Tuorein sisältö

Max Payne 3:n jengit voi siirtää GTA V:een

23.03.2012 klo 21.13 | Luettu: 17398 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Max Payne 3:n yhteisöllinen 'Crews'-toiminto, eli käytännössä klaanit, siirtyvät sellaisinaan myös Grand Theft Auto V:een, kertoo GameInformer.

Crew-ryhmien myötä moninpeliin lisätään uusi kierre, erilaisten kostonkierteiden (vendetta) ja kinastelujen (feud) myötä. PvP:ssä vendetta syntyy, kun toinen pelaaja tappaa sinut kaksi kertaa moninpelissä. Tämän jälkeen voi käynnistää vendettan, joka merkkaa 'syyllisen' kartalla X:llä. Crew feudit taas tapahtuvat satunnaisemmin.

Tilastoja näistä pidetään koko Max Payne 3:n ajan ja nahinoita voi jatkaa tulevissa Rockstarin peleissä, mm. GTA V:ssä.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Kanootin kapean assa... Sony sulkee SOCOM-st... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (16 viestiä)

asddsadsad

23.03.2012 klo 21.59

ai siinä on moninpeliki.
lainaa
phaskaaaa

23.03.2012 klo 22.15

Ai, että kun tapat jonkun vässykän 2 kertaa, hän voi painaa nappia ja merkkaannut hänen karttaan X-merkkinä ja olet helppo tappaa? Ai että kuinka mukavaa, toivottavasti pelissä on laskuri kuinka monta kertaa saat tuon takia selkääsi kuin huora parittajalta.
lainaa
Jarppa

Rekisteröitynyt 10.08.2011

23.03.2012 klo 22.24

Eiköhän tuo Vendetta toimi TF2-tyyliin. "Jengien" siirtyminen on kyllä hieno lisä, hyvä että Rockstar panostaa myös moninpeliin.

PS: Missäs on uutinen Max Payne 3:n PC-version uusista ominaisuuksista? (DX11 ja 3D-tuki)
lainaa
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

23.03.2012 klo 22.48

Jarppa kirjoitti:
PS: Missäs on uutinen Max Payne 3:n PC-version uusista ominaisuuksista? (DX11 ja 3D-tuki)


Lueskelin tosta kans Eurogamerista. Kyllä toi vaan menee ostoon kunhan Diabloon kyllästyy.
lainaa
min5sevaan

Rekisteröitynyt 22.03.2012

23.03.2012 klo 22.55

vois kokeilla, mut ei mee ostoon.
ko ei jaksa oikein napata R* tyylinen max.
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

23.03.2012 klo 23.00

phaskaaaa kirjoitti:
Ai, että kun tapat jonkun vässykän 2 kertaa, hän voi painaa nappia ja merkkaannut hänen karttaan X-merkkinä ja olet helppo tappaa? Ai että kuinka mukavaa, toivottavasti pelissä on laskuri kuinka monta kertaa saat tuon takia selkääsi kuin huora parittajalta.

Lue alkuperäinen IGN:n haastattelu Rockstarilta, äläkä V2.fi:n suppeita suomennoksia.

Jos joku vihollinen tappaa sinut kahdesti (ilmeisesti peräjälkeen - en muista, kun luin sen IGN:n haastattelun aiemmin tänään), niin voit käynnistää "vendettan", jolloin sen vihollisesi ikoni/merkki (miten nyt suomennat sanan "blip") näkyy vihollisen pään päällä rastittuna. Muilla vihollisilla se ikoni näkyy vain (luultavasti) tavallisena pallona, kuten GTA IV:ssä. Täten erotat vendetta-kohteesi muista vihollisista, muttet mitenkään tavallista helpommin näe vihollisesi sijaintia.

Vendettasta on se hyöty - jota V2.fi:kään ei uutisessaan mainitse -, että jos tapat vendetta-kohteesi, saat extra-XP:tä. Jos taas vihollinen onnistuu tappamaan sinut, kun hän oli sinun vendetta-kohteesi, saa puolestaan vihollinen ne extra-XP:t.

Ja en muista muuta tarkemmin, mutta kaikki nuo vihollisjengien (siis ne Crew'it) pelaajien tapot yms. tulee tilastoina Social Clubiin ja ne vaikuttaa sun oman jengisi "rankingiin" tai vastaavaan. Ja eniten vastassa olleista jengeistä muodostuu sitten oman jengisi "verivihollisia", joiden tilastot tms. näkyy tarkemmin pelissä / Social Clubissa, kuin muiden jengien. Täten pysyt kartalla, kumpi on "voitolla".

Lisäks toi Crew-systeemi toimii samalla party-systeeminä. Tiimimuotoisiin peleihin liityttäessä systeemi laittaa koko oman Crew'n samalle puolelle - luultavasti kuitenkin sillä ehdolla, että tiimit on tasapainossa, mutta ilmeisesti systeemi tasoittaa ensin saman jengin jäsenet samalle puolelle ja heittää muut pelaajat sitten perässä tasoittamaan tiimejä. Kuullostaa ihan hyvältä ratkaisulta. Ja loppuupa se ainainen vammailu tiimeillä, kuten GTA IV:ssä.

Ja toi Crew-systeemi on siis universaali kaikille Rockstarin tuleville nettipeleille, joten Max Payne 3:a varten luodut jengit siirtyy suoraan käytettäväksi myös GTA V:een.
lainaa
jloppis

23.03.2012 klo 23.13

Execta kirjoitti:
phaskaaaa kirjoitti:
Ai, että kun tapat jonkun vässykän 2 kertaa, hän voi painaa nappia ja merkkaannut hänen karttaan X-merkkinä ja olet helppo tappaa? Ai että kuinka mukavaa, toivottavasti pelissä on laskuri kuinka monta kertaa saat tuon takia selkääsi kuin huora parittajalta.

Lue alkuperäinen IGN:n haastattelu Rockstarilta, äläkä V2.fi:n suppeita suomennoksia.

Jos joku vihollinen tappaa sinut kahdesti (ilmeisesti peräjälkeen - en muista, kun luin sen IGN:n haastattelun aiemmin tänään), niin voit käynnistää "vendettan", jolloin sen vihollisesi ikoni/merkki (miten nyt suomennat sanan "blip") näkyy vihollisen pään päällä rastittuna. Muilla vihollisilla se ikoni näkyy vain (luultavasti) tavallisena pallona, kuten GTA IV:ssä. Täten erotat vendetta-kohteesi muista vihollisista, muttet mitenkään tavallista helpommin näe vihollisesi sijaintia.

Vendettasta on se hyöty - jota V2.fi:kään ei uutisessaan mainitse -, että jos tapat vendetta-kohteesi, saat extra-XP:tä. Jos taas vihollinen onnistuu tappamaan sinut, kun hän oli sinun vendetta-kohteesi, saa puolestaan vihollinen ne extra-XP:t.

Ja en muista muuta tarkemmin, mutta kaikki nuo vihollisjengien (siis ne Crew'it) pelaajien tapot yms. tulee tilastoina Social Clubiin ja ne vaikuttaa sun oman jengisi "rankingiin" tai vastaavaan. Ja eniten vastassa olleista jengeistä muodostuu sitten oman jengisi "verivihollisia", joiden tilastot tms. näkyy tarkemmin pelissä / Social Clubissa, kuin muiden jengien. Täten pysyt kartalla, kumpi on "voitolla".

Lisäks toi Crew-systeemi toimii samalla party-systeeminä. Tiimimuotoisiin peleihin liityttäessä systeemi laittaa koko oman Crew'n samalle puolelle - luultavasti kuitenkin sillä ehdolla, että tiimit on tasapainossa, mutta ilmeisesti systeemi tasoittaa ensin saman jengin jäsenet samalle puolelle ja heittää muut pelaajat sitten perässä tasoittamaan tiimejä. Kuullostaa ihan hyvältä ratkaisulta. Ja loppuupa se ainainen vammailu tiimeillä, kuten GTA IV:ssä.

Ja toi Crew-systeemi on siis universaali kaikille Rockstarin tuleville nettipeleille, joten Max Payne 3:a varten luodut jengit siirtyy suoraan käytettäväksi myös GTA V:een.

Kunnon tieätäjä, mistähän kävit suomentamassa ja lisäsit omaa joukkoon.Mene pizza face ostaa lisää kookista ja aja ne karvat pois kämmenestä.
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

23.03.2012 klo 23.37

jloppis kirjoitti:
...
Kunnon tieätäjä, mistähän kävit suomentamassa ja lisäsit omaa joukkoon.Mene pizza face ostaa lisää kookista ja aja ne karvat pois kämmenestä.

Tietäjä... Senkun vaan luet vaan sieltä alkuperäsestä lähteestä, vajakki.

http://bit.ly/GFXXda (Rockstar Newswire)

tai

http://bit.ly/GGQkC7 (IGN)

EDIT: Lisään ja sanon vielä toiseen kertaan, että laitoin noi kaikki infot tohon ihan muistista. Luin ton IGN:n haastattelun aiemmin tänään, niin saatoin muistaa jotain väärin. Pääkohdat meni kuitenkin noin.
Muokannut: Execta 23.03.2012 klo 23.41 lainaa
hgdt

24.03.2012 klo 08.27

"kun toinen pelaaja tappaa sinut kaksi kertaa moninpelissä." Hei voitasko jättää tää sinä-passiivi pois ees näistä journalistisista ylteksteistä?
lainaa
kvirgposrg

24.03.2012 klo 11.44

jloppis kirjoitti:
Execta kirjoitti:
phaskaaaa kirjoitti:
Ai, että kun tapat jonkun vässykän 2 kertaa, hän voi painaa nappia ja merkkaannut hänen karttaan X-merkkinä ja olet helppo tappaa? Ai että kuinka mukavaa, toivottavasti pelissä on laskuri kuinka monta kertaa saat tuon takia selkääsi kuin huora parittajalta.

Lue alkuperäinen IGN:n haastattelu Rockstarilta, äläkä V2.fi:n suppeita suomennoksia.

Jos joku vihollinen tappaa sinut kahdesti (ilmeisesti peräjälkeen - en muista, kun luin sen IGN:n haastattelun aiemmin tänään), niin voit käynnistää "vendettan", jolloin sen vihollisesi ikoni/merkki (miten nyt suomennat sanan "blip") näkyy vihollisen pään päällä rastittuna. Muilla vihollisilla se ikoni näkyy vain (luultavasti) tavallisena pallona, kuten GTA IV:ssä. Täten erotat vendetta-kohteesi muista vihollisista, muttet mitenkään tavallista helpommin näe vihollisesi sijaintia.

Vendettasta on se hyöty - jota V2.fi:kään ei uutisessaan mainitse -, että jos tapat vendetta-kohteesi, saat extra-XP:tä. Jos taas vihollinen onnistuu tappamaan sinut, kun hän oli sinun vendetta-kohteesi, saa puolestaan vihollinen ne extra-XP:t.

Ja en muista muuta tarkemmin, mutta kaikki nuo vihollisjengien (siis ne Crew'it) pelaajien tapot yms. tulee tilastoina Social Clubiin ja ne vaikuttaa sun oman jengisi "rankingiin" tai vastaavaan. Ja eniten vastassa olleista jengeistä muodostuu sitten oman jengisi "verivihollisia", joiden tilastot tms. näkyy tarkemmin pelissä / Social Clubissa, kuin muiden jengien. Täten pysyt kartalla, kumpi on "voitolla".

Lisäks toi Crew-systeemi toimii samalla party-systeeminä. Tiimimuotoisiin peleihin liityttäessä systeemi laittaa koko oman Crew'n samalle puolelle - luultavasti kuitenkin sillä ehdolla, että tiimit on tasapainossa, mutta ilmeisesti systeemi tasoittaa ensin saman jengin jäsenet samalle puolelle ja heittää muut pelaajat sitten perässä tasoittamaan tiimejä. Kuullostaa ihan hyvältä ratkaisulta. Ja loppuupa se ainainen vammailu tiimeillä, kuten GTA IV:ssä.

Ja toi Crew-systeemi on siis universaali kaikille Rockstarin tuleville nettipeleille, joten Max Payne 3:a varten luodut jengit siirtyy suoraan käytettäväksi myös GTA V:een.

Kunnon tieätäjä, mistähän kävit suomentamassa ja lisäsit omaa joukkoon.Mene pizza face ostaa lisää kookista ja aja ne karvat pois kämmenestä.


Jonne spotted.
lainaa
invincibledragonslay

24.03.2012 klo 16.21

hgdt kirjoitti:
"kun toinen pelaaja tappaa sinut kaksi kertaa moninpelissä." Hei voitasko jättää tää sinä-passiivi pois ees näistä journalistisista ylteksteistä?


Lukisi edes että "kun sinä tapat toisen pelaajan niin". Olisi ainakin uskottava uutinen
lainaa
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

24.03.2012 klo 18.32

hgdt kirjoitti:
"kun toinen pelaaja tappaa sinut kaksi kertaa moninpelissä." Hei voitasko jättää tää sinä-passiivi pois ees näistä journalistisista ylteksteistä?


Mistä näitä nipottajia sikiää?
lainaa
popoppoppopo

24.03.2012 klo 18.49

voisiko tämän jutun kaikki kommentit poistaa, niin internet olisi vähän parempi
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

24.03.2012 klo 18.50

popoppoppopo kirjoitti:
voisiko tämän jutun kaikki kommentit poistaa, niin internet olisi vähän parempi


En sinuna valittaisi, ihmiskunta itse valisi sananvapauden, mutta näemmä vastuu oli liian suuri.
Muokannut: Uppmas 24.03.2012 klo 18.51 lainaa
freedooom

24.03.2012 klo 20.16

Uppmas kirjoitti:
popoppoppopo kirjoitti:
voisiko tämän jutun kaikki kommentit poistaa, niin internet olisi vähän parempi


En sinuna valittaisi, ihmiskunta itse valisi sananvapauden, mutta näemmä vastuu oli liian suuri.


Hiljaa, olet vain 14 vuotias pikku pallero, joka yrittää nostaa itsensä muiden ikäistensä yläpuolelle, vaikka tekstit vastaavat perus 14 v jonnen tekstejä ja ainut joka tätä ei tajua tai pysty käsittämään olet sinä itse. Olet muuten aiemmissa keskusteluissa huutanut viestien poistamisen puolesta, mutta ymmärrän, että tuossa iässä tunteet heittelevät. Älä suutu, koska sanavapaus.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

24.03.2012 klo 20.46

freedooom kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
popoppoppopo kirjoitti:
voisiko tämän jutun kaikki kommentit poistaa, niin internet olisi vähän parempi


En sinuna valittaisi, ihmiskunta itse valisi sananvapauden, mutta näemmä vastuu oli liian suuri.


Hiljaa, olet vain 14 vuotias pikku pallero, joka yrittää nostaa itsensä muiden ikäistensä yläpuolelle, vaikka tekstit vastaavat perus 14 v jonnen tekstejä ja ainut joka tätä ei tajua tai pysty käsittämään olet sinä itse. Olet muuten aiemmissa keskusteluissa huutanut viestien poistamisen puolesta, mutta ymmärrän, että tuossa iässä tunteet heittelevät. Älä suutu, koska sanavapaus.


Idiotismi ja mielipiteensä ilmaisu ovat eri asioita. Ja itse olen puhunut vain omien viestien poistamisen puolesta, koska tuplapostauksia sattuu, ja olisi kiva jos ei tarttis moderaattoreita vaivata. Enkä suutu, vaan ihmettelen.
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova