposti pelattaviin muotoihin. Kehittäjille ei tule niin isot riskit ja ne varmasti myy kun on enemmän kohde yleisöä.
Toisin itsekin piti ostaa payne mutta näemmä sitten elokuussa ostella ja pelata :P
Rekisteröitynyt 15.09.2008
10.07.2012 klo 17.55
Rekisteröitynyt 04.11.2007
10.07.2012 klo 18.48 2
Ei se enään 3-4milliä riitä että peli myy jotta isot porsaat olisivat tyytyväisiä.
Pelien kehityskulut lähdössä kohta oikeasti käsistä ja kohta tehdään vain pelkästään "menestyviä" jatko-osia kunnes sarja floppaa ja yritettään herättää joku vanha hitti sarja eloon.
Oikeasti enemmän ja enemmän näyttää et pelien painopiste on menossa enemmän yksinkertaisiin ja helposti pelattaviin muotoihin. Kehittäjille ei tule niin isot riskit ja ne varmasti myy kun on enemmän kohde yleisöä.
Toisin itsekin piti ostaa payne mutta näemmä sitten elokuussa ostella ja pelata :P
Se on tyhmää miksi peleihin pitää tuhlata niin järjettömiä summia. Olisivat ottaneet ekasta Max Paynesta mallia. Jos olisivat käyttäneet graphic novel tyyliä tarinankerronnassa, niin ihmiset olisi olleet tyytyväisiä ja rahaa olisi säästynyt merkittävästi kun ei olisi tarvinnut tehdä leffamaisia välikohtauksia ammattinäyttelijöillä.
10.07.2012 klo 19.46 1
Ei se enään 3-4milliä riitä että peli myy jotta isot porsaat olisivat tyytyväisiä.
Pelien kehityskulut lähdössä kohta oikeasti käsistä ja kohta tehdään vain pelkästään "menestyviä" jatko-osia kunnes sarja floppaa ja yritettään herättää joku vanha hitti sarja eloon.
Oikeasti enemmän ja enemmän näyttää et pelien painopiste on menossa enemmän yksinkertaisiin ja helposti pelattaviin muotoihin. Kehittäjille ei tule niin isot riskit ja ne varmasti myy kun on enemmän kohde yleisöä.
Toisin itsekin piti ostaa payne mutta näemmä sitten elokuussa ostella ja pelata :P
Se on tyhmää miksi peleihin pitää tuhlata niin järjettömiä summia. Olisivat ottaneet ekasta Max Paynesta mallia. Jos olisivat käyttäneet graphic novel tyyliä tarinankerronnassa, niin ihmiset olisi olleet tyytyväisiä ja rahaa olisi säästynyt merkittävästi kun ei olisi tarvinnut tehdä leffamaisia välikohtauksia ammattinäyttelijöillä.
Rockstar Games - we overdo everything
GTAIV, RDR ja Noire ovat kaikki panostaneet välinäytöksiin ja skriptattuun tarinaan aivan järjettömiä summia laatuun verrattuna.
10.07.2012 klo 20.55 1
Olisivat ottaneet ekasta Max Paynesta mallia. Jos olisivat käyttäneet graphic novel tyyliä tarinankerronnassa, niin ihmiset olisi olleet tyytyväisiä ja rahaa olisi säästynyt merkittävästi kun ei olisi tarvinnut tehdä leffamaisia välikohtauksia ammattinäyttelijöillä.
Erona onkin nykyään se, että nämä firmat eivät ole enää niitä 10 hengen hikipajoja, mitä silloin 2001. Firmat on pörssiyhtiöitä, joten mielessä on hieman muutakin, kuin hauskojen pelien tekeminen halvalla.
Rockstarin pelit kuitenkin tunnetaan niiden laadusta ja ulkonäöstä, ei tällaisella lafkalla ole varaa tehdä mitään Hearts of Ironia, vaikka kuinka halvalla tuottoa tekisikin.
Ainoa ongelma Max Paynen myynneissä on.... Diablo.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
10.07.2012 klo 22.05
Olisivat ottaneet ekasta Max Paynesta mallia. Jos olisivat käyttäneet graphic novel tyyliä tarinankerronnassa, niin ihmiset olisi olleet tyytyväisiä ja rahaa olisi säästynyt merkittävästi kun ei olisi tarvinnut tehdä leffamaisia välikohtauksia ammattinäyttelijöillä.
Erona onkin nykyään se, että nämä firmat eivät ole enää niitä 10 hengen hikipajoja, mitä silloin 2001. Firmat on pörssiyhtiöitä, joten mielessä on hieman muutakin, kuin hauskojen pelien tekeminen halvalla.
Rockstarin pelit kuitenkin tunnetaan niiden laadusta ja ulkonäöstä, ei tällaisella lafkalla ole varaa tehdä mitään Hearts of Ironia, vaikka kuinka halvalla tuottoa tekisikin.
Ainoa ongelma Max Paynen myynneissä on.... Diablo.
Tekemällä pelejä edullisemmin saa myös enemmän sitä tärkeintä, eli profiittia. Se, että pelejä tehdään halvemmalla ei tarkoita sitä että se näkyy heti pelin laadussa. Ne leffamaiset välipätkät ovat kalliita ja ei pelit siitä huononnu vaikka niiden käyttö olisi minimissä tai kokonaan korvattu vaihtoehtoisella keinolla. On alkanut kyllästyttää, että hemmetin monessa nykypelissä on samanlaisia toimintakohtauksia.
Rekisteröitynyt 20.12.2010
10.07.2012 klo 22.08 1
Olisivat ottaneet ekasta Max Paynesta mallia. Jos olisivat käyttäneet graphic novel tyyliä tarinankerronnassa, niin ihmiset olisi olleet tyytyväisiä ja rahaa olisi säästynyt merkittävästi kun ei olisi tarvinnut tehdä leffamaisia välikohtauksia ammattinäyttelijöillä.
Erona onkin nykyään se, että nämä firmat eivät ole enää niitä 10 hengen hikipajoja, mitä silloin 2001. Firmat on pörssiyhtiöitä, joten mielessä on hieman muutakin, kuin hauskojen pelien tekeminen halvalla.
Rockstarin pelit kuitenkin tunnetaan niiden laadusta ja ulkonäöstä, ei tällaisella lafkalla ole varaa tehdä mitään Hearts of Ironia, vaikka kuinka halvalla tuottoa tekisikin.
Ainoa ongelma Max Paynen myynneissä on.... Diablo.
Tekemällä pelejä edullisemmin saa myös enemmän sitä tärkeintä, eli profiittia. Se, että pelejä tehdään halvemmalla ei tarkoita sitä että se näkyy heti pelin laadussa. Ne leffamaiset välipätkät ovat kalliita ja ei pelit siitä huononnu vaikka niiden käyttö olisi minimissä tai kokonaan korvattu vaihtoehtoisella keinolla. On alkanut kyllästyttää, että hemmetin monessa nykypelissä on samanlaisia toimintakohtauksia.
10.07.2012 klo 22.51
On alkanut kyllästyttää, että hemmetin monessa nykypelissä on samanlaisia toimintakohtauksia.
Eikö tuo juuri tarkoita, että ostat/pelaat pelejä, joissa on juuri näitä samanlaisia toimintakohtauksia? Sen takia niitä tehdään, ne myy ja niitä on helpompi markkinoida pelaajille/rahoittajille.
Rekisteröitynyt 15.11.2008
10.07.2012 klo 23.17
Olisikohan myyntiluvut olleet paremmat, jos peli olisi ollut suojasta-suojaan fps`?
Ei.
Ei suojahengaukset myy ellei lasketa Codien ja Bäfien lukuisia pelejä.
Ei sillä ollut mitään tekemistä Max Paynen floppauksen kanssa. MP julkaistiin samaan aikaan Diablo 3:n kanssa. Sen alle olisi murskaantunut mikä vaan peli.
Rekisteröitynyt 22.03.2012
11.07.2012 klo 11.59
Alkaa muodostua jo perinteeksi näiden Rockstar:n pelien kohdalle..
vielä puuttuu kaltoin kohdellut työntekijät kuvasta.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
11.07.2012 klo 12.40
On alkanut kyllästyttää, että hemmetin monessa nykypelissä on samanlaisia toimintakohtauksia.
Eikö tuo juuri tarkoita, että ostat/pelaat pelejä, joissa on juuri näitä samanlaisia toimintakohtauksia? Sen takia niitä tehdään, ne myy ja niitä on helpompi markkinoida pelaajille/rahoittajille.
En osta pelejä välipätkien/toimintakohtausten perusteella ja tuskin ostaa kukaan muukaan. Ja pelejä kuuluisi markkinoida nimenomaan pelillisten seikkojen vuoksi.
Rekisteröitynyt 19.07.2007
11.07.2012 klo 16.19
Olisivat ottaneet ekasta Max Paynesta mallia. Jos olisivat käyttäneet graphic novel tyyliä tarinankerronnassa, niin ihmiset olisi olleet tyytyväisiä ja rahaa olisi säästynyt merkittävästi kun ei olisi tarvinnut tehdä leffamaisia välikohtauksia ammattinäyttelijöillä.
Erona onkin nykyään se, että nämä firmat eivät ole enää niitä 10 hengen hikipajoja, mitä silloin 2001. Firmat on pörssiyhtiöitä, joten mielessä on hieman muutakin, kuin hauskojen pelien tekeminen halvalla.
Rockstarin pelit kuitenkin tunnetaan niiden laadusta ja ulkonäöstä, ei tällaisella lafkalla ole varaa tehdä mitään Hearts of Ironia, vaikka kuinka halvalla tuottoa tekisikin.
Ainoa ongelma Max Paynen myynneissä on.... Diablo.
Tekemällä pelejä edullisemmin saa myös enemmän sitä tärkeintä, eli profiittia. Se, että pelejä tehdään halvemmalla ei tarkoita sitä että se näkyy heti pelin laadussa. Ne leffamaiset välipätkät ovat kalliita ja ei pelit siitä huononnu vaikka niiden käyttö olisi minimissä tai kokonaan korvattu vaihtoehtoisella keinolla. On alkanut kyllästyttää, että hemmetin monessa nykypelissä on samanlaisia toimintakohtauksia.
Kyllä, kuten itse kasvoin ulos musiikista, elokuvista, kirjoista sekä viihteestä että hauskanpidosta näin ylipäätänsä
11.07.2012 klo 20.20
On alkanut kyllästyttää, että hemmetin monessa nykypelissä on samanlaisia toimintakohtauksia.
Eikö tuo juuri tarkoita, että ostat/pelaat pelejä, joissa on juuri näitä samanlaisia toimintakohtauksia? Sen takia niitä tehdään, ne myy ja niitä on helpompi markkinoida pelaajille/rahoittajille.
Itse ostin MP3n koska odotin sen olevan edes kohtuullinen jatko MP2lle. Ei ollut vaan kaikki tarinasta pelattavuuteen oli onnetonta.
Rockstar on kyllä vetänyt cinemaattisuuden aivan yli. Red Dead Redemptioniakin kehuttiin, mutta tarina oli täyttä tuskaa. Välinäytöksiä välinäytöksien perään ja kaikki 100 tehtävää noudattivat samaa kaavaa.