Jousiorkesteri- ja pianotekno kuulostaa todella hyvKLINGKLINGKLINGKLINGKLING BZZZZZZZZZZZZZ KLINGKLINGKLINGKLINGKLING BZZZZZZZZZZZZZ
Optimistipriimus
11.04.2012 klo 21.37
Dubsteppiä ja legohahmoja sekä pelihistorian persoonattomin päähahmo. Mistä voin ennakkotilata?
midiblong
11.04.2012 klo 21.58
kiva nähdä miten käy Marty Donnelin manttelinperijän.
Mutta tuo orkesterimusa on niin loppuunkaluttua. Halo kolmostakin pelatessa meinas laatta lentää kun olivat ne entiset konesyntikalla tehdyt musat menneet kääntämään jättiorkesterille
Palaisivat Halo ykkösen soundeihin, minunkin mielestäni kaikki orkesterivääntö kolmosessa oli liikaa. Eikä sitten mitään dubsteppiä tai jää kaupan hyllylle.
jihuu
11.04.2012 klo 23.44
pum tsi pum tsi pum tsi tsikitsiki pum tsi pum tsi
voi jeesus, oote kyll aikamoisia jonneja :D kommenteista päätellen. vai onko jengi ees syntyny siihen aikoihin ku massive atack on perustettu? ;) p.s ottakaa selvää enemmän konemusasta selvää ennenku rupeette puhumaan "Eikä sitten mitään dubsteppiä tai jää kaupan hyllylle."
Miksiköhän Martin O'Donnell ei voinut säveltää musaa myös Halo 4:n? Halusiko MS aloittaa aivan "alusta" uudella Halo-pelillä eikä ketään vanhoja tekijöitä enää suvaita?
OstanToki
12.04.2012 klo 02.33
Kuulostaa hyvältä. Halo 4:n tosin kyllä voisi siirtää seuraavan sukupolven Xboxin julkisupeliksi. En kaipaa sitä yhtään sen aikaisemmin.
Duster kirjoitti: Jaa-a. Saa nähdä miten tämän kanssa käy.
Miksiköhän Martin O'Donnell ei voinut säveltää musaa myös Halo 4:n? Halusiko MS aloittaa aivan "alusta" uudella Halo-pelillä eikä ketään vanhoja tekijöitä enää suvaita?
Taisi Marty jo kyllästyä Haloon kun jäi Bungien hommiin... Kyllähän 343:lla on monta vanhaa Halon tekijää mukana.
Tuumas kirjoitti: voi jeesus, oote kyll aikamoisia jonneja :D kommenteista päätellen. vai onko jengi ees syntyny siihen aikoihin ku massive atack on perustettu? ;) p.s ottakaa selvää enemmän konemusasta selvää ennenku rupeette puhumaan "Eikä sitten mitään dubsteppiä tai jää kaupan hyllylle."
Tuumas kirjoitti: voi jeesus, oote kyll aikamoisia jonneja :D kommenteista päätellen. vai onko jengi ees syntyny siihen aikoihin ku massive atack on perustettu? ;) p.s ottakaa selvää enemmän konemusasta selvää ennenku rupeette puhumaan "Eikä sitten mitään dubsteppiä tai jää kaupan hyllylle."
Ei tätä kauhean moni vielä dubstepiksi itkenyt. Vähän liian aikaista alkaa erityisemmin kritisoimaan, mutta nuo terminaattorista tutut kilinkolinat ja inceptionin yleistämät törinät ovat dubsteppiin verrattavaa hölmöjä, mielikuvituksettomia ja sieluttomia tusinaratkaisuja. En väitä etteikö niitä voisi käyttää jonkin oikean teeman taustalla, mutta oikeaa musiikkia niillä luotu ambienssi ei saisi syrjäyttää.
Muokannut:
Mirr5 12.04.2012 klo 14.55
Tuumas
12.04.2012 klo 15.27
Priitprööttumkling kirjoitti:
Tuumas kirjoitti: voi jeesus, oote kyll aikamoisia jonneja :D kommenteista päätellen. vai onko jengi ees syntyny siihen aikoihin ku massive atack on perustettu? ;) p.s ottakaa selvää enemmän konemusasta selvää ennenku rupeette puhumaan "Eikä sitten mitään dubsteppiä tai jää kaupan hyllylle."
Taidat itse olla se jonne täällä, kirjoitusasun ja dubstepin puolustelemisen perusteella...
Itse en nyky dubsteppia puolustele se ei ole entisesä niinku taannoin 2000 luvulla. mutta Massive attack on kyllä kaukana dubstepistä.
Tuumas
12.04.2012 klo 15.30
Yritin painottaa että kyseinen herra varmasti kykenee tekemään mahtavat ambienssit. Niinku ollaan jo huomattukki
Nauran_idiooteille
12.04.2012 klo 16.31
Pleikkapoikien kerhomajakokous on näemmä purkautunut tänne, ja sen kyllä huomaa. Kaikki elektroninen musiikki ja Massive Attack = dubstep. Saapahan taas hyvät naurut.
Hohoho
12.04.2012 klo 16.40
Optimistipriimus kirjoitti: pelihistorian persoonattomin päähahmo. Mistä voin ennakkotilata?
Kai hommasit jo Killzonet ja Resistancet? Voisit tykätä, niissä on noita meinaan ruudun täydeltä.
Optimistipriimus kirjoitti: pelihistorian persoonattomin päähahmo. Mistä voin ennakkotilata?
Kai hommasit jo Killzonet ja Resistancet? Voisit tykätä, niissä on noita meinaan ruudun täydeltä.
Puhumattakaan siitä, mitä tarinankerronnan mestarinäytteitä Gordon Freeman, doomguy, quakeguy, painkillerguy ja Serious Sam ovat.
Jaba
12.04.2012 klo 17.56
Mirr5 kirjoitti:
Hohoho kirjoitti:
Optimistipriimus kirjoitti: pelihistorian persoonattomin päähahmo. Mistä voin ennakkotilata?
Kai hommasit jo Killzonet ja Resistancet? Voisit tykätä, niissä on noita meinaan ruudun täydeltä.
Puhumattakaan siitä, mitä tarinankerronnan mestarinäytteitä Gordon Freeman, doomguy, quakeguy, painkillerguy ja Serious Sam ovat.
Vaikka freeman onkin mykkä niin etenkin HL2 episodit hoitaa tarinankerronnan paremmin kuin suurin osa peleistä. Omasta mielestä että pelaaja vastaa itse hahmoille oman päänsä sisällä, kuin että pitäisi kuunnella Freemanin tokaisevan vähän väliä "okay, let's go, sounds good" tai jotain vastaavaa. Eikä myöskään tarvii katsoa mitään paskoja cutscenejä missä pelaajalta viedään vapaus.
Optimistipriimus kirjoitti: pelihistorian persoonattomin päähahmo. Mistä voin ennakkotilata?
Kai hommasit jo Killzonet ja Resistancet? Voisit tykätä, niissä on noita meinaan ruudun täydeltä.
Puhumattakaan siitä, mitä tarinankerronnan mestarinäytteitä Gordon Freeman, doomguy, quakeguy, painkillerguy ja Serious Sam ovat.
Vaikka freeman onkin mykkä niin etenkin HL2 episodit hoitaa tarinankerronnan paremmin kuin suurin osa peleistä. Omasta mielestä että pelaaja vastaa itse hahmoille oman päänsä sisällä, kuin että pitäisi kuunnella Freemanin tokaisevan vähän väliä "okay, let's go, sounds good" tai jotain vastaavaa. Eikä myöskään tarvii katsoa mitään paskoja cutscenejä missä pelaajalta viedään vapaus.
Niin koska kohtaus jossa pelaaja suljetaan huoneeseen katselemaan kun kaksi npc:tä keskustelevat on automaattisesti niin paljon parempi ratkaisu kuin cutscenet.
Ei Halffis hölmöyksistään huolimatta tuota huonosti tehnyt, mutta kyllä Halo ykkösessä kerronta aika täydellisesti suoritettu. Cutscenet olivat lyhyitä ja vajaita turhuuksista ja toimivat lähinnä introin ja outroina kentille. Juonta vietiin eteenpäin yhtä paljon kentän sisällä radiochatterin avulla.
Ainoastaan Halo kolmosessa sitten onnistuttiin aika tehokkaasti raiskaamaan kerronta niillä umpiturhilla Cortana- tai Gravemind-välähdyksillä.
Katselin tässä muuten jotain aiheeseen liittyvää tänään aiemmin. http://www.escapistmagazine.com/videos/view/jimquisition/
Muokannut:
Mirr5 12.04.2012 klo 19.23
freezecrackafun
14.04.2012 klo 01.40
V2, paikka jossa jokaisen oma mielipide on aina faktaa(kin). Tämä paikka jos mikä tarvitsee moderointia.
freezecrackafun kirjoitti: V2, paikka jossa jokaisen oma mielipide on aina faktaa(kin). Tämä paikka jos mikä tarvitsee moderointia.
Myös paikka, jossa rekistöröitymättömät pullamössölapset alkavat itkemään koskemattomuuden ja kontrollin perään, kun joku hyökkää oman mielipiteen kimppuun, tai itsevarman oloisesti esittää jotain omasta näkemyksestä poikkeavaa.
Kasvatappa selkäranka ja aivot.
Keskustelut (23 viestiä)
Rekisteröitynyt 17.03.2009
11.04.2012 klo 21.10
11.04.2012 klo 21.37
11.04.2012 klo 21.58
Mutta tuo orkesterimusa on niin loppuunkaluttua. Halo kolmostakin pelatessa meinas laatta lentää kun olivat ne entiset konesyntikalla tehdyt musat menneet kääntämään jättiorkesterille
ennen oli pelimusatkin parempaa
Rekisteröitynyt 21.12.2010
11.04.2012 klo 22.39
11.04.2012 klo 23.44
12.04.2012 klo 00.04
http://www.youtube.com/watch?v=5fPFtDdqnJI&feature=relmfu
tai tätä:
http://www.youtube.com/watch?v=BSqm5Id6Hw0&feature=relmfu
12.04.2012 klo 00.16
12.04.2012 klo 01.21
http://techno.org/electronic-music-guide/
Rekisteröitynyt 03.01.2008
12.04.2012 klo 01.38
Miksiköhän Martin O'Donnell ei voinut säveltää musaa myös Halo 4:n? Halusiko MS aloittaa aivan "alusta" uudella Halo-pelillä eikä ketään vanhoja tekijöitä enää suvaita?
12.04.2012 klo 02.33
Rekisteröitynyt 21.12.2010
12.04.2012 klo 09.24
tätä:
http://www.youtube.com/watch?v=5fPFtDdqnJI&feature=relmfu
tai tätä:
http://www.youtube.com/watch?v=BSqm5Id6Hw0&feature=relmfu
Minulle myös, kiitos!
Jaa-a. Saa nähdä miten tämän kanssa käy.
Miksiköhän Martin O'Donnell ei voinut säveltää musaa myös Halo 4:n? Halusiko MS aloittaa aivan "alusta" uudella Halo-pelillä eikä ketään vanhoja tekijöitä enää suvaita?
Taisi Marty jo kyllästyä Haloon kun jäi Bungien hommiin... Kyllähän 343:lla on monta vanhaa Halon tekijää mukana.
12.04.2012 klo 13.24
12.04.2012 klo 14.10
voi jeesus, oote kyll aikamoisia jonneja :D kommenteista päätellen. vai onko jengi ees syntyny siihen aikoihin ku massive atack on perustettu? ;) p.s ottakaa selvää enemmän konemusasta selvää ennenku rupeette puhumaan "Eikä sitten mitään dubsteppiä tai jää kaupan hyllylle."
http://techno.org/electronic-music-guide/
Taidat itse olla se jonne täällä, kirjoitusasun ja dubstepin puolustelemisen perusteella...
Rekisteröitynyt 17.03.2009
12.04.2012 klo 14.54
voi jeesus, oote kyll aikamoisia jonneja :D kommenteista päätellen. vai onko jengi ees syntyny siihen aikoihin ku massive atack on perustettu? ;) p.s ottakaa selvää enemmän konemusasta selvää ennenku rupeette puhumaan "Eikä sitten mitään dubsteppiä tai jää kaupan hyllylle."
http://techno.org/electronic-music-guide/
Ei tätä kauhean moni vielä dubstepiksi itkenyt. Vähän liian aikaista alkaa erityisemmin kritisoimaan, mutta nuo terminaattorista tutut kilinkolinat ja inceptionin yleistämät törinät ovat dubsteppiin verrattavaa hölmöjä, mielikuvituksettomia ja sieluttomia tusinaratkaisuja. En väitä etteikö niitä voisi käyttää jonkin oikean teeman taustalla, mutta oikeaa musiikkia niillä luotu ambienssi ei saisi syrjäyttää.
12.04.2012 klo 15.27
voi jeesus, oote kyll aikamoisia jonneja :D kommenteista päätellen. vai onko jengi ees syntyny siihen aikoihin ku massive atack on perustettu? ;) p.s ottakaa selvää enemmän konemusasta selvää ennenku rupeette puhumaan "Eikä sitten mitään dubsteppiä tai jää kaupan hyllylle."
http://techno.org/electronic-music-guide/
Taidat itse olla se jonne täällä, kirjoitusasun ja dubstepin puolustelemisen perusteella...
Itse en nyky dubsteppia puolustele se ei ole entisesä niinku taannoin 2000 luvulla. mutta Massive attack on kyllä kaukana dubstepistä.
12.04.2012 klo 15.30
12.04.2012 klo 16.31
12.04.2012 klo 16.40
pelihistorian persoonattomin päähahmo. Mistä voin ennakkotilata?
Kai hommasit jo Killzonet ja Resistancet? Voisit tykätä, niissä on noita meinaan ruudun täydeltä.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
12.04.2012 klo 16.49
pelihistorian persoonattomin päähahmo. Mistä voin ennakkotilata?
Kai hommasit jo Killzonet ja Resistancet? Voisit tykätä, niissä on noita meinaan ruudun täydeltä.
Puhumattakaan siitä, mitä tarinankerronnan mestarinäytteitä Gordon Freeman, doomguy, quakeguy, painkillerguy ja Serious Sam ovat.
12.04.2012 klo 17.56
pelihistorian persoonattomin päähahmo. Mistä voin ennakkotilata?
Kai hommasit jo Killzonet ja Resistancet? Voisit tykätä, niissä on noita meinaan ruudun täydeltä.
Puhumattakaan siitä, mitä tarinankerronnan mestarinäytteitä Gordon Freeman, doomguy, quakeguy, painkillerguy ja Serious Sam ovat.
Vaikka freeman onkin mykkä niin etenkin HL2 episodit hoitaa tarinankerronnan paremmin kuin suurin osa peleistä. Omasta mielestä että pelaaja vastaa itse hahmoille oman päänsä sisällä, kuin että pitäisi kuunnella Freemanin tokaisevan vähän väliä "okay, let's go, sounds good" tai jotain vastaavaa. Eikä myöskään tarvii katsoa mitään paskoja cutscenejä missä pelaajalta viedään vapaus.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
12.04.2012 klo 19.21
pelihistorian persoonattomin päähahmo. Mistä voin ennakkotilata?
Kai hommasit jo Killzonet ja Resistancet? Voisit tykätä, niissä on noita meinaan ruudun täydeltä.
Puhumattakaan siitä, mitä tarinankerronnan mestarinäytteitä Gordon Freeman, doomguy, quakeguy, painkillerguy ja Serious Sam ovat.
Vaikka freeman onkin mykkä niin etenkin HL2 episodit hoitaa tarinankerronnan paremmin kuin suurin osa peleistä. Omasta mielestä että pelaaja vastaa itse hahmoille oman päänsä sisällä, kuin että pitäisi kuunnella Freemanin tokaisevan vähän väliä "okay, let's go, sounds good" tai jotain vastaavaa. Eikä myöskään tarvii katsoa mitään paskoja cutscenejä missä pelaajalta viedään vapaus.
Niin koska kohtaus jossa pelaaja suljetaan huoneeseen katselemaan kun kaksi npc:tä keskustelevat on automaattisesti niin paljon parempi ratkaisu kuin cutscenet.
Ei Halffis hölmöyksistään huolimatta tuota huonosti tehnyt, mutta kyllä Halo ykkösessä kerronta aika täydellisesti suoritettu. Cutscenet olivat lyhyitä ja vajaita turhuuksista ja toimivat lähinnä introin ja outroina kentille. Juonta vietiin eteenpäin yhtä paljon kentän sisällä radiochatterin avulla.
Ainoastaan Halo kolmosessa sitten onnistuttiin aika tehokkaasti raiskaamaan kerronta niillä umpiturhilla Cortana- tai Gravemind-välähdyksillä.
Katselin tässä muuten jotain aiheeseen liittyvää tänään aiemmin.
http://www.escapistmagazine.com/videos/view/jimquisition/
14.04.2012 klo 01.40
Rekisteröitynyt 17.03.2009
14.04.2012 klo 12.06
V2, paikka jossa jokaisen oma mielipide on aina faktaa(kin). Tämä paikka jos mikä tarvitsee moderointia.
Myös paikka, jossa rekistöröitymättömät pullamössölapset alkavat itkemään koskemattomuuden ja kontrollin perään, kun joku hyökkää oman mielipiteen kimppuun, tai itsevarman oloisesti esittää jotain omasta näkemyksestä poikkeavaa.
Kasvatappa selkäranka ja aivot.