Kaikki pelit tehdään nykyään samasta muotista. Nuo kohdat joissa kiivetään tuhoutuvan aluksen siipeä pitkin, hajoavaa rakkelmaa pitkin tai vastaavaa olivat joskus hienoja, mutta nyt niistä tulee vain sellainen fiilis että nämä on jo nähty. Kaikissa peleissä tuo on toteutettu lähestulkoon samalla tavalla ja aina yllättävästi kaikki sortuu päähenkilön alta ja tämä jää roikumaan johonkin reunaan.
gaming_problems
05.06.2012 klo 15.30
1
tagman kirjoitti: Kaikki pelit tehdään nykyään samasta muotista.
Se on sitä unchartedia kato. Niinku halosta regeneroituvat healtit ja gearssista liimautuminen chest-high-walleihin.
Evoxia_
05.06.2012 klo 16.27
En itse ymmärrä tätä vapaan pelityylin hehkutusta. Kyllähän se sopii joihinkin peleihin mutta ei sitä nyt kaikkeen tarvitse tunkea. Sama sopii kyllä näihin elämysjuniinkin.
DasBoot
05.06.2012 klo 16.30
Evoxia_ kirjoitti: En itse ymmärrä tätä vapaan pelityylin hehkutusta. Kyllähän se sopii joihinkin peleihin mutta ei sitä nyt kaikkeen tarvitse tunkea. Sama sopii kyllä näihin elämysjuniinkin.
Mielipiteensä kuillakin. Jotkut tykkäävät vapaammasta ympäristöstä ja siitä että pelissä voi edetä omalla tyylillään, jotkut toisenlaisesta.
Evoxia_ kirjoitti: En itse ymmärrä tätä vapaan pelityylin hehkutusta. Kyllähän se sopii joihinkin peleihin mutta ei sitä nyt kaikkeen tarvitse tunkea. Sama sopii kyllä näihin elämysjuniinkin.
Vapaan pelityylin hehkutus johtuu juurikin siitä, että tällä sukupolvella merkittävä osa peleistä on ennätys ahtaita ohjattuja putkia. Kyllä sitä alkaa pikkuhiljaa kaipaamaan pelejä, joissa saa itse päätellä mihin mennä ja mitä tehdä seuraavaksi.
Evoxia_ kirjoitti: En itse ymmärrä tätä vapaan pelityylin hehkutusta. Kyllähän se sopii joihinkin peleihin mutta ei sitä nyt kaikkeen tarvitse tunkea. Sama sopii kyllä näihin elämysjuniinkin.
Vapaan pelityylin hehkutus johtuu juurikin siitä, että tällä sukupolvella merkittävä osa peleistä on ennätys ahtaita ohjattuja putkia. Kyllä sitä alkaa pikkuhiljaa kaipaamaan pelejä, joissa saa itse päätellä mihin mennä ja mitä tehdä seuraavaksi.
niin, ja myös se et minkälaisessa pelissä tätä ahdasta tunnelia/valinnanvapauden puutetta sovelletaa.
homma menee pieleen kun vanhat avoimet pelit muuttuu näiksi ahtaiksi käytäviksi, ja kun uudet pelit, joissa olettaa saavansa valinnanvapautta, sitä ei saakkaan.
kuten tässä, onhan se ihan järkevää olettaa saavansa itse päättää miten Bounty Hunterina toimii, minkä lähestymistavan valitsee jne..
Jeehaaw kirjoitti: Interaktiivinen elokuva GeoW-tyylisellä ampumarata taistelulla. Odotin jotain mielenkiintoisempaa ja vapaampaa pelityyliä.
Itse odotin jotain vieläkin kauheampaa viritystä. Tuo saattaa olla ihan toimiva peli, mutta täytyy kyllä sanoa, että noiden gameplay-pätkien perusteella ei kyllä paljon omia ideoita peliin ole saatu. Ehkä taas luotetaan Star Warsin nimen myyvän. Plääh... George on raiskannut Star Warsin ihan elottomaksi jo muutenkin joten en kyllä enää jaksa yhdestäkään Star Wars pelistä olla innoissani.
Keskustelut (13 viestiä)
05.06.2012 klo 14.16
Näyttää kyllä komealta.
05.06.2012 klo 14.21 1
Odotin jotain mielenkiintoisempaa ja vapaampaa pelityyliä.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
05.06.2012 klo 14.39 2
Interaktiivinen elokuva GeoW-tyylisellä ampumarata taistelulla.
Odotin jotain mielenkiintoisempaa ja vapaampaa pelityyliä.
Tervetuloa viihteen tulevaisuuteen.
Ei nämä saa haastaa millään tasolla, jonkun tunteet voisivat ottaa osumaa ;_;
Rekisteröitynyt 04.11.2007
05.06.2012 klo 14.58
05.06.2012 klo 15.30 1
Kaikki pelit tehdään nykyään samasta muotista.
Se on sitä unchartedia kato. Niinku halosta regeneroituvat healtit ja gearssista liimautuminen chest-high-walleihin.
05.06.2012 klo 16.27
05.06.2012 klo 16.30
En itse ymmärrä tätä vapaan pelityylin hehkutusta. Kyllähän se sopii joihinkin peleihin mutta ei sitä nyt kaikkeen tarvitse tunkea. Sama sopii kyllä näihin elämysjuniinkin.
Mielipiteensä kuillakin. Jotkut tykkäävät vapaammasta ympäristöstä ja siitä että pelissä voi edetä omalla tyylillään, jotkut toisenlaisesta.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
05.06.2012 klo 17.01 2
En itse ymmärrä tätä vapaan pelityylin hehkutusta. Kyllähän se sopii joihinkin peleihin mutta ei sitä nyt kaikkeen tarvitse tunkea. Sama sopii kyllä näihin elämysjuniinkin.
Vapaan pelityylin hehkutus johtuu juurikin siitä, että tällä sukupolvella merkittävä osa peleistä on ennätys ahtaita ohjattuja putkia. Kyllä sitä alkaa pikkuhiljaa kaipaamaan pelejä, joissa saa itse päätellä mihin mennä ja mitä tehdä seuraavaksi.
05.06.2012 klo 18.04
Rekisteröitynyt 14.12.2009
05.06.2012 klo 18.38 2
Sen jälkeen seuraavien E3-messujen kaikki pelit onkin taas perus-FPS:a
Rekisteröitynyt 22.03.2012
05.06.2012 klo 19.15
En itse ymmärrä tätä vapaan pelityylin hehkutusta. Kyllähän se sopii joihinkin peleihin mutta ei sitä nyt kaikkeen tarvitse tunkea. Sama sopii kyllä näihin elämysjuniinkin.
Vapaan pelityylin hehkutus johtuu juurikin siitä, että tällä sukupolvella merkittävä osa peleistä on ennätys ahtaita ohjattuja putkia. Kyllä sitä alkaa pikkuhiljaa kaipaamaan pelejä, joissa saa itse päätellä mihin mennä ja mitä tehdä seuraavaksi.
niin, ja myös se et minkälaisessa pelissä tätä ahdasta tunnelia/valinnanvapauden puutetta sovelletaa.
homma menee pieleen kun vanhat avoimet pelit muuttuu näiksi ahtaiksi käytäviksi, ja kun uudet pelit, joissa olettaa saavansa valinnanvapautta, sitä ei saakkaan.
kuten tässä, onhan se ihan järkevää olettaa saavansa itse päättää miten Bounty Hunterina toimii, minkä lähestymistavan valitsee jne..
Rekisteröitynyt 03.01.2008
05.06.2012 klo 20.21
Interaktiivinen elokuva GeoW-tyylisellä ampumarata taistelulla. Odotin jotain mielenkiintoisempaa ja vapaampaa pelityyliä.
05.06.2012 klo 21.41 1