Tältä näytti Far Cry 3:n moninpeli PAX-tapahtumassa
18.04.2012 klo 15.00 | Luettu: 8348 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen
Crysis 3 julkistettiin vastikään, mutta Far Cry 3 on jo lähempänä julkaisua, joka on syyskuussa. Näin sen moninpeliä esiteltiin pari viikkoa sitten PAX-tapahtumassa.
Paina "X" katsoaksesi kolmen sekunnin välinäytös, jossa päähenkilö puukottaa random roistoa kurkkuun.
Aivan kuin oikeassa videopelissä!
Muokannut:
Mirr5 18.04.2012 klo 15.13
didppazum
18.04.2012 klo 15.42
2
Jos on samanlainen kakkakökkö kuin kakkonen, niin ostan vasta steamin alesta. Merirosvolahdesta vois kokeilla, ettei osta samalla lailla paskaista sikaa säkissä kuin edellisen osan.
pööpöileväapina
18.04.2012 klo 15.53
Aikalailla Codimalliin menny. Ubisoft -> Boxilla hyvä peli ja plegulla portattu huono käännös
Saapas nähdä mitä tulee. Farcry 2 ei omasta mielestä ollut niiiin huono, miksi se leimattiin, mutta sen tyhjyydestä tupsahtavat viholliset kyllä ärsytti paljon.
Mirr5 kirjoitti: Paina "X" katsoaksesi kolmen sekunnin välinäytös, jossa päähenkilö puukottaa random roistoa kurkkuun.
Aivan kuin oikeassa videopelissä!
Täh? Totahan ne ekatkin oli.
Paina nuolta että palkki liikahtaa ylöspäin ja pallo kimpoaa siitä... Paina A että ukko ampuu ja tappaa kaiken eteen osuvan... Nyt se kaikki on vaan graafisempaa ja hienompaa
Paina nuolta että palkki liikahtaa ylöspäin ja pallo kimpoaa siitä... Paina A että ukko ampuu ja tappaa kaiken eteen osuvan... Nyt se kaikki on vaan graafisempaa ja hienompaa
Jos liikkuminen sovellettaisiin saman logiikan alle se menisi näin: Painat nappia W, kamera naksahtaa oletusasentoon, alkaa tekemään pehmeää kaarimaista liikettä, joka simuloi kävelemistä, hahmo kävelee viiden sekunnin ajan eteenpäin, jolloin peliin ei voi vaikuttaa millään tavalla. Ympärillä räiskivät vihutkaan eivät tee vahinkoa, koska kesken välinäytöksen kuoleminen tappaisi elokuvamaisuuden.
Vastaavasti ampuminen on sitä, että painat ensiksi ajanpysäytysnappia, jolloin kuva muuttuu SWOOSH-ääniefektin avulla valkaistuksi ja reunoilta sumennetuksi, sitten huminan tahtiin rauhassa klikkaat vihun jonka haluat tappaa, painat X:ää ja peli menee välinäytöstilaan, jonka aikana voit ihailla miten siististi sankari tappaa vihun.
Ei haastetta, ei mielenkiintoa, ei viihdettä. Haluan hallita peliäni, en olla pelini hallinnassa.
Mirr5 puhuu asiaa. Ärsyttää se, että lähes kaikki pelit on ympätty nykyään täyteen leffamaisia elementtejä. Välillä tälläisiä pelejä on ihan mukava pelata, mutta ei koko aikaa. Kaipaan välillä kunnon videopelejäkin, enkä pelkästään interaktiivisia elokuvia ja hupiluolia.
safk
19.04.2012 klo 00.07
FC2:n MP oli aika shaissea ja yksi syy miksi ei oikein muut MPt iske kuin CoDit. Tarvii sen hiton lippaallisen viholliseen. Tämä sen sijaan vaikuttikin ihan lupaavalta.
Otacon-chan
19.04.2012 klo 19.24
Peliteknologian kehittyessä se tarkoittaa länsimaille realismia ja elokuvamaisuutta.
Far Crykin on nyt kasualisoitua COD meininkiä ja päähenkilökin on joku fratboy tyttöystävä ongelmineen.
Ihan sontaa nämä päähenkilöt nykyään FPS peleissä.
Jos ei tämä niin jonkinasteinen kalju sotilas.
Keskustelut (10 viestiä)
Rekisteröitynyt 17.03.2009
18.04.2012 klo 15.12 6
Aivan kuin oikeassa videopelissä!
18.04.2012 klo 15.42 2
18.04.2012 klo 15.53
Saapas nähdä mitä tulee. Farcry 2 ei omasta mielestä ollut niiiin huono, miksi se leimattiin, mutta sen tyhjyydestä tupsahtavat viholliset kyllä ärsytti paljon.
Rekisteröitynyt 22.06.2008
18.04.2012 klo 16.36
18.04.2012 klo 17.42 1
Paina "X" katsoaksesi kolmen sekunnin välinäytös, jossa päähenkilö puukottaa random roistoa kurkkuun.
Aivan kuin oikeassa videopelissä!
Täh? Totahan ne ekatkin oli.
Paina nuolta että palkki liikahtaa ylöspäin ja pallo kimpoaa siitä... Paina A että ukko ampuu ja tappaa kaiken eteen osuvan... Nyt se kaikki on vaan graafisempaa ja hienompaa
Rekisteröitynyt 17.03.2009
18.04.2012 klo 18.04 3
Täh? Totahan ne ekatkin oli.
Paina nuolta että palkki liikahtaa ylöspäin ja pallo kimpoaa siitä... Paina A että ukko ampuu ja tappaa kaiken eteen osuvan... Nyt se kaikki on vaan graafisempaa ja hienompaa
Jos liikkuminen sovellettaisiin saman logiikan alle se menisi näin: Painat nappia W, kamera naksahtaa oletusasentoon, alkaa tekemään pehmeää kaarimaista liikettä, joka simuloi kävelemistä, hahmo kävelee viiden sekunnin ajan eteenpäin, jolloin peliin ei voi vaikuttaa millään tavalla. Ympärillä räiskivät vihutkaan eivät tee vahinkoa, koska kesken välinäytöksen kuoleminen tappaisi elokuvamaisuuden.
Vastaavasti ampuminen on sitä, että painat ensiksi ajanpysäytysnappia, jolloin kuva muuttuu SWOOSH-ääniefektin avulla valkaistuksi ja reunoilta sumennetuksi, sitten huminan tahtiin rauhassa klikkaat vihun jonka haluat tappaa, painat X:ää ja peli menee välinäytöstilaan, jonka aikana voit ihailla miten siististi sankari tappaa vihun.
Ei haastetta, ei mielenkiintoa, ei viihdettä. Haluan hallita peliäni, en olla pelini hallinnassa.
Rekisteröitynyt 24.06.2008
18.04.2012 klo 19.48 1
Rekisteröitynyt 04.11.2007
18.04.2012 klo 20.12
19.04.2012 klo 00.07
19.04.2012 klo 19.24
Far Crykin on nyt kasualisoitua COD meininkiä ja päähenkilökin on joku fratboy tyttöystävä ongelmineen.
Ihan sontaa nämä päähenkilöt nykyään FPS peleissä.
Jos ei tämä niin jonkinasteinen kalju sotilas.