Tuorein sisältö

Mass Effect 3 -demossa myös Live Gold -aikaa

02.02.2012 klo 13.03 | Luettu: 32278 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Mass Effect 3:n moninpelidemo olisi aika tylsä, ellei moninpeliin pääsisi. Siksipä Microsoft on ilmoittanut, että demon sen ilmestyttyä lataavat saavat mukana Gold Live -aikaa, jotta kaikki halukkaat pääsevät moninpeliä testaamaan.

Sitä, kuinka paljon aikaa annetaan, ei ole vielä tiedossa.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Sony neljättä vuotta... Kiitollinen isä laul... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (50 viestiä)

Iseeblur

02.02.2012 klo 13.19

no tämä onkin jännä demo. käytännössä Goldien yksinoikeus eikä kestosta ole muutenkaan mitään tietoa. kuulostaa enemmän betalta kuin demolta
lainaa
Masseffectonjees

02.02.2012 klo 13.27

varmaan 48h
aika moni peli, mikä sis. ilmasta goldia on 48h
Halo 2 oli ainoa (tietääkseni) mikä sis. yli 48h (itse asiassa se sis. kuukauden)
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

02.02.2012 klo 14.42

Eli Boksi saa tavallaan aikarajoitetun demon. Buhahahaha. Sääliks käy.
lainaa
Temposaur

Rekisteröitynyt 16.01.2012

02.02.2012 klo 14.54

Execta kirjoitti:
Eli Boksi saa tavallaan aikarajoitetun demon. Buhahahaha. Sääliks käy.
En ymmärrä miten nyt vedit tuommoisen johtopäätöksen. Aikarajoitettuja (beta-)demoja on ollut jo tähänkin mennessä. Mutta live-tuskin on mitenkään yhteydessä tähän, meitä kun on täällä Livessä jo muutama, joilla Live-aika loppuu vasta joskus vuonna 2013 (AIKARAJOITTAMATON DEMO HÄÄHÄÄ SÄÄLIX GÄY).

Itse veikkaisin, että Liveen on ystävänpäivänä (tai koko viikkona) kaikille vapaapääsy.

lainaa
Työmies

02.02.2012 klo 14.55

Yksinpeliropesta moninpelidemo kissat koiria askjfsdkjf.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

02.02.2012 klo 15.12

Eikö boxilla ole päässyt pelaamaan edes moninpeli demoja verkkoon ilmaiseksi? Ihme touhua. Luulisi ilmaisten moninpelidemojen olevan hyvä houkutus uusille potentiaalisille Gold -asiakkaille.
lainaa
Coka

02.02.2012 klo 15.13

Työmies kirjoitti:
Yksinpeliropesta moninpelidemo kissat koiria askjfsdkjf.


Niinpä

Dragon Age 3sta tulee kanssa joku multiplayer battle arena demo sitten kun tulee

Bioware - the multiplayer shooter company

Ei silti se kakkosenkin demo tuli myöhässä ja oli todella onneton. kaksi erillistä kenttää ilman mitään selitystä tai tarinallista kiusausta niin että olisi halunnut jatkamaan
lainaa
123

02.02.2012 klo 15.32

karsastaaks ton silmät tos kuvas?
lainaa
minäsevaan

02.02.2012 klo 15.56

123 kirjoitti:
karsastaaks ton silmät tos kuvas?


kyllä.
aikas vammanen kuva.
vaikee uskoo et tuollainen 16wee kierosilmä likka olisi aluksen kapu.

joskus panee kyl miettiin mit vittuu ne suunnittelijat oikein ajattelee.
lainaa
minäsevaan

02.02.2012 klo 15.59

..tai sit se vaan o et Bio yrittää tahallaan vetää massan osa osalta mahollisimman vituix
lainaa
vainväliviivoja

02.02.2012 klo 16.04

kierosilmäteinityttö pelastaa maailman tuijotuskilpailussa
lainaa
enkestäenää

02.02.2012 klo 16.34

muistaakseni pyysin jo viime kerralla vaihtamaan kuvan. maksaakso EA jotain provikkaa tämän bitchin mainostamisesta. sehän oli tarkoitus että akka saa yhtä paljon mainosaikaa kuin mieskin mutta nyt näyttää homma kääntyneen ympäri

laittakaa mielummin vaikka Kaidan pinkissä Onyxissa tai Shepardin panovirne
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

02.02.2012 klo 16.51

enkestäenää kirjoitti:

laittakaa mielummin vaikka Kaidan pinkissä Onyxissa tai Shepardin panovirne


http://images.encyclopediadramatica.ch/4/44/Mass_Effect_U
lainaa
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

02.02.2012 klo 17.06

Jos ei uuden nais-shepardin naama miellytä, niin turha suunnittelijoita on syyttää. Kyseessähän on yleisön päätös.
lainaa
Bronson

Rekisteröitynyt 29.12.2009

02.02.2012 klo 17.42

Tuo nais-Shepard näyttää kyllä kuin suoraan jostain Final Fantasysta repäistyltä teinilikalta. Ei jatkoon.
lainaa
AppeMietiUudestaan

02.02.2012 klo 18.11

Appe kirjoitti:
Jos ei uuden nais-shepardin naama miellytä, niin turha suunnittelijoita on syyttää. Kyseessähän on yleisön päätös.
Suunnittelijoita pitää syyttää. Antoivat kuusi naikkosta, joista täytyi valita vähiten huonoin. Tuota nykyistä ei tuollaisena edes näy vaihtoehdoissa. Lisäsivät sitten kierosilmät kysymättä pelaajilta. http://gamethingdaily.com/wp-content/uploads/2011/07/me2_
lainaa
foundNirvana

Rekisteröitynyt 21.05.2009

02.02.2012 klo 18.58

En ymmärrä valitusta, tuo mimmihän aivan hiton hottis.
lainaa
PlusK18

02.02.2012 klo 19.55

Mirr5 kirjoitti:
enkestäenää kirjoitti:

laittakaa mielummin vaikka Kaidan pinkissä Onyxissa tai Shepardin panovirne


http://images.encyclopediadramatica.ch/4/44/Mass_Effect_U


Nyt lensi limut. Tuo kuva käyttöön V2!
lainaa
Älämölä

02.02.2012 klo 20.11

AppeMietiUudestaan kirjoitti:
Appe kirjoitti:
Jos ei uuden nais-shepardin naama miellytä, niin turha suunnittelijoita on syyttää. Kyseessähän on yleisön päätös.
Suunnittelijoita pitää syyttää. Antoivat kuusi naikkosta, joista täytyi valita vähiten huonoin. Tuota nykyistä ei tuollaisena edes näy vaihtoehdoissa. Lisäsivät sitten kierosilmät kysymättä pelaajilta.


Näinpä. Biowarella on ollut sellaiset 16-20 vuotiaat teinit mielessä tehdessään noita vaihtoehtoja.

Eka näyttää Natalie Portmanilta (ilman luomia sun muita suttuja joten turha valittaa että NP on yli 20v), toka näyttää Natalie Portmanilta toisessa roolissa, kolmas näyttää taas Portmanilta jossain muussa leffassa ja niin vähän nuo loputkin. 4 ja 6 eivät juuri näytä mutta mitä mahdollisuuksia tummilla teinixeillä olikaan?

Ei silti vaikka vaihtoehtoina olisi ollut sellaisia 25-49v näköisiä naisia niin ei niillä mitään mahdollisuutta olisi ollut. Ainoa joka olisi voinut yksin kerätä tarpeeksi ääniä on se default.

Siinähän sen eron huomaa kun vertaa defaultia joka näyttää olovaatteissaan uskottavammalta sotilaalta kuin tämä uusi teiniemolissu haariskassa

http://1.bp.blogspot.com/-5zR_bM4insg/TllOOyWmR0I/AAAAAAA
lainaa
Protec

Rekisteröitynyt 26.09.2007

02.02.2012 klo 22.25

On niin synkkää ja niin tummaa mascaraa että voi huijuipsis sentään.
lainaa
SilmätSuoraksi

02.02.2012 klo 23.26

Hyvin sitä maailmaa pelastaessaan ehtii meikkaamaan mutta ei ehdi hoitamaan tuota häiritsevää karsastusta.
lainaa
Gears123

02.02.2012 klo 23.43

Masseffectonjees kirjoitti:
varmaan 48h
aika moni peli, mikä sis. ilmasta goldia on 48h
Halo 2 oli ainoa (tietääkseni) mikä sis. yli 48h (itse asiassa se sis. kuukauden)


Gears of War mukana tuli myös kuukausi :P
lainaa
sontaamicrosoftinper

03.02.2012 klo 00.28

Gears123 kirjoitti:
Masseffectonjees kirjoitti:
varmaan 48h
aika moni peli, mikä sis. ilmasta goldia on 48h
Halo 2 oli ainoa (tietääkseni) mikä sis. yli 48h (itse asiassa se sis. kuukauden)


Gears of War mukana tuli myös kuukausi :P
Näköjään noita kehnoimpia tekeleitä ei kehdata ilman lisäkkeitä myydä
lainaa
Valoja

03.02.2012 klo 14.31

Temposaur kirjoitti:
Mutta live-tuskin on mitenkään yhteydessä tähän, meitä kun on täällä Livessä jo muutama, joilla Live-aika loppuu vasta joskus vuonna 2013 (AIKARAJOITTAMATON DEMO HÄÄHÄÄ SÄÄLIX GÄY).


Muuten ihan hyvä, mutta PS3 ja PC ei tarvitse maksaa siitä nettipelistä mitään ylimääräistä... Kannattaisi hieman miettiä mitä kirjoittaa...
lainaa
Temposaur

Rekisteröitynyt 16.01.2012

03.02.2012 klo 15.08

Valoja kirjoitti:
Temposaur kirjoitti:
Mutta live-tuskin on mitenkään yhteydessä tähän, meitä kun on täällä Livessä jo muutama, joilla Live-aika loppuu vasta joskus vuonna 2013 (AIKARAJOITTAMATON DEMO HÄÄHÄÄ SÄÄLIX GÄY).


Muuten ihan hyvä, mutta PS3 ja PC ei tarvitse maksaa siitä nettipelistä mitään ylimääräistä... Kannattaisi hieman miettiä mitä kirjoittaa...
Ai, itse ainakin jouduin maksamaan ps3-konsolista reilusti enemmän kuin xboxista. Sano mitä sanot, mutta erotuksella saisi konsolien elinkaaren verran "maksullista" live-aikaa.

PC:llä taas sama juttu, Live-aikaa saisi useammaksi kymmeneksi vuodeksi.
lainaa
Kemposaur

03.02.2012 klo 15.42

Temposaur kirjoitti:
Ai, itse ainakin jouduin maksamaan ps3-konsolista reilusti enemmän kuin xboxista. Sano mitä sanot, mutta erotuksella saisi konsolien elinkaaren verran "maksullista" live-aikaa.

PC:llä taas sama juttu, Live-aikaa saisi useammaksi kymmeneksi vuodeksi.
Laske uudestaan. Konsoleiden hintaero 45e*10=450e? Sinua taidettiin huijata siellä kaupassa tai mistä konsolisi ostitkaan.

Entä sitten pc, no lasketaan. Useammaksi kymmeneksi vuodeksi voitaisiin tulkita vaikkapa vähintään näin 45e*30=1350e. Ostatko tietokoneesi kultakoristein?
lainaa
cvvc

03.02.2012 klo 18.30

tagman kirjoitti:
Eikö boxilla ole päässyt pelaamaan edes moninpeli demoja verkkoon ilmaiseksi? Ihme touhua. Luulisi ilmaisten moninpelidemojen olevan hyvä houkutus uusille potentiaalisille Gold -asiakkaille.

Et tiedä ilmeisesti boxista paljoakaan, mutta kritiikkiä tulee sitäkin enemmän. Ja jos ihmistä kiinnostaa netissä pelaaminen, niin hänellä olisi jo gold muutenkin. Hinta kuukaudesta sellaset sipsipussi ja ehkä suklaapatukka päälle. Eli kuukausimaksu on pienempi, kuin mahdolliset heräteostokset kuussa. Eikä se gold ole pelkkä nettipelimaksu vaan tuo lisää etuja ja ominaisuuksia. Vähän niin, kuin PSN+.
lainaa
cvvc

03.02.2012 klo 18.42

Kemposaur kirjoitti:
Laske uudestaan. Konsoleiden hintaero 45e*10=450e? Sinua taidettiin huijata siellä kaupassa tai mistä konsolisi ostitkaan.

Entä sitten pc, no lasketaan. Useammaksi kymmeneksi vuodeksi voitaisiin tulkita vaikkapa vähintään näin 45e*30=1350e. Ostatko tietokoneesi kultakoristein?

En noita laskujasi oikein ymmärrä, mutta väite itseasiassa on totta ainakin, jos olet ostanut konsolisi julkaisussa. Hintaeroa oli usempi sata ja gold maksaa semmoiset 30€/12kk.

Lisäksi pleikkarini hajosi 5 vuoden jälkeen ja ei ollut takuuta, mutta kaverin boxissa oli 3 vuoden takuu ja hajotessa sai uuden takuun ihmekyllä. Joten hän on päässyt goldin kera halvemmalla, kuin minä.
lainaa
MikäsSiinäJosRahaaOn

03.02.2012 klo 19.00

cvvc kirjoitti:
Kemposaur kirjoitti:
Laske uudestaan. Konsoleiden hintaero 45e*10=450e? Sinua taidettiin huijata siellä kaupassa tai mistä konsolisi ostitkaan.

Entä sitten pc, no lasketaan. Useammaksi kymmeneksi vuodeksi voitaisiin tulkita vaikkapa vähintään näin 45e*30=1350e. Ostatko tietokoneesi kultakoristein?

En noita laskujasi oikein ymmärrä, mutta väite itseasiassa on totta ainakin, jos olet ostanut konsolisi julkaisussa. Hintaeroa oli usempi sata ja gold maksaa semmoiset 30€/12kk.

Lisäksi pleikkarini hajosi 5 vuoden jälkeen ja ei ollut takuuta, mutta kaverin boxissa oli 3 vuoden takuu ja hajotessa sai uuden takuun ihmekyllä. Joten hän on päässyt goldin kera halvemmalla, kuin minä.
Poikkeukselliset yksittäistapaukset sikseen. Pleikkari tulee halvemmaksi pitkällä aikavälillä. Entä sitten kun tahdot viiden vuoden päästä palata halon verkkopeliin? Sitten vaan kaivamaan kuvetta.

Halvin gold jonka löysin on 36e ja pian ei enää ahvenanmaalta saakkaan halvalla. Sitten maksetaan hieman enemmän.

Itse en tahdo että pelaamiseni on riippuvainen maksullisesta peliajasta, varsinkaan jos pitää pitkiä taukoja kuten minä.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

03.02.2012 klo 20.49

Lapselliset kommentit sikseen. NYKYÄÄN PS3 tulee halvemmaksi jo 3kk sisällä (tietääkseni boksin mukana tuleva gold-aika on 3kk?), koska molemmat ovat suht samoissa hinnoissa, boksi ollessaan hieman halvempi. Ennen oli ennen mutta nyt on nyt.
lainaa
pökäle

04.02.2012 klo 10.47

Uppmas kirjoitti:
Lapselliset kommentit sikseen. NYKYÄÄN PS3 tulee halvemmaksi jo 3kk sisällä (tietääkseni boksin mukana tuleva gold-aika on 3kk?), koska molemmat ovat suht samoissa hinnoissa, boksi ollessaan hieman halvempi. Ennen oli ennen mutta nyt on nyt.

Siis miten se PS3 tulee halvemmaksi jo 3kk sisällä? Esim. verkkokauppa.comissa 320GB PS3 on 260€ ja 250GB X360+Forza 3+Crysis 2+Battlefield 3+40€ lahjakortti maksaa 260€. "Hintaero" on jo sellainen, että goldia riittää kyllä vuosiksi ja ainakin brittikaupoissa boxin pelit halpenevat ainakin yleensä hiukan nopeammin varmaan DVD:n ansiosta.

Ja miksi vanhoja aikoja ei voisi laskea mukaan? Miljoonat ovat ostaneet konsolinsa jo kauan sitten ja uudet konsolit ovat jo lähellä.
lainaa
loop

04.02.2012 klo 10.53

Miksi sitä live maksua pidetään aina pelimaksuna. Tuo se muitakin ominaisuuksia ja mm. sen tuomien tarjousten avulla esimerkiksi minä olen jo säästänyt 100-200€. Kyllä PSN+ jäsenyyskin maksaa.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

04.02.2012 klo 13.11

loop kirjoitti:
Miksi sitä live maksua pidetään aina pelimaksuna. Tuo se muitakin ominaisuuksia ja mm. sen tuomien tarjousten avulla esimerkiksi minä olen jo säästänyt 100-200€. Kyllä PSN+ jäsenyyskin maksaa.

Siksi, että pelejä ei pääse pelaamaan verkkoon ilman Liveä ja verkkopelaaminen on nykypäivänä hyvin yleistä. Lisäksi PSN+:aa ei voi oikein verrata Liveen, koska ne tarjoavat eri asioita.
lainaa
loop

04.02.2012 klo 13.33

tagman kirjoitti:
Siksi, että pelejä ei pääse pelaamaan verkkoon ilman Liveä ja verkkopelaaminen on nykypäivänä hyvin yleistä. Lisäksi PSN+:aa ei voi oikein verrata Liveen, koska ne tarjoavat eri asioita.

No katsos vaan, vai ei pääse pelaamaan verkkoon ilman liveä. Pointtini oli juurikin se ettei se ole pelkkä verkkopelimaksu, mikä tuppaa aika monelta unohtumaan. Se tarjoaa myös alennuksia, kuten PSN+ ja muita ominaisuuksia. Itse joskus sanoit, että PSN+ maksaa itsensä takaisin, no niin on käynyt minulle Livenkin kanssa.

Jos on enemmän semmoinen yksinpelien ystävä, niin kannattaako boxia edes ostaa? Konsolin yksinoikeudetkin ovat käytännössä parhaimmillaan verkossa.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

04.02.2012 klo 14.13

pökäle kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Lapselliset kommentit sikseen. NYKYÄÄN PS3 tulee halvemmaksi jo 3kk sisällä (tietääkseni boksin mukana tuleva gold-aika on 3kk?), koska molemmat ovat suht samoissa hinnoissa, boksi ollessaan hieman halvempi. Ennen oli ennen mutta nyt on nyt.

Siis miten se PS3 tulee halvemmaksi jo 3kk sisällä? Esim. verkkokauppa.comissa 320GB PS3 on 260€ ja 250GB X360+Forza 3+Crysis 2+Battlefield 3+40€ lahjakortti maksaa 260€. "Hintaero" on jo sellainen, että goldia riittää kyllä vuosiksi ja ainakin brittikaupoissa boxin pelit halpenevat ainakin yleensä hiukan nopeammin varmaan DVD:n ansiosta.

Ja miksi vanhoja aikoja ei voisi laskea mukaan? Miljoonat ovat ostaneet konsolinsa jo kauan sitten ja uudet konsolit ovat jo lähellä.


Eli vertaat Xbox360-spesiaalitarjousta PS3:n tavalliseen hintaan? Anna mun nauraa. Hintaseurannasta katoin, boxin (250gb) halvin hinta oli 215€, PS3:n (160gb) 225€, ja Ps3:n (320gb) 242€. Eli siis, jos eka Live gold maksu on yli 27€, PS3 todellakin tulee halvemmaksi. Ja jos verrataan 160gb versioon, eka live gold ei saisi 10€ enemmän maksaa, tai se on pleikan puolella. Ja jos otetaan vielä lukuun se play and charge kit, joka oli hintaseurannassa 17€, niin se vain tasoittaa tilejä. Vaikka olenkin PS3:n puolella, niin faktat ovat faktoja, hyväksy ne. Ennen Xbox360 oli halvempi, nyt PS3 on vienyt sen paikan.
lainaa
Hohhoijaa

04.02.2012 klo 17.41

Uppmas kirjoitti:
Eli siis, jos eka Live gold maksu on yli 27€

Tolla hinnalla saa melkein vuoden (eli jos et osaa laskea: 12kk) liveaikaa vaikka ihan microsoftilta ostettuna, joten voit kuule työntää sen 3kk säälittävään fanipojan perseeseesi ja lopettaa itkemisen. Muutenkaan joku 6€/kk ei kaada tasan kenenkään budjettia ainakaan tässä maassa joten en muutenkaan ymmärrä miksi tästä pitää aina tapella.
lainaa
Nipetin

04.02.2012 klo 17.43

Lataan demon ja meen sillä ilmaisella Goldilla pelailemaan MW2 One Man army Ground War.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

04.02.2012 klo 18.00

Hohhoijaa kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Eli siis, jos eka Live gold maksu on yli 27€

Tolla hinnalla saa melkein vuoden (eli jos et osaa laskea: 12kk) liveaikaa vaikka ihan microsoftilta ostettuna, joten voit kuule työntää sen 3kk säälittävään fanipojan perseeseesi ja lopettaa itkemisen. Muutenkaan joku 6€/kk ei kaada tasan kenenkään budjettia ainakaan tässä maassa joten en muutenkaan ymmärrä miksi tästä pitää aina tapella.


Ei pidä tapella. Tässä nyt vaan haluan oikaista väärinkäsitykset. Ja niin, voisitko ystävällisesti linkata, että mistä saa vuoden gold-jäsenyyden hintaan 27€. Ja sen lisäksi, en edes suosittele 320gb version ostamista, koska 160gb on tarpeeksi. Toisin sanoen, 160gb versio tulee pidemmällä aikavälillä huomattasti halvemmaksi, koska alle 10€ ei saa vuoden gold-jäsenyyttä. Olisin iloinen, jos tämä kina jäisi tähän, koska ei ole mitään kinattavaa.
lainaa
Hohhoijaa

04.02.2012 klo 18.52

Uppmas kirjoitti:

Tässä nyt vaan haluan oikaista väärinkäsitykset. Ja niin, voisitko ystävällisesti linkata, että mistä saa vuoden gold-jäsenyyden hintaan 27€.

No älä sitten puhu paskaa. Tuolta kolmellakympillä (sanoinkin että melkein) vuosi liveaikaa: http://www.amazon.com/Xbox-LIVE-Month-Gold-Membership-360

Tekee sen noin 2,6€/kk.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

04.02.2012 klo 19.04

Hohhoijaa kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:

Tässä nyt vaan haluan oikaista väärinkäsitykset. Ja niin, voisitko ystävällisesti linkata, että mistä saa vuoden gold-jäsenyyden hintaan 27€.

No älä sitten puhu paskaa. Tuolta kolmellakympillä (sanoinkin että melkein) vuosi liveaikaa: http://www.amazon.com/Xbox-LIVE-Month-Gold-Membership-360

Tekee sen noin 2,6€/kk.


30.95€ ei ole alle 27€ vaikka kuinka haluaisit. En siis ole puhunut paskaa. PS3 on halvempi pidemmällä aikavälillä. Ja saanko muistuttaa vielä siitä play and charge kitistä.
lainaa
pökäle

04.02.2012 klo 19.20

Uppmas kirjoitti:
Eli vertaat Xbox360-spesiaalitarjousta PS3:n tavalliseen hintaan? Anna mun nauraa. Hintaseurannasta katoin, boxin (250gb) halvin hinta oli 215€, PS3:n (160gb) 225€, ja Ps3:n (320gb) 242€. Eli siis, jos eka Live gold maksu on yli 27€, PS3 todellakin tulee halvemmaksi. Ja jos verrataan 160gb versioon, eka live gold ei saisi 10€ enemmän maksaa, tai se on pleikan puolella. Ja jos otetaan vielä lukuun se play and charge kit, joka oli hintaseurannassa 17€, niin se vain tasoittaa tilejä. Vaikka olenkin PS3:n puolella, niin faktat ovat faktoja, hyväksy ne. Ennen Xbox360 oli halvempi, nyt PS3 on vienyt sen paikan.

No on sulla halvat huvit sitten. Ensin kun puhuttiin menneistä vuosista, niin lyttäsit ne ja sitten kun toin tilalle tismalleen nykyhetken, niin lyttäsit senkin.
Otin sen pleikkarin vertailuun, koska se oli se "parempi" versio ja sitten boxin "paremman" version (kyseinen paketti ollut jo ainakin joulukuusta asti myynnisssä). Jos olisin ottanut vielä pleikkarille paketin, jossa tulee peli, niin hinta olisi noin 300€ riippuen pelistä.

Ladattavat paristot ovat huomattavasti halvempia ja laturikin löytyy varmaan aika monesta taloudesta jo valmiiksi, joten miksi ostaa play and charge kit? Minua eivät sinun keksimäsi "faktat" paljoa kiinnosta, faktoja on tuossa yläpuolella jo lueteltu sen verran, että boxi menee samaan hintaa ainakin siihen uusien konsolien tuloon saakka. Sen 3kk voisit nyt ainakin jo unohtaa. Sen goldin hinta on 2,5-2,8€/kk riippuen siitä ostatko halvimmalla normiaikaan vai joulun aikaan.

Tämä keskustelu menee vain paskanjauhannaksi, jos ei ota kaikkea huomioon. Edellä jo mainittiin, missä voi tulla säästöä. Ja lopuksi suora vertaaminen on hankalaa (RIIPPUU TÄYSIN PELAAJASTA). Pidemmällä aikavälillä PS3 menee ihan loogisesti halvemmaksi, jos ajatellaan liven olevan nettipelimaksu, mutta kuinka pitkälle sitä kannattaa laskea, jos jo ensi vuonna on uutta rautaa hyllyssä. Muutenkin typerää riehuta tämmöisistä pikkurahoista, kun kerran Suomessa asutaan.
lainaa
OMG

04.02.2012 klo 19.25

Uppmas kirjoitti:
Hohhoijaa kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:

Tässä nyt vaan haluan oikaista väärinkäsitykset. Ja niin, voisitko ystävällisesti linkata, että mistä saa vuoden gold-jäsenyyden hintaan 27€.

No älä sitten puhu paskaa. Tuolta kolmellakympillä (sanoinkin että melkein) vuosi liveaikaa: http://www.amazon.com/Xbox-LIVE-Month-Gold-Membership-360

Tekee sen noin 2,6€/kk.


30.95€ ei ole alle 27€ vaikka kuinka haluaisit. En siis ole puhunut paskaa. PS3 on halvempi pidemmällä aikavälillä. Ja saanko muistuttaa vielä siitä play and charge kitistä.

Kysyppäs maanantaina opettajaltasi, mitä sana "melkein" tarkoittaa. Väittely on helpompaa, jos puhutaan samaa kieltä.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

04.02.2012 klo 19.37

pökäle kirjoitti:

No on sulla halvat huvit sitten. Ensin kun puhuttiin menneistä vuosista, niin lyttäsit ne ja sitten kun toin tilalle tismalleen nykyhetken, niin lyttäsit senkin.
Otin sen pleikkarin vertailuun, koska se oli se "parempi" versio ja sitten boxin "paremman" version (kyseinen paketti ollut jo ainakin joulukuusta asti myynnisssä). Jos olisin ottanut vielä pleikkarille paketin, jossa tulee peli, niin hinta olisi noin 300€ riippuen pelistä.


Missä, miten ja milloin lyttäsin vanhat ajat? Sanoin vain, että ennen oli ennen ja nyt on nyt. Ennen oli boksi selvästi halvempi, nykyään se on saman hintainen/kalliimpi. Ja siis, ymmärrän sen, että otit ''paremman' PS3:n vertailuun, mutta sitä en ymmärrä, kuinka voit vetää tuon paketin mukaan. Jos vertaillaan konsoleiden hintoja, niin sitten vertaillaan konsoleiden hintoja, eikä mitään bundleja.

pökäle kirjoitti:
Ladattavat paristot ovat huomattavasti halvempia ja laturikin löytyy varmaan aika monesta taloudesta jo valmiiksi, joten miksi ostaa play and charge kit? Minua eivät sinun keksimäsi "faktat" paljoa kiinnosta, faktoja on tuossa yläpuolella jo lueteltu sen verran, että boxi menee samaan hintaa ainakin siihen uusien konsolien tuloon saakka. Sen 3kk voisit nyt ainakin jo unohtaa. Sen goldin hinta on 2,5-2,8€/kk riippuen siitä ostatko halvimmalla normiaikaan vai joulun aikaan.


Kyllähän meilläkin löytyy ladattavat akkuparistot ja laturit. Otin sen laturipaketin mukaan, kun se tavataan ottaa vertailussa mukaan. ja minähän en keksi mitään ''faktoja''. Onko Microsoft aivopessyt sinut niin, ettet realisoi asioita oikein? Minä tiedän hyvin mitä boksi maksaa, tiedän paljonko live maksaa, tiedän kuinka kallis siitä tulee, ja tiedän myös että PS3 on halvempi pitemmällä aikavälillä. Piste.
Ja minkä ihmeen 3kk:n minun pitää unohtaa?

pökäle kirjoitti:
Tämä keskustelu menee vain paskanjauhannaksi, jos ei ota kaikkea huomioon. Edellä jo mainittiin, missä voi tulla säästöä. Ja lopuksi suora vertaaminen on hankalaa (RIIPPUU TÄYSIN PELAAJASTA). Pidemmällä aikavälillä PS3 menee ihan loogisesti halvemmaksi, jos ajatellaan liven olevan nettipelimaksu, mutta kuinka pitkälle sitä kannattaa laskea, jos jo ensi vuonna on uutta rautaa hyllyssä. Muutenkin typerää riehuta tämmöisistä pikkurahoista, kun kerran Suomessa asutaan.


No niin menee, kiva kun huomasit. ja tiedän, että suota vertaaminen on aina hankalaa, mutta siksi onkin otettava sellainen keskiveto tilanne. Ja nyt kun itsekin myönnät kaikki pointtini, niin mitä vittua me tässä kiistelemme?
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

04.02.2012 klo 19.39

OMG kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Hohhoijaa kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:

Tässä nyt vaan haluan oikaista väärinkäsitykset. Ja niin, voisitko ystävällisesti linkata, että mistä saa vuoden gold-jäsenyyden hintaan 27€.

No älä sitten puhu paskaa. Tuolta kolmellakympillä (sanoinkin että melkein) vuosi liveaikaa: http://www.amazon.com/Xbox-LIVE-Month-Gold-Membership-360

Tekee sen noin 2,6€/kk.


30.95€ ei ole alle 27€ vaikka kuinka haluaisit. En siis ole puhunut paskaa. PS3 on halvempi pidemmällä aikavälillä. Ja saanko muistuttaa vielä siitä play and charge kitistä.

Kysyppäs maanantaina opettajaltasi, mitä sana "melkein" tarkoittaa. Väittely on helpompaa, jos puhutaan samaa kieltä.


Melkein tarkoittaa melkein, mutta miten niin melkein vuosi? 12kk maksaa 30€, ja 9kk ostettuna 3kk paketeissa maksaa vielä enemmän.
lainaa
pökäle

04.02.2012 klo 20.20

Uppmas kirjoitti:
Missä, miten ja milloin lyttäsin vanhat ajat?Sanoin vain, että ennen oli ennen ja nyt on nyt.

Juuri tuossa sen sanoit, ettei niitä oteta nyt huomioon.

Uppmas kirjoitti:
nykyään se on saman hintainen/kalliimpi. Ja siis, ymmärrän sen, että otit ''paremman' PS3:n vertailuun, mutta sitä en ymmärrä, kuinka voit vetää tuon paketin mukaan. Jos vertaillaan konsoleiden hintoja, niin sitten vertaillaan konsoleiden hintoja, eikä mitään bundleja.

Ai miten ottaa mukaan? Järkevä ihminen ostaisi tuon bundlen ja boxi oli ja on edelleen halvempi.

Uppmas kirjoitti:
Kyllähän meilläkin löytyy ladattavat akkuparistot ja laturit. Otin sen laturipaketin mukaan, kun se tavataan ottaa vertailussa mukaan. ja minähän en keksi mitään ''faktoja''.

Puhut itsesi pussiin. Sanoit, että nyt verrataan konsolien hintoja. Lisähärpäkkeet eivät kuulu konsoliin. Itse lähdin koko paskanjauhantaan mukaan vain sen takia, että tekstisi "faktat" eivät olleet totta.

Uppmas kirjoitti:
Onko Microsoft aivopessyt sinut niin, ettet realisoi asioita oikein? Minä tiedän hyvin mitä boksi maksaa, tiedän paljonko live maksaa, tiedän kuinka kallis siitä tulee, ja tiedän myös että PS3 on halvempi pitemmällä aikavälillä.

Anna yksikin esimerkki sanomisistani, mikä ei ole totta. Ajattelet vain liian yksinkertaisesti, sillä goldin tilaajat hyödyntävät sen tuomia etuja. Et pysty sisäistämään, että gold ei ole pelkkä nettipelimaksu. PSN+:n hinta on aikalailla sama, kuin goldin. Nettipeli on vain linkattu tuohon gold-jäsenyyteen, mistä maksaisin luultavasti muutenkin.

Uppmas kirjoitti:
No niin menee, kiva kun huomasit. ja tiedän, että suota vertaaminen on aina hankalaa, mutta siksi onkin otettava sellainen keskiveto tilanne. Ja nyt kun itsekin myönnät kaikki pointtini, niin mitä vittua me tässä kiistelemme?

LOL. Mitä ihmeen pointtejasi minä olen myöntänyt? En ole ikinä väittänytkään, että tuolla logiikalla boxi olisi halvempi, vaan että tuo logiikka on perseestä, kun siinä ei oteta kaikkea huomioon. Ja mikä keskivertotilanne ja mistä se on peräisin?
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

04.02.2012 klo 20.45

pökäle kirjoitti:

Juuri tuossa sen sanoit, ettei niitä oteta nyt huomioon.


Niin, kun myösin jo, että ennen boksi oli huomattavasti halvempi.

pökäle kirjoitti:
Ai miten ottaa mukaan? Järkevä ihminen ostaisi tuon bundlen ja boxi oli ja on edelleen halvempi.


Pitää verrata yleisesti. Jos vertailisimme silloin, kun tuo bundle ei ole voimassa, niin mitäs sitten? Huomioi, että tuo bundle on tilapäinen, siitä tehty johtopäätös ei.

pökäle kirjoitti:
Puhut itsesi pussiin. Sanoit, että nyt verrataan konsolien hintoja. Lisähärpäkkeet eivät kuulu konsoliin. Itse lähdin koko paskanjauhantaan mukaan vain sen takia, että tekstisi "faktat" eivät olleet totta.


Ehkäpä. Kumitetaan siis koko play and charge kit pois argumentista.... noin! Mitäs sitten?

pökäle kirjoitti:
Anna yksikin esimerkki sanomisistani, mikä ei ole totta. Ajattelet vain liian yksinkertaisesti, sillä goldin tilaajat hyödyntävät sen tuomia etuja. Et pysty sisäistämään, että gold ei ole pelkkä nettipelimaksu. PSN+:n hinta on aikalailla sama, kuin goldin. Nettipeli on vain linkattu tuohon gold-jäsenyyteen, mistä maksaisin luultavasti muutenkin.


Hmm... tässä kohtaa täytyy pyytää siitä anteeksi, että olen sotkenut edellisessä postissani sinut, ja yhden toisen, jonka kanssa argumentoin. Sinähän et ole muuta väärää tehnyt, kuin verrannut bundlea tavalliseen konsoliin. Anteeksi siis.
Ja niin, mitä muita live gold-maksu siis tuo? Cross-game voice chatin ainakin. Tarkoitanpahan vain, ettei live gold tuo paljoa sellaisia etuja, mitä ei PS3:lla olisi ilmaiseksi. PSN+ taas tuo asioita, jota live gold ei tuo.

pökäle kirjoitti:
LOL. Mitä ihmeen pointtejasi minä olen myöntänyt? En ole ikinä väittänytkään, että tuolla logiikalla boxi olisi halvempi, vaan että tuo logiikka on perseestä, kun siinä ei oteta kaikkea huomioon. Ja mikä keskivertotilanne ja mistä se on peräisin?


Sanoit:
pökäle kirjoitti:
Pidemmällä aikavälillä PS3 menee ihan loogisesti halvemmaksi, jos ajatellaan liven olevan nettipelimaksu

Ja niinhän se minusta onkin, ellet nyt todista jotain muuta. Se, että onko Live gold parempi kuin PSN, on eri asia erikseen. Kuitenkin pääasiana live goldissa on se, että pääsee pelaamaan verkossa. Ja keskivertotilanne on se, jossa henkilö x ostaa xbox360:n, live goldin ja (ehkä) play and charge kitin.
lainaa
pökäle

04.02.2012 klo 21.08

Uppmas kirjoitti:
Ja niin, mitä muita live gold-maksu siis tuo? Cross-game voice chatin ainakin. Tarkoitanpahan vain, ettei live gold tuo paljoa sellaisia etuja, mitä ei PS3:lla olisi ilmaiseksi. PSN+ taas tuo asioita, jota live gold ei tuo.

En ole perehtynyt kummankaan palvelun ominaisuuksiin kovin tarkasti, mutta itselleni goldissa tärkeintä ovat tietenkin nettipelioikeus ja sitten alennukset, joilla säästän vuodessa ehkä 30-50€. Toki niistä hinnoista voi olla silti montaa mieltä, mutta kun ei voi muualtakaan ostaa. Google varmasti kertoo, jos kysyy.
lainaa
SäästäjäNero

05.02.2012 klo 00.21

pökäle kirjoitti:
säästän vuodessa ehkä 30-50€.
Maksamalla 30-50e livestä.
lainaa
OikeaSäästäjäNero

05.02.2012 klo 10.09

SäästäjäNero kirjoitti:
pökäle kirjoitti:
säästän vuodessa ehkä 30-50€.
Maksamalla 30-50e livestä.

Aikamoinen säästäjänero olet, jos maksat livestä yli 35€ vuodessa.
lainaa
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

05.02.2012 klo 23.02

Joopa joopa ostan pelin PClle, vaikka pelasinkin vanyhat läpi boksilla
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova