Tuorein sisältö

Erikoispaketti Xboxin 10-vuotisjuhlan kunniaksi?

24.02.2012 klo 22.00 | Luettu: 48413 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Kylläpä aika rientää. Ensi kuussa tulee kuluneeksi 10 vuotta siitä, kun ykkös-Xbox julkaistiin Euroopassa. Vaikka virallisesti Microsoft ei ole tietoa vahvistanut, mainostaa Ranskan Amazon juhlan kunniaksi kasattua pakettia.

280 euron hintaan saa:
- Xbox 360 250 gigatavun kiintolevyllä
- 2 langatonta ohjainta
- Halo Combat Evolved Anniversary
- Halo Reach
- Fable III
- Gears of War 2
- Xbox Live -aikaa 3 kuukaudeksi



V2.fi | Manu Pärssinen
< Kiinnostaako Kuussa ... Havaijipaita ja luot... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (62 viestiä)

Muffinssi

Rekisteröitynyt 04.01.2011

24.02.2012 klo 22.06

Melekonen paketti. Jos en olis uutta näyttistä ostamassa niin tuon voi ostaa hajonneen xboxin tilalle.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

24.02.2012 klo 22.09

En osta koska ei ole Forza 4:sta. Muuten olisinkin ostanut mielelläni.
lainaa
Huijausta

24.02.2012 klo 22.17

Elikkä konsoli+maksullisia verkkopelejä. Siinä kolmen kuukauden jälkeen saakin alkaa maksaa toden teolla
lainaa
KEKE

24.02.2012 klo 22.24

Kolmen kuukauden jälkeen maksaa liveä ilomielin mikäli arvostaa verkkopelaamista. PSNetworkin käytön jälkeen Liven maksaminen ei tunnu missään koska toteutus on aivan eri kastissa PS3 vastaavaan verrattuna.
lainaa
Luke

Rekisteröitynyt 30.08.2010

24.02.2012 klo 23.28

KEKE kirjoitti:
Kolmen kuukauden jälkeen maksaa liveä ilomielin mikäli arvostaa verkkopelaamista. PSNetworkin käytön jälkeen Liven maksaminen ei tunnu missään koska toteutus on aivan eri kastissa PS3 vastaavaan verrattuna.

Kyllä, Live on parempi kuin PSN(vai mikä nyt uusi nimi onkin), kerronko jonkun toisen ominaisuuden mikä on taas parempi PS3:lla ??
lainaa
jokkepappa

24.02.2012 klo 23.47

jää ostamatta. 7 vuotta vanhan tietokoneenkin saa halvemmalla
lainaa
wasikowski

24.02.2012 klo 23.57

jokkepappa kirjoitti:
jää ostamatta. 7 vuotta vanhan tietokoneenkin saa halvemmalla

Eikös tämän luulisi olevan hyvä asia?
lainaa
GrayFox

25.02.2012 klo 00.17

Aika halpa toi paskapaketti. Ja PS3 on parempi kuin xbox 360 kahdestakin syystä. Ensinnäkin siinä on ilmainen netti, jolla voi myös surffata. Ja toiseksi siinä on blu-ray -asema ja pelit ovat blu-ray -disceinä.

En näe yhtäkään syytä, että miten 360 olisi muka parempi. Kertokaa ihmeessä jos joku tietää.

lainaa
simo1234

Rekisteröitynyt 13.05.2011

25.02.2012 klo 00.47

Eikös tää ole ollu jonkun aikaa xboxin sivuilla jo ?
lainaa
lulz

25.02.2012 klo 00.52

GrayFox kirjoitti:
jolla voi myös surffata.

Surffaako joku oikeasti pleikan paskaselaimella? Sen sijaan että surffaisit esim sillä tietokoneella jolla tuonkin vikinän luultavasti kirjoitit...
lainaa
doccitus

Rekisteröitynyt 20.02.2012

25.02.2012 klo 02.03

Huijausta kirjoitti:
Elikkä konsoli+maksullisia verkkopelejä. Siinä kolmen kuukauden jälkeen saakin alkaa maksaa toden teolla


joo, 40e/vuosi onkin todellista urakka maksamista...
lainaa
lamesausii

25.02.2012 klo 02.07

fakee. siis wtf? Combat Evolved eikä Anniversary vaikka kuvassa on selvästi Anniversary? Gears 2 vaikka kolmonenkin on keksitty?

tuo olisi kiva idea jos olisi Fable 3, Halo 3, Gears 3, Forza 3 ja DOA 4. sääli vaan että siinä on oikeastaan kaikki microshitin yksinoikeudet. jos olisivat pitäneet Mass Effectin, Ninja Gaidenin, Bioshockin ja Splinter Cellin niin hyvä olis.

tai vaikka jokaisen boksin vuoden paras peli.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

25.02.2012 klo 02.21

doccitus kirjoitti:
Huijausta kirjoitti:
Elikkä konsoli+maksullisia verkkopelejä. Siinä kolmen kuukauden jälkeen saakin alkaa maksaa toden teolla


joo, 40e/vuosi onkin todellista urakka maksamista...


Jotkut ei tykkää maksaa ihan vaan periaatteen vuoksi. Ja kyse ei ole minusta.
lainaa
Esatzu

Rekisteröitynyt 21.01.2008

25.02.2012 klo 02.29

GrayFox kirjoitti:
Aika halpa toi paskapaketti. Ja PS3 on parempi kuin xbox 360 kahdestakin syystä. Ensinnäkin siinä on ilmainen netti, jolla voi myös surffata. Ja toiseksi siinä on blu-ray -asema ja pelit ovat blu-ray -disceinä.

En näe yhtäkään syytä, että miten 360 olisi muka parempi. Kertokaa ihmeessä jos joku tietää.


-Ohjain
-Käyttis/Päivityksien määrä
-Kaikki tarvii erikseen asentaa esim.demot
-Jatkuvat psn huoltokatkokset
-Multiplattari pelit yleensä huonompia/ongelmallisia
Siinä jotain asioita mitkä tulee nopeasti mieleen
Muokannut: Esatzu 25.02.2012 klo 05.15 lainaa
JepsJoo

25.02.2012 klo 03.22

On kyllä melko vakuuttava pelipaketti sellaiselle uudelle xbox-käyttäjälle, jolla noita pelejä ei ole entuudestaan. Vielä vakuuttavampaa olisi ollut, jos Fable 3:n tilalla (tai mielummin sen lisäksi) olisi mukana ollut vaikkapa Forza 3 tai 4, mutta saahan sen hankittua jälkeenpäinkin, vaikkapa alelaarista tai sitten käytettynä.

lainaa
5kautta5

Rekisteröitynyt 04.09.2011

25.02.2012 klo 03.38

doccitus kirjoitti:
joo, 40e/vuosi onkin todellista urakka maksamista...

Kauhea hälinä oli joskus PS3:n julkaisuhinnasta. Oli 499€ 20gigan versio vs 399€ Xbox 360€ julkaisuhinta. Mutta kun ottaa huomioon että jos live on se 40€ vuodessa Xboxin hinta on nyt jo 679€. Just sayin', itsekin ottaisin Xboxin mielummin jos joku konsoli pitäisi ottaa.
lainaa
RRR

25.02.2012 klo 07.57

Ei kannata. 500 eur ja saa kivan ja ajanmukaisen Vita -paketin.
lainaa
supamah

25.02.2012 klo 09.32

Ihan kivan näköinen paketti, voisi jopa ostaa ellei olisi jo oma xbox pöydällä pyörimässä. Ja tuosta liven maksamisen "paljoudesta", riippuu paljonki siitä miten sen maksaa, nyt on aikas hyvin ollu suoraan lives tarjouksia "-60% alennuksella 3kk tai 6kk live-aikaa".

Ja itse sanon kyllä xboxin netin olevan parempi kuin ps3, kokemusta molemmista. Ps3 ei vain toiminu(tosin aikaa on jo muutama vuosi)
lainaa
pErFecTONe

Rekisteröitynyt 22.06.2008

25.02.2012 klo 11.34

Huonoja pelejä paketissa, ja F-III, GoW2 ja Reachin kaikki saa muutenkin n. kympillä kappale.
lainaa
vastaus

25.02.2012 klo 12.08

lulz kirjoitti:
GrayFox kirjoitti:
jolla voi myös surffata.

Surffaako joku oikeasti pleikan paskaselaimella? Sen sijaan että surffaisit esim sillä tietokoneella jolla tuonkin vikinän luultavasti kirjoitit...

Vaikkei kysymys ollutkaan minulle suunnattu niin voin silti vastata että kyllä pleikankin selaimella surffataan. Tunnen monia jotka tekee näin. Syynä voi olla ettei taloudessa ole ollenkaan tietokonetta tai sitten ei jaksa käynnistää sitä kun pleikka on sopivasti auki.
Lisäten vielä tuohon X360 paketin hintaan niin kyllä se vaan on aika suolainen... Pelit saa luultavasti halvemmalla irtokappaleina. No mutta milläpäs se Microsoft ei rahastaisi? Ja tuo 3 kuukautta liveä on naurettavan vähän.
lainaa
iojasdfjioasfoji

25.02.2012 klo 12.27

vastaus kirjoitti:
Lisäten vielä tuohon X360 paketin hintaan niin kyllä se vaan on aika suolainen...

Ei oo kyllä suolaista nähnytkään. Esim ps3 maksaa sen ~240€ pelkkä konsoli.
lainaa
Reiskaseiska

25.02.2012 klo 12.28

Esatzu kirjoitti:

-Ohjain
-Käyttis/Päivityksien määrä
-Kaikki tarvii erikseen asentaa esim.demot
-Jatkuvat psn huoltokatkokset
-Multiplattari pelit yleensä huonompia/ongelmallisia
Siinä jotain asioita mitkä tulee nopeasti mieleen
Oletko ikinä edes pelannu koko laitteella? Ohjain on puhdas tottumuskysymys. Mitenkään et myöskään perustele tuota multiplattari asiaa. Huoltokatkoksia ja päivityksiä ei myöskään ole törkeän paljon (ja jos sen ohjaimen laskeminen pariksi tunniksi silloin tällöin on vaivalloista, niin sinulla on vakava ongelma ja tarvitset apua).

Anyhow, omasta mielestäni Sonylla on edelleen enemmän hyviä yksinoikeuspelejä (esim. Gran Turismo ja LittleBigPlanet). Jos Gears of War, Forza ja Alan Wake (tai vaikka Left 4 Dead) olisi tuossa paketissa, niin ostaisin tuon paketin (koska on ainut tämän sukupolven konsoli, joka minulta puuttuu ja edellä olevat pelit ovat parempia kuin mitä paketti sisältää (Halossa ainut hyvä asia on multiplayer ja kyllä huomasin, että Gears of War on paketissa). Vieroksun myös noita latauskoodeilla olevia pelejä.
lainaa
joopajoo

25.02.2012 klo 12.30

5kautta5 kirjoitti:
doccitus kirjoitti:
joo, 40e/vuosi onkin todellista urakka maksamista...

Kauhea hälinä oli joskus PS3:n julkaisuhinnasta. Oli 499€ 20gigan versio vs 399€ Xbox 360€ julkaisuhinta. Mutta kun ottaa huomioon että jos live on se 40€ vuodessa Xboxin hinta on nyt jo 679€. Just sayin', itsekin ottaisin Xboxin mielummin jos joku konsoli pitäisi ottaa.

Eli et osta yhtään peliä vaiko? Tottakai pelejäkin ostaa joten sinun laskelmiesi mukaan jokaisen koneen hinta on erilainen ja kumpi vain voi olla kalliimpi riippuen pelien määrästä.
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

25.02.2012 klo 12.52

5kautta5 kirjoitti:
doccitus kirjoitti:
joo, 40e/vuosi onkin todellista urakka maksamista...

Kauhea hälinä oli joskus PS3:n julkaisuhinnasta. Oli 499€ 20gigan versio vs 399€ Xbox 360€ julkaisuhinta. Mutta kun ottaa huomioon että jos live on se 40€ vuodessa Xboxin hinta on nyt jo 679€. Just sayin', itsekin ottaisin Xboxin mielummin jos joku konsoli pitäisi ottaa.

Näinhän sitä kuluttajaa hämätään.

Ennemmin ostan 40 eurolla yhden uuden pelin vuodessa. Opiskelijalla kun ei oo varaa mihinkään turhaan.

EDIT: @joopajoo: No etkö sitten Xboxille osta pelejä? Ihan turha laskelma. Sama vain olettaa, että ostaisit kummallekin konsolille saman määrän pelejä. Vai väitätkö, että Xbox 360:llä on niin paljon vähemmän ostettavia pelejä kuin PS3:lla, että todennäköisemmin PS3-omistaja ostaa enemmän? :)

EDIT2:
lulz kirjoitti:
GrayFox kirjoitti:
jolla voi myös surffata.

Surffaako joku oikeasti pleikan paskaselaimella? Sen sijaan että surffaisit esim sillä tietokoneella jolla tuonkin vikinän luultavasti kirjoitit...

Aika monikin itse asiassa, mutta mitäpä Xboxin omistaja tietäisi. Viimeisin päivityshän sulavoitti PS3:n selaimen potenssiin neljä, aiemmin se oli käytettävä, mutta tönkkö, joka jäätyili silloin tällöin. Nyt ei ole enää jäätynyt tai laginut kertaakaan. Ainoa ongelma on edelleen esimerkiksi YouTuben videot, jotka näkyy maksimissaan 240p tarkkuudella.

Muuten oikein pätevä selain, jos on PS3:lla eikä vaivaudu menemään koneelle käynnistämään tätä vain lyhyen surffailun takia. Hiirellä en olekaan koittanut edes surffata, mutta kun on hiiri ja näppis, ei eroa PC:llä surffaamiseen varmasti juurikaan löydy (toki joku Mozilla on monipuolisempi kuin PS3:n perusselain). Jos kerta surffailu onnistuu helposti padin ja näppiksenkin kanssa, niin miksei myös hiirellä vielä helpommin.

Ja se selainhan on ilmainen. Kukaan ei pakota sitä käyttämään, jos ei halua.
Muokannut: Execta 25.02.2012 klo 12.57 lainaa
Näppiskonsoli

25.02.2012 klo 13.22

"Aika monikin itse asiassa, mutta mitäpä Xboxin omistaja tietäisi."

Aika harvassa taloudessa on netti konsolista kiinni. Ymmärrän hyvin miksi MS näkee selaimen turhana konsolissa ja miksi se on Sonylle myyntiartikkeli ja luksusta.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

25.02.2012 klo 13.23

doccitus kirjoitti:
Huijausta kirjoitti:
Elikkä konsoli+maksullisia verkkopelejä. Siinä kolmen kuukauden jälkeen saakin alkaa maksaa toden teolla


joo, 40e/vuosi onkin todellista urakka maksamista...

Onhan se Live monipuolisempi kuin PSN, mutta maksullista verkkopelaamista ei silti oikein voi perustella. Verkkopelaaminen on ilmaista kaikilla muilla alustoilla. MS:n kannattaisi ottaa mallia Sonysta ja tarjoa verkkopelaaminen ilmaiseksi ja maksullinen Live+ palvelu niille jotka haluaa extra -ominaisuuksia kuten esim. äänichatin.
lainaa
RRR

25.02.2012 klo 13.38

tagman kirjoitti:
doccitus kirjoitti:
Huijausta kirjoitti:
Elikkä konsoli+maksullisia verkkopelejä. Siinä kolmen kuukauden jälkeen saakin alkaa maksaa toden teolla


joo, 40e/vuosi onkin todellista urakka maksamista...

Onhan se Live monipuolisempi kuin PSN, mutta maksullista verkkopelaamista ei silti oikein voi perustella. Verkkopelaaminen on ilmaista kaikilla muilla alustoilla. MS:n kannattaisi ottaa mallia Sonysta ja tarjoa verkkopelaaminen ilmaiseksi ja maksullinen Live+ palvelu niille jotka haluaa extra -ominaisuuksia kuten esim. äänichatin.


Kaupallinen menestys riittää aina perusteluksi. Ei tarvitse muita perusteluita. Koko maailma elää velaksi tällä hetkellä. Maailmassa on enemmän velkaa kuin rahaa. Sony ainoastaan ratsastaa näennäisen ilmaisella netillä ja tekee miljarditappioita, ei siitä ota hullukaan esimerkkiä.
Käsittämätön virhe kopioida konsolipuolella PC:tä.
lainaa
Pentti

25.02.2012 klo 14.40

Reiskaseiska kirjoitti:
Ohjain on puhdas tottumuskysymys.

Ehkä, mutta siitä ei boksin padia parempaa saa tekemälläkään.
Lainaus:

Mitenkään et myöskään perustele tuota multiplattari asiaa.

Tässä vaiheessa tätä sukupolvea pitäisi olla jo puhdasta yleissivistystä että valtaosa multiplättäreistä on ikävä kyllä paremmin toteutettu boksilla pleikkarin supermegatehoista huolimatta. Jokunen peli löytyy toiseenkin suuntaan mutta ei ole epäselvyyttä kumman koneen ehdoilla on menty ja tullaan jatkossakin menemään.
Lainaus:

Huoltokatkoksia ja päivityksiä ei myöskään ole törkeän paljon.

Verrattuna boksiin niitä on aika saatanasti.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

25.02.2012 klo 14.56

Pentti kirjoitti:

Ehkä, mutta siitä ei boksin padia parempaa saa tekemälläkään.


Minulla on sellanen PS2:n Silvercrestin ohjain, jonka ergonomia voittaa Boksinkin ohjaimen :) Siis minun mielestä.

Pentti kirjoitti:
Tässä vaiheessa tätä sukupolvea pitäisi olla jo puhdasta yleissivistystä että valtaosa multiplättäreistä on ikävä kyllä paremmin toteutettu boksilla pleikkarin supermegatehoista huolimatta. Jokunen peli löytyy toiseenkin suuntaan mutta ei ole epäselvyyttä kumman koneen ehdoilla on menty ja tullaan jatkossakin menemään.


Ei ne boksilla ole mitenkään erityisesti parempia. paitsi että boksin peleissä on tummempi musta ja kirkkaampi kontrasti.

Pentti kirjoitti:
Verrattuna boksiin niitä on aika saatanasti.


Haittaavatko ne sinua? Itsellä ainakaan niitä ei koskaan tule pahaan aikaan. Ja jos tulee, niin voi sitä tehdä muutakin.
Muokannut: Uppmas 25.02.2012 klo 14.56 lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

25.02.2012 klo 15.08

RRR kirjoitti:
tagman kirjoitti:
doccitus kirjoitti:
Huijausta kirjoitti:
Elikkä konsoli+maksullisia verkkopelejä. Siinä kolmen kuukauden jälkeen saakin alkaa maksaa toden teolla


joo, 40e/vuosi onkin todellista urakka maksamista...

Onhan se Live monipuolisempi kuin PSN, mutta maksullista verkkopelaamista ei silti oikein voi perustella. Verkkopelaaminen on ilmaista kaikilla muilla alustoilla. MS:n kannattaisi ottaa mallia Sonysta ja tarjoa verkkopelaaminen ilmaiseksi ja maksullinen Live+ palvelu niille jotka haluaa extra -ominaisuuksia kuten esim. äänichatin.


Kaupallinen menestys riittää aina perusteluksi. Ei tarvitse muita perusteluita. Koko maailma elää velaksi tällä hetkellä. Maailmassa on enemmän velkaa kuin rahaa. Sony ainoastaan ratsastaa näennäisen ilmaisella netillä ja tekee miljarditappioita, ei siitä ota hullukaan esimerkkiä.
Käsittämätön virhe kopioida konsolipuolella PC:tä.

Kaupallinen menestys riittää perusteluksi osakkeenomistajille, mutta ei asiakkaille. Kuulut varmaan näihin, joiden mielestä joku wincapita kusetuskin oli nerokasta liiketoimintaa. Pääasiahan on liikevoitto, ei asiakkaat. Ja älytöntä väittää, että ilmainen verkkopalvelu olisi jotenkin merkittävä tekijä Sonyn tekemissä tappioissa, vieläpä kun pelipuoli Sonyn vahvimpia osastoja ja tuonut voittoa viimevuosina.
lainaa
RRR

25.02.2012 klo 15.12

tagman kirjoitti:
RRR kirjoitti:
tagman kirjoitti:
doccitus kirjoitti:
Huijausta kirjoitti:
Elikkä konsoli+maksullisia verkkopelejä. Siinä kolmen kuukauden jälkeen saakin alkaa maksaa toden teolla


joo, 40e/vuosi onkin todellista urakka maksamista...

Onhan se Live monipuolisempi kuin PSN, mutta maksullista verkkopelaamista ei silti oikein voi perustella. Verkkopelaaminen on ilmaista kaikilla muilla alustoilla. MS:n kannattaisi ottaa mallia Sonysta ja tarjoa verkkopelaaminen ilmaiseksi ja maksullinen Live+ palvelu niille jotka haluaa extra -ominaisuuksia kuten esim. äänichatin.


Kaupallinen menestys riittää aina perusteluksi. Ei tarvitse muita perusteluita. Koko maailma elää velaksi tällä hetkellä. Maailmassa on enemmän velkaa kuin rahaa. Sony ainoastaan ratsastaa näennäisen ilmaisella netillä ja tekee miljarditappioita, ei siitä ota hullukaan esimerkkiä.
Käsittämätön virhe kopioida konsolipuolella PC:tä.

Kaupallinen menestys riittää perusteluksi osakkeenomistajille, mutta ei asiakkaille. Kuulut varmaan näihin, joiden mielestä joku wincapita kusetuskin oli nerokasta liiketoimintaa. Pääasiahan on liikevoitto, ei asiakkaat. Ja älytöntä väittää, että ilmainen verkkopalvelu olisi jotenkin merkittävä tekijä Sonyn tekemissä tappioissa, vieläpä kun pelipuoli Sonyn vahvimpia osastoja ja tuonut voittoa viimevuosina.


Sinä et ole tärkeä, Sony on sinulle tärkeä ja Sony on kuilun partaalla. Silti suljet silmät tosiasioilta, tai ehkä siksi.
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

25.02.2012 klo 15.21

Näppiskonsoli kirjoitti:
"Aika monikin itse asiassa, mutta mitäpä Xboxin omistaja tietäisi."

Aika harvassa taloudessa on netti konsolista kiinni. Ymmärrän hyvin miksi MS näkee selaimen turhana konsolissa ja miksi se on Sonylle myyntiartikkeli ja luksusta.


Siis jos taloudesta löytyy sekä PC että PS3 sekä vaikkapa 5 taloudessa asuvaa, nettiä käyttävää henkilöä, eikö kaksi erillistä surffausmahdollisuutta ole parempi kuin yksi? Siitä kun ei tarvitse edes mitään erikseen maksaa, jos on ostanut PS3:n pelikoneekseen (tai vaikka medialaitteeksi). Täällä meidän taloudessa on PC varattuna melkein koko päivän ja aina täytyy pyytää jotakuta poistumaan hetkeksi, että saa itse käydä surffailemassa. Tosin tätä ei tarvitse aina tehdä, jos löytyy PS3.

MS näkee selaimen turhana, koska MS:lla on Windows.
lainaa
RRR

25.02.2012 klo 15.30

Execta kirjoitti:
Näppiskonsoli kirjoitti:
"Aika monikin itse asiassa, mutta mitäpä Xboxin omistaja tietäisi."

Aika harvassa taloudessa on netti konsolista kiinni. Ymmärrän hyvin miksi MS näkee selaimen turhana konsolissa ja miksi se on Sonylle myyntiartikkeli ja luksusta.

MS näkee selaimen turhana, koska MS:lla on Windows.


Nyt alat olemaan asian ytimessä. Pirun noloa hehkutella miten PS3:ssa on selain.
lainaa
GrayFox

25.02.2012 klo 15.41

lulz kirjoitti:
GrayFox kirjoitti:
jolla voi myös surffata.

Surffaako joku oikeasti pleikan paskaselaimella? Sen sijaan että surffaisit esim sillä tietokoneella jolla tuonkin vikinän luultavasti kirjoitit...


En väittänytkään, että itse surffaisin, mutta se on vain plussaa. Jos vaikka kone menee rikki tai on varattuna, niin pystyy sitä käyttämään.

lainaa
Pentti

25.02.2012 klo 15.45

Uppmas kirjoitti:

Ei ne boksilla ole mitenkään erityisesti parempia. paitsi että boksin peleissä on tummempi musta ja kirkkaampi kontrasti.

Tämä nyt lähinnä osoittaa että sinä et tiedä asiasta hölkäsen pöläystä. On tietenkin kiva ajankuluks kirjoitella ja kommentoida asioita mutta jos ei oikeasti ole minkäänlaista käryä puhuttavista jutuista niin kannattaisi varmaan olla kirjoittamatta.

Voin tähän nyt esimerkiksi ja sinua sivistääkseni mainita vaikkapa RDR:n, jonka boksiversio pyörii paitsi paremmalla resoluutiolla ja paremmalla aa:lla mutta myös kaikenkukkuraksi paremmalla frameratella. Myönnän kyllä että harvoin versioiden kesken on NÄIN silmiinpistävää ylivoimaa boksiversion eduksi mutta kuten huomaat ei eroavaisuudet ole pelkkiä kirkkauksien tai kontrastin vaihteluja.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

25.02.2012 klo 15.49

Pentti kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:

Ei ne boksilla ole mitenkään erityisesti parempia. paitsi että boksin peleissä on tummempi musta ja kirkkaampi kontrasti.

Tämä nyt lähinnä osoittaa että sinä et tiedä asiasta hölkäsen pöläystä. On tietenkin kiva ajankuluks kirjoitella ja kommentoida asioita mutta jos ei oikeasti ole minkäänlaista käryä puhuttavista jutuista niin kannattaisi varmaan olla kirjoittamatta.

Voin tähän nyt esimerkiksi ja sinua sivistääkseni mainita vaikkapa RDR:n, jonka boksiversio pyörii paitsi paremmalla resoluutiolla ja paremmalla aa:lla mutta myös kaikenkukkuraksi paremmalla frameratella. Myönnän kyllä että harvoin versioiden kesken on NÄIN silmiinpistävää ylivoimaa boksiversion eduksi mutta kuten huomaat ei eroavaisuudet ole pelkkiä kirkkauksien tai kontrastin vaihteluja.


Se on sellainen poikkeus sääntöön.

EDIT: Olen siis katsonut vertailun, jossa verrataan boxin ja PS3:n multiplattareita keskenään. Se vertailu on tosin ennen RDR:ää. Ja siinä kohtaa boksin peleillä juurikaan ollut mitään eroa PS3:n peleihin, muuten kuin mainitsemani tummempi musta ja kirkkaampi kontrasti.
Muokannut: Uppmas 25.02.2012 klo 15.52 lainaa
GrayFox

25.02.2012 klo 15.50

Esatzu kirjoitti:
GrayFox kirjoitti:
Aika halpa toi paskapaketti. Ja PS3 on parempi kuin xbox 360 kahdestakin syystä. Ensinnäkin siinä on ilmainen netti, jolla voi myös surffata. Ja toiseksi siinä on blu-ray -asema ja pelit ovat blu-ray -disceinä.

En näe yhtäkään syytä, että miten 360 olisi muka parempi. Kertokaa ihmeessä jos joku tietää.


-Ohjain
-Käyttis/Päivityksien määrä
-Kaikki tarvii erikseen asentaa esim.demot
-Jatkuvat psn huoltokatkokset
-Multiplattari pelit yleensä huonompia/ongelmallisia
Siinä jotain asioita mitkä tulee nopeasti mieleen


Opettele lukemaan. Sanoin, että kertokaa jos tiedätte miten xbox on parempi. Ja omasta mielestäni PS3-ohjain on parempi ja helppokäyttöisempi kuin boxilla. Ja PSN huoltokatkoksia olen nähnyt n. 5-10 yli kolmen vuoden aikana.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

25.02.2012 klo 16.09

RRR kirjoitti:

Sinä et ole tärkeä, Sony on sinulle tärkeä ja Sony on kuilun partaalla. Silti suljet silmät tosiasioilta, tai ehkä siksi.

Tai sitten se olet sinä joka suljet silmät tosiasioilta. Ilmainen verkkopelaaminen on varmasti pistänyt monet valitsemaan PS3:n XO:n sijasta, jotenka pidän sitä hyvänä vetona niin bisneksen kuin asikkaiden osaltakin. Jo pelkästään minun kaveripiirissä on kaksi tyyppiä, jotka on vaihtanut XO:n PS3:een ja yksi isoimmista päätökseen johtaneista syistä oli nimenomaan ilmainen verkkopalvelu.
lainaa
RRR

25.02.2012 klo 17.46

tagman kirjoitti:
RRR kirjoitti:

Sinä et ole tärkeä, Sony on sinulle tärkeä ja Sony on kuilun partaalla. Silti suljet silmät tosiasioilta, tai ehkä siksi.

Tai sitten se olet sinä joka suljet silmät tosiasioilta. Ilmainen verkkopelaaminen on varmasti pistänyt monet valitsemaan PS3:n XO:n sijasta, jotenka pidän sitä hyvänä vetona niin bisneksen kuin asikkaiden osaltakin. Jo pelkästään minun kaveripiirissä on kaksi tyyppiä, jotka on vaihtanut XO:n PS3:een ja yksi isoimmista päätökseen johtaneista syistä oli nimenomaan ilmainen verkkopalvelu.


Sony tuli monopoliasemassa tähän sukupolveen. Enempää ei tarvitse sanoa. Haastajat saivat vain paskaa niskaan teiltä tekijöitä, ja saa vieläkin.
lainaa
Fakta

25.02.2012 klo 18.37

Uppmas kirjoitti:
EDIT: Olen siis katsonut vertailun, jossa verrataan boxin ja PS3:n multiplattareita keskenään. Se vertailu on tosin ennen RDR:ää. Ja siinä kohtaa boksin peleillä juurikaan ollut mitään eroa PS3:n peleihin, muuten kuin mainitsemani tummempi musta ja kirkkaampi kontrasti.

Luultavasti olet katsellut huonolaatuisia YouTube-videoita. Se, että X360 voittaa useammin multiplatformeissa on silkkaa totuutta.
lainaa
Fakta

25.02.2012 klo 18.40

TT-2k kirjoitti:
Vuosi 2011 tuossa tulikin päätökseensä, joten katsotaanpa hetki viime vuoden multiplattarivertailujen tuloksia. Tilanne monialustapelien suhteen näyttää muuttuneen oleellisesti, eli nimenomaan PS3-versiot ovat parantaneet laatuaan kuin se kuuluisa sika juoksuaan. Vuoden aikana tilastooni kertyi 49 pelin vertailut, ja jakauma on seuraavanlainen.

PS3 = 17 (35 %)
Tasapeli = 13 (26 %)
X360 = 19 (39 %)

Vaikka vuoden kokonaisvoitto menikin edelleen Xbox 360 -versioille, oli ero vuosien 2007-2010 mittelöihin verrattuna huomattava. Koskaan aiemmin ei ole tullut noin monta "voittoa" PS3-versioille, ja toisaalta sekä tasapelejä että X360-version pidempiä korsia oli ennätysvähän. Jos näin amatöörinä jotain voi syistä sanoa, on PlayStation 3:lla päästy varsin hyvin sahalaitojen aiheuttamista ongelmista. MLAA:ta tai muita vastaavia Cellille ulkoistettuja reunanpehmennystekniikoita käyttikin tänä vuonna huomattavan moni peli, kun taas pahamaineinen Quincunx on ollut varsin vähäisellä käytöllä. Toisaalta useiden gigatavujen pakkoasennuksia on nykyään lähes jokaisessa pelissä.

Kun kaikki vuodet ja 304 peliä huomioidaan, näyttävät tilastot tällaisilta.

PS3 = 54 (18 %)
Tasapeli = 88 (29 %)
X360 = 162 (53 %)

Lainus on siis KonliFINin toimitukselta.
lainaa
pelaaja

25.02.2012 klo 18.46

En ymmärrä tätä konsolisotaa. Molemmissa konsoleissa on paljon hyviä puolia, mutta on myös niitä huonojakin. Ei ole mahdollista sanoa kumpi on parempi, vaan kyse on enemmänkin mielipiteistä. Ja kaikillam on omat mielipiteensä... Myynneissäkin on eroa vain jokunen miljoona, mikä korostaa tasaisuutta.
lainaa
lolled

Rekisteröitynyt 13.02.2011

25.02.2012 klo 18.55

Saivat tästäkin konsolisodan leivottua..

Itse aiheeseen. Ihan asiallinen paketti, mutta vähän kummastuttaa että Gears of War 2? 2!?
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

25.02.2012 klo 19.11

Fakta kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
EDIT: Olen siis katsonut vertailun, jossa verrataan boxin ja PS3:n multiplattareita keskenään. Se vertailu on tosin ennen RDR:ää. Ja siinä kohtaa boksin peleillä juurikaan ollut mitään eroa PS3:n peleihin, muuten kuin mainitsemani tummempi musta ja kirkkaampi kontrasti.

Luultavasti olet katsellut huonolaatuisia YouTube-videoita. Se, että X360 voittaa useammin multiplatformeissa on silkkaa totuutta.


Jos Technobuffalo on sinusta huono, niin aika nirppanokka olet. Se oli asiallinen ja hyvä vertailu. Taitaa olla taas fanipojut pönkittämässä puheitaan paskafaktoilla.
lainaa
Fakta

25.02.2012 klo 19.42

Uppmas kirjoitti:
Fakta kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
EDIT: Olen siis katsonut vertailun, jossa verrataan boxin ja PS3:n multiplattareita keskenään. Se vertailu on tosin ennen RDR:ää. Ja siinä kohtaa boksin peleillä juurikaan ollut mitään eroa PS3:n peleihin, muuten kuin mainitsemani tummempi musta ja kirkkaampi kontrasti.

Luultavasti olet katsellut huonolaatuisia YouTube-videoita. Se, että X360 voittaa useammin multiplatformeissa on silkkaa totuutta.


Jos Technobuffalo on sinusta huono, niin aika nirppanokka olet. Se oli asiallinen ja hyvä vertailu. Taitaa olla taas fanipojut pönkittämässä puheitaan paskafaktoilla.

Mitä ihmettä sinä rupeat siinä avaamaan suutasi muille. Yleisesti YouTube-vertailut ovat huonoja ja en osaa lukea ajatuksiasi. Lisäksi minä pistin perään vielä puhdasta faktaa. Kerro miten helvetissä sinulle voi todistaa multiplatformien olevan yleisesti parempia boxilla, jos et usko edes KonsoliFINin toimitukseen.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

25.02.2012 klo 19.57

Fakta kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Fakta kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
EDIT: Olen siis katsonut vertailun, jossa verrataan boxin ja PS3:n multiplattareita keskenään. Se vertailu on tosin ennen RDR:ää. Ja siinä kohtaa boksin peleillä juurikaan ollut mitään eroa PS3:n peleihin, muuten kuin mainitsemani tummempi musta ja kirkkaampi kontrasti.

Luultavasti olet katsellut huonolaatuisia YouTube-videoita. Se, että X360 voittaa useammin multiplatformeissa on silkkaa totuutta.




Jos Technobuffalo on sinusta huono, niin aika nirppanokka olet. Se oli asiallinen ja hyvä vertailu. Taitaa olla taas fanipojut pönkittämässä puheitaan paskafaktoilla.

Mitä ihmettä sinä rupeat siinä avaamaan suutasi muille. Yleisesti YouTube-vertailut ovat huonoja ja en osaa lukea ajatuksiasi. Lisäksi minä pistin perään vielä puhdasta faktaa. Kerro miten helvetissä sinulle voi todistaa multiplatformien olevan yleisesti parempia boxilla, jos et usko edes KonsoliFINin toimitukseen.


Ei ole huono vertailu, vertailtujen pelien välillä ei vain ollut siinä juurikaan eroja (xbox tosin voitti siinä vertailussa, joskaan ei mitenkään ''selvästi''). Ja, jos puhutaan nykytilanteesta, niin eikös se ole nyt aika fifty-fifty, kun laiskat pelintekijät ovat jaksaneet hyödyntää PS3:n ominaisuuksia. Enkä myöskään lukenut toista kommenttiasi ennen vastaamista, siinä kohtaa en tiennyt tuosta vertailusta, anteeksi siitä.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

25.02.2012 klo 19.59

RRR kirjoitti:
tagman kirjoitti:
RRR kirjoitti:

Sinä et ole tärkeä, Sony on sinulle tärkeä ja Sony on kuilun partaalla. Silti suljet silmät tosiasioilta, tai ehkä siksi.

Tai sitten se olet sinä joka suljet silmät tosiasioilta. Ilmainen verkkopelaaminen on varmasti pistänyt monet valitsemaan PS3:n XO:n sijasta, jotenka pidän sitä hyvänä vetona niin bisneksen kuin asikkaiden osaltakin. Jo pelkästään minun kaveripiirissä on kaksi tyyppiä, jotka on vaihtanut XO:n PS3:een ja yksi isoimmista päätökseen johtaneista syistä oli nimenomaan ilmainen verkkopalvelu.


Sony tuli monopoliasemassa tähän sukupolveen. Enempää ei tarvitse sanoa. Haastajat saivat vain paskaa niskaan teiltä tekijöitä, ja saa vieläkin.

Sony oli markkinajohtaja, mutta en kyllä sanoisi että sillä oli monopoli. Enkä ymmärrä miten tämä liittyy siihen ilmaiseen verkkopalveluun.
lainaa
Triobiitti

Rekisteröitynyt 16.10.2011

25.02.2012 klo 20.54

Huijausta kirjoitti:
Elikkä konsoli+maksullisia verkkopelejä. Siinä kolmen kuukauden jälkeen saakin alkaa maksaa toden teolla


Alle 40e vuodessa. TODELLA kallista juu....
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

25.02.2012 klo 22.24

Triobiitti kirjoitti:
Huijausta kirjoitti:
Elikkä konsoli+maksullisia verkkopelejä. Siinä kolmen kuukauden jälkeen saakin alkaa maksaa toden teolla


Alle 40e vuodessa. TODELLA kallista juu....

Joillakin on ollut X360 jo sen julkaisusta lähtien eli 10 vuotta. 10 x 40e = 400e. Huvittaako maksaa 400e hieman paremmasta nettipalvelusta? Jos et itse maksa, niin kysy isiltä.
lainaa
IIIwwIII

25.02.2012 klo 23.04

Execta kirjoitti:
Joillakin on ollut X360 jo sen julkaisusta lähtien eli 10 vuotta. 10 x 40e = 400e. Huvittaako maksaa 400e hieman paremmasta nettipalvelusta? Jos et itse maksa, niin kysy isiltä.

Xbox 360 julkaistiin vuoden 2005 lopussa eli siitä ei mielestäni ole vielä kymmentä vuotta. Ja eihän goldista tarvitse noin paljoa maksaa. Aina välillä on jossain tajouksessa 30€. Hintakin itseasiassa nousi pari kolme vuotta sitten, ensin inflaatio ja sitten Microsoft nosti hintaa. Itse ostin vuoden 2008 lopussa konsolin oston aikoihin 4 vuotta goldia 26€ kappale, elikkä loppuu vasta tänä vuonna. Eikä tunnu missään, kun on hyviä tarjouksiakin ollut cross-game -chatin lisäksi. Ja varmaan ensi vuonna tulee jo uutta rautaa.

Vastaava PS3 oli noihin aikoihin muistaakseni noin 70-90€ kalliimpi eli onhan se tullut hiukan kalliimmaksi kuin pleikkari, mutta tarjoukset tasoittavat senkin eron. Lisäksi tuo goldin hinta on muutenkin niin pieni osa pelibudjetista, että ei sitä edes huomaa. Periaatteessa tulee ulkomailta tilattua kuukausittain noin 15€ peli ja jokunen ennakkotilaus vuoden aikana. Mikäli olet opiskelija niin ehkä boxi ei sitten kannata.
lainaa
Hohhoijaa

25.02.2012 klo 23.41

"Vaikka virallisesti Microsoft ei ole tietoa vahvistanut"

Mainos on pyörinyt mm. Xbox.com/fi-FI osoitteessa jo 1,5 viikkoa. En sitten tiedä onko poistettu, vielä 2 päivää sitten se komeili isona mm. etusivulla.
lainaa
RRR

26.02.2012 klo 01.45

tagman kirjoitti:
RRR kirjoitti:
tagman kirjoitti:
RRR kirjoitti:

Sinä et ole tärkeä, Sony on sinulle tärkeä ja Sony on kuilun partaalla. Silti suljet silmät tosiasioilta, tai ehkä siksi.

Tai sitten se olet sinä joka suljet silmät tosiasioilta. Ilmainen verkkopelaaminen on varmasti pistänyt monet valitsemaan PS3:n XO:n sijasta, jotenka pidän sitä hyvänä vetona niin bisneksen kuin asikkaiden osaltakin. Jo pelkästään minun kaveripiirissä on kaksi tyyppiä, jotka on vaihtanut XO:n PS3:een ja yksi isoimmista päätökseen johtaneista syistä oli nimenomaan ilmainen verkkopalvelu.


Sony tuli monopoliasemassa tähän sukupolveen. Enempää ei tarvitse sanoa. Haastajat saivat vain paskaa niskaan teiltä tekijöitä, ja saa vieläkin.

Sony oli markkinajohtaja, mutta en kyllä sanoisi että sillä oli monopoli. Enkä ymmärrä miten tämä liittyy siihen ilmaiseen verkkopalveluun.


Ei sitä kukaan ymmärrä, olemme vain helvetin onnekkaita sen vuoksi että Sony tarjoaa tällaista ilmaiseksi.
lainaa
joel141290

Rekisteröitynyt 18.04.2010

26.02.2012 klo 02.41

Voi vittu teitä kakaroita!!!
Mutta uutiseen ihan kivan näköinen paketti paitsi että FPS pelit ei kiinnosta...
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

26.02.2012 klo 11.47

IIIwwIII kirjoitti:
Execta kirjoitti:
Joillakin on ollut X360 jo sen julkaisusta lähtien eli 10 vuotta. 10 x 40e = 400e. Huvittaako maksaa 400e hieman paremmasta nettipalvelusta? Jos et itse maksa, niin kysy isiltä.

Xbox 360 julkaistiin vuoden 2005 lopussa eli siitä ei mielestäni ole vielä kymmentä vuotta. Ja eihän goldista tarvitse noin paljoa maksaa. Aina välillä on jossain tajouksessa 30€. Hintakin itseasiassa nousi pari kolme vuotta sitten, ensin inflaatio ja sitten Microsoft nosti hintaa. Itse ostin vuoden 2008 lopussa konsolin oston aikoihin 4 vuotta goldia 26€ kappale, elikkä loppuu vasta tänä vuonna. Eikä tunnu missään, kun on hyviä tarjouksiakin ollut cross-game -chatin lisäksi. Ja varmaan ensi vuonna tulee jo uutta rautaa.

Vastaava PS3 oli noihin aikoihin muistaakseni noin 70-90€ kalliimpi eli onhan se tullut hiukan kalliimmaksi kuin pleikkari, mutta tarjoukset tasoittavat senkin eron. Lisäksi tuo goldin hinta on muutenkin niin pieni osa pelibudjetista, että ei sitä edes huomaa. Periaatteessa tulee ulkomailta tilattua kuukausittain noin 15€ peli ja jokunen ennakkotilaus vuoden aikana. Mikäli olet opiskelija niin ehkä boxi ei sitten kannata.


Oho, nyt vasta huomasin, että uutisessa mainittiin "ykkös-Xbox". =D Oletin, että kyseessä oli X360, kun kerta X360-bunldea tässä tarjoillaan.
lainaa
RPR

26.02.2012 klo 18.14

RRR kirjoitti:
tagman kirjoitti:
RRR kirjoitti:
tagman kirjoitti:
RRR kirjoitti:

Sinä et ole tärkeä, Sony on sinulle tärkeä ja Sony on kuilun partaalla. Silti suljet silmät tosiasioilta, tai ehkä siksi.

Tai sitten se olet sinä joka suljet silmät tosiasioilta. Ilmainen verkkopelaaminen on varmasti pistänyt monet valitsemaan PS3:n XO:n sijasta, jotenka pidän sitä hyvänä vetona niin bisneksen kuin asikkaiden osaltakin. Jo pelkästään minun kaveripiirissä on kaksi tyyppiä, jotka on vaihtanut XO:n PS3:een ja yksi isoimmista päätökseen johtaneista syistä oli nimenomaan ilmainen verkkopalvelu.


Sony tuli monopoliasemassa tähän sukupolveen. Enempää ei tarvitse sanoa. Haastajat saivat vain paskaa niskaan teiltä tekijöitä, ja saa vieläkin.

Sony oli markkinajohtaja, mutta en kyllä sanoisi että sillä oli monopoli. Enkä ymmärrä miten tämä liittyy siihen ilmaiseen verkkopalveluun.


Ei sitä kukaan ymmärrä, olemme vain helvetin onnekkaita sen vuoksi että Sony tarjoaa tällaista ilmaiseksi.

Tai sitten se oletkin sinä joka ei ymmärrä mitään? Kuinka voit väittää että jonkin konsolin WWW-selain olisi täysin turha? Ja kommenttiesi perusteella putosit kärryiltä kauan aikaa sitten. Toivottavasti olet nyt tyytyväinen itseesi kun kerroit asiat niin kuin boksi pojan pitääkin eli heti ensimmäisenä vedota PS3:n "turhiin" ominaisuuksiin. :)
lainaa
PRP

26.02.2012 klo 18.22

RPR kirjoitti:
Kuinka voit väittää että jonkin konsolin WWW-selain olisi täysin turha?

Helposti. Väitittehän te "pleikkapojat" (hieno logiikka, muuten) other-os:iä aivan turhaksi ominaisuudeksi silloin kun se lähti käveleen, ja väittäisitte selaimestakin jos se otettaisiin pois.
lainaa
Dekonega

Rekisteröitynyt 28.07.2009

27.02.2012 klo 01.43

Luke kirjoitti:
KEKE kirjoitti:
Kolmen kuukauden jälkeen maksaa liveä ilomielin mikäli arvostaa verkkopelaamista. PSNetworkin käytön jälkeen Liven maksaminen ei tunnu missään koska toteutus on aivan eri kastissa PS3 vastaavaan verrattuna.

Kyllä, Live on parempi kuin PSN(vai mikä nyt uusi nimi onkin), kerronko jonkun toisen ominaisuuden mikä on taas parempi PS3:lla ??

Ja mitäs kun verrataan sekä Xbox Live:ä, että PSN:ää näihin Windowsin moninpeli vaihtoehtoihin? Siellä sitä valinnan vapautta sitten riittääkin.

Helposti jäävät kumpikin noista taakse. Ja eivät edes sijoille kaksi, kolme tai neljä koska Windowsin tarjoamat vaihtoehdot moninpelin suhteen ovat niin paljon laajempia ja parempia. ;D

(Joo, olen vähän kyllästynyt Xbox Live vastaan PSN -väittelyihin. Etenkin koska "Xbox Live for Windows" tulee esille todennäköisesti 29. päivä tätä kuuta. Se korvaa "Games for Windows - Live" -palvelun. Tämä siis olettaen, että se on sisällytetty Windows 8 Consumer Preview:n mukaan.)

PS. Käyttäjä "PRP", hienosti sanottu siellä eturivissä!
Muokannut: Dekonega 27.02.2012 klo 01.47 lainaa
fkjsdkfj

27.02.2012 klo 09.47

Kristus sentään mikä ulinaketju taas vaihteeksi. :D Mutta itse uutiseen: oli fanipoika suuntaan tai toiseen, niin kyllähän toi bundle on aika todella asiallinen, vaikka painotus nyt onkin aika räiskintävetoinen. Oikeastaan, kun toisen Halon olisi vaihtanut vaikka Forssaan, niin tossa olisi aikalailla unelmapaketti vaikka jollekin perheelle (joille suurin osa tällaisita bundleista melkeinpä myydään) ensikonsoliksi.
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

27.02.2012 klo 13.16

PRP kirjoitti:
RPR kirjoitti:
Kuinka voit väittää että jonkin konsolin WWW-selain olisi täysin turha?

Helposti. Väitittehän te "pleikkapojat" (hieno logiikka, muuten) other-os:iä aivan turhaksi ominaisuudeksi silloin kun se lähti käveleen, ja väittäisitte selaimestakin jos se otettaisiin pois.

Jotain Linuxia Pleikkarilla nyt käyttivät vain jotkut himonörtit tyyliin Dekonwga. Itse en osaisi moista edes asentaa, puhumatta joistain sunnuntaikäyttäjistä. Selaimen sen sijaan voi kuka tahansa saada auki yhdellä napin painalluksella. Turha edes verrata PS3:n selaimen ja Linucin käyttäjämääriä. Koko Linuxista PS3:lla edes tiesi varmaan 1 % kaikista konsolin onistajista.
lainaa
Hohhoh

27.02.2012 klo 16.58

Execta kirjoitti:
Koko Linuxista PS3:lla edes tiesi varmaan 1 % kaikista konsolin onistajista.

Idiootit ostoksilla jos ei edes tiedetä mistä maksetaan :D
lainaa
fic

28.02.2012 klo 15.18

Hieman faktaa siitä kun oli puhetta multiplättärien paremmuudesta alustoilla.
http://www.lensoftruth.com/head2head-index/
Kyllähän boksi siellä useimmiten on se parempi, varsinkin vähän vanhempien pelien osalta, nykyään versiot ovat useimmin identtisiä. Mutta pahin esimerkkihän oli The Orange Box joka taisi olla täysin pelikelvoton pleikkarilla.

Minusta asian voisi kiteyttää siten, että pleikkarilla on paremmat yksinoikeudet, mutta multiplättärit pyörii paremmin boksilla.
lainaa
lilly

28.02.2012 klo 21.47

PRP kirjoitti:
RPR kirjoitti:
Kuinka voit väittää että jonkin konsolin WWW-selain olisi täysin turha?

Helposti. Väitittehän te "pleikkapojat" (hieno logiikka, muuten) other-os:iä aivan turhaksi ominaisuudeksi silloin kun se lähti käveleen, ja väittäisitte selaimestakin jos se otettaisiin pois.

Touché :D
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova