'Wii U:n ohjain toimii hienosti Arkham Cityssä'
Wii U:n kosketusnäyttöohjaimen perimmäinen tarkoitus tai sen mahdollistamat käyttötavat eri peleissä eivät ole vielä täysin selvillä, mutta ainakin Batman: Arkham City on Epic Gamesin Mark Reinin mukaan sovitettu sille hienosti.
Shacknews kertoo Reinin kehuneen pelin Wii U -versiota ja sanoneen, että se käyttää kosketusnäyttöä fantastisesti. Mies ei kuitenkaan paljastanut, miten.
Keskustelut (11 viestiä)
Rekisteröitynyt 26.09.2007
14.03.2012 klo 13.36
Rekisteröitynyt 10.04.2007
14.03.2012 klo 13.38
Rekisteröitynyt 12.01.2011
14.03.2012 klo 13.48
Paras ratkaisu olis käyttää sitä ihan vaan karttana ja/tai inventaariona / välinevalikkona.
Periaatteessa jonkinlaiset minipelit ja tarkkaa tahtaamista vaativat koitokset toiminevat myos.
14.03.2012 klo 13.52
tökkää sormelaa että batman ampuu grapplen, tökkää sormella vihollista niin batman lyö, pidä sormi batmanin päällä niin blokkaa, liikuta pitkin ruutua niin Batman kävelee
joku voi pitää sitä hienona mutta mielestäni se on kuin maalaisi taulua maalisudilla. paras käyttö olisi inventaario koska ACssä on niin monta vempelettä
14.03.2012 klo 14.15
periaatteessa
tökkää sormelaa että batman ampuu grapplen, tökkää sormella vihollista niin batman lyö, pidä sormi batmanin päällä niin blokkaa, liikuta pitkin ruutua niin Batman kävelee
joku voi pitää sitä hienona mutta mielestäni se on kuin maalaisi taulua maalisudilla. paras käyttö olisi inventaario koska ACssä on niin monta vempelettä
pelle ei tuossa sanottu että sillä maalaillaan näytöllä. Jos osaat suomea niin näet että siinä sanotaan että ei paljastettu miten se toimii.
14.03.2012 klo 15.08
Rekisteröitynyt 04.01.2011
14.03.2012 klo 15.14
Paras ratkaisu olis käyttää sitä ihan vaan karttana ja/tai inventaariona / välinevalikkona.
Äh. Kovin tylsä ja turha minusta.
Vähän kyllä harmittaa miten tälläkin tulee olemaan se pitkä kausi kun lähinnä Nintendo tietää mitä konsolillaan voi ja kannattaa tehdä, kuten Wiilläkin oli.
14.03.2012 klo 16.56
Vähän kyllä harmittaa miten tälläkin tulee olemaan se pitkä kausi kun lähinnä Nintendo tietää mitä konsolillaan voi ja kannattaa tehdä, kuten Wiilläkin oli.
No eipä Nintendo nyt tunnu suuremmin tietäneen mitä Wiillä tehdä. Wii tuotiin markkinoille liikeohjausta hypettämällä, ja kun se ei ollutkaan mitä piti, julkistettiin ensin Balance Board ja sitten Motion+ sitä täydentämään. Mutta paljonko Nintendo itse on noita kahta peleissään edes hyödyntänyt?
Pakollinen WiiFit tuli ja sille jatko-osa, ja Motion+:lle Sport Resort koska pakkohan jotain oli tuoda, mutta vähiin on Nintendon omatkin pelit jääneet jotka noita hyödyntävät. Nintendon perinteisistä peleistä ne on kutakuinkin kokonaan pudotettu.
Nintendon oma pelianti jo parin viime vuoden ajan on ollut todella vaisu ja hitit harvassa. Sekö muka osoittaa suurta tietämystä?
Rekisteröitynyt 04.11.2007
14.03.2012 klo 19.06
Rekisteröitynyt 10.04.2007
14.03.2012 klo 19.16
Paras ratkaisu olis käyttää sitä ihan vaan karttana ja/tai inventaariona / välinevalikkona.
Äh. Kovin tylsä ja turha minusta.
...
Parempi se olis, että ne kaikki inventoryt ja muut olis siinä ohjaimen ruudulla, eikä siellä TV:ssä peittämässä näkyvyyttä. Jollain napin painalluksella siihen ohjaimeen sais vielä vaihdettua vaikka pelialueen interaktiivisen kartan, jolloin pause-valikkoa ei tarvii rampata ees takasin.
Ja on tuokin melko turha, pärjää sitä ilmankin. Mutta en parempaakaan käyttöä tuolle ruudulle keksi, melkonen gimmick minusta.
20.03.2012 klo 20.08
Paras ratkaisu olis käyttää sitä ihan vaan karttana ja/tai inventaariona / välinevalikkona.
Äh. Kovin tylsä ja turha minusta.
...
Parempi se olis, että ne kaikki inventoryt ja muut olis siinä ohjaimen ruudulla, eikä siellä TV:ssä peittämässä näkyvyyttä. Jollain napin painalluksella siihen ohjaimeen sais vielä vaihdettua vaikka pelialueen interaktiivisen kartan, jolloin pause-valikkoa ei tarvii rampata ees takasin.
Ja on tuokin melko turha, pärjää sitä ilmankin. Mutta en parempaakaan käyttöä tuolle ruudulle keksi, melkonen gimmick minusta.
kukaan ei ole käskenyt sinua keksimään tkäyttötapoja ohjaimelle.
Se on innovatiivisen nintendon tehtävä