Tuorein sisältö

Uusi Dirt-rälläily tulossa

13.12.2011 klo 21.41 | Luettu: 14821 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Dirt Showdown ilmestyi ajelupelaajien tutkalle pari päivää sitten ja tältä sen traileri näyttää.



Showdown on sivupolku sarjassa ja keskittyy romuralliin sekä stuntteihin. Julkaisu on ensi vuoden alkukesästä. Enemmän simulaatioon keskittyvää rallipolkujen sukkulointia luvataan taas DiRT4:ään.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Alan Wake matkalla P... Indiepeleistä halpoj... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (22 viestiä)

Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

13.12.2011 klo 22.01

Ei kiinnosta enää.
lainaa
Fine

Rekisteröitynyt 17.12.2009

13.12.2011 klo 22.05

Ihan jännä, saa nähä mitä tuleepi
lainaa
HRsr

13.12.2011 klo 22.06

Jee lisää arcade p*skaa. Tekisivät kunnon rallisimun.
lainaa
jeees

13.12.2011 klo 22.08

Flatout: Ridge Racer Unbounded Dirt
lainaa
TmuHD

13.12.2011 klo 22.15

jeees kirjoitti:
Flatout: Ridge Racer Unbounded Dirt



JEP !! Kuulostaa aika Flatoutilta :/
lainaa
Laku

Rekisteröitynyt 07.01.2008

13.12.2011 klo 23.06

Tekisivät nyt sille GRID:lle jatkoo. Ken Block kiinnosti sen yhden Top Gear jakson verran.
lainaa
aaa

13.12.2011 klo 23.25

Joku latauspalvelu paska
lainaa
sakke

13.12.2011 klo 23.31

Tämähän kerrottiin kaikilla muilla sivuilla jo kauan sitten... tai kauan ja kauan, muutama päivä. Myöhässä silti.

Ja itse pelistä: eikö se ohjaus ole jo tarpeeksi helppo, ja tuollainen arcaderälläys ei ole viihdyttävää kovin pitkään!
lainaa
HRsr

14.12.2011 klo 00.27

sakke kirjoitti:
Tämähän kerrottiin kaikilla muilla sivuilla jo kauan sitten... tai kauan ja kauan, muutama päivä. Myöhässä silti.

Ja itse pelistä: eikö se ohjaus ole jo tarpeeksi helppo, ja tuollainen arcaderälläys ei ole viihdyttävää kovin pitkään!
Jep. Jos tehdään autopeli niin miksi autot ei voi käyttäytyä niinku autot?
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

14.12.2011 klo 01.32

HRsr kirjoitti:
sakke kirjoitti:
Tämähän kerrottiin kaikilla muilla sivuilla jo kauan sitten... tai kauan ja kauan, muutama päivä. Myöhässä silti.

Ja itse pelistä: eikö se ohjaus ole jo tarpeeksi helppo, ja tuollainen arcaderälläys ei ole viihdyttävää kovin pitkään!
Jep. Jos tehdään autopeli niin miksi autot ei voi käyttäytyä niinku autot?


Koska kaikkien autopelien ei tarvitse simuloida ajamista.
lainaa
dicehero

Rekisteröitynyt 24.02.2010

14.12.2011 klo 07.33

Jokohan tämän jälkeen saataisiin Dirtiltä se pelkkä rallipeli erikoiskokeineen ja kaikkineen? Siis semmonen missä olisi nämä gymkhanat ja muut temppuilut jätetty pois.
lainaa
ALTHiR

Rekisteröitynyt 26.10.2010

14.12.2011 klo 08.57

HRsr kirjoitti:
sakke kirjoitti:
Tämähän kerrottiin kaikilla muilla sivuilla jo kauan sitten... tai kauan ja kauan, muutama päivä. Myöhässä silti.

Ja itse pelistä: eikö se ohjaus ole jo tarpeeksi helppo, ja tuollainen arcaderälläys ei ole viihdyttävää kovin pitkään!
Jep. Jos tehdään autopeli niin miksi autot ei voi käyttäytyä niinku autot?


Autopeli on autopeli. Ei simulaattori.
lainaa
Pioneeri

Rekisteröitynyt 09.08.2009

14.12.2011 klo 10.33

Richard Burns rally on edelleen se paras rallipeli.
lainaa
Jorma

14.12.2011 klo 10.44

Tulis Destuction Derby SUPER THX HD WI-FI Edition ennemmin :D

Siin oli oikee meininki romurallissa.
lainaa
HRsr

14.12.2011 klo 14.31

ALTHiR kirjoitti:
HRsr kirjoitti:
sakke kirjoitti:
Tämähän kerrottiin kaikilla muilla sivuilla jo kauan sitten... tai kauan ja kauan, muutama päivä. Myöhässä silti.

Ja itse pelistä: eikö se ohjaus ole jo tarpeeksi helppo, ja tuollainen arcaderälläys ei ole viihdyttävää kovin pitkään!
Jep. Jos tehdään autopeli niin miksi autot ei voi käyttäytyä niinku autot?

Autopeli on autopeli. Ei simulaattori.
Mutta mitä järkeä tehdä autopeli, jossa on tarkotuksena ajaa autoa, mutta auto käyttäytyykin kuin ilmatyynyalus? Voiko sitä sillon kutsua autopeliksi?
lainaa
lasdkasd

14.12.2011 klo 16.36

Itseäni kiinnostaisi uusi GRID eikä mikään tylsä romuralli dirt. Dirt 3 (ainoa jota olen kokeillut) oli todella tylsä, jaksoin pelata ehkä n. 30 min.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

14.12.2011 klo 16.58

HRsr kirjoitti:
ALTHiR kirjoitti:
HRsr kirjoitti:
sakke kirjoitti:
Tämähän kerrottiin kaikilla muilla sivuilla jo kauan sitten... tai kauan ja kauan, muutama päivä. Myöhässä silti.

Ja itse pelistä: eikö se ohjaus ole jo tarpeeksi helppo, ja tuollainen arcaderälläys ei ole viihdyttävää kovin pitkään!
Jep. Jos tehdään autopeli niin miksi autot ei voi käyttäytyä niinku autot?

Autopeli on autopeli. Ei simulaattori.
Mutta mitä järkeä tehdä autopeli, jossa on tarkotuksena ajaa autoa, mutta auto käyttäytyykin kuin ilmatyynyalus? Voiko sitä sillon kutsua autopeliksi?


Autopeli on autopeli, jos pelissä ajetaan auton näköisillä vehkeillä. Ohjattavuuden realistisuus on sivuseikka tässä kohtaa. Tietysti kaikissa autopeleissä autot käyttäytyvät jotenkin realistisesti. Pitää muistaa, että arcade-autopelit ovat myös hauskoja, ja niitäkin pitää olla. Eivät burnoutitkaan ole typeriä, vaikka fysiikat eivät ole viimeisen päälle tuunatut.
lainaa
wormfood

14.12.2011 klo 17.04


EI KEN BLOCKIA TÄHÄN PELIIN!!!!!!!!
lainaa
QuakeVSBattlefield

14.12.2011 klo 19.28

HRsr kirjoitti:
ALTHiR kirjoitti:
HRsr kirjoitti:
sakke kirjoitti:
Tämähän kerrottiin kaikilla muilla sivuilla jo kauan sitten... tai kauan ja kauan, muutama päivä. Myöhässä silti.

Ja itse pelistä: eikö se ohjaus ole jo tarpeeksi helppo, ja tuollainen arcaderälläys ei ole viihdyttävää kovin pitkään!
Jep. Jos tehdään autopeli niin miksi autot ei voi käyttäytyä niinku autot?

Autopeli on autopeli. Ei simulaattori.
Mutta mitä järkeä tehdä autopeli, jossa on tarkotuksena ajaa autoa, mutta auto käyttäytyykin kuin ilmatyynyalus? Voiko sitä sillon kutsua autopeliksi?


Jeps. Jossain Burnoutissa tai vastaavassa auto ei saa käyttäytyä liian realistisesti tai rento hauskuus katoaa. Onhan niistä erimerkkejä kun arvostelijat valittavat että peli yrittää olla arcadea mutta ajettavuus on liian jäykkää ja kiikkerää

Samoin voi kysyä miksi Quakessa tai Halossa ei ole Operation Flashpointmaista hahmorealismia
lainaa
sakke

14.12.2011 klo 21.32

QuakeVSBattlefield kirjoitti:
HRsr kirjoitti:
ALTHiR kirjoitti:
HRsr kirjoitti:
sakke kirjoitti:
Tämähän kerrottiin kaikilla muilla sivuilla jo kauan sitten... tai kauan ja kauan, muutama päivä. Myöhässä silti.

Ja itse pelistä: eikö se ohjaus ole jo tarpeeksi helppo, ja tuollainen arcaderälläys ei ole viihdyttävää kovin pitkään!
Jep. Jos tehdään autopeli niin miksi autot ei voi käyttäytyä niinku autot?

Autopeli on autopeli. Ei simulaattori.
Mutta mitä järkeä tehdä autopeli, jossa on tarkotuksena ajaa autoa, mutta auto käyttäytyykin kuin ilmatyynyalus? Voiko sitä sillon kutsua autopeliksi?


Jeps. Jossain Burnoutissa tai vastaavassa auto ei saa käyttäytyä liian realistisesti tai rento hauskuus katoaa. Onhan niistä erimerkkejä kun arvostelijat valittavat että peli yrittää olla arcadea mutta ajettavuus on liian jäykkää ja kiikkerää

Samoin voi kysyä miksi Quakessa tai Halossa ei ole Operation Flashpointmaista hahmorealismia


Oma pointtini oli kylläkin, että miksi DiRT:in ohjaus tehtäisiin helpommaksi, kun se tietääkseni yrittää simuloida ajamista. Enkä ymmärrä, miksi pelistudio, joka tekee "simulaattoria" tekeekin yhtäkkiä arcade-rälläilyn! Criterion games on sitä varten.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

14.12.2011 klo 21.43

sakke kirjoitti:
QuakeVSBattlefield kirjoitti:
HRsr kirjoitti:
ALTHiR kirjoitti:
HRsr kirjoitti:
sakke kirjoitti:
Tämähän kerrottiin kaikilla muilla sivuilla jo kauan sitten... tai kauan ja kauan, muutama päivä. Myöhässä silti.

Ja itse pelistä: eikö se ohjaus ole jo tarpeeksi helppo, ja tuollainen arcaderälläys ei ole viihdyttävää kovin pitkään!
Jep. Jos tehdään autopeli niin miksi autot ei voi käyttäytyä niinku autot?

Autopeli on autopeli. Ei simulaattori.
Mutta mitä järkeä tehdä autopeli, jossa on tarkotuksena ajaa autoa, mutta auto käyttäytyykin kuin ilmatyynyalus? Voiko sitä sillon kutsua autopeliksi?


Jeps. Jossain Burnoutissa tai vastaavassa auto ei saa käyttäytyä liian realistisesti tai rento hauskuus katoaa. Onhan niistä erimerkkejä kun arvostelijat valittavat että peli yrittää olla arcadea mutta ajettavuus on liian jäykkää ja kiikkerää

Samoin voi kysyä miksi Quakessa tai Halossa ei ole Operation Flashpointmaista hahmorealismia


Oma pointtini oli kylläkin, että miksi DiRT:in ohjaus tehtäisiin helpommaksi, kun se tietääkseni yrittää simuloida ajamista. Enkä ymmärrä, miksi pelistudio, joka tekee "simulaattoria" tekeekin yhtäkkiä arcade-rälläilyn! Criterion games on sitä varten.


Tietääkseni Dirt ei mainosta itseään mitenkään simuksi. Sen ajotuntuma on kaukana oikeasta elämästä.
lainaa
NiinistöSaleKaima

14.12.2011 klo 23.47

Dirt on ihan kuin Codemastersin F12011 sarja. "Haluamme periaatteessa sanoa tätä peliä realistiseksi mutta loppujen lopuksi otamme niin paljon vapauksia ettei oikeen kehtaa suoraan sanoa, mutta ei kehtaa arcadeksikaan sanoa"
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova