Kingdoms of Amalurin pikainen läpipeluu vie 200 tuntia
Kingdoms of Amalur: Reckoningia ei hetkessä läpi pelatakaan. GameSpy kertoo, että kun peliä koetettiin tekijöiden toimesta läpäistä speedrun-tyyliin, eli mahdollisimman nopeasti, se kesti suunnilleen 200 tuntia. Läpäisy tehtiin helpoimmalla vaikeustasolla, mukaan otettiin sivutehtävät, mutta välianimaatioita ei katsottu, eikä dialogia luettu. Pelin pääsuunnittelija tosin paljastaa, että mikäli käy läpi vain päätarinan, peliaikaa kertyy 30-40 tuntia.
Keskustelut (20 viestiä)
Rekisteröitynyt 03.01.2008
05.02.2012 klo 20.28
Itselläni peli karahti pahasti kiveen raivostuttavan kameran takia, joka demossa oli. Tosin sitä on paljon toitotettu että demo oli aikaisesta buildista eikä vastaa valmista tuotetta, mutta en oikein usko että sitä oltaisiin korjattu julkaisuun. Vaikutti vähän siltä, että peliä on tarkoitus tälläisellä "dynaamisella" kameralla pelata.
05.02.2012 klo 20.30
kenen vastuu jos joku pääsee pelin läpi alle 10ssä tunnissa? pitäisi saada näille kehittäjille jotkut sanktiot etteivät puhu ihan mitä paskaa tahansa
05.02.2012 klo 20.35
05.02.2012 klo 20.37
On kyllä melko pitkä peli ihan vain jos puskee pääjuonen läpi. Onkohan tarpeeksi kiinnostava... Demon perusteella alku ainakin lupaa idean perusteella hyvää. Kerronta onkin sitten toinen juttu.
Itselläni peli karahti pahasti kiveen raivostuttavan kameran takia, joka demossa oli. Tosin sitä on paljon toitotettu että demo oli aikaisesta buildista eikä vastaa valmista tuotetta, mutta en oikein usko että sitä oltaisiin korjattu julkaisuun. Vaikutti vähän siltä, että peliä on tarkoitus tälläisellä "dynaamisella" kameralla pelata.
Kyllähän tossa fullissakin toi kamera on ihan peestä,toivottavasti patsi pelastaisi tämän kun oli ihan pelattava muuten.
Rekisteröitynyt 17.09.2007
05.02.2012 klo 20.42
Rekisteröitynyt 04.11.2007
05.02.2012 klo 21.18
Rekisteröitynyt 15.11.2011
05.02.2012 klo 21.28
Mikäs speedrun tämä oli, jos lisätehtävätkin otettiin mukaan?
Sinä sen keksit. Ei se olekkaan.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
05.02.2012 klo 22.11
Rekisteröitynyt 04.04.2008
05.02.2012 klo 22.59
On tuo silti pitkä peli, jos speedruniin menee arviolta semmonen 20 tuntia (ihan puhdas arvaus ton 30-40 h pohjalta).
Ihan älyttömän pitkiä pelejä kyllä tehdään nykyään. Minulla ei ainakaan ole mielenkiintoa pelata noin pitkiä pelejä läpi kun jo parin päivän päästä polttaa uusi peli pöydällä. Ei vain yksinkertaisesti riitä aika ja kiinnostus pelata yhtä peliä noin kauan. Lyhyet Arcadepelit ... minä retropelaajana diggaan!
Rekisteröitynyt 20.12.2010
05.02.2012 klo 23.00
Rekisteröitynyt 10.04.2007
05.02.2012 klo 23.05
On tuo silti pitkä peli, jos speedruniin menee arviolta semmonen 20 tuntia (ihan puhdas arvaus ton 30-40 h pohjalta).
Ihan älyttömän pitkiä pelejä kyllä tehdään nykyään. Minulla ei ainakaan ole mielenkiintoa pelata noin pitkiä pelejä läpi kun jo parin päivän päästä polttaa uusi peli pöydällä. Ei vain yksinkertaisesti riitä aika ja kiinnostus pelata yhtä peliä noin kauan. Lyhyet Arcadepelit ... minä retropelaajana diggaan!
Älyttömän pitkiä? Nykypelit kestää maksimissaan 10 tuntia ellei ne oo sabdbox- tai RPG-pelejä.
06.02.2012 klo 01.16
Rekisteröitynyt 11.04.2007
06.02.2012 klo 01.21
Mikäs speedrun tämä oli, jos lisätehtävätkin otettiin mukaan?
Rekisteröitynyt 15.11.2011
06.02.2012 klo 01.34
Mikäs speedrun tämä oli, jos lisätehtävätkin otettiin mukaan?
Päivän naurut tästä. Kiitos siitä. On se mukavaa, kun voi iloita pienistä asioista...
06.02.2012 klo 09.07
Vaikuttaa erittäin Fablemaiselta, toivottavasti vaikeustaso kuitenkin skaalautuu nätisti tuon koko 200 tunnin läpi - toisin kuin Fablessa, varsinkin kakkosessa. :)
06.02.2012 klo 15.50
On tuo silti pitkä peli, jos speedruniin menee arviolta semmonen 20 tuntia (ihan puhdas arvaus ton 30-40 h pohjalta).
Ihan älyttömän pitkiä pelejä kyllä tehdään nykyään. Minulla ei ainakaan ole mielenkiintoa pelata noin pitkiä pelejä läpi kun jo parin päivän päästä polttaa uusi peli pöydällä. Ei vain yksinkertaisesti riitä aika ja kiinnostus pelata yhtä peliä noin kauan. Lyhyet Arcadepelit ... minä retropelaajana diggaan!
Älyttömän pitkiä? Nykypelit kestää maksimissaan 10 tuntia ellei ne oo sabdbox- tai RPG-pelejä.
Verrattuna niihin 5-60min peleihin kuten Mariot, Duke Nukemit, Jackrabbitit joita oli ennen? ellei ne oo RPG-pelejä
Rekisteröitynyt 04.09.2011
06.02.2012 klo 18.57
On tuo silti pitkä peli, jos speedruniin menee arviolta semmonen 20 tuntia (ihan puhdas arvaus ton 30-40 h pohjalta).
Ihan älyttömän pitkiä pelejä kyllä tehdään nykyään. Minulla ei ainakaan ole mielenkiintoa pelata noin pitkiä pelejä läpi kun jo parin päivän päästä polttaa uusi peli pöydällä. Ei vain yksinkertaisesti riitä aika ja kiinnostus pelata yhtä peliä noin kauan. Lyhyet Arcadepelit ... minä retropelaajana diggaan!
Älyttömän pitkiä? Nykypelit kestää maksimissaan 10 tuntia ellei ne oo sabdbox- tai RPG-pelejä.
Verrattuna niihin 5-60min peleihin kuten Mariot, Duke Nukemit, Jackrabbitit joita oli ennen? ellei ne oo RPG-pelejä
Pitkiin peleihin niinkun ennen viitataan noin vuosiin 97-2001, ei mihinkään 80-luvulle. Moninpeliä ja grafiikkaa lukuunottamatta pelit eivät ole kehittyneet oikeastaan tosta maagisesta vuodesta 2001.
06.02.2012 klo 19.20
On tuo silti pitkä peli, jos speedruniin menee arviolta semmonen 20 tuntia (ihan puhdas arvaus ton 30-40 h pohjalta).
Ihan älyttömän pitkiä pelejä kyllä tehdään nykyään. Minulla ei ainakaan ole mielenkiintoa pelata noin pitkiä pelejä läpi kun jo parin päivän päästä polttaa uusi peli pöydällä. Ei vain yksinkertaisesti riitä aika ja kiinnostus pelata yhtä peliä noin kauan. Lyhyet Arcadepelit ... minä retropelaajana diggaan!
Älyttömän pitkiä? Nykypelit kestää maksimissaan 10 tuntia ellei ne oo sabdbox- tai RPG-pelejä.
Verrattuna niihin 5-60min peleihin kuten Mariot, Duke Nukemit, Jackrabbitit joita oli ennen? ellei ne oo RPG-pelejä
Pitkiin peleihin niinkun ennen viitataan noin vuosiin 97-2001, ei mihinkään 80-luvulle. Moninpeliä ja grafiikkaa lukuunottamatta pelit eivät ole kehittyneet oikeastaan tosta maagisesta vuodesta 2001.
Crash, Metal Gear, Tomb Raider, Resident Evil, Halo, Splinter Cell? Kyllä nekin vie vaan sen 10-15 tuntia ja mukana oli myös reilusti sellaisia 5-10 tunnin pelejä
Execta ei muuten vaikuta vihjaavan että pelit ovat yhtä pitkiä kuin ennenkin vaan että ennen pelit oli pidempiä
Mutta että nykypelit ovat älyttömän pitkiä, lol.
07.02.2012 klo 08.56
07.02.2012 klo 20.54
Vaikutti demon perusteella kyllä niin geneeriseltä fantasialta tämä, että kaupan hyllyyn jää. No, saipahan ainakin jotain ME 3 -härpäkettä siinä demon mukana. Toivottavasti tuo em. käytäntö ottaisi enemmänkin tuulta siipiensä alle.
Sama täällä. Amaluria on kyllä kovasti rummutettu tekijätiimillä, en vain itse ole kyseisistä tyypeistä ennenkään innostunut. Varsinkaan nyt kun ovat näköjään saaneet aikaan lähinnä paskan hybridin Wowia ja Dragon Agea, mutta en tiedä onko se sitten pikemminkin EA:n syytä.