Max Payne 3:n jengit voi siirtää GTA V:een
Max Payne 3:n yhteisöllinen 'Crews'-toiminto, eli käytännössä klaanit, siirtyvät sellaisinaan myös Grand Theft Auto V:een, kertoo GameInformer.
Crew-ryhmien myötä moninpeliin lisätään uusi kierre, erilaisten kostonkierteiden (vendetta) ja kinastelujen (feud) myötä. PvP:ssä vendetta syntyy, kun toinen pelaaja tappaa sinut kaksi kertaa moninpelissä. Tämän jälkeen voi käynnistää vendettan, joka merkkaa 'syyllisen' kartalla X:llä. Crew feudit taas tapahtuvat satunnaisemmin.
Tilastoja näistä pidetään koko Max Payne 3:n ajan ja nahinoita voi jatkaa tulevissa Rockstarin peleissä, mm. GTA V:ssä.
Keskustelut (16 viestiä)
23.03.2012 klo 21.59
23.03.2012 klo 22.15
Rekisteröitynyt 10.08.2011
23.03.2012 klo 22.24
PS: Missäs on uutinen Max Payne 3:n PC-version uusista ominaisuuksista? (DX11 ja 3D-tuki)
Rekisteröitynyt 15.09.2008
23.03.2012 klo 22.48
PS: Missäs on uutinen Max Payne 3:n PC-version uusista ominaisuuksista? (DX11 ja 3D-tuki)
Lueskelin tosta kans Eurogamerista. Kyllä toi vaan menee ostoon kunhan Diabloon kyllästyy.
Rekisteröitynyt 22.03.2012
23.03.2012 klo 22.55
ko ei jaksa oikein napata R* tyylinen max.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
23.03.2012 klo 23.00
Ai, että kun tapat jonkun vässykän 2 kertaa, hän voi painaa nappia ja merkkaannut hänen karttaan X-merkkinä ja olet helppo tappaa? Ai että kuinka mukavaa, toivottavasti pelissä on laskuri kuinka monta kertaa saat tuon takia selkääsi kuin huora parittajalta.
Lue alkuperäinen IGN:n haastattelu Rockstarilta, äläkä V2.fi:n suppeita suomennoksia.
Jos joku vihollinen tappaa sinut kahdesti (ilmeisesti peräjälkeen - en muista, kun luin sen IGN:n haastattelun aiemmin tänään), niin voit käynnistää "vendettan", jolloin sen vihollisesi ikoni/merkki (miten nyt suomennat sanan "blip") näkyy vihollisen pään päällä rastittuna. Muilla vihollisilla se ikoni näkyy vain (luultavasti) tavallisena pallona, kuten GTA IV:ssä. Täten erotat vendetta-kohteesi muista vihollisista, muttet mitenkään tavallista helpommin näe vihollisesi sijaintia.
Vendettasta on se hyöty - jota V2.fi:kään ei uutisessaan mainitse -, että jos tapat vendetta-kohteesi, saat extra-XP:tä. Jos taas vihollinen onnistuu tappamaan sinut, kun hän oli sinun vendetta-kohteesi, saa puolestaan vihollinen ne extra-XP:t.
Ja en muista muuta tarkemmin, mutta kaikki nuo vihollisjengien (siis ne Crew'it) pelaajien tapot yms. tulee tilastoina Social Clubiin ja ne vaikuttaa sun oman jengisi "rankingiin" tai vastaavaan. Ja eniten vastassa olleista jengeistä muodostuu sitten oman jengisi "verivihollisia", joiden tilastot tms. näkyy tarkemmin pelissä / Social Clubissa, kuin muiden jengien. Täten pysyt kartalla, kumpi on "voitolla".
Lisäks toi Crew-systeemi toimii samalla party-systeeminä. Tiimimuotoisiin peleihin liityttäessä systeemi laittaa koko oman Crew'n samalle puolelle - luultavasti kuitenkin sillä ehdolla, että tiimit on tasapainossa, mutta ilmeisesti systeemi tasoittaa ensin saman jengin jäsenet samalle puolelle ja heittää muut pelaajat sitten perässä tasoittamaan tiimejä. Kuullostaa ihan hyvältä ratkaisulta. Ja loppuupa se ainainen vammailu tiimeillä, kuten GTA IV:ssä.
Ja toi Crew-systeemi on siis universaali kaikille Rockstarin tuleville nettipeleille, joten Max Payne 3:a varten luodut jengit siirtyy suoraan käytettäväksi myös GTA V:een.
23.03.2012 klo 23.13
Ai, että kun tapat jonkun vässykän 2 kertaa, hän voi painaa nappia ja merkkaannut hänen karttaan X-merkkinä ja olet helppo tappaa? Ai että kuinka mukavaa, toivottavasti pelissä on laskuri kuinka monta kertaa saat tuon takia selkääsi kuin huora parittajalta.
Lue alkuperäinen IGN:n haastattelu Rockstarilta, äläkä V2.fi:n suppeita suomennoksia.
Jos joku vihollinen tappaa sinut kahdesti (ilmeisesti peräjälkeen - en muista, kun luin sen IGN:n haastattelun aiemmin tänään), niin voit käynnistää "vendettan", jolloin sen vihollisesi ikoni/merkki (miten nyt suomennat sanan "blip") näkyy vihollisen pään päällä rastittuna. Muilla vihollisilla se ikoni näkyy vain (luultavasti) tavallisena pallona, kuten GTA IV:ssä. Täten erotat vendetta-kohteesi muista vihollisista, muttet mitenkään tavallista helpommin näe vihollisesi sijaintia.
Vendettasta on se hyöty - jota V2.fi:kään ei uutisessaan mainitse -, että jos tapat vendetta-kohteesi, saat extra-XP:tä. Jos taas vihollinen onnistuu tappamaan sinut, kun hän oli sinun vendetta-kohteesi, saa puolestaan vihollinen ne extra-XP:t.
Ja en muista muuta tarkemmin, mutta kaikki nuo vihollisjengien (siis ne Crew'it) pelaajien tapot yms. tulee tilastoina Social Clubiin ja ne vaikuttaa sun oman jengisi "rankingiin" tai vastaavaan. Ja eniten vastassa olleista jengeistä muodostuu sitten oman jengisi "verivihollisia", joiden tilastot tms. näkyy tarkemmin pelissä / Social Clubissa, kuin muiden jengien. Täten pysyt kartalla, kumpi on "voitolla".
Lisäks toi Crew-systeemi toimii samalla party-systeeminä. Tiimimuotoisiin peleihin liityttäessä systeemi laittaa koko oman Crew'n samalle puolelle - luultavasti kuitenkin sillä ehdolla, että tiimit on tasapainossa, mutta ilmeisesti systeemi tasoittaa ensin saman jengin jäsenet samalle puolelle ja heittää muut pelaajat sitten perässä tasoittamaan tiimejä. Kuullostaa ihan hyvältä ratkaisulta. Ja loppuupa se ainainen vammailu tiimeillä, kuten GTA IV:ssä.
Ja toi Crew-systeemi on siis universaali kaikille Rockstarin tuleville nettipeleille, joten Max Payne 3:a varten luodut jengit siirtyy suoraan käytettäväksi myös GTA V:een.
Kunnon tieätäjä, mistähän kävit suomentamassa ja lisäsit omaa joukkoon.Mene pizza face ostaa lisää kookista ja aja ne karvat pois kämmenestä.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
23.03.2012 klo 23.37
...
Kunnon tieätäjä, mistähän kävit suomentamassa ja lisäsit omaa joukkoon.Mene pizza face ostaa lisää kookista ja aja ne karvat pois kämmenestä.
Tietäjä... Senkun vaan luet vaan sieltä alkuperäsestä lähteestä, vajakki.
http://bit.ly/GFXXda (Rockstar Newswire)
tai
http://bit.ly/GGQkC7 (IGN)
EDIT: Lisään ja sanon vielä toiseen kertaan, että laitoin noi kaikki infot tohon ihan muistista. Luin ton IGN:n haastattelun aiemmin tänään, niin saatoin muistaa jotain väärin. Pääkohdat meni kuitenkin noin.
24.03.2012 klo 08.27
24.03.2012 klo 11.44
Ai, että kun tapat jonkun vässykän 2 kertaa, hän voi painaa nappia ja merkkaannut hänen karttaan X-merkkinä ja olet helppo tappaa? Ai että kuinka mukavaa, toivottavasti pelissä on laskuri kuinka monta kertaa saat tuon takia selkääsi kuin huora parittajalta.
Lue alkuperäinen IGN:n haastattelu Rockstarilta, äläkä V2.fi:n suppeita suomennoksia.
Jos joku vihollinen tappaa sinut kahdesti (ilmeisesti peräjälkeen - en muista, kun luin sen IGN:n haastattelun aiemmin tänään), niin voit käynnistää "vendettan", jolloin sen vihollisesi ikoni/merkki (miten nyt suomennat sanan "blip") näkyy vihollisen pään päällä rastittuna. Muilla vihollisilla se ikoni näkyy vain (luultavasti) tavallisena pallona, kuten GTA IV:ssä. Täten erotat vendetta-kohteesi muista vihollisista, muttet mitenkään tavallista helpommin näe vihollisesi sijaintia.
Vendettasta on se hyöty - jota V2.fi:kään ei uutisessaan mainitse -, että jos tapat vendetta-kohteesi, saat extra-XP:tä. Jos taas vihollinen onnistuu tappamaan sinut, kun hän oli sinun vendetta-kohteesi, saa puolestaan vihollinen ne extra-XP:t.
Ja en muista muuta tarkemmin, mutta kaikki nuo vihollisjengien (siis ne Crew'it) pelaajien tapot yms. tulee tilastoina Social Clubiin ja ne vaikuttaa sun oman jengisi "rankingiin" tai vastaavaan. Ja eniten vastassa olleista jengeistä muodostuu sitten oman jengisi "verivihollisia", joiden tilastot tms. näkyy tarkemmin pelissä / Social Clubissa, kuin muiden jengien. Täten pysyt kartalla, kumpi on "voitolla".
Lisäks toi Crew-systeemi toimii samalla party-systeeminä. Tiimimuotoisiin peleihin liityttäessä systeemi laittaa koko oman Crew'n samalle puolelle - luultavasti kuitenkin sillä ehdolla, että tiimit on tasapainossa, mutta ilmeisesti systeemi tasoittaa ensin saman jengin jäsenet samalle puolelle ja heittää muut pelaajat sitten perässä tasoittamaan tiimejä. Kuullostaa ihan hyvältä ratkaisulta. Ja loppuupa se ainainen vammailu tiimeillä, kuten GTA IV:ssä.
Ja toi Crew-systeemi on siis universaali kaikille Rockstarin tuleville nettipeleille, joten Max Payne 3:a varten luodut jengit siirtyy suoraan käytettäväksi myös GTA V:een.
Kunnon tieätäjä, mistähän kävit suomentamassa ja lisäsit omaa joukkoon.Mene pizza face ostaa lisää kookista ja aja ne karvat pois kämmenestä.
Jonne spotted.
24.03.2012 klo 16.21
"kun toinen pelaaja tappaa sinut kaksi kertaa moninpelissä." Hei voitasko jättää tää sinä-passiivi pois ees näistä journalistisista ylteksteistä?
Lukisi edes että "kun sinä tapat toisen pelaajan niin". Olisi ainakin uskottava uutinen
Rekisteröitynyt 15.09.2008
24.03.2012 klo 18.32
"kun toinen pelaaja tappaa sinut kaksi kertaa moninpelissä." Hei voitasko jättää tää sinä-passiivi pois ees näistä journalistisista ylteksteistä?
Mistä näitä nipottajia sikiää?
24.03.2012 klo 18.49
Rekisteröitynyt 15.11.2011
24.03.2012 klo 18.50
voisiko tämän jutun kaikki kommentit poistaa, niin internet olisi vähän parempi
En sinuna valittaisi, ihmiskunta itse valisi sananvapauden, mutta näemmä vastuu oli liian suuri.
24.03.2012 klo 20.16
voisiko tämän jutun kaikki kommentit poistaa, niin internet olisi vähän parempi
En sinuna valittaisi, ihmiskunta itse valisi sananvapauden, mutta näemmä vastuu oli liian suuri.
Hiljaa, olet vain 14 vuotias pikku pallero, joka yrittää nostaa itsensä muiden ikäistensä yläpuolelle, vaikka tekstit vastaavat perus 14 v jonnen tekstejä ja ainut joka tätä ei tajua tai pysty käsittämään olet sinä itse. Olet muuten aiemmissa keskusteluissa huutanut viestien poistamisen puolesta, mutta ymmärrän, että tuossa iässä tunteet heittelevät. Älä suutu, koska sanavapaus.
Rekisteröitynyt 15.11.2011
24.03.2012 klo 20.46
voisiko tämän jutun kaikki kommentit poistaa, niin internet olisi vähän parempi
En sinuna valittaisi, ihmiskunta itse valisi sananvapauden, mutta näemmä vastuu oli liian suuri.
Hiljaa, olet vain 14 vuotias pikku pallero, joka yrittää nostaa itsensä muiden ikäistensä yläpuolelle, vaikka tekstit vastaavat perus 14 v jonnen tekstejä ja ainut joka tätä ei tajua tai pysty käsittämään olet sinä itse. Olet muuten aiemmissa keskusteluissa huutanut viestien poistamisen puolesta, mutta ymmärrän, että tuossa iässä tunteet heittelevät. Älä suutu, koska sanavapaus.
Idiotismi ja mielipiteensä ilmaisu ovat eri asioita. Ja itse olen puhunut vain omien viestien poistamisen puolesta, koska tuplapostauksia sattuu, ja olisi kiva jos ei tarttis moderaattoreita vaivata. Enkä suutu, vaan ihmettelen.
Kirjoita kommentti