Ensimmäiset ruudut XCOM: Enemy Unknownista
XCOM: Enemy Unknownin kehitys tuli iloisena yllätyksenä pelisarjan ystäville, ja nyt pelistä tiedetään jo hieman enemmän.
- peli on vuoden 1994 UFO: Enemy Unknownin "uudelleenkuvittelu", siinä pätevät samat konseptit, mutta pelityyli on nykyaikaistettu
- Firaxiksen kerrotaan suoraviivaistavan joitain pelin ominaisuuksia ja poistavan runsaasti mikromanagerointia, GameInformerin mukaan peliä ei kuitenkaan 'tyhmennetä' vaan siitä poistetaan tylsiä ja tympeitä pelimekaniikoita
- "Sotilaat kuolevat yhä lopullisesti, "fog of war" -näkyvyys ja katseen suunta ovat yhä tärkeitä ja jos mokaa kunnolla, voi pelin hävitä"
- pelaaminen vaihtelee reaaliaikaisen taktisen näkymän ja perinteisen vuoropohjaisen taistelun välillä
- 2K Gamesin tuleva XCOM-FPS kertoo avaruusolentojen ensimmäisestä hyökkäyksestä Yhdysvaltoihin, mutta tämä strategiapeli tapahtuu aikana, jolloin maailma vastaa maailmanlaajuiseen invaasioon
- peli ilmestyy PC:lle, PS3:lle ja X360:lle tänä syksynä, alla ensimmäiset ruutukuvat
Lähde: Eurogamer
- peli on vuoden 1994 UFO: Enemy Unknownin "uudelleenkuvittelu", siinä pätevät samat konseptit, mutta pelityyli on nykyaikaistettu
- Firaxiksen kerrotaan suoraviivaistavan joitain pelin ominaisuuksia ja poistavan runsaasti mikromanagerointia, GameInformerin mukaan peliä ei kuitenkaan 'tyhmennetä' vaan siitä poistetaan tylsiä ja tympeitä pelimekaniikoita
- "Sotilaat kuolevat yhä lopullisesti, "fog of war" -näkyvyys ja katseen suunta ovat yhä tärkeitä ja jos mokaa kunnolla, voi pelin hävitä"
- pelaaminen vaihtelee reaaliaikaisen taktisen näkymän ja perinteisen vuoropohjaisen taistelun välillä
- 2K Gamesin tuleva XCOM-FPS kertoo avaruusolentojen ensimmäisestä hyökkäyksestä Yhdysvaltoihin, mutta tämä strategiapeli tapahtuu aikana, jolloin maailma vastaa maailmanlaajuiseen invaasioon
- peli ilmestyy PC:lle, PS3:lle ja X360:lle tänä syksynä, alla ensimmäiset ruutukuvat
Lähde: Eurogamer
Keskustelut (8 viestiä)
10.01.2012 klo 17.25
Sori, ei nyt oikein vakuuta. Eikös noi ole minkä tahansa pelin perusominaisuuksia? Myöskin ominaisuuksien poistaminen tuntuu vähän pelottavalta.
Rekisteröitynyt 05.11.2010
10.01.2012 klo 18.04
10.01.2012 klo 18.30
Oliko siinä pelissä muka mikromanagerointia? Ei ainakaan liikaa muistaakseni.... Pienenä lapsena sitä pelasin, kun en englantiakaan juuri osannut.
oli siinä. esim roinan siirtely tukikohtien välillä, mikä kävi aika tympeäksi pitemmän päälle.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 11.10.2007
11.01.2012 klo 03.19
11.01.2012 klo 08.47
Toivottavasti nyt ovat kuitenkin jättäneet ne tärkeimmät, eli tutkimisen ja kehittämisen. Eikä tukikohtien rakentelukaan mitään paskaa ollut.
Tukikohdan rakentelu oli loistava lisä.
Tuli opittua kaikenlaista järkevästä suunnittelusta, kun vihulaiset hyökkäs sinne.. :D
11.01.2012 klo 09.00
11.01.2012 klo 12.50
11.01.2012 klo 22.03
Paskan näköinen ainakin on. Tosi "nykyaikaistetun" näköinen jos grafiikka näyttää PS2 jrpg-peliltä...
Minulle riittäisi lähes alkuperäisin graffat ja äänet kunhat joku vain uudistaisi käyttöliittymän ja loisi lisäsisältöä alkuperäisen lisäksi. Sen verta kovasta pelistä on kyse.
Kirjoita kommentti