Mirr5 kirjoitti: Aight. Toivottavasti olisi enemmän kauhua tällä kertaa, eikä pelkkää piilottelua raapivalta vaginanaamalta.
Ja korvaa Amnesian loistava kauhutyyli jollain "screamer-kauhulla"? Ei kiitos.
Hur Dur, jos haluaa tehdä kauhua niin kannattaa ottaa mallia vaikkapa Silent Hill kakkosesta, eli pikkasen vaihtelua maisemiin, juoni, tykättävä päähahmo, eikä kuvitella, että joku pikselimonsu voisi koskaan olla millään tasolla pelottava järjestelmässä, jonka on pakko antaa jokin melko helppo tapa vastata monsun tuomaan haasteeseen.
Dead Space 2 ei enää yrittänyt pelotella hirviöillään, vaan tajusi keskittyä rakentamaan kauhua ympäristöllään. Siksi pelissä oli kauhistuttavampia kohtauksia kuin ykkösessä.
Silent Hillissä monsut ovat pääasiassa vedettäviä nukkeja, jotka eivät yritä pelottaa pelaajaa, vaan toimivat ainoastaan luomassa ankeutta ja vihamielisyyden tunnetta sen todellisen kauhun ympärille.
Amnesia oli muutamaa hyvää kohtaa lukuunottamatta parin ensimmäisen tunnin jälkeen kauhuna täysin ennalta-arvattavaa settiä.
Se on muuten huvittavaa kun mainitset, ettei Amnesiaa saisi muuttaa screamer-kauhuksi, sillä aika paljon Amnesian shokkihetkistä kului juuri siihen, että jahtaajamonsu spawnaili selän tai nurkan taakke.
Olikos tämä nyt sit pelkästään pc:lle vai miten se nyt oli?
Heikki88
15.06.2012 klo 23.36
1
Mirr5 kirjoitti:
Dead Space 2 ei enää yrittänyt pelotella hirviöillään, vaan tajusi keskittyä rakentamaan kauhua ympäristöllään. Siksi pelissä oli kauhistuttavampia kohtauksia kuin ykkösessä.
Mun mielestäni Dead Space 2:n oli pirun tylsä. Ekan pelasin läpi ja oli komea peli, mutta jatko-osaa jaksoin hyvä kun puoleenväliin. Oli niin päätöntä räiskintää jossa ei kauhua ollut yhtään. Tuli melkein mieleen joku Serious Sam. :D 3:sta en viitsi enää edes harkita.
amnesia 2sta sais kyllä hieman vauhdittaa, sillä että olis pikkasen hektisempää, vaihtelevaa ja vähemmän ennalta arvattavaa meno.
ei nyt sillä että joksikin action pläjäyksesksi pitäis muuttaa, mutta vähän vaihtelua ja tempoa siihen touhuun, jotta olisi muutakin kuin se yksinäinen trolli siellä jossakin jonka ilmestymistä 1/3 pelistä saa odottaa, ja jonka scare factor hiipuu joka kerta sen kohdatessa.
ja näyttihän tuo lupaavalta ulkoilmoineen kaikkineen
Dead Spacesta olen täysin eri mieltä, siinä missä DS1ssä oli RE4n tapaan tunnelmaa, pelon tunnetta, ja parempi tahti, vaikkakin hieman ennalta arvattava, niin DS2 oli taasen RE5n tyylisesti enemmänki perus shooteri, ilman sen ihmeellisempää fiilistä touhussa.
oikeasti tuossa DS2ssa alko tuleen sellaisella syötöllä niitä vihuja kimppuun joka metrillä, että tuli jo täys kyllästyminen niiden ampumiseen ja minkäänlainen kauhun tunne korvaantui vittu mitä touhua tunteella.
DS3han onki sitte jo täysverinen co op, 3rd person cover shooteri, et se siitä sit
gsg
16.06.2012 klo 02.37
Heikki88 kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
Dead Space 2 ei enää yrittänyt pelotella hirviöillään, vaan tajusi keskittyä rakentamaan kauhua ympäristöllään. Siksi pelissä oli kauhistuttavampia kohtauksia kuin ykkösessä.
Mun mielestäni Dead Space 2:n oli pirun tylsä. Ekan pelasin läpi ja oli komea peli, mutta jatko-osaa jaksoin hyvä kun puoleenväliin. Oli niin päätöntä räiskintää jossa ei kauhua ollut yhtään. Tuli melkein mieleen joku Serious Sam. :D 3:sta en viitsi enää edes harkita.
Niin, jotkut kun osaavat pelata ja jotkut ei.
Örh
16.06.2012 klo 04.25
gsg kirjoitti:
Heikki88 kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
Dead Space 2 ei enää yrittänyt pelotella hirviöillään, vaan tajusi keskittyä rakentamaan kauhua ympäristöllään. Siksi pelissä oli kauhistuttavampia kohtauksia kuin ykkösessä.
Mun mielestäni Dead Space 2:n oli pirun tylsä. Ekan pelasin läpi ja oli komea peli, mutta jatko-osaa jaksoin hyvä kun puoleenväliin. Oli niin päätöntä räiskintää jossa ei kauhua ollut yhtään. Tuli melkein mieleen joku Serious Sam. :D 3:sta en viitsi enää edes harkita.
Niin, jotkut kun osaavat pelata ja jotkut ei.
Ja tämä liittyi kauhupointtiin miten?
nege
16.06.2012 klo 10.49
Mirr5 kirjoitti:
Jarppa kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti: Aight. Toivottavasti olisi enemmän kauhua tällä kertaa, eikä pelkkää piilottelua raapivalta vaginanaamalta.
Ja korvaa Amnesian loistava kauhutyyli jollain "screamer-kauhulla"? Ei kiitos.
Hur Dur, jos haluaa tehdä kauhua niin kannattaa ottaa mallia vaikkapa Silent Hill kakkosesta, eli pikkasen vaihtelua maisemiin, juoni, tykättävä päähahmo, eikä kuvitella, että joku pikselimonsu voisi koskaan olla millään tasolla pelottava järjestelmässä, jonka on pakko antaa jokin melko helppo tapa vastata monsun tuomaan haasteeseen.
Dead Space 2 ei enää yrittänyt pelotella hirviöillään, vaan tajusi keskittyä rakentamaan kauhua ympäristöllään. Siksi pelissä oli kauhistuttavampia kohtauksia kuin ykkösessä.
Silent Hillissä monsut ovat pääasiassa vedettäviä nukkeja, jotka eivät yritä pelottaa pelaajaa, vaan toimivat ainoastaan luomassa ankeutta ja vihamielisyyden tunnetta sen todellisen kauhun ympärille.
Amnesia oli muutamaa hyvää kohtaa lukuunottamatta parin ensimmäisen tunnin jälkeen kauhuna täysin ennalta-arvattavaa settiä.
Se on muuten huvittavaa kun mainitset, ettei Amnesiaa saisi muuttaa screamer-kauhuksi, sillä aika paljon Amnesian shokkihetkistä kului juuri siihen, että jahtaajamonsu spawnaili selän tai nurkan taakke.
Omasta mielestä Amnesian teki pelottavaksi juuri se ympäristö jota loi enimmäkseen äänimaailma, eikä hirviöt. Lisäksi plussaa antoi Lovecraftimainen tarina ja sen kerronta.
Ja se on muuten huvittavaa kun mainitset että Dead Space 2:ssa oli kauhistuttavia kohtauksia. Omasta mielestä katosta naaman eteen tippuva necromorph ja miljoonan avaruusörkin lahtaaminen ei täytä kauhistuttavan kriteerejä.
Mirr5 kirjoitti: Aight. Toivottavasti olisi enemmän kauhua tällä kertaa, eikä pelkkää piilottelua raapivalta vaginanaamalta.
Ja korvaa Amnesian loistava kauhutyyli jollain "screamer-kauhulla"? Ei kiitos.
Hur Dur, jos haluaa tehdä kauhua niin kannattaa ottaa mallia vaikkapa Silent Hill kakkosesta, eli pikkasen vaihtelua maisemiin, juoni, tykättävä päähahmo, eikä kuvitella, että joku pikselimonsu voisi koskaan olla millään tasolla pelottava järjestelmässä, jonka on pakko antaa jokin melko helppo tapa vastata monsun tuomaan haasteeseen.
Dead Space 2 ei enää yrittänyt pelotella hirviöillään, vaan tajusi keskittyä rakentamaan kauhua ympäristöllään. Siksi pelissä oli kauhistuttavampia kohtauksia kuin ykkösessä.
Silent Hillissä monsut ovat pääasiassa vedettäviä nukkeja, jotka eivät yritä pelottaa pelaajaa, vaan toimivat ainoastaan luomassa ankeutta ja vihamielisyyden tunnetta sen todellisen kauhun ympärille.
Amnesia oli muutamaa hyvää kohtaa lukuunottamatta parin ensimmäisen tunnin jälkeen kauhuna täysin ennalta-arvattavaa settiä.
Se on muuten huvittavaa kun mainitset, ettei Amnesiaa saisi muuttaa screamer-kauhuksi, sillä aika paljon Amnesian shokkihetkistä kului juuri siihen, että jahtaajamonsu spawnaili selän tai nurkan taakke.
Omasta mielestä Amnesian teki pelottavaksi juuri se ympäristö jota loi enimmäkseen äänimaailma, eikä hirviöt. Lisäksi plussaa antoi Lovecraftimainen tarina ja sen kerronta.
Ja se on muuten huvittavaa kun mainitset että Dead Space 2:ssa oli kauhistuttavia kohtauksia. Omasta mielestä katosta naaman eteen tippuva necromorph ja miljoonan avaruusörkin lahtaaminen ei täytä kauhistuttavan kriteerejä.
Meinas varmaan niitä "piikillä silmään", "silmä irti kuopastaan", "räjähtävä vauva" ym. hassunhauskoja, "kauhistuttavia" kohtauksia.
nege kirjoitti: Omasta mielestä Amnesian teki pelottavaksi juuri se ympäristö jota loi enimmäkseen äänimaailma, eikä hirviöt. Lisäksi plussaa antoi Lovecraftimainen tarina ja sen kerronta.
Ja se on muuten huvittavaa kun mainitset että Dead Space 2:ssa oli kauhistuttavia kohtauksia. Omasta mielestä katosta naaman eteen tippuva necromorph ja miljoonan avaruusörkin lahtaaminen ei täytä kauhistuttavan kriteerejä.
Meinas varmaan niitä "piikillä silmään", "silmä irti kuopastaan", "räjähtävä vauva" ym. hassunhauskoja, "kauhistuttavia" kohtauksia.
Sellaisia pieniä yksityiskohtia, kuten ala-asteessa olevat julisteet oppilaiden esittämästä Metamorfoosista, muutamat audio- ja tekstilogit, ihmisten asuntojen detailit, unitologien olemus. Perusjonnet aivan varmasti missaavat, kun eivät malta pysähtyä havainnoimaan, ja vaikka pysähtyisivätkin, niin eivät osaisi ajatella tai samaistua.
@nege
Kyllähän Amnesian pelasi ihan ok-tunnelmaisena kauhuseikkailupelinä, en väitä että se huono olisi ollut, mutta kuten alunperin totesin, niin toivon että hirviö on jotenkin tehty paremmaksi tällä kertaa. Itkunan ja örinän kuunteleminen blurri ja heilunta naamalla menetti hohtonsa aika äkkiä, ja juuri tuota peli rakasti tunkea päälle joka välissä.
Mikähän helvetti toi nimikin taas on..?
Whore of the Orient, A Machine for Pigs.. mitähän seuraavaksi?
kolonna
16.06.2012 klo 15.01
pErFecTONe kirjoitti: Mikähän helvetti toi nimikin taas on..?
Whore of the Orient, A Machine for Pigs.. mitähän seuraavaksi?
Mielestäni nimi on ihan hyvä, kysymyksiä herättävä ja irstas. Eikä mikään perinteinen "Legend of *lisää tähän geneerinen fantasia nimi*" tai " Story of *jnejne*"
Pig
16.06.2012 klo 17.59
pErFecTONe kirjoitti: Mikähän helvetti toi nimikin taas on..?
Whore of the Orient, A Machine for Pigs.. mitähän seuraavaksi?
Resident Evil 7? Call Of Duty 10? Final Fantasy 15?
Parempi näin.
nege
16.06.2012 klo 21.11
kolonna kirjoitti:
pErFecTONe kirjoitti: Mikähän helvetti toi nimikin taas on..?
Whore of the Orient, A Machine for Pigs.. mitähän seuraavaksi?
Mielestäni nimi on ihan hyvä, kysymyksiä herättävä ja irstas. Eikä mikään perinteinen "Legend of *lisää tähän geneerinen fantasia nimi*" tai " Story of *jnejne*"
Tämä.
Jostain syystä jotkut haluaa kliseiden ja ennalta arvattavan nimen kuten vaikkapa "Darkest death" tai "Shadow's return".
Niin ja Machine for Pigs nimi on aika selvä, sillä peli keskittyy tämän pimeän koneen ympärille.
Keskustelut (21 viestiä)
Rekisteröitynyt 13.09.2007
15.06.2012 klo 16.57
Rekisteröitynyt 17.03.2009
15.06.2012 klo 17.12 2
15.06.2012 klo 17.14 1
On taidettu Clive Barkerit lukea.
Pikemminkin H.P Lovecraftia
Rekisteröitynyt 10.08.2011
15.06.2012 klo 17.34 12
Aight. Toivottavasti olisi enemmän kauhua tällä kertaa, eikä pelkkää piilottelua raapivalta vaginanaamalta.
Ja korvaa Amnesian loistava kauhutyyli jollain "screamer-kauhulla"? Ei kiitos.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
15.06.2012 klo 17.57 2
Aight. Toivottavasti olisi enemmän kauhua tällä kertaa, eikä pelkkää piilottelua raapivalta vaginanaamalta.
Ja korvaa Amnesian loistava kauhutyyli jollain "screamer-kauhulla"? Ei kiitos.
Dead Space 2 ei enää yrittänyt pelotella hirviöillään, vaan tajusi keskittyä rakentamaan kauhua ympäristöllään. Siksi pelissä oli kauhistuttavampia kohtauksia kuin ykkösessä.
Silent Hillissä monsut ovat pääasiassa vedettäviä nukkeja, jotka eivät yritä pelottaa pelaajaa, vaan toimivat ainoastaan luomassa ankeutta ja vihamielisyyden tunnetta sen todellisen kauhun ympärille.
Amnesia oli muutamaa hyvää kohtaa lukuunottamatta parin ensimmäisen tunnin jälkeen kauhuna täysin ennalta-arvattavaa settiä.
Se on muuten huvittavaa kun mainitset, ettei Amnesiaa saisi muuttaa screamer-kauhuksi, sillä aika paljon Amnesian shokkihetkistä kului juuri siihen, että jahtaajamonsu spawnaili selän tai nurkan taakke.
Rekisteröitynyt 05.11.2009
15.06.2012 klo 17.58 3
Aight. Toivottavasti olisi enemmän kauhua tällä kertaa, eikä pelkkää piilottelua raapivalta vaginanaamalta.
Ja korvaa Amnesian loistava kauhutyyli jollain "screamer-kauhulla"? Ei kiitos.
^- Tämä
Rekisteröitynyt 10.04.2007
15.06.2012 klo 18.28 1
Rekisteröitynyt 13.09.2007
15.06.2012 klo 18.53
On taidettu Clive Barkerit lukea.
Pikemminkin H.P Lovecraftia
Ai ei Pig Blood Blues tule HETI mieleen?
Rekisteröitynyt 23.02.2010
15.06.2012 klo 22.06
15.06.2012 klo 23.36 1
Dead Space 2 ei enää yrittänyt pelotella hirviöillään, vaan tajusi keskittyä rakentamaan kauhua ympäristöllään. Siksi pelissä oli kauhistuttavampia kohtauksia kuin ykkösessä.
Mun mielestäni Dead Space 2:n oli pirun tylsä. Ekan pelasin läpi ja oli komea peli, mutta jatko-osaa jaksoin hyvä kun puoleenväliin. Oli niin päätöntä räiskintää jossa ei kauhua ollut yhtään. Tuli melkein mieleen joku Serious Sam. :D 3:sta en viitsi enää edes harkita.
Rekisteröitynyt 22.03.2012
15.06.2012 klo 23.44
amnesia 2sta sais kyllä hieman vauhdittaa, sillä että olis pikkasen hektisempää, vaihtelevaa ja vähemmän ennalta arvattavaa meno.
ei nyt sillä että joksikin action pläjäyksesksi pitäis muuttaa, mutta vähän vaihtelua ja tempoa siihen touhuun, jotta olisi muutakin kuin se yksinäinen trolli siellä jossakin jonka ilmestymistä 1/3 pelistä saa odottaa, ja jonka scare factor hiipuu joka kerta sen kohdatessa.
ja näyttihän tuo lupaavalta ulkoilmoineen kaikkineen
Dead Spacesta olen täysin eri mieltä, siinä missä DS1ssä oli RE4n tapaan tunnelmaa, pelon tunnetta, ja parempi tahti, vaikkakin hieman ennalta arvattava, niin DS2 oli taasen RE5n tyylisesti enemmänki perus shooteri, ilman sen ihmeellisempää fiilistä touhussa.
oikeasti tuossa DS2ssa alko tuleen sellaisella syötöllä niitä vihuja kimppuun joka metrillä, että tuli jo täys kyllästyminen niiden ampumiseen ja minkäänlainen kauhun tunne korvaantui vittu mitä touhua tunteella.
DS3han onki sitte jo täysverinen co op, 3rd person cover shooteri, et se siitä sit
16.06.2012 klo 02.37
Dead Space 2 ei enää yrittänyt pelotella hirviöillään, vaan tajusi keskittyä rakentamaan kauhua ympäristöllään. Siksi pelissä oli kauhistuttavampia kohtauksia kuin ykkösessä.
Mun mielestäni Dead Space 2:n oli pirun tylsä. Ekan pelasin läpi ja oli komea peli, mutta jatko-osaa jaksoin hyvä kun puoleenväliin. Oli niin päätöntä räiskintää jossa ei kauhua ollut yhtään. Tuli melkein mieleen joku Serious Sam. :D 3:sta en viitsi enää edes harkita.
Niin, jotkut kun osaavat pelata ja jotkut ei.
16.06.2012 klo 04.25
Dead Space 2 ei enää yrittänyt pelotella hirviöillään, vaan tajusi keskittyä rakentamaan kauhua ympäristöllään. Siksi pelissä oli kauhistuttavampia kohtauksia kuin ykkösessä.
Mun mielestäni Dead Space 2:n oli pirun tylsä. Ekan pelasin läpi ja oli komea peli, mutta jatko-osaa jaksoin hyvä kun puoleenväliin. Oli niin päätöntä räiskintää jossa ei kauhua ollut yhtään. Tuli melkein mieleen joku Serious Sam. :D 3:sta en viitsi enää edes harkita.
Niin, jotkut kun osaavat pelata ja jotkut ei.
Ja tämä liittyi kauhupointtiin miten?
16.06.2012 klo 10.49
Aight. Toivottavasti olisi enemmän kauhua tällä kertaa, eikä pelkkää piilottelua raapivalta vaginanaamalta.
Ja korvaa Amnesian loistava kauhutyyli jollain "screamer-kauhulla"? Ei kiitos.
Dead Space 2 ei enää yrittänyt pelotella hirviöillään, vaan tajusi keskittyä rakentamaan kauhua ympäristöllään. Siksi pelissä oli kauhistuttavampia kohtauksia kuin ykkösessä.
Silent Hillissä monsut ovat pääasiassa vedettäviä nukkeja, jotka eivät yritä pelottaa pelaajaa, vaan toimivat ainoastaan luomassa ankeutta ja vihamielisyyden tunnetta sen todellisen kauhun ympärille.
Amnesia oli muutamaa hyvää kohtaa lukuunottamatta parin ensimmäisen tunnin jälkeen kauhuna täysin ennalta-arvattavaa settiä.
Se on muuten huvittavaa kun mainitset, ettei Amnesiaa saisi muuttaa screamer-kauhuksi, sillä aika paljon Amnesian shokkihetkistä kului juuri siihen, että jahtaajamonsu spawnaili selän tai nurkan taakke.
Ja se on muuten huvittavaa kun mainitset että Dead Space 2:ssa oli kauhistuttavia kohtauksia. Omasta mielestä katosta naaman eteen tippuva necromorph ja miljoonan avaruusörkin lahtaaminen ei täytä kauhistuttavan kriteerejä.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
16.06.2012 klo 11.53
Aight. Toivottavasti olisi enemmän kauhua tällä kertaa, eikä pelkkää piilottelua raapivalta vaginanaamalta.
Ja korvaa Amnesian loistava kauhutyyli jollain "screamer-kauhulla"? Ei kiitos.
Dead Space 2 ei enää yrittänyt pelotella hirviöillään, vaan tajusi keskittyä rakentamaan kauhua ympäristöllään. Siksi pelissä oli kauhistuttavampia kohtauksia kuin ykkösessä.
Silent Hillissä monsut ovat pääasiassa vedettäviä nukkeja, jotka eivät yritä pelottaa pelaajaa, vaan toimivat ainoastaan luomassa ankeutta ja vihamielisyyden tunnetta sen todellisen kauhun ympärille.
Amnesia oli muutamaa hyvää kohtaa lukuunottamatta parin ensimmäisen tunnin jälkeen kauhuna täysin ennalta-arvattavaa settiä.
Se on muuten huvittavaa kun mainitset, ettei Amnesiaa saisi muuttaa screamer-kauhuksi, sillä aika paljon Amnesian shokkihetkistä kului juuri siihen, että jahtaajamonsu spawnaili selän tai nurkan taakke.
Ja se on muuten huvittavaa kun mainitset että Dead Space 2:ssa oli kauhistuttavia kohtauksia. Omasta mielestä katosta naaman eteen tippuva necromorph ja miljoonan avaruusörkin lahtaaminen ei täytä kauhistuttavan kriteerejä.
Meinas varmaan niitä "piikillä silmään", "silmä irti kuopastaan", "räjähtävä vauva" ym. hassunhauskoja, "kauhistuttavia" kohtauksia.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
16.06.2012 klo 12.46
Omasta mielestä Amnesian teki pelottavaksi juuri se ympäristö jota loi enimmäkseen äänimaailma, eikä hirviöt. Lisäksi plussaa antoi Lovecraftimainen tarina ja sen kerronta.
Ja se on muuten huvittavaa kun mainitset että Dead Space 2:ssa oli kauhistuttavia kohtauksia. Omasta mielestä katosta naaman eteen tippuva necromorph ja miljoonan avaruusörkin lahtaaminen ei täytä kauhistuttavan kriteerejä.
Meinas varmaan niitä "piikillä silmään", "silmä irti kuopastaan", "räjähtävä vauva" ym. hassunhauskoja, "kauhistuttavia" kohtauksia.
Sellaisia pieniä yksityiskohtia, kuten ala-asteessa olevat julisteet oppilaiden esittämästä Metamorfoosista, muutamat audio- ja tekstilogit, ihmisten asuntojen detailit, unitologien olemus. Perusjonnet aivan varmasti missaavat, kun eivät malta pysähtyä havainnoimaan, ja vaikka pysähtyisivätkin, niin eivät osaisi ajatella tai samaistua.
@nege
Kyllähän Amnesian pelasi ihan ok-tunnelmaisena kauhuseikkailupelinä, en väitä että se huono olisi ollut, mutta kuten alunperin totesin, niin toivon että hirviö on jotenkin tehty paremmaksi tällä kertaa. Itkunan ja örinän kuunteleminen blurri ja heilunta naamalla menetti hohtonsa aika äkkiä, ja juuri tuota peli rakasti tunkea päälle joka välissä.
Rekisteröitynyt 22.06.2008
16.06.2012 klo 14.31
Whore of the Orient, A Machine for Pigs.. mitähän seuraavaksi?
16.06.2012 klo 15.01
Mikähän helvetti toi nimikin taas on..?
Whore of the Orient, A Machine for Pigs.. mitähän seuraavaksi?
Mielestäni nimi on ihan hyvä, kysymyksiä herättävä ja irstas. Eikä mikään perinteinen "Legend of *lisää tähän geneerinen fantasia nimi*" tai " Story of *jnejne*"
16.06.2012 klo 17.59
Mikähän helvetti toi nimikin taas on..?
Whore of the Orient, A Machine for Pigs.. mitähän seuraavaksi?
Parempi näin.
16.06.2012 klo 21.11
Mikähän helvetti toi nimikin taas on..?
Whore of the Orient, A Machine for Pigs.. mitähän seuraavaksi?
Mielestäni nimi on ihan hyvä, kysymyksiä herättävä ja irstas. Eikä mikään perinteinen "Legend of *lisää tähän geneerinen fantasia nimi*" tai " Story of *jnejne*"
Jostain syystä jotkut haluaa kliseiden ja ennalta arvattavan nimen kuten vaikkapa "Darkest death" tai "Shadow's return".
Niin ja Machine for Pigs nimi on aika selvä, sillä peli keskittyy tämän pimeän koneen ympärille.
Rekisteröitynyt 04.09.2011
16.06.2012 klo 23.35
Mikähän helvetti toi nimikin taas on..?
Whore of the Orient, A Machine for Pigs.. mitähän seuraavaksi?
2deep4u.gif