Tuorein sisältö

Old Republic -ylläri: tilausta ei voi perua

20.01.2012 klo 14.00 | Luettu: 23970 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Eurogamer kertoo, että joukkio Star Wars: The Old Republicin pelaajia hämmästyi äskettäin kun kävi ilmi, että nappi, josta pelin tilauksen voi lopettaa, oli kadonnut. Ovela strategia pelifirmalta, kun ilmainen ensimmäinen kuukausi on päättymässä juuri näillä hetkillä?

BioWare kuitenkin vakuuttelee, että kyse on bugista ja asia korjataan pikaisesti.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Resident Evil 6 esit... Tältä näyttävät vanh... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (38 viestiä)

foxlockbox

20.01.2012 klo 14.12

Mä ainakin pystyin tänään sen peruuttamaan.
lainaa
mesuomalaiset

20.01.2012 klo 14.32

foxlockbox kirjoitti:
Mä ainakin pystyin tänään sen peruuttamaan.


haxor

kuka maksaa jos bugin takia ei voi perua?
lainaa
Etherstream

Rekisteröitynyt 14.06.2009

20.01.2012 klo 14.36

mesuomalaiset kirjoitti:
haxor

kuka maksaa jos bugin takia ei voi perua?

Firman piikkiin ninnannunna.
lainaa
Zx-4

Rekisteröitynyt 19.07.2007

20.01.2012 klo 15.08

Keskustelujen perusteella tämä peli lähinnä pursuaa erilaisia epämukavia yllätyksiä.
lainaa
GoaLitiuM

Rekisteröitynyt 13.05.2009

20.01.2012 klo 15.15

Jos ilmainen kuukausi on päättymässä, nii miksi peli sitten veloittaa käyttäjältä tulevan kuukauden? Onko rekisteröintivaiheessa ollu pakko syöttää luottokorttitiedot?

Ja tietääkseni tämä nappi on korjattu ajat sitten, ennen tämänkin uutisen julkistamista. :/
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

20.01.2012 klo 15.36

http://www.youtube.com/watch?v=o08e_xlXAVc

Ainakin pari päivää sitten viel pääsi kiertämään kun kirjoitti sivuston perään /cancel tai jotain vastaavaa.
Tosin kaikki keskustelut, missä tämä neuvottiin deletoitiin Biowaren toimesta, ja postaajat saivat väliaikais bannit :D
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

20.01.2012 klo 16.34

Erikoinen bugi kun peruutus -nappi katoaa juuri sopivaan aikaan ja bannivasara heilahtaa niille, jotka neuvoo miten tilauksen voi peruuttaa ilman nappia.
lainaa
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

20.01.2012 klo 16.39

Etherstream kirjoitti:
mesuomalaiset kirjoitti:
haxor

kuka maksaa jos bugin takia ei voi perua?

Firman piikkiin ninnannunna.

Kuulin Hirviniemen äänen päässä
lainaa
Lääkäri

20.01.2012 klo 16.48

Talmunen kirjoitti:
Etherstream kirjoitti:
mesuomalaiset kirjoitti:
haxor

kuka maksaa jos bugin takia ei voi perua?

Firman piikkiin ninnannunna.

Kuulin Hirviniemen äänen päässä


Sul on varmaan skitsofrenia.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

20.01.2012 klo 16.48

tagman kirjoitti:
Erikoinen bugi kun peruutus -nappi katoaa juuri sopivaan aikaan ja bannivasara heilahtaa niille, jotka neuvoo miten tilauksen voi peruuttaa ilman nappia.


Kuluttajien silmään kusemista se on. Vai sanoikos joku, että se on jo nyt korjattu? Luotettavaa tietoa, anyone?
lainaa
Juhn1mus

20.01.2012 klo 17.13

Ongelma tosiaan oli päivällä tunnin tai 2 mutta erittäin pian se oli takas ja on siellä nytkin.
lainaa
Mikkoko

20.01.2012 klo 17.14

V2 tässä yritti vain vähän trollata.
lainaa
Työmies

20.01.2012 klo 17.28

Mirr5 kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=o08e_xlXAVc

Ainakin pari päivää sitten viel pääsi kiertämään kun kirjoitti sivuston perään /cancel tai jotain vastaavaa.
Tosin kaikki keskustelut, missä tämä neuvottiin deletoitiin Biowaren toimesta, ja postaajat saivat väliaikais bannit :D


Bioware senkun laskee pisteitään omissa silmissä. Aina kun luulee ettei alemmas päästä niin ne keksii jotain tällaista.
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

20.01.2012 klo 18.36

Bannit taisivat olla rikkinäistä puhelinta, mutta keskustelujen poistaminen on virallista.
http://cdn.themis-media.com/media/global/images/library/d
lainaa
vaiettänäin

20.01.2012 klo 23.22

aika paska lafka jos tollee tekee, onneks ei oo tullu ostettuu kyseistä peliä ku oikeestaa pelkkää paskaa vaa kuullu siitäki.
lainaa
Nikke

Rekisteröitynyt 17.09.2007

21.01.2012 klo 10.14

Kuulemma tässä pelissä, mitä olen kuullut

1) Saa bannit farmaamisesta tai tavaroiden myymisestä liian korkeaan hintaan huutokaupassa

2) PvP rikkoutui täysin 1.1 patchissa, Empiren jäsenet saa suurimmalla osalla servuista parhaat gearit muutamassa tunnissa zerggaamalla vihollisen basen ja tuhomalla turretteja joista saa Valoria. Sen lisäksi republic ei pääse pois muutakuin "exploittaamalla", eli liittymällä warfrontiin ja tulemalla pois, joka teleporttaa heidät safezoneen. Bioware katsoi tämän pahaksi asiaksi, ja antaa varoituksia ja jopa banneja niille, jotka yrittävätkään päästä pois tästä spawncampista.
(http://www.youtube.com/watch?v=TL0kDP_Cexo)

3) Bioware ei vastaa mitään muuta virallista kuin copy+paste "We're looking into it."

4) Ability delay aiheuttaa Warhammer Online efektin: taistelut tuntuvat ihan kuin olisit lantiota myöten siirapissa, osalla classeista abilityt eivät toimi. Tämä 0.5 sekunnin ability delay tekee PvP:stä helvettiä, sillä siinä pitää osata tehdä nopeita päätöksiä ja reagoida tapahtumiin, mutta kun pitää odottaa 0.5 jokainen kerta kun käytä abilityn, ei tämä ole yhtään hyvä.
(http://www.youtube.com/watch?v=azzv3DTQgyQ)

5) WoWia on kopioitu erittäin rankasti, osalla classeilla on identtiset abilityt verrattuna WoWin vastaaviin hahmoluokkiin.

6) "Founder"-tittelin saa vain, jos tilaa vielä yhden kuukauden, mutta ne, jotka ennakkotilasivat tai ostivat pelin ensimmäisenä kuukautena, eivät saa mitään. Eli tämä titteli oli pelkkä markkinointikikka saada pelaajat pysymään pelissä vielä kuukauden.

7) Graafikat ovat hyvät.. jos peli olisi julkaistu 2002.

8) Animaatiot > cast bar. Jos väistät tai torjut (dodge/parry) vihollisen hyökkäyksen, tämä tekee oman animaationsa. Ongelmana on, että tämä animaatio estää minkä tahansa abilityn mitä olit sillä hetkellä kastaamassa. Eli jos hahmoluokkasi väistelee paljon hyökkäyksiä, turha toivoakaan, että saisit mitään iskuja läpi. (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Wq)

9) Customer service on hirveä, game masterit eivät osaa englannin kieltä juuri ollenkaan euroopan servereillä.

10) UI on tönkkö ja huono, ja sitä ei voi muokata, sillä modaukset ja add-onit ovat kiellettyjä.

http://www.youtube.com/watch?v=SZN8fUVniyg
http://www.youtube.com/watch?v=24nypzuW2bw
lainaa
uliuli

21.01.2012 klo 11.01

Tiivi-Taavi ottaa vaan sen laukkunsa ja lähtee pelaamaan WoWia
lainaa
Nikke

Rekisteröitynyt 17.09.2007

21.01.2012 klo 12.09

uliuli kirjoitti:
Tiivi-Taavi ottaa vaan sen laukkunsa ja lähtee pelaamaan WoWia

Niin teen, juuri tälläkin hetkellä.
lainaa
Pakana

21.01.2012 klo 13.03

Niin, WoWikinhan oli täysin valmis kun se julkaistiin..
lainaa
RandomEsa

21.01.2012 klo 13.46

Pakana kirjoitti:
Niin, WoWikinhan oli täysin valmis kun se julkaistiin..


WoWihan julkaistiin vuonna 2004, joten on vähintään reilua, että kaikkien mmoitten launcheja verrataan vuoden 2004 tasolla, eikä vuoden 2012 tasolla.
lainaa
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

21.01.2012 klo 13.51

Nikke kirjoitti:
*paljon tekstiä*


Iso osa pitää kyllä paikkaansa, mut yksinpeli on ihan hyvä. Oon kolmisen vuorokautta pelannu ja tullu siihen tulokseen, et on toi ihan jees yksinpeli missä on vissiin piilotettuna jossain joku moninpeli.
lainaa
RandomEsa

21.01.2012 klo 14.09

Nikke kirjoitti:
Tekstiä


Mainittakoon vielä, että suurin osa näistä ongelmista, johtuu "Hero Enginestä", kun bioware rupesi työstämään torria viisi vuotta sitten he licensoivat erittäin vanhan version tästä enginestä.

Joten asiat kuten ability delay, addonit, ei ole mahdollista tehä rollbackejä servuille, fps dropit kun liian monta pelaajaa samassa zonessa jne. Johtuvat kaikki tästä enginestä ja niitä ei voi korjata ellei bioware periaatteessa tee koko peliä uudestaan uudemmalla hero enginellä.
lainaa
Lichi

Rekisteröitynyt 04.09.2011

21.01.2012 klo 15.13

Toi itkeminen grafiikasta ihmetyttää. Se on jopa vähän turhan hienoa, sillä peli on todella raskas. Siitä on tehty "ylihieno" graafisesti sen takia, että sillä on tarkotus pärjätä vuosikausia. MMORPG-peleissähän grafiikka on ehdottomasti nätimmästä päästä ja WoWiin verrattuna se on vuosikymmenen edellä. Ja vuosilukukin on törkeää liiottelua, vertailun vuoksi esim. ei mmo Neverwinter Nights 2 julkaistiin 2006, ja SWTORin grafiikat ovat paljon paremmat.

Tällä hetkellä (ja todennäköisesti myös lähitulevaisuudessa) on vain täysin mahdoton tehdä graafisesti yhtänäyttävää mmo-peliä kuin hienoimmat yksinpelit. Tämä johtuu siitä, että servereillä on tuhansia pelaajia ja esim kaupungeissa on on paljon porukkaa, vie se näytönohjaimesta tehoa.
lainaa
Nikke

Rekisteröitynyt 17.09.2007

21.01.2012 klo 16.18

Lichi kirjoitti:

Tämä johtuu siitä, että servereillä on tuhansia pelaajia ja esim kaupungeissa on on paljon porukkaa, vie se näytönohjaimesta tehoa.

Harmi ettei toteudu tässä pelissä tuommoinen.
lainaa
Flits

21.01.2012 klo 16.31

Lichi puhuu asiaa. Eikä mmo pelit kilpaile grafiikalla sekä sen on toimittava mahdollisimman monella pelaajalla. Lisäsisällön tekemiseenkin menisi aina älyttömän kauan jos kaikki graffat jouduttaisiin aina suunittelemaan niihin tarkasti korkean laadun takia.

Sinällään turha uutinen, koska kyseessä tosiaan oli bugi, ei mikään biowaren kusetus, mikä saa taas hienosti jutun juurta näissä haters gonna hate tyypeissä. Tämän pelin osalta on joidenkin naamasta lähtenyt sellaista ulinaa, että on lähes yhtä tuskasta kuunnella kuin se ikuinen codin, cs:n tai konsoleiden välillä raastettu keskustelu.

"Kuulemma tässä pelissä, mitä olen kuullut".
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

21.01.2012 klo 16.46

Flits kirjoitti:
Lichi puhuu asiaa. Eikä mmo pelit kilpaile grafiikalla sekä sen on toimittava mahdollisimman monella pelaajalla. Lisäsisällön tekemiseenkin menisi aina älyttömän kauan jos kaikki graffat jouduttaisiin aina suunittelemaan niihin tarkasti korkean laadun takia.

Sinällään turha uutinen, koska kyseessä tosiaan oli bugi, ei mikään biowaren kusetus, mikä saa taas hienosti jutun juurta näissä haters gonna hate tyypeissä. Tämän pelin osalta on joidenkin naamasta lähtenyt sellaista ulinaa, että on lähes yhtä tuskasta kuunnella kuin se ikuinen codin, cs:n tai konsoleiden välillä raastettu keskustelu.

"Kuulemma tässä pelissä, mitä olen kuullut".


Ja bugien kiertäminen ja niistä keskusteleminen on kiellettyä?
Ja vaikka graffat ovatkin melko iso osa immersiota, niin eiväthän ne ole MMOissa niin tärkeällä sijalla, kuin pelaajien keskeisen vuorovaikuttamisen monipuolisuus, joka TORissa ei ole ikäloppu-WoWia monipuolisempaa.
lainaa
Nikke

Rekisteröitynyt 17.09.2007

21.01.2012 klo 17.11

Flits kirjoitti:
Lichi puhuu asiaa. Eikä mmo pelit kilpaile grafiikalla sekä sen on toimittava mahdollisimman monella pelaajalla. Lisäsisällön tekemiseenkin menisi aina älyttömän kauan jos kaikki graffat jouduttaisiin aina suunittelemaan niihin tarkasti korkean laadun takia.

Sinällään turha uutinen, koska kyseessä tosiaan oli bugi, ei mikään biowaren kusetus, mikä saa taas hienosti jutun juurta näissä haters gonna hate tyypeissä. Tämän pelin osalta on joidenkin naamasta lähtenyt sellaista ulinaa, että on lähes yhtä tuskasta kuunnella kuin se ikuinen codin, cs:n tai konsoleiden välillä raastettu keskustelu.

"Kuulemma tässä pelissä, mitä olen kuullut".

Et kuitenkaa pysty todistamaan niitä toisin, varsinkaan niitä, joihin asetin todistusmateriaalina videon.

Ja miten yhtäkkiä viimeisenä ilmaisen viikonlopun päivänä aivan sattumalta Cancel-nappi katoaa? Jotenkin kamalan hyvä sattuma.

Ette pystyneet tarttumaan muuta kuin tuohon grafiikkapykälään, mitäs noista muista ongelmista? Miten puolen vuoden betalla, suurella budjetilla ja 5 vuoden kehityskaarella noin pahoja bugeja jää peliin? Ei tästä pelkillä fanipoikalaseilla läpi mennä.
lainaa
Toudo

21.01.2012 klo 18.06

Nikke kirjoitti:
Et kuitenkaa pysty todistamaan niitä toisin, varsinkaan niitä, joihin asetin todistusmateriaalina videon.

Ja miten yhtäkkiä viimeisenä ilmaisen viikonlopun päivänä aivan sattumalta Cancel-nappi katoaa? Jotenkin kamalan hyvä sattuma.

Ette pystyneet tarttumaan muuta kuin tuohon grafiikkapykälään, mitäs noista muista ongelmista? Miten puolen vuoden betalla, suurella budjetilla ja 5 vuoden kehityskaarella noin pahoja bugeja jää peliin? Ei tästä pelkillä fanipoikalaseilla läpi mennä.


Eipä taida ketään jaksaa alkaa väittelemään tommosesta sun kanssa. Pelaa ketä tykkää ja muut tekee jotain muuta. Joten menehän sinäkin vaikka ulos leikkimään lumella. Onhan se ikävää, että on bugeja ja epäkohtia, mutta peli on varsin lyhytikäien vielä, joten eiköhän ne noita parasta tahtia korjaa. Ei ole kauhean kannattavaa binestä tarkoituksenmukaisesti suututtaa kaikkia. Jos et edes peliä pelaa, niin en ymmärrä miksi tästä kauheeta stressiä nostat.
lainaa
Nikke

Rekisteröitynyt 17.09.2007

21.01.2012 klo 18.15

Toudo kirjoitti:
Nikke kirjoitti:
Et kuitenkaa pysty todistamaan niitä toisin, varsinkaan niitä, joihin asetin todistusmateriaalina videon.

Ja miten yhtäkkiä viimeisenä ilmaisen viikonlopun päivänä aivan sattumalta Cancel-nappi katoaa? Jotenkin kamalan hyvä sattuma.

Ette pystyneet tarttumaan muuta kuin tuohon grafiikkapykälään, mitäs noista muista ongelmista? Miten puolen vuoden betalla, suurella budjetilla ja 5 vuoden kehityskaarella noin pahoja bugeja jää peliin? Ei tästä pelkillä fanipoikalaseilla läpi mennä.


Eipä taida ketään jaksaa alkaa väittelemään tommosesta sun kanssa. Pelaa ketä tykkää ja muut tekee jotain muuta. Joten menehän sinäkin vaikka ulos leikkimään lumella. Onhan se ikävää, että on bugeja ja epäkohtia, mutta peli on varsin lyhytikäien vielä, joten eiköhän ne noita parasta tahtia korjaa. Ei ole kauhean kannattavaa binestä tarkoituksenmukaisesti suututtaa kaikkia. Jos et edes peliä pelaa, niin en ymmärrä miksi tästä kauheeta stressiä nostat.


Miten niin? Kunhan ilmoitan mahdollisista epäkohdista, en estä ketään pelaamasta. Hieman vain ärsyttää, sillä harkitsin pelin hankkimista, mutta kun sain kuulla, että combat-mekaniikat on samaa sössöä kuin Warhammer Onlinessa aikoinaan, putosi heti kaikki innostus. Enkä missään vaiheessa ilmoittanut mitään omaa mielipidettäni tai kenenkään, vaan viivasin suurimpia ongelmia mistä pelaajat ovat äänensä korottaneet.
lainaa
Jimme

21.01.2012 klo 22.21

Lainaus eräältä toiselta pelejä uutisoivalta sivustolta:

"This game has created a new kind of phenomenon. People who have never played the game and never intended to play it are taking part in some kind of unguided campaign of hate against those who do, and against the game itself. I've never seen so much hostility towards a game in my life. Not only do the people who don't like it scream it from the rooftops every single chance they get, they also DEMAND that you stop liking it too, and dream about the game failing. The funny thing is a lot of these people will be singing GW2's praises in a few months' time, but they won't complain about the same bugs when they find them in GW2 like they are crying about them now in SWTOR."

En tiedä miksi tähän on taas menty. Yhtä paljon järkeä kuin jenkkien internet sensuurissa.
lainaa
SadFacebook

21.01.2012 klo 22.55

Jimme kirjoitti:
Lainaus eräältä toiselta pelejä uutisoivalta sivustolta:

En tiedä miksi tähän on taas menty. Yhtä paljon järkeä kuin jenkkien internet sensuurissa.


Social gaming. Tapellaan siitä mikä on soveliasta ja hyväksyttävää. Oma ryhmä on oikeassa ja muut väärässä.

Ihan kuin jostain Farmvilleistä ja CODeista itketään vaikka ei olisi kokeiltu eikä ymmärretä pelien tarkoitusta. Ihan sama oli muuten myös se Runescape vs WOW taistelu. Toinen ilmainen webbipeli joka toimii millä tahansa nuhapumpulla vs kallis A-luokan peli lol

Parempi vaan pysytellä erossa kaikesta tuosta
lainaa
Nikke

Rekisteröitynyt 17.09.2007

21.01.2012 klo 23.09

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=215631

Koittakaapas nyt sanoa, että Bioware tekee kaiken oikein.
lainaa
RandomEsa

21.01.2012 klo 23.29

Jimme kirjoitti:
Lainaus eräältä toiselta pelejä uutisoivalta sivustolta:

En tiedä miksi tähän on taas menty. Yhtä paljon järkeä kuin jenkkien internet sensuurissa.


Source kiitos.

Varmasti moni odotti, että Star Wars: The old republic tulee olemaan se wowin tappaja. Mietitäänpä nyt:

- Ea on isompi, entä blizzard aikoinaan. Joten rahalla ei olisi pitänyt olla mitään ongelmaa, että saataisiin hyvä mmo.
- Bioware on yksi ea:n ykköstiimeistä.
- Pelistä luvattiin erilaista kuin muista mmoi:sta, ei vain pelaajien suunnallatta, mutta myös itse biowaren suunnalta.
- Kotor 1:stä ollaan pidetty biowaren parhaimpana tuotoksena, joten heidän pitäisi olla elementissään.

Mutta katsokaa mitä Torrista tuli. Se ei vedä vertoja wowille, se ei vedä vertoja edes Riftille. Itseäni vituttaa eniten se, että tässä oli mahdollisuus tehä jotakin aivan uutta mmo-genrelle, mutta saimme sen saman huonomman version wowista paitsi va:lla ja star wars brändillä.

Mitä tulee GW2:seen. Itse todennäköisesti ostan sen julkaisupäivänä, ellei tapahdu mitään hirveätä ennen sitä, mutta vaikka GW2 floppaisi täysin se teki jotakin mitä sw:tor ei tehnyt. Eli kokeili tehdä jotakin uutta mmo-genrelle ja onnistua vielä siinä, kun vastassa on jättiläinen wowi.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

22.01.2012 klo 13.00

Jimme kirjoitti:
Lainaus eräältä toiselta pelejä uutisoivalta sivustolta:

"This game has created a new kind of phenomenon. People who have never played the game and never intended to play it are taking part in some kind of unguided campaign of hate against those who do, and against the game itself. I've never seen so much hostility towards a game in my life. Not only do the people who don't like it scream it from the rooftops every single chance they get, they also DEMAND that you stop liking it too, and dream about the game failing. The funny thing is a lot of these people will be singing GW2's praises in a few months' time, but they won't complain about the same bugs when they find them in GW2 like they are crying about them now in SWTOR."

En tiedä miksi tähän on taas menty. Yhtä paljon järkeä kuin jenkkien internet sensuurissa.

Ei tämä ole mikään uusi ilmiö. Tekstin kirjoittaja vain vaikuttaa ärsyntyneeltä, kun kaikki ei pidä hänen lempparipelistään.
lainaa
mjksdhgjkdfhg

22.01.2012 klo 13.26

RandomEsa kirjoitti:

Joten rahalla ei olisi pitänyt olla mitään ongelmaa, että saataisiin hyvä mmo.

Tämähän nimenomaan on "hyvä mmo" studiolta joka ei ole aikaisemmin tehnyt yhtäkään mmo:ta. Olihan WoWikin paska ja buginen ja epäbalanssissa aluksi, mutta sitä oli todella vaikea verrata yhtään mihinkään.
Lainaus:

Bioware on yksi ea:n ykköstiimeistä.

Liittyy mihinkään miten?
Lainaus:

Pelistä luvattiin erilaista kuin muista mmoi:sta

Tämähän onkin. Selkeästi tarinapainotteisempi kuin yksikään mmo tähän mennessä. Voisi sanoa että parasta antia yksinpelaavalle(kin).
Lainaus:

Se ei vedä vertoja wowille, se ei vedä vertoja edes Riftille.

Mielipiteitä. Minusta tämä pärjää oikein mainiosti naurettavan geneeriselle perus-morppi Riftille. Tämän heikkouksia nyt vain on helvetin helppo verrata vuosikausia hioutuneeseen kilpailijaansa.
lainaa
RandomEsa

22.01.2012 klo 14.11

[quote]
Tämähän nimenomaan on "hyvä mmo" studiolta joka ei ole aikaisemmin tehnyt yhtäkään mmo:ta. Olihan WoWikin paska ja buginen ja epäbalanssissa aluksi, mutta sitä oli todella vaikea verrata yhtään mihinkään.
[/quote]

Jos minä menisin pelaamaan jääkiekkoa nhl:ään ja onnistuisin pelaamaan yhen erän ilman, että minut joudutaan kantamaan pukukoppiin kovan taklauksen jälkeen ei kukaan sanoisi että olisin hyvä pelaaja, koska en ole koskaan aikaisemmin pelannut jääkiekkoa, mutta olen harrastanut muita urheilulajeja.

[quote]
Liittyy mihinkään miten?
[/quote]

Lähinnä vain maininta.

[quote]
Tämähän onkin. Selkeästi tarinapainotteisempi kuin yksikään mmo tähän mennessä. Voisi sanoa että parasta antia yksinpelaavalle(kin).
[/quote]

Ha, Wowissakin on tarina jokaiselle zonelle, guild wars 1:ssä oli tarina, jossa oli va:t pelaajallekkin. Voi olla että tarina on parasta antia tässä pelissä, mutta se ei vedä vertoja lähellekkään kotor 1+2:seen ( Itse haluaisin vain 3:sen).


[quote]
Mielipiteitä. Minusta tämä pärjää oikein mainiosti naurettavan geneeriselle perus-morppi Riftille. Tämän heikkouksia nyt vain on helvetin helppo verrata vuosikausia hioutuneeseen kilpailijaansa.[/quote]

Sanoit sen itsekkin. Torria on helppo verrata wowiin, koska se wowilla on ollut vuosia aikaa parantaa itseään. Jos nyt olisi 2004 ja kummatkin pelit olisivat juuri ilmestyneet niin olisin varma, että kuka tahansa väittäisi pelejä yhtä paskoiksi / hyviksi.

Kuten sanoin jo kerran, Torrin ei pidä kilpailla wowin kanssa kun vuosi oli 2004. Torrin pitäisi olla kilpailukykyinen 2012 markkinoilla ja tästä syystä sanoin riftin.
lainaa
mjksdhgjkdfhg

22.01.2012 klo 14.27

RandomEsa kirjoitti:
Voi olla että tarina on parasta antia tässä pelissä, mutta se ei vedä vertoja lähellekkään kotor 1+2:seen.

Jotka ovat eri genreä? Voit olla oikeassa, mutta en oikein ymmärrä näitä vertauksia biowaren aiempiin peleihin, kun muihin samanlaisiin genren edustajiin verrattuna ollaan kuitenkin selvästi edellä. Vaikutteita ollaan tietenkin otettu mikä on vain hyvä asia.
lainaa
Nikke

Rekisteröitynyt 17.09.2007

24.01.2012 klo 10.40

mjksdhgjkdfhg kirjoitti:
RandomEsa kirjoitti:
Voi olla että tarina on parasta antia tässä pelissä, mutta se ei vedä vertoja lähellekkään kotor 1+2:seen.

Jotka ovat eri genreä? Voit olla oikeassa, mutta en oikein ymmärrä näitä vertauksia biowaren aiempiin peleihin, kun muihin samanlaisiin genren edustajiin verrattuna ollaan kuitenkin selvästi edellä. Vaikutteita ollaan tietenkin otettu mikä on vain hyvä asia.

Heidän olisi vain pitänyt tehdä Kotor 3 puhtaasti yksinpelinä, ei yksinpelinä jossa on piilotettu moninpelielementti kuukausimaksulla.
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova