Äänitunnistus olisi voitu toteuttaa yhtähyvin perus headsetillä, jotenka miten meinaavat perustella, että miksi tähän tarvitaan yli 100€ lisälaite.
ihmettelen
19.01.2012 klo 08.49
tagman kirjoitti: Äänitunnistus olisi voitu toteuttaa yhtähyvin perus headsetillä, jotenka miten meinaavat perustella, että miksi tähän tarvitaan yli 100€ lisälaite.
Tuskin kukaan nyt tätä varten kinectiä ostaisi, vai mitä? Aina ajattelet vain kaikesta Xboxiin liittyvästä negatiivisesti. Onhan se nyt hyvä, että kinectin omistaville tuodaan lisää mahdollisuuksia ja ne "normipelaajat" tuskin edes hyödyntäisivät tätä headsetillä, koska padi on parempi. Muutenkin kinectiä käyttäessä ei tarvitse pistää mitään päähän ja vielä kysyisin, että ostatko sinä sieltä missä on kalleinta?
Supre
19.01.2012 klo 09.32
mulla pelit on ainakin sivuttain joten mitään "tarroja" ei näy
mutta miksi tuntuu että joka toinen uutinen on Massa kolmosesta? no ainakaan nyt ei ole sen biatchin kuvaa
ps on kyllä joo perseestä että kinectin tultua kehittäjät ovat "unohtaneet" että muutama vuosi sitten esim R6 Vegaseissa oli puhekomentoja. mutta eihän niitä headsetejakaan ole kellään ainakin nettipelien perusteella tai ainkin ollaan party chatissa
tagman kirjoitti: Äänitunnistus olisi voitu toteuttaa yhtähyvin perus headsetillä, jotenka miten meinaavat perustella, että miksi tähän tarvitaan yli 100€ lisälaite.
Tuskin kukaan nyt tätä varten kinectiä ostaisi, vai mitä? Aina ajattelet vain kaikesta Xboxiin liittyvästä negatiivisesti. Onhan se nyt hyvä, että kinectin omistaville tuodaan lisää mahdollisuuksia ja ne "normipelaajat" tuskin edes hyödyntäisivät tätä headsetillä, koska padi on parempi. Muutenkin kinectiä käyttäessä ei tarvitse pistää mitään päähän ja vielä kysyisin, että ostatko sinä sieltä missä on kalleinta?
Pointti ei ollut se, että miksi äänitunnistuksesta pitää maksaa yli 100€, vaan se että miksi tätä ominaisuutta ei tarjota kaikille xbox360 -pelaajille, kerta se on täysin mahdollista. Kinectiä voitaisiin käyttää siihen, missä se on paras eikä tälläisiin yksinkertaisiin ominaisuuksiin, jotka onnistuu millä tahansa mikrofonin rimpulalla.
Hemmetin kinect shaisse mutta jos tykkää kinect peleistä ja mass effect peleistä sitten ok...Mutta silti ihan persauksesta!!!! PERKELE!!!! todellakin viimeinen peli Biowarelta ja EA saa haistaa pa***t!!!!!
Pluto
19.01.2012 klo 20.51
On kyllä ihan perseestä, että tuottoon tähtäävä firma koittaa tehdä tuottoa.
Työmies
20.01.2012 klo 00.34
Paijauskohtauksissa saa lisäboonusta kun tekee erästä tiettyä ranneliikettä?
KinectsFailure
20.01.2012 klo 10.02
Pluto kirjoitti: On kyllä ihan perseestä, että tuottoon tähtäävä firma koittaa tehdä tuottoa.
ennen edes yrittivät peitellä sitä
ei ihme että talousjärjestelmä on vaikeuksissa kun maksimaaliset tulot pitää repiä joka paikasta minimaalisella panostuksella. onko Biowarelta edes kuulunut mitään kommenttia miksi komennot eivät onnistu mikillä?
"we dont actually reconize the voice audio but read the players lips. this way we prevent issues with foreign pronounciations"
Keskustelut (15 viestiä)
18.01.2012 klo 23.31
Rekisteröitynyt 13.02.2011
19.01.2012 klo 01.18
Moderaattori
Rekisteröitynyt 08.08.2008
19.01.2012 klo 01.20
Miksei näitä äänikomentoja voi käyttää perus headsetillä? -.-
Koska siten ei saa nyhdettyä yhtä paljon rahaa.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
19.01.2012 klo 01.47
Miksei näitä äänikomentoja voi käyttää perus headsetillä? -.-
Kosk vaatii uber-KINECT technologiaa :DDDD
Ja voi että kun iskee mielialan alas tuo liekeistä räjähtävä logoanimaatio. Koska muuten Massa ei oo tarpeeks siisti!
19.01.2012 klo 02.02
19.01.2012 klo 02.41
Älkää äpärät itkekö, kyllä se peli toimii ihan normaalilla ohjaimellakin.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
19.01.2012 klo 07.41
19.01.2012 klo 08.49
Äänitunnistus olisi voitu toteuttaa yhtähyvin perus headsetillä, jotenka miten meinaavat perustella, että miksi tähän tarvitaan yli 100€ lisälaite.
Tuskin kukaan nyt tätä varten kinectiä ostaisi, vai mitä? Aina ajattelet vain kaikesta Xboxiin liittyvästä negatiivisesti. Onhan se nyt hyvä, että kinectin omistaville tuodaan lisää mahdollisuuksia ja ne "normipelaajat" tuskin edes hyödyntäisivät tätä headsetillä, koska padi on parempi. Muutenkin kinectiä käyttäessä ei tarvitse pistää mitään päähän ja vielä kysyisin, että ostatko sinä sieltä missä on kalleinta?
19.01.2012 klo 09.32
mutta miksi tuntuu että joka toinen uutinen on Massa kolmosesta? no ainakaan nyt ei ole sen biatchin kuvaa
ps on kyllä joo perseestä että kinectin tultua kehittäjät ovat "unohtaneet" että muutama vuosi sitten esim R6 Vegaseissa oli puhekomentoja. mutta eihän niitä headsetejakaan ole kellään ainakin nettipelien perusteella tai ainkin ollaan party chatissa
19.01.2012 klo 12.09
Rekisteröitynyt 04.11.2007
19.01.2012 klo 12.37
Äänitunnistus olisi voitu toteuttaa yhtähyvin perus headsetillä, jotenka miten meinaavat perustella, että miksi tähän tarvitaan yli 100€ lisälaite.
Tuskin kukaan nyt tätä varten kinectiä ostaisi, vai mitä? Aina ajattelet vain kaikesta Xboxiin liittyvästä negatiivisesti. Onhan se nyt hyvä, että kinectin omistaville tuodaan lisää mahdollisuuksia ja ne "normipelaajat" tuskin edes hyödyntäisivät tätä headsetillä, koska padi on parempi. Muutenkin kinectiä käyttäessä ei tarvitse pistää mitään päähän ja vielä kysyisin, että ostatko sinä sieltä missä on kalleinta?
Pointti ei ollut se, että miksi äänitunnistuksesta pitää maksaa yli 100€, vaan se että miksi tätä ominaisuutta ei tarjota kaikille xbox360 -pelaajille, kerta se on täysin mahdollista. Kinectiä voitaisiin käyttää siihen, missä se on paras eikä tälläisiin yksinkertaisiin ominaisuuksiin, jotka onnistuu millä tahansa mikrofonin rimpulalla.
Rekisteröitynyt 18.04.2010
19.01.2012 klo 13.09
19.01.2012 klo 20.51
20.01.2012 klo 00.34
20.01.2012 klo 10.02
On kyllä ihan perseestä, että tuottoon tähtäävä firma koittaa tehdä tuottoa.
ennen edes yrittivät peitellä sitä
ei ihme että talousjärjestelmä on vaikeuksissa kun maksimaaliset tulot pitää repiä joka paikasta minimaalisella panostuksella. onko Biowarelta edes kuulunut mitään kommenttia miksi komennot eivät onnistu mikillä?
"we dont actually reconize the voice audio but read the players lips. this way we prevent issues with foreign pronounciations"