21.11.2011 klo 11.00 | Luettu: 78159 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen
...mutta armollisesti kyseinen herra antaa pelin ja sen asukkaiden olla enimmäkseen rauhassa. Tällainen mainos julkaistiin World of Warcraftin seitsenvuotisjuhlan kunniaksi.
Tuntuu siltä, että olen varmaan ainoa ihminen Internetissä, jota Chuck Norris vitsit alkaa huvittamisen sijaan jo pikkuhiljaa kyllästyttämään...
Flits
21.11.2011 klo 12.34
Tiedä siitä voittajan kohtaamisesta, kun kaveri on palkkalistoilla. Kas kun eivät lainanneet CoDia tähän mainokseen, kun sekin on suosittu jossain piireissä? Olisi ironisoinut kyllä hyvin tämänkin touhun. Taitaa olla pelin suosio laskemassa liian aikaisin mitä Blizzard alunperin laskenut. Mutta näyttipä se vielä hyvältä vuosi sitten, mutta kovin asiat muuttuivat eri syistä ja nyt WoW lähinnä yrittää pitää pelaajansa kaikin keinoin. Ensi expansion ei näytä valoisalta vaikka varmaan silti suosio on taattu, mutta vahvasti laskussa ollaan.
Koohoo
21.11.2011 klo 13.30
Aiheen nimi on ehkä vähän harhaan johtava...
naamapöytä
21.11.2011 klo 13.31
Zektoree kirjoitti: Tuntuu siltä, että olen varmaan ainoa ihminen Internetissä, jota Chuck Norris vitsit alkaa huvittamisen sijaan jo pikkuhiljaa kyllästyttämään...
omalla kohdalla se huvittaminen loppui jo siinä toisen vitsin kohdalla
mutta että 8 vuotta ja firmaa suosion lasku vielä yllättäisi? pakko olla activision kun luulevat että sama myy vieläkin
imagoodjedi
21.11.2011 klo 13.33
Koohoo kirjoitti: Aiheen nimi on ehkä vähän harhaan johtava...
Eihän ole. Ilmiselvää että jos joku voittaa WoWin niin Chuck. Mutta että siinä kesti näin kauan? Eikö Chuck ollut aina voittaja?
mutta oikeasti joo luulin että TORin ennakkomyynnit tms hakkasi Wowin
Siellä Uppmas, missä puhutaan. On muuten jo aikakin tuolle WoWin mahalaskulle, sellasta kusetusta koko peli.
Ja miksi näin? Jos kerranki kuulisi hieman perusteluita tältä kuuluisalta sampulta
Mielestäni kuukausimaksupelit ovat kusetusta. :) Siinä sulle syytä.
Tuo ei ole syy, vain perusteeton väite.
Tehdään tämä nyt sampulle helpommaksi: miksi kuukausimaksupelit ovat huijausta?
Koska loppujen lopuks siinä tulee maksetuksi aivan vitusti? Nykyään saa uudetkin pelit neljälläkympillä. WoW maksaa kuukaudessa 15 euroo.... 3KK sitä ja ollaan jo miinuksen puolella...
usdapmmsas
21.11.2011 klo 17.45
Uppmas kirjoitti:
Nytmeniyli kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Jokonyttulisijotain kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Siellä Uppmas, missä puhutaan. On muuten jo aikakin tuolle WoWin mahalaskulle, sellasta kusetusta koko peli.
Ja miksi näin? Jos kerranki kuulisi hieman perusteluita tältä kuuluisalta sampulta
Mielestäni kuukausimaksupelit ovat kusetusta. :) Siinä sulle syytä.
Tuo ei ole syy, vain perusteeton väite.
Tehdään tämä nyt sampulle helpommaksi: miksi kuukausimaksupelit ovat huijausta?
Koska loppujen lopuks siinä tulee maksetuksi aivan vitusti? Nykyään saa uudetkin pelit neljälläkympillä. WoW maksaa kuukaudessa 15 euroo.... 3KK sitä ja ollaan jo miinuksen puolella...
Etkö vieläkään ymmärrä sitä, että jotkut todella tahtovat maksaa siitä? Siitä on huijaus kaukana. Sama kun valittaisi siitä, että kokistölkit tulee maksamaan paljon enemmän kuin pullokokis jos juo saman verran
Siellä Uppmas, missä puhutaan. On muuten jo aikakin tuolle WoWin mahalaskulle, sellasta kusetusta koko peli.
Ja miksi näin? Jos kerranki kuulisi hieman perusteluita tältä kuuluisalta sampulta
Mielestäni kuukausimaksupelit ovat kusetusta. :) Siinä sulle syytä.
Tuo ei ole syy, vain perusteeton väite.
Tehdään tämä nyt sampulle helpommaksi: miksi kuukausimaksupelit ovat huijausta?
Koska loppujen lopuks siinä tulee maksetuksi aivan vitusti? Nykyään saa uudetkin pelit neljälläkympillä. WoW maksaa kuukaudessa 15 euroo.... 3KK sitä ja ollaan jo miinuksen puolella...
Etkö vieläkään ymmärrä sitä, että jotkut todella tahtovat maksaa siitä? Siitä on huijaus kaukana. Sama kun valittaisi siitä, että kokistölkit tulee maksamaan paljon enemmän kuin pullokokis jos juo saman verran
Noh... Ei se oo tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. :)
KellopeliPäärynä
21.11.2011 klo 18.00
Uppmas kirjoitti:
usdapmmsas kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Nytmeniyli kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Jokonyttulisijotain kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Siellä Uppmas, missä puhutaan. On muuten jo aikakin tuolle WoWin mahalaskulle, sellasta kusetusta koko peli.
Ja miksi näin? Jos kerranki kuulisi hieman perusteluita tältä kuuluisalta sampulta
Mielestäni kuukausimaksupelit ovat kusetusta. :) Siinä sulle syytä.
Tuo ei ole syy, vain perusteeton väite.
Tehdään tämä nyt sampulle helpommaksi: miksi kuukausimaksupelit ovat huijausta?
Koska loppujen lopuks siinä tulee maksetuksi aivan vitusti? Nykyään saa uudetkin pelit neljälläkympillä. WoW maksaa kuukaudessa 15 euroo.... 3KK sitä ja ollaan jo miinuksen puolella...
Etkö vieläkään ymmärrä sitä, että jotkut todella tahtovat maksaa siitä? Siitä on huijaus kaukana. Sama kun valittaisi siitä, että kokistölkit tulee maksamaan paljon enemmän kuin pullokokis jos juo saman verran
Noh... Ei se oo tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. :)
Mitä tyhmää WoWin pelaamisessa on? Siinä on kuitenkin enemmän pelattavaa kuin isojen pelitalojen vuoden aikana julkaistavissa AAA-nimikkeissä yhteensä.
Siellä Uppmas, missä puhutaan. On muuten jo aikakin tuolle WoWin mahalaskulle, sellasta kusetusta koko peli.
Ja miksi näin? Jos kerranki kuulisi hieman perusteluita tältä kuuluisalta sampulta
Mielestäni kuukausimaksupelit ovat kusetusta. :) Siinä sulle syytä.
Tuo ei ole syy, vain perusteeton väite.
Tehdään tämä nyt sampulle helpommaksi: miksi kuukausimaksupelit ovat huijausta?
Koska loppujen lopuks siinä tulee maksetuksi aivan vitusti? Nykyään saa uudetkin pelit neljälläkympillä. WoW maksaa kuukaudessa 15 euroo.... 3KK sitä ja ollaan jo miinuksen puolella...
Etkö vieläkään ymmärrä sitä, että jotkut todella tahtovat maksaa siitä? Siitä on huijaus kaukana. Sama kun valittaisi siitä, että kokistölkit tulee maksamaan paljon enemmän kuin pullokokis jos juo saman verran
Noh... Ei se oo tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. :)
Mitä tyhmää WoWin pelaamisessa on? Siinä on kuitenkin enemmän pelattavaa kuin isojen pelitalojen vuoden aikana julkaistavissa AAA-nimikkeissä yhteensä.
''JEE!'' ''Mennää taas hakkaa vähä möröi ni saadaan uutaa kamaa ja levu nousee!'' Juu jos tollanen kiinnostaa niin aivan rauhassa. Ja nyt asiaan, ei sillä että se olisi huono peli, mutta vitun kallis. Hankkii kaverin ni pääsee halvemmalla.
ddd
21.11.2011 klo 18.15
Uppmas kirjoitti:
KellopeliPäärynä kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
usdapmmsas kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Nytmeniyli kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Jokonyttulisijotain kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Siellä Uppmas, missä puhutaan. On muuten jo aikakin tuolle WoWin mahalaskulle, sellasta kusetusta koko peli.
Ja miksi näin? Jos kerranki kuulisi hieman perusteluita tältä kuuluisalta sampulta
Mielestäni kuukausimaksupelit ovat kusetusta. :) Siinä sulle syytä.
Tuo ei ole syy, vain perusteeton väite.
Tehdään tämä nyt sampulle helpommaksi: miksi kuukausimaksupelit ovat huijausta?
Koska loppujen lopuks siinä tulee maksetuksi aivan vitusti? Nykyään saa uudetkin pelit neljälläkympillä. WoW maksaa kuukaudessa 15 euroo.... 3KK sitä ja ollaan jo miinuksen puolella...
Etkö vieläkään ymmärrä sitä, että jotkut todella tahtovat maksaa siitä? Siitä on huijaus kaukana. Sama kun valittaisi siitä, että kokistölkit tulee maksamaan paljon enemmän kuin pullokokis jos juo saman verran
Noh... Ei se oo tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. :)
Mitä tyhmää WoWin pelaamisessa on? Siinä on kuitenkin enemmän pelattavaa kuin isojen pelitalojen vuoden aikana julkaistavissa AAA-nimikkeissä yhteensä.
''JEE!'' ''Mennää taas hakkaa vähä möröi ni saadaan uutaa kamaa ja levu nousee!'' Juu jos tollanen kiinnostaa niin aivan rauhassa. Ja nyt asiaan, ei sillä että se olisi huono peli, mutta vitun kallis. Hankkii kaverin ni pääsee halvemmalla.
Ja missähän pelissä on yhtä hyvä hinta-laatu-suhde kuin WoWissa?
xd2 kirjoitti: serverit maksaa ja jostain se katekkin pitää saada. Lopeta umpipaska offline-konsoliporttipeli Skyrimin vertaus wowiin.
Skyrim ei ole paska, eikä ole WoWikaan, mutta mikä tahansa peli, josta maksetaan kuukausittain, ovat loppujen lopuksi hyvin kalliita. Ja onhan BF3:ssakin servut, ja niidenkin ylläpito maksaa, mutta emme silti maksa verkossa pelaamisesta erikseen.
Voikevät
21.11.2011 klo 20.42
Uppmas kirjoitti:
xd2 kirjoitti: serverit maksaa ja jostain se katekkin pitää saada. Lopeta umpipaska offline-konsoliporttipeli Skyrimin vertaus wowiin.
Skyrim ei ole paska, eikä ole WoWikaan, mutta mikä tahansa peli, josta maksetaan kuukausittain, ovat loppujen lopuksi hyvin kalliita. Ja onhan BF3:ssakin servut, ja niidenkin ylläpito maksaa, mutta emme silti maksa verkossa pelaamisesta erikseen.
Jotkut 8h kestävät kerran pelattavat yksinpelit maksavat sen 50e, kun taas wowissa riittää pelattavaa sadoiksi tunneiksi.
Turha sinun on neuvoa muita miten heidän kannattaisi käyttää rahansa ja mitä pitäisi pelata
xd2 kirjoitti: serverit maksaa ja jostain se katekkin pitää saada. Lopeta umpipaska offline-konsoliporttipeli Skyrimin vertaus wowiin.
Skyrim ei ole paska, eikä ole WoWikaan, mutta mikä tahansa peli, josta maksetaan kuukausittain, ovat loppujen lopuksi hyvin kalliita. Ja onhan BF3:ssakin servut, ja niidenkin ylläpito maksaa, mutta emme silti maksa verkossa pelaamisesta erikseen.
Jotkut 8h kestävät kerran pelattavat yksinpelit maksavat sen 50e, kun taas wowissa riittää pelattavaa sadoiksi tunneiksi.
Turha sinun on neuvoa muita miten heidän kannattaisi käyttää rahansa ja mitä pitäisi pelata
Enpä jaksaisi uskoa, että on sellaisia pelejä, joissa on pelkkä 8H yksinpeli eikä mitään muuta. Ja muutenkin... käyttäkää rahanne miten haluatte, itse suosin vahvasti tätä ostat pelin-pelaat sitä niin kauan kuin haluat-metodia.
Meninkötrolliin
21.11.2011 klo 21.06
Uppmas kirjoitti:
Voikevät kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
xd2 kirjoitti: serverit maksaa ja jostain se katekkin pitää saada. Lopeta umpipaska offline-konsoliporttipeli Skyrimin vertaus wowiin.
Skyrim ei ole paska, eikä ole WoWikaan, mutta mikä tahansa peli, josta maksetaan kuukausittain, ovat loppujen lopuksi hyvin kalliita. Ja onhan BF3:ssakin servut, ja niidenkin ylläpito maksaa, mutta emme silti maksa verkossa pelaamisesta erikseen.
Jotkut 8h kestävät kerran pelattavat yksinpelit maksavat sen 50e, kun taas wowissa riittää pelattavaa sadoiksi tunneiksi.
Turha sinun on neuvoa muita miten heidän kannattaisi käyttää rahansa ja mitä pitäisi pelata
Enpä jaksaisi uskoa, että on sellaisia pelejä, joissa on pelkkä 8H yksinpeli eikä mitään muuta. Ja muutenkin... käyttäkää rahanne miten haluatte, itse suosin vahvasti tätä ostat pelin-pelaat sitä niin kauan kuin haluat-metodia.
Miten olisi vaikka the Saboteur? Dead Space? Uncharted?
Samaa metodia suosin minäkin wow-pelaajana. Silloin kun ei huvita pelata niin en maksa.
Uppmas
21.11.2011 klo 21.14
Uppmas kirjoitti:
Skyrim ei ole paska, eikä ole WoWikaan, mutta mikä tahansa peli, josta maksetaan kuukausittain, ovat loppujen lopuksi hyvin kalliita. Ja onhan BF3:ssakin servut, ja niidenkin ylläpito maksaa, mutta emme silti maksa verkossa pelaamisesta erikseen.
Wowista maksetaan kuukaudessa 10e. Kallista? Ehkä sinunkaltaiselle viikkorahoilla elävälle nassikalle
Skyrim ei ole paska, eikä ole WoWikaan, mutta mikä tahansa peli, josta maksetaan kuukausittain, ovat loppujen lopuksi hyvin kalliita. Ja onhan BF3:ssakin servut, ja niidenkin ylläpito maksaa, mutta emme silti maksa verkossa pelaamisesta erikseen.
Wowista maksetaan kuukaudessa 10e. Kallista? Ehkä sinunkaltaiselle viikkorahoilla elävälle nassikalle
Kyse on periaatteesta, ei rahasta, ja kyllä se tulee kalliiksi, kun tarpeeksi kauan pelaa... pari vuotta ja se 10 e kuukausi onkin jo 240€.
xd2 kirjoitti: serverit maksaa ja jostain se katekkin pitää saada. Lopeta umpipaska offline-konsoliporttipeli Skyrimin vertaus wowiin.
Skyrim ei ole paska, eikä ole WoWikaan, mutta mikä tahansa peli, josta maksetaan kuukausittain, ovat loppujen lopuksi hyvin kalliita. Ja onhan BF3:ssakin servut, ja niidenkin ylläpito maksaa, mutta emme silti maksa verkossa pelaamisesta erikseen.
Jotkut 8h kestävät kerran pelattavat yksinpelit maksavat sen 50e, kun taas wowissa riittää pelattavaa sadoiksi tunneiksi.
Turha sinun on neuvoa muita miten heidän kannattaisi käyttää rahansa ja mitä pitäisi pelata
Enpä jaksaisi uskoa, että on sellaisia pelejä, joissa on pelkkä 8H yksinpeli eikä mitään muuta. Ja muutenkin... käyttäkää rahanne miten haluatte, itse suosin vahvasti tätä ostat pelin-pelaat sitä niin kauan kuin haluat-metodia.
Miten olisi vaikka the Saboteur? Dead Space? Uncharted?
Samaa metodia suosin minäkin wow-pelaajana. Silloin kun ei huvita pelata niin en maksa.
Noh, eikös näissäkin se jonkinlainen moninpeli ole? Ainakin Unchartedissa on, muista en tiedä.
Voikevät
21.11.2011 klo 21.23
Uppmas kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Skyrim ei ole paska, eikä ole WoWikaan, mutta mikä tahansa peli, josta maksetaan kuukausittain, ovat loppujen lopuksi hyvin kalliita. Ja onhan BF3:ssakin servut, ja niidenkin ylläpito maksaa, mutta emme silti maksa verkossa pelaamisesta erikseen.
Wowista maksetaan kuukaudessa 10e. Kallista? Ehkä sinunkaltaiselle viikkorahoilla elävälle nassikalle
Kyse on periaatteesta, ei rahasta, ja kyllä se tulee kalliiksi, kun tarpeeksi kauan pelaa... pari vuotta ja se 10 e kuukausi onkin jo 240€.
Ja pelitunteja tuossa ajassa olisi tosipelaajalle tullut ainakin 2000. Olettaen että hän tosiaan uusii tilauksensa aina vanhan päättyessä. Tuskin jaksaisit tuollaisia määriä pelata peliä jota ei koskaan päivitetä uudella sisällöllä ja kestää sen 8h.
Tiesitkö muuten Uppmas, että wow on ilmainen aina 20-leveliseksi saakka? Ilmainen.
Voikevät
21.11.2011 klo 21.24
Uppmas kirjoitti:
Noh, eikös näissäkin se jonkinlainen moninpeli ole? Ainakin Unchartedissa on, muista en tiedä.
Skyrim ei ole paska, eikä ole WoWikaan, mutta mikä tahansa peli, josta maksetaan kuukausittain, ovat loppujen lopuksi hyvin kalliita. Ja onhan BF3:ssakin servut, ja niidenkin ylläpito maksaa, mutta emme silti maksa verkossa pelaamisesta erikseen.
Wowista maksetaan kuukaudessa 10e. Kallista? Ehkä sinunkaltaiselle viikkorahoilla elävälle nassikalle
Kyse on periaatteesta, ei rahasta, ja kyllä se tulee kalliiksi, kun tarpeeksi kauan pelaa... pari vuotta ja se 10 e kuukausi onkin jo 240€.
Ja pelitunteja tuossa ajassa olisi tosipelaajalle tullut ainakin 2000. Olettaen että hän tosiaan uusii tilauksensa aina vanhan päättyessä. Tuskin jaksaisit tuollaisia määriä pelata peliä jota ei koskaan päivitetä uudella sisällöllä ja kestää sen 8h.
Tiesitkö muuten Uppmas, että wow on ilmainen aina 20-leveliseksi saakka? Ilmainen.
No hienoa hienoa. Tiesitkö myös, että WoW on aiheuttanut joillakin pahaa riippuvuutta ja rahan menetystä? Varmaankin. Ja sitten, puhetyylistäsi ajattelen, että luulet WoWin olevan ainoa peli, josta voi irrottaa hupia moniksi sadoiksi tunneiksi. Se ei ole totta, monet kerralla ostettavat pelit tekevät saman, kuten myös tuo Skyrim, jossa kehuttiin olevan loputtomasti tekemistä.
Voikevät
21.11.2011 klo 21.52
Uppmas kirjoitti:
Voikevät kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Skyrim ei ole paska, eikä ole WoWikaan, mutta mikä tahansa peli, josta maksetaan kuukausittain, ovat loppujen lopuksi hyvin kalliita. Ja onhan BF3:ssakin servut, ja niidenkin ylläpito maksaa, mutta emme silti maksa verkossa pelaamisesta erikseen.
Wowista maksetaan kuukaudessa 10e. Kallista? Ehkä sinunkaltaiselle viikkorahoilla elävälle nassikalle
Kyse on periaatteesta, ei rahasta, ja kyllä se tulee kalliiksi, kun tarpeeksi kauan pelaa... pari vuotta ja se 10 e kuukausi onkin jo 240€.
Ja pelitunteja tuossa ajassa olisi tosipelaajalle tullut ainakin 2000. Olettaen että hän tosiaan uusii tilauksensa aina vanhan päättyessä. Tuskin jaksaisit tuollaisia määriä pelata peliä jota ei koskaan päivitetä uudella sisällöllä ja kestää sen 8h.
Tiesitkö muuten Uppmas, että wow on ilmainen aina 20-leveliseksi saakka? Ilmainen.
No hienoa hienoa. Tiesitkö myös, että WoW on aiheuttanut joillakin pahaa riippuvuutta ja rahan menetystä? Varmaankin. Ja sitten, puhetyylistäsi ajattelen, että luulet WoWin olevan ainoa peli, josta voi irrottaa hupia moniksi sadoiksi tunneiksi. Se ei ole totta, monet kerralla ostettavat pelit tekevät saman, kuten myös tuo Skyrim, jossa kehuttiin olevan loputtomasti tekemistä.
Tiesitkö, että talouspaperi aiheuttaa melkeinpä kaikille rahan menetystä? Ja riippuvuuksista on turha puhua, sillä miksi se ei pätisi sitten Skyrimiin?
Loputtomasti tekemistä Skyrimissä? Lähes täysin samanlaisia sivutehtäviä on tullut jo pari vastaan ensimmäisten 12 tunnin aikana. Siitä vaan loputtomasti riemua repimään. Ja sisältöhän siinä pysyy samana, lukuunottamatta sitä kauhistelemaasi maksullista DLC:tä.
Lisäksi WoW on mainio esimerkki kaikenikäisiä (yli alaikärajan tietysti) kiehtovasta pelistä, joka kiinnostaa tutkitusti niin miehiä kuin naisiakin. Ja se tekeminen ei lopu kesken.
Et voi sanoa että tämä peli ei ole rahan arvoinen, sillä jokainen tuomitsee sen omissa silmissään. Siitä ollaan valmiita maksamaan, koska se on hyvinkin erilainen pelikokemus verrattuna näihin yksinpelattaviin roolipeleihin, kuten Skyrimiin.
Ja muista, että kaikilla on yhtä arvokas mielipide, paitsi tietysti sinulla.
Pena
21.11.2011 klo 22.05
Voikevät kirjoitti: Ja se tekeminen ei lopu kesken.
Ei sillä että tukisin Uppmasin perseilyjä yhtään mitenkään, mutta end-gamessa se tekeminen kyllä loppuu melko nopeasti kesken. Instat on nopeasti nähty ja oikeastaan raiditkin kun niiden clearaukseen ei enää oikeastaan tarvitse kiltaa täynnä täysin pelille omistautuneita pelaajia.
Halmast
21.11.2011 klo 22.17
Pena kirjoitti:
Voikevät kirjoitti: Ja se tekeminen ei lopu kesken.
Ei sillä että tukisin Uppmasin perseilyjä yhtään mitenkään, mutta end-gamessa se tekeminen kyllä loppuu melko nopeasti kesken. Instat on nopeasti nähty ja oikeastaan raiditkin kun niiden clearaukseen ei enää oikeastaan tarvitse kiltaa täynnä täysin pelille omistautuneita pelaajia.
Kyllähän se jossain vaiheessa sitten loppuu, mutta se aika lasketaan vuosissa, ei tunneissa
Tiesitkö, että talouspaperi aiheuttaa melkeinpä kaikille rahan menetystä? Ja riippuvuuksista on turha puhua, sillä miksi se ei pätisi sitten Skyrimiin?
Loputtomasti tekemistä Skyrimissä? Lähes täysin samanlaisia sivutehtäviä on tullut jo pari vastaan ensimmäisten 12 tunnin aikana. Siitä vaan loputtomasti riemua repimään. Ja sisältöhän siinä pysyy samana, lukuunottamatta sitä kauhistelemaasi maksullista DLC:tä.
Lisäksi WoW on mainio esimerkki kaikenikäisiä (yli alaikärajan tietysti) kiehtovasta pelistä, joka kiinnostaa tutkitusti niin miehiä kuin naisiakin. Ja se tekeminen ei lopu kesken.
Et voi sanoa että tämä peli ei ole rahan arvoinen, sillä jokainen tuomitsee sen omissa silmissään. Siitä ollaan valmiita maksamaan, koska se on hyvinkin erilainen pelikokemus verrattuna näihin yksinpelattaviin roolipeleihin, kuten Skyrimiin.
Ja muista, että kaikilla on yhtä arvokas mielipide, paitsi tietysti sinulla.
Jee, trollisotaa! Skyrimiin koukkuun jääminen ei sinänsä ole yhtä paha, koska olet maksanut koko pelin jo ostaessasi sen, jatko on siis ilmaista, riippumatta kestääkö hupi 2 viikkoa ja 2 vuotta.
Niin niin, kyllähän tuo WoW ihmisiä kiinnostaa, mutta... Noo kuulemma sen suosio laskussa, mutta niin käy kaikille läpikolutuille pelaajille.
Enkä minä ole sanonut, ettei se ole rahan arvoine, sanoin vain, että tuo kuukausimaksujuttu ei ole minun juttuni, ja sanoin myös, ettei minua kiinnosta, mitä te ostelette ja mihin te tuhlaatte rahanne. olen mielestäni tolkuttanut jo montakin kertaa, sanon vain oman mielipiteeni, en julista sitä mukafaktana. Koettaisit takoa tämän kaaliisi, jookosta?
Ja tuosta mielipideasiasta vielä, no offence, mutta olen 99% varma, että puhun WoW-fanipojun kanssa, sillä en missään kohtaa ole loukannut teitä, tai teidän peliänne, edelleenkin olen vain esittänyt oman mielipiteeni. Ei tarvitse raivokkaasti hyökätä vastaan. Minulla on oma mielipiteeni, sinulla omasi.
Itkeolkapäähäni
21.11.2011 klo 22.41
Uppmas kirjoitti:
Jee, trollisotaa! Skyrimiin koukkuun jääminen ei sinänsä ole yhtä paha, koska olet maksanut koko pelin jo ostaessasi sen, jatko on siis ilmaista, riippumatta kestääkö hupi 2 viikkoa ja 2 vuotta.
Niin niin, kyllähän tuo WoW ihmisiä kiinnostaa, mutta... Noo kuulemma sen suosio laskussa, mutta niin käy kaikille läpikolutuille pelaajille.
Enkä minä ole sanonut, ettei se ole rahan arvoine, sanoin vain, että tuo kuukausimaksujuttu ei ole minun juttuni, ja sanoin myös, ettei minua kiinnosta, mitä te ostelette ja mihin te tuhlaatte rahanne. olen mielestäni tolkuttanut jo montakin kertaa, sanon vain oman mielipiteeni, en julista sitä mukafaktana. Koettaisit takoa tämän kaaliisi, jookosta?
Ja tuosta mielipideasiasta vielä, no offence, mutta olen 99% varma, että puhun WoW-fanipojun kanssa, sillä en missään kohtaa ole loukannut teitä, tai teidän peliänne, edelleenkin olen vain esittänyt oman mielipiteeni. Ei tarvitse raivokkaasti hyökätä vastaan. Minulla on oma mielipiteeni, sinulla omasi.
"Enkä minä ole sanonut, ettei se ole rahan arvoine"
"Kyse on periaatteesta, ei rahasta"
"vitun kallis"
"en missään kohtaa ole loukannut teidän peliänne"
"Kyllä minä tiedän millainen se on, kaverilla testasin, se on Runescape paremmilla graffoilla."
''JEE!'' ''Mennää taas hakkaa vähä möröi ni saadaan uutaa kamaa ja levu nousee!'' Juu jos tollanen kiinnostaa niin aivan rauhassa."
Jee, trollisotaa! Skyrimiin koukkuun jääminen ei sinänsä ole yhtä paha, koska olet maksanut koko pelin jo ostaessasi sen, jatko on siis ilmaista, riippumatta kestääkö hupi 2 viikkoa ja 2 vuotta.
Niin niin, kyllähän tuo WoW ihmisiä kiinnostaa, mutta... Noo kuulemma sen suosio laskussa, mutta niin käy kaikille läpikolutuille pelaajille.
Enkä minä ole sanonut, ettei se ole rahan arvoine, sanoin vain, että tuo kuukausimaksujuttu ei ole minun juttuni, ja sanoin myös, ettei minua kiinnosta, mitä te ostelette ja mihin te tuhlaatte rahanne. olen mielestäni tolkuttanut jo montakin kertaa, sanon vain oman mielipiteeni, en julista sitä mukafaktana. Koettaisit takoa tämän kaaliisi, jookosta?
Ja tuosta mielipideasiasta vielä, no offence, mutta olen 99% varma, että puhun WoW-fanipojun kanssa, sillä en missään kohtaa ole loukannut teitä, tai teidän peliänne, edelleenkin olen vain esittänyt oman mielipiteeni. Ei tarvitse raivokkaasti hyökätä vastaan. Minulla on oma mielipiteeni, sinulla omasi.
"Enkä minä ole sanonut, ettei se ole rahan arvoine"
"Kyse on periaatteesta, ei rahasta"
"vitun kallis"
"en missään kohtaa ole loukannut teidän peliänne"
"Kyllä minä tiedän millainen se on, kaverilla testasin, se on Runescape paremmilla graffoilla."
''JEE!'' ''Mennää taas hakkaa vähä möröi ni saadaan uutaa kamaa ja levu nousee!'' Juu jos tollanen kiinnostaa niin aivan rauhassa."
Ja taas pitkät seltykset kun ei uppoa kaaliin. Vastataas nyt kyssäreihin
''vitun kallis'' joo se on, käykö kiistäminen? jos uppoaa enemmän kuin puoli vuotta niin hyppää normipelin hintojen ylitse.
'"Kyllä minä tiedän millainen se on, kaverilla testasin, se on Runescape paremmilla graffoilla." Ja missä tässä haukuin teidän hienoa peliänne? Ei se runescape mikään paska paikka ole, ihan pidin siitä joskus... mutten enää. Mutten minä siltikään sitä vihaa.
''JEE!'' ''Mennää taas hakkaa vähä möröi ni saadaan uutaa kamaa ja levu nousee!'' Juu jos tollanen kiinnostaa niin aivan rauhassa." LoL. Ikinä kuullutkaan sellaisesta asiasta kuin sarkasmi? Netissä ei helposti pysty sitä ilmaisemaan, mutta niin sen kuitenkin sanoin.
Jos mielipiteensä ilmaiseminen on trollaamista, niin hyvää päivää.
Voikevät
21.11.2011 klo 23.18
Uppmas kirjoitti: Ja taas pitkät seltykset kun ei uppoa kaaliin. Vastataas nyt kyssäreihin
''vitun kallis'' joo se on, käykö kiistäminen? jos uppoaa enemmän kuin puoli vuotta niin hyppää normipelin hintojen ylitse.
'"Kyllä minä tiedän millainen se on, kaverilla testasin, se on Runescape paremmilla graffoilla." Ja missä tässä haukuin teidän hienoa peliänne? Ei se runescape mikään paska paikka ole, ihan pidin siitä joskus... mutten enää. Mutten minä siltikään sitä vihaa.
''JEE!'' ''Mennää taas hakkaa vähä möröi ni saadaan uutaa kamaa ja levu nousee!'' Juu jos tollanen kiinnostaa niin aivan rauhassa." LoL. Ikinä kuullutkaan sellaisesta asiasta kuin sarkasmi? Netissä ei helposti pysty sitä ilmaisemaan, mutta niin sen kuitenkin sanoin.
Jos mielipiteensä ilmaiseminen on trollaamista, niin hyvää päivää.
Tätä peliä kuitenkin pelataan ne ensimmäiset 30 tuntia ilmaiseksi. Se on kolminkertainen määrä perusyksinpeliin verrattuna. Sen jälkeen saat halutessasi syventää kokemusta kymmenellä eurolla. Eli ensimmäinen kuukausi ilmainen, seuraavat 5 kuukautta maksavat 10e kuukautta kohden. Kuusi kuukautta tunti päivässä tekee 186 tuntia ja senkään jälkeen pelin loppu ei ole lähelläkään.
Sitten otetaan vaikka Dead Space. Maksat 60e. Yksinpeli kestää yläkanttiin sanottuna 10 tuntia.
Wowia pelatessa maksat 25 senttiä tunnilta. Dead Spacea pelatessa maksat 6e tunnissa. Dead Space pelataan kuitenkin todennäköisesti yhden kerran läpi. Saisit pelata Dead Spacen 24 kertaa läpi saadaksesi saman vastineen rahallesi jos näin lasketaan. Kumpi kuulostaa paremmalta, sama peli 24 kertaa puolen vuoden aikana vai puolen vuoden ajan yhtä peliä tunti päivässä ja uutta pelattavaa ja tehtävää riittää joka kerralle.
Uppmas kirjoitti: Ja taas pitkät seltykset kun ei uppoa kaaliin. Vastataas nyt kyssäreihin
''vitun kallis'' joo se on, käykö kiistäminen? jos uppoaa enemmän kuin puoli vuotta niin hyppää normipelin hintojen ylitse.
'"Kyllä minä tiedän millainen se on, kaverilla testasin, se on Runescape paremmilla graffoilla." Ja missä tässä haukuin teidän hienoa peliänne? Ei se runescape mikään paska paikka ole, ihan pidin siitä joskus... mutten enää. Mutten minä siltikään sitä vihaa.
''JEE!'' ''Mennää taas hakkaa vähä möröi ni saadaan uutaa kamaa ja levu nousee!'' Juu jos tollanen kiinnostaa niin aivan rauhassa." LoL. Ikinä kuullutkaan sellaisesta asiasta kuin sarkasmi? Netissä ei helposti pysty sitä ilmaisemaan, mutta niin sen kuitenkin sanoin.
Jos mielipiteensä ilmaiseminen on trollaamista, niin hyvää päivää.
Tätä peliä kuitenkin pelataan ne ensimmäiset 30 tuntia ilmaiseksi. Se on kolminkertainen määrä perusyksinpeliin verrattuna. Sen jälkeen saat halutessasi syventää kokemusta kymmenellä eurolla. Eli ensimmäinen kuukausi ilmainen, seuraavat 5 kuukautta maksavat 10e kuukautta kohden. Kuusi kuukautta tunti päivässä tekee 186 tuntia ja senkään jälkeen pelin loppu ei ole lähelläkään.
Sitten otetaan vaikka Dead Space. Maksat 60e. Yksinpeli kestää yläkanttiin sanottuna 10 tuntia.
Wowia pelatessa maksat 25 senttiä tunnilta. Dead Spacea pelatessa maksat 6e tunnissa. Dead Space pelataan kuitenkin todennäköisesti yhden kerran läpi. Saisit pelata Dead Spacen 24 kertaa läpi saadaksesi saman vastineen rahallesi jos näin lasketaan. Kumpi kuulostaa paremmalta, sama peli 24 kertaa puolen vuoden aikana vai puolen vuoden ajan yhtä peliä tunti päivässä ja uutta pelattavaa ja tehtävää riittää joka kerralle.
Hyvää päivää.
Tiettyhän tuo WoW kuulostaa paremmalta, mutta kun kuuntelen tuota Dead Spacen juttua, niin ihmettelen, että miten sellainen peli edes pärjää. Ei pelkällä yksinpelillä pitkälle pötkitä. Mutta voihan siihen WoWittamiseenkin sitten kyllästyä... ja jos onkin peliaikaa jäljellä 2 kuukautta niin varmaan vituttais. Erittäin hienoa päivää.
Voikevät
21.11.2011 klo 23.37
Uppmas kirjoitti: Tiettyhän tuo WoW kuulostaa paremmalta, mutta kun kuuntelen tuota Dead Spacen juttua, niin ihmettelen, että miten sellainen peli edes pärjää. Ei pelkällä yksinpelillä pitkälle pötkitä. Mutta voihan siihen WoWittamiseenkin sitten kyllästyä... ja jos onkin peliaikaa jäljellä 2 kuukautta niin varmaan vituttais. Erittäin hienoa päivää.
Sehän siinä onkin, maksat juuri siitä minkä verran pelaat. Tuskin kukaan ostaa kahta kuukautta etukäteen jos kyllästyttää.
Uppmas kirjoitti: Tiettyhän tuo WoW kuulostaa paremmalta, mutta kun kuuntelen tuota Dead Spacen juttua, niin ihmettelen, että miten sellainen peli edes pärjää. Ei pelkällä yksinpelillä pitkälle pötkitä. Mutta voihan siihen WoWittamiseenkin sitten kyllästyä... ja jos onkin peliaikaa jäljellä 2 kuukautta niin varmaan vituttais. Erittäin hienoa päivää.
Sehän siinä onkin, maksat juuri siitä minkä verran pelaat. Tuskin kukaan ostaa kahta kuukautta etukäteen jos kyllästyttää.
"Ei pelkällä yksinpelillä pitkälle pötkitä."
Entä se Skyrim?
Skyrim on RPG, aivan kuten GTA:t yms. Yksinpelinkin jälkeen pelissä on ikuisesti sivutehtäviä (jotka kylläkin toistavat itseään) ja muutenkin iso maailma tutkittavana.
banaania
21.11.2011 klo 23.55
Juu, vois alkaa kohta olemaan bannien paikka Uppmasille. Tuntuu vaan, että nykyään puolet uutisten kommenteista on tätä Uppmasin trollailua/perseilyä. No ei siinä, kyllähän tästä päivän naurut taas sai :)
banaania kirjoitti: Juu, vois alkaa kohta olemaan bannien paikka Uppmasille. Tuntuu vaan, että nykyään puolet uutisten kommenteista on tätä Uppmasin trollailua/perseilyä. No ei siinä, kyllähän tästä päivän naurut taas sai :)
Kiitoksia :) Piristit taas minunkin päivääni. :)
Voikevät
22.11.2011 klo 01.25
Uppmas kirjoitti:
Skyrim on RPG, aivan kuten GTA:t yms. Yksinpelinkin jälkeen pelissä on ikuisesti sivutehtäviä (jotka kylläkin toistavat itseään) ja muutenkin iso maailma tutkittavana.
GTA ei ole RPG ja ei Skyrimissä on juurikin noita itseään toistavia sivutehtäviä. Ja wowissa on vieläkin isompi maailma tutkittavana ja uusia tehtäviä riittää runsaasti. Joko uskot?
Skyrim on RPG, aivan kuten GTA:t yms. Yksinpelinkin jälkeen pelissä on ikuisesti sivutehtäviä (jotka kylläkin toistavat itseään) ja muutenkin iso maailma tutkittavana.
GTA ei ole RPG ja ei Skyrimissä on juurikin noita itseään toistavia sivutehtäviä. Ja wowissa on vieläkin isompi maailma tutkittavana ja uusia tehtäviä riittää runsaasti. Joko uskot?
On avi? Olen tiennyt niin koko ajan, mutta kyllä se WoWkin alkaa itseään toistaa kuukauden jälkeen. Riippuu ihmisestä, mistä tykkää ja mitä jaksaa tahkota loputtomiin. Jaa... eikö GTA muka ole RPG? Siis GTAhan on roolipeli, joskin nykyajan roolipeli.
Samppu
22.11.2011 klo 11.02
Uppmas kirjoitti:
Voikevät kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Skyrim on RPG, aivan kuten GTA:t yms. Yksinpelinkin jälkeen pelissä on ikuisesti sivutehtäviä (jotka kylläkin toistavat itseään) ja muutenkin iso maailma tutkittavana.
GTA ei ole RPG ja ei Skyrimissä on juurikin noita itseään toistavia sivutehtäviä. Ja wowissa on vieläkin isompi maailma tutkittavana ja uusia tehtäviä riittää runsaasti. Joko uskot?
On avi? Olen tiennyt niin koko ajan, mutta kyllä se WoWkin alkaa itseään toistaa kuukauden jälkeen. Riippuu ihmisestä, mistä tykkää ja mitä jaksaa tahkota loputtomiin. Jaa... eikö GTA muka ole RPG? Siis GTAhan on roolipeli, joskin nykyajan roolipeli.
Jos olisit pelannut wowia vähän enemmän kuin kokeilun kaverillasi tietäisit, että pelin yksi suurimmista vetovoimista on pelin tarjoama sosiaalinen virtuaalimaailma muiden pelaajien kanssa eikä suoranaisesti itse pelin tekninen sisältö.
vares
22.11.2011 klo 13.44
Uppmasin ehtymätön lähde paskoille kommenteille jaksaa vaan hämmästyttää edelleen. :D
Keep up the good work
haha
22.11.2011 klo 14.18
vares kirjoitti: Uppmasin ehtymätön lähde paskoille kommenteille jaksaa vaan hämmästyttää edelleen. :D
Keep up the good work
Omat suosikkini tähän asti:
"SE on rahastusta. "
"Maailma on yhtä rahastusta. Kaikkialla. Sen kanssa pitää vain elää... "
"UC:kin on ihan tätä massateinipelien sarjaa"
"En ole trolli.."
LentäväLeipä
09.02.2012 klo 15.07
Tämä on se syy miksi aloitin wowin uudelleen. Viimeksi tullut pelattua vuonna 2009
Keskustelut (61 viestiä)
Rekisteröitynyt 21.11.2011
21.11.2011 klo 11.01
21.11.2011 klo 11.28
21.11.2011 klo 11.33
Rekisteröitynyt 15.09.2008
21.11.2011 klo 11.36
Paljonkohan sai herra Norris kahisevaa tästäkin....
Yleensä, kun ihminen tekee työtään, hänelle maksetaan siitä rahaa. Ja usein myös mitä tunnetumpi/pätevämpi henkilö, sitä korkeammat korvaukset.
Rekisteröitynyt 04.04.2008
21.11.2011 klo 11.38
21.11.2011 klo 11.51
Paljonkohan sai herra Norris kahisevaa tästäkin....
Yleensä, kun ihminen tekee työtään, hänelle maksetaan siitä rahaa. Ja usein myös mitä tunnetumpi/pätevämpi henkilö, sitä korkeammat korvaukset.
Olipas tyhjentävä kommentti. Et tuonut yhtään mitään tähän keskusteluun, mitä jos menisit takavasemmalle
Rekisteröitynyt 28.09.2011
21.11.2011 klo 12.22
21.11.2011 klo 12.34
21.11.2011 klo 13.30
21.11.2011 klo 13.31
Tuntuu siltä, että olen varmaan ainoa ihminen Internetissä, jota Chuck Norris vitsit alkaa huvittamisen sijaan jo pikkuhiljaa kyllästyttämään...
omalla kohdalla se huvittaminen loppui jo siinä toisen vitsin kohdalla
mutta että 8 vuotta ja firmaa suosion lasku vielä yllättäisi? pakko olla activision kun luulevat että sama myy vieläkin
21.11.2011 klo 13.33
Aiheen nimi on ehkä vähän harhaan johtava...
Eihän ole. Ilmiselvää että jos joku voittaa WoWin niin Chuck. Mutta että siinä kesti näin kauan? Eikö Chuck ollut aina voittaja?
mutta oikeasti joo luulin että TORin ennakkomyynnit tms hakkasi Wowin
Rekisteröitynyt 14.06.2010
21.11.2011 klo 14.39
21.11.2011 klo 15.03
Huvittava :)
Kas Uppmas
21.11.2011 klo 16.28
Paljonkohan sai herra Norris kahisevaa tästäkin....
Yleensä, kun ihminen tekee työtään, hänelle maksetaan siitä rahaa. Ja usein myös mitä tunnetumpi/pätevämpi henkilö, sitä korkeammat korvaukset.
Olipas tyhjentävä kommentti. Et tuonut yhtään mitään tähän keskusteluun, mitä jos menisit takavasemmalle
No mitäs uutta tai järkevää asiaa sinun itsestäänselvyyden päivittelysi sitten toi?
Rekisteröitynyt 15.11.2011
21.11.2011 klo 16.34
Huvittava :)
Kas Uppmas
Siellä Uppmas, missä puhutaan. On muuten jo aikakin tuolle WoWin mahalaskulle, sellasta kusetusta koko peli.
21.11.2011 klo 16.36
Paljonkohan sai herra Norris kahisevaa tästäkin....
Yleensä, kun ihminen tekee työtään, hänelle maksetaan siitä rahaa. Ja usein myös mitä tunnetumpi/pätevämpi henkilö, sitä korkeammat korvaukset.
Olipas tyhjentävä kommentti. Et tuonut yhtään mitään tähän keskusteluun, mitä jos menisit takavasemmalle
No mitäs uutta tai järkevää asiaa sinun itsestäänselvyyden päivittelysi sitten toi?
Entäpä sitten tuo sinun turhakkeesi? Nerokas idea jatkaa tätä, mitäs seuraavaksi, taukki?
21.11.2011 klo 16.37
Siellä Uppmas, missä puhutaan. On muuten jo aikakin tuolle WoWin mahalaskulle, sellasta kusetusta koko peli.
Ja miksi näin? Jos kerranki kuulisi hieman perusteluita tältä kuuluisalta sampulta
21.11.2011 klo 16.50
Paljonkohan sai herra Norris kahisevaa tästäkin....
Yleensä, kun ihminen tekee työtään, hänelle maksetaan siitä rahaa. Ja usein myös mitä tunnetumpi/pätevämpi henkilö, sitä korkeammat korvaukset.
Olipas tyhjentävä kommentti. Et tuonut yhtään mitään tähän keskusteluun, mitä jos menisit takavasemmalle
No mitäs uutta tai järkevää asiaa sinun itsestäänselvyyden päivittelysi sitten toi?
Entäpä sitten tuo sinun turhakkeesi? Nerokas idea jatkaa tätä, mitäs seuraavaksi, taukki?
"Entäpä sitten tuo sinun turhakkeesi?" Nimenomaan ;)
21.11.2011 klo 16.57
Paljonkohan sai herra Norris kahisevaa tästäkin....
Yleensä, kun ihminen tekee työtään, hänelle maksetaan siitä rahaa. Ja usein myös mitä tunnetumpi/pätevämpi henkilö, sitä korkeammat korvaukset.
Olipas tyhjentävä kommentti. Et tuonut yhtään mitään tähän keskusteluun, mitä jos menisit takavasemmalle
No mitäs uutta tai järkevää asiaa sinun itsestäänselvyyden päivittelysi sitten toi?
Entäpä sitten tuo sinun turhakkeesi? Nerokas idea jatkaa tätä, mitäs seuraavaksi, taukki?
"Entäpä sitten tuo sinun turhakkeesi?" Nimenomaan ;)
Kannattiko nyt? höhö
Rekisteröitynyt 15.11.2011
21.11.2011 klo 17.20
Siellä Uppmas, missä puhutaan. On muuten jo aikakin tuolle WoWin mahalaskulle, sellasta kusetusta koko peli.
Ja miksi näin? Jos kerranki kuulisi hieman perusteluita tältä kuuluisalta sampulta
Mielestäni kuukausimaksupelit ovat kusetusta. :) Siinä sulle syytä.
21.11.2011 klo 17.30
Siellä Uppmas, missä puhutaan. On muuten jo aikakin tuolle WoWin mahalaskulle, sellasta kusetusta koko peli.
Ja miksi näin? Jos kerranki kuulisi hieman perusteluita tältä kuuluisalta sampulta
Mielestäni kuukausimaksupelit ovat kusetusta. :) Siinä sulle syytä.
Tuo ei ole syy, vain perusteeton väite.
Tehdään tämä nyt sampulle helpommaksi: miksi kuukausimaksupelit ovat huijausta?
Rekisteröitynyt 15.11.2011
21.11.2011 klo 17.34
Siellä Uppmas, missä puhutaan. On muuten jo aikakin tuolle WoWin mahalaskulle, sellasta kusetusta koko peli.
Ja miksi näin? Jos kerranki kuulisi hieman perusteluita tältä kuuluisalta sampulta
Mielestäni kuukausimaksupelit ovat kusetusta. :) Siinä sulle syytä.
Tuo ei ole syy, vain perusteeton väite.
Tehdään tämä nyt sampulle helpommaksi: miksi kuukausimaksupelit ovat huijausta?
Koska loppujen lopuks siinä tulee maksetuksi aivan vitusti? Nykyään saa uudetkin pelit neljälläkympillä. WoW maksaa kuukaudessa 15 euroo.... 3KK sitä ja ollaan jo miinuksen puolella...
21.11.2011 klo 17.45
Siellä Uppmas, missä puhutaan. On muuten jo aikakin tuolle WoWin mahalaskulle, sellasta kusetusta koko peli.
Ja miksi näin? Jos kerranki kuulisi hieman perusteluita tältä kuuluisalta sampulta
Mielestäni kuukausimaksupelit ovat kusetusta. :) Siinä sulle syytä.
Tuo ei ole syy, vain perusteeton väite.
Tehdään tämä nyt sampulle helpommaksi: miksi kuukausimaksupelit ovat huijausta?
Koska loppujen lopuks siinä tulee maksetuksi aivan vitusti? Nykyään saa uudetkin pelit neljälläkympillä. WoW maksaa kuukaudessa 15 euroo.... 3KK sitä ja ollaan jo miinuksen puolella...
Etkö vieläkään ymmärrä sitä, että jotkut todella tahtovat maksaa siitä? Siitä on huijaus kaukana. Sama kun valittaisi siitä, että kokistölkit tulee maksamaan paljon enemmän kuin pullokokis jos juo saman verran
Rekisteröitynyt 15.11.2011
21.11.2011 klo 17.52
Siellä Uppmas, missä puhutaan. On muuten jo aikakin tuolle WoWin mahalaskulle, sellasta kusetusta koko peli.
Ja miksi näin? Jos kerranki kuulisi hieman perusteluita tältä kuuluisalta sampulta
Mielestäni kuukausimaksupelit ovat kusetusta. :) Siinä sulle syytä.
Tuo ei ole syy, vain perusteeton väite.
Tehdään tämä nyt sampulle helpommaksi: miksi kuukausimaksupelit ovat huijausta?
Koska loppujen lopuks siinä tulee maksetuksi aivan vitusti? Nykyään saa uudetkin pelit neljälläkympillä. WoW maksaa kuukaudessa 15 euroo.... 3KK sitä ja ollaan jo miinuksen puolella...
Etkö vieläkään ymmärrä sitä, että jotkut todella tahtovat maksaa siitä? Siitä on huijaus kaukana. Sama kun valittaisi siitä, että kokistölkit tulee maksamaan paljon enemmän kuin pullokokis jos juo saman verran
Noh... Ei se oo tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. :)
21.11.2011 klo 18.00
Siellä Uppmas, missä puhutaan. On muuten jo aikakin tuolle WoWin mahalaskulle, sellasta kusetusta koko peli.
Ja miksi näin? Jos kerranki kuulisi hieman perusteluita tältä kuuluisalta sampulta
Mielestäni kuukausimaksupelit ovat kusetusta. :) Siinä sulle syytä.
Tuo ei ole syy, vain perusteeton väite.
Tehdään tämä nyt sampulle helpommaksi: miksi kuukausimaksupelit ovat huijausta?
Koska loppujen lopuks siinä tulee maksetuksi aivan vitusti? Nykyään saa uudetkin pelit neljälläkympillä. WoW maksaa kuukaudessa 15 euroo.... 3KK sitä ja ollaan jo miinuksen puolella...
Etkö vieläkään ymmärrä sitä, että jotkut todella tahtovat maksaa siitä? Siitä on huijaus kaukana. Sama kun valittaisi siitä, että kokistölkit tulee maksamaan paljon enemmän kuin pullokokis jos juo saman verran
Noh... Ei se oo tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. :)
Mitä tyhmää WoWin pelaamisessa on? Siinä on kuitenkin enemmän pelattavaa kuin isojen pelitalojen vuoden aikana julkaistavissa AAA-nimikkeissä yhteensä.
Rekisteröitynyt 15.11.2011
21.11.2011 klo 18.04
Siellä Uppmas, missä puhutaan. On muuten jo aikakin tuolle WoWin mahalaskulle, sellasta kusetusta koko peli.
Ja miksi näin? Jos kerranki kuulisi hieman perusteluita tältä kuuluisalta sampulta
Mielestäni kuukausimaksupelit ovat kusetusta. :) Siinä sulle syytä.
Tuo ei ole syy, vain perusteeton väite.
Tehdään tämä nyt sampulle helpommaksi: miksi kuukausimaksupelit ovat huijausta?
Koska loppujen lopuks siinä tulee maksetuksi aivan vitusti? Nykyään saa uudetkin pelit neljälläkympillä. WoW maksaa kuukaudessa 15 euroo.... 3KK sitä ja ollaan jo miinuksen puolella...
Etkö vieläkään ymmärrä sitä, että jotkut todella tahtovat maksaa siitä? Siitä on huijaus kaukana. Sama kun valittaisi siitä, että kokistölkit tulee maksamaan paljon enemmän kuin pullokokis jos juo saman verran
Noh... Ei se oo tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. :)
Mitä tyhmää WoWin pelaamisessa on? Siinä on kuitenkin enemmän pelattavaa kuin isojen pelitalojen vuoden aikana julkaistavissa AAA-nimikkeissä yhteensä.
''JEE!'' ''Mennää taas hakkaa vähä möröi ni saadaan uutaa kamaa ja levu nousee!'' Juu jos tollanen kiinnostaa niin aivan rauhassa. Ja nyt asiaan, ei sillä että se olisi huono peli, mutta vitun kallis. Hankkii kaverin ni pääsee halvemmalla.
21.11.2011 klo 18.15
Siellä Uppmas, missä puhutaan. On muuten jo aikakin tuolle WoWin mahalaskulle, sellasta kusetusta koko peli.
Ja miksi näin? Jos kerranki kuulisi hieman perusteluita tältä kuuluisalta sampulta
Mielestäni kuukausimaksupelit ovat kusetusta. :) Siinä sulle syytä.
Tuo ei ole syy, vain perusteeton väite.
Tehdään tämä nyt sampulle helpommaksi: miksi kuukausimaksupelit ovat huijausta?
Koska loppujen lopuks siinä tulee maksetuksi aivan vitusti? Nykyään saa uudetkin pelit neljälläkympillä. WoW maksaa kuukaudessa 15 euroo.... 3KK sitä ja ollaan jo miinuksen puolella...
Etkö vieläkään ymmärrä sitä, että jotkut todella tahtovat maksaa siitä? Siitä on huijaus kaukana. Sama kun valittaisi siitä, että kokistölkit tulee maksamaan paljon enemmän kuin pullokokis jos juo saman verran
Noh... Ei se oo tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. :)
Mitä tyhmää WoWin pelaamisessa on? Siinä on kuitenkin enemmän pelattavaa kuin isojen pelitalojen vuoden aikana julkaistavissa AAA-nimikkeissä yhteensä.
''JEE!'' ''Mennää taas hakkaa vähä möröi ni saadaan uutaa kamaa ja levu nousee!'' Juu jos tollanen kiinnostaa niin aivan rauhassa. Ja nyt asiaan, ei sillä että se olisi huono peli, mutta vitun kallis. Hankkii kaverin ni pääsee halvemmalla.
Ja missähän pelissä on yhtä hyvä hinta-laatu-suhde kuin WoWissa?
Rekisteröitynyt 15.11.2011
21.11.2011 klo 18.21
Ja missähän pelissä on yhtä hyvä hinta-laatu-suhde kuin WoWissa??
Oiskoha Skyrim? Vähintään yhtä iso kokonaisuus kuin WoW ja halpakin vielä. Chuck Norris ei ole WoWin voittaja, Skyrim on!!
21.11.2011 klo 18.28
Ja missähän pelissä on yhtä hyvä hinta-laatu-suhde kuin WoWissa??
Oiskoha Skyrim? Vähintään yhtä iso kokonaisuus kuin WoW ja halpakin vielä. Chuck Norris ei ole WoWin voittaja, Skyrim on!!
lol
Pelaisit edes WoWia ennen kuin kommentoit kuinka iso kokonaisuus se on.
Rekisteröitynyt 15.11.2011
21.11.2011 klo 18.30
Ja missähän pelissä on yhtä hyvä hinta-laatu-suhde kuin WoWissa??
Oiskoha Skyrim? Vähintään yhtä iso kokonaisuus kuin WoW ja halpakin vielä. Chuck Norris ei ole WoWin voittaja, Skyrim on!!
lol
Pelaisit edes WoWia ennen kuin kommentoit kuinka iso kokonaisuus se on.
Kyllä minä tiedän millainen se on, kaverilla testasin, se on Runescape paremmilla graffoilla.
21.11.2011 klo 18.37
Ja missähän pelissä on yhtä hyvä hinta-laatu-suhde kuin WoWissa??
Oiskoha Skyrim? Vähintään yhtä iso kokonaisuus kuin WoW ja halpakin vielä. Chuck Norris ei ole WoWin voittaja, Skyrim on!!
Anteeksi mitä? Yhtä iso kuin WoW o.O
Tästä kommentista jo tietää että on trolli kyseessä.
Rekisteröitynyt 15.11.2011
21.11.2011 klo 18.41
Ja missähän pelissä on yhtä hyvä hinta-laatu-suhde kuin WoWissa??
Oiskoha Skyrim? Vähintään yhtä iso kokonaisuus kuin WoW ja halpakin vielä. Chuck Norris ei ole WoWin voittaja, Skyrim on!!
Anteeksi mitä? Yhtä iso kuin WoW o.O
Tästä kommentista jo tietää että on trolli kyseessä.
Ei ole trolli... En nyt vaan ymmärrä mitä ihmettä näätte siinä WoWissa :D
21.11.2011 klo 19.48
Rekisteröitynyt 15.11.2011
21.11.2011 klo 20.01
serverit maksaa ja jostain se katekkin pitää saada. Lopeta umpipaska offline-konsoliporttipeli Skyrimin vertaus wowiin.
Skyrim ei ole paska, eikä ole WoWikaan, mutta mikä tahansa peli, josta maksetaan kuukausittain, ovat loppujen lopuksi hyvin kalliita. Ja onhan BF3:ssakin servut, ja niidenkin ylläpito maksaa, mutta emme silti maksa verkossa pelaamisesta erikseen.
21.11.2011 klo 20.42
serverit maksaa ja jostain se katekkin pitää saada. Lopeta umpipaska offline-konsoliporttipeli Skyrimin vertaus wowiin.
Skyrim ei ole paska, eikä ole WoWikaan, mutta mikä tahansa peli, josta maksetaan kuukausittain, ovat loppujen lopuksi hyvin kalliita. Ja onhan BF3:ssakin servut, ja niidenkin ylläpito maksaa, mutta emme silti maksa verkossa pelaamisesta erikseen.
Jotkut 8h kestävät kerran pelattavat yksinpelit maksavat sen 50e, kun taas wowissa riittää pelattavaa sadoiksi tunneiksi.
Turha sinun on neuvoa muita miten heidän kannattaisi käyttää rahansa ja mitä pitäisi pelata
Rekisteröitynyt 15.11.2011
21.11.2011 klo 21.00
serverit maksaa ja jostain se katekkin pitää saada. Lopeta umpipaska offline-konsoliporttipeli Skyrimin vertaus wowiin.
Skyrim ei ole paska, eikä ole WoWikaan, mutta mikä tahansa peli, josta maksetaan kuukausittain, ovat loppujen lopuksi hyvin kalliita. Ja onhan BF3:ssakin servut, ja niidenkin ylläpito maksaa, mutta emme silti maksa verkossa pelaamisesta erikseen.
Jotkut 8h kestävät kerran pelattavat yksinpelit maksavat sen 50e, kun taas wowissa riittää pelattavaa sadoiksi tunneiksi.
Turha sinun on neuvoa muita miten heidän kannattaisi käyttää rahansa ja mitä pitäisi pelata
Enpä jaksaisi uskoa, että on sellaisia pelejä, joissa on pelkkä 8H yksinpeli eikä mitään muuta. Ja muutenkin... käyttäkää rahanne miten haluatte, itse suosin vahvasti tätä ostat pelin-pelaat sitä niin kauan kuin haluat-metodia.
21.11.2011 klo 21.06
serverit maksaa ja jostain se katekkin pitää saada. Lopeta umpipaska offline-konsoliporttipeli Skyrimin vertaus wowiin.
Skyrim ei ole paska, eikä ole WoWikaan, mutta mikä tahansa peli, josta maksetaan kuukausittain, ovat loppujen lopuksi hyvin kalliita. Ja onhan BF3:ssakin servut, ja niidenkin ylläpito maksaa, mutta emme silti maksa verkossa pelaamisesta erikseen.
Jotkut 8h kestävät kerran pelattavat yksinpelit maksavat sen 50e, kun taas wowissa riittää pelattavaa sadoiksi tunneiksi.
Turha sinun on neuvoa muita miten heidän kannattaisi käyttää rahansa ja mitä pitäisi pelata
Enpä jaksaisi uskoa, että on sellaisia pelejä, joissa on pelkkä 8H yksinpeli eikä mitään muuta. Ja muutenkin... käyttäkää rahanne miten haluatte, itse suosin vahvasti tätä ostat pelin-pelaat sitä niin kauan kuin haluat-metodia.
Miten olisi vaikka the Saboteur? Dead Space? Uncharted?
Samaa metodia suosin minäkin wow-pelaajana. Silloin kun ei huvita pelata niin en maksa.
21.11.2011 klo 21.14
Skyrim ei ole paska, eikä ole WoWikaan, mutta mikä tahansa peli, josta maksetaan kuukausittain, ovat loppujen lopuksi hyvin kalliita. Ja onhan BF3:ssakin servut, ja niidenkin ylläpito maksaa, mutta emme silti maksa verkossa pelaamisesta erikseen.
Wowista maksetaan kuukaudessa 10e. Kallista? Ehkä sinunkaltaiselle viikkorahoilla elävälle nassikalle
Rekisteröitynyt 15.11.2011
21.11.2011 klo 21.17
Skyrim ei ole paska, eikä ole WoWikaan, mutta mikä tahansa peli, josta maksetaan kuukausittain, ovat loppujen lopuksi hyvin kalliita. Ja onhan BF3:ssakin servut, ja niidenkin ylläpito maksaa, mutta emme silti maksa verkossa pelaamisesta erikseen.
Wowista maksetaan kuukaudessa 10e. Kallista? Ehkä sinunkaltaiselle viikkorahoilla elävälle nassikalle
Kyse on periaatteesta, ei rahasta, ja kyllä se tulee kalliiksi, kun tarpeeksi kauan pelaa... pari vuotta ja se 10 e kuukausi onkin jo 240€.
Rekisteröitynyt 15.11.2011
21.11.2011 klo 21.19
serverit maksaa ja jostain se katekkin pitää saada. Lopeta umpipaska offline-konsoliporttipeli Skyrimin vertaus wowiin.
Skyrim ei ole paska, eikä ole WoWikaan, mutta mikä tahansa peli, josta maksetaan kuukausittain, ovat loppujen lopuksi hyvin kalliita. Ja onhan BF3:ssakin servut, ja niidenkin ylläpito maksaa, mutta emme silti maksa verkossa pelaamisesta erikseen.
Jotkut 8h kestävät kerran pelattavat yksinpelit maksavat sen 50e, kun taas wowissa riittää pelattavaa sadoiksi tunneiksi.
Turha sinun on neuvoa muita miten heidän kannattaisi käyttää rahansa ja mitä pitäisi pelata
Enpä jaksaisi uskoa, että on sellaisia pelejä, joissa on pelkkä 8H yksinpeli eikä mitään muuta. Ja muutenkin... käyttäkää rahanne miten haluatte, itse suosin vahvasti tätä ostat pelin-pelaat sitä niin kauan kuin haluat-metodia.
Miten olisi vaikka the Saboteur? Dead Space? Uncharted?
Samaa metodia suosin minäkin wow-pelaajana. Silloin kun ei huvita pelata niin en maksa.
Noh, eikös näissäkin se jonkinlainen moninpeli ole? Ainakin Unchartedissa on, muista en tiedä.
21.11.2011 klo 21.23
Skyrim ei ole paska, eikä ole WoWikaan, mutta mikä tahansa peli, josta maksetaan kuukausittain, ovat loppujen lopuksi hyvin kalliita. Ja onhan BF3:ssakin servut, ja niidenkin ylläpito maksaa, mutta emme silti maksa verkossa pelaamisesta erikseen.
Wowista maksetaan kuukaudessa 10e. Kallista? Ehkä sinunkaltaiselle viikkorahoilla elävälle nassikalle
Kyse on periaatteesta, ei rahasta, ja kyllä se tulee kalliiksi, kun tarpeeksi kauan pelaa... pari vuotta ja se 10 e kuukausi onkin jo 240€.
Ja pelitunteja tuossa ajassa olisi tosipelaajalle tullut ainakin 2000. Olettaen että hän tosiaan uusii tilauksensa aina vanhan päättyessä. Tuskin jaksaisit tuollaisia määriä pelata peliä jota ei koskaan päivitetä uudella sisällöllä ja kestää sen 8h.
Tiesitkö muuten Uppmas, että wow on ilmainen aina 20-leveliseksi saakka? Ilmainen.
21.11.2011 klo 21.24
Noh, eikös näissäkin se jonkinlainen moninpeli ole? Ainakin Unchartedissa on, muista en tiedä.
Ei ole.
Rekisteröitynyt 15.11.2011
21.11.2011 klo 21.34
Skyrim ei ole paska, eikä ole WoWikaan, mutta mikä tahansa peli, josta maksetaan kuukausittain, ovat loppujen lopuksi hyvin kalliita. Ja onhan BF3:ssakin servut, ja niidenkin ylläpito maksaa, mutta emme silti maksa verkossa pelaamisesta erikseen.
Wowista maksetaan kuukaudessa 10e. Kallista? Ehkä sinunkaltaiselle viikkorahoilla elävälle nassikalle
Kyse on periaatteesta, ei rahasta, ja kyllä se tulee kalliiksi, kun tarpeeksi kauan pelaa... pari vuotta ja se 10 e kuukausi onkin jo 240€.
Ja pelitunteja tuossa ajassa olisi tosipelaajalle tullut ainakin 2000. Olettaen että hän tosiaan uusii tilauksensa aina vanhan päättyessä. Tuskin jaksaisit tuollaisia määriä pelata peliä jota ei koskaan päivitetä uudella sisällöllä ja kestää sen 8h.
Tiesitkö muuten Uppmas, että wow on ilmainen aina 20-leveliseksi saakka? Ilmainen.
No hienoa hienoa. Tiesitkö myös, että WoW on aiheuttanut joillakin pahaa riippuvuutta ja rahan menetystä? Varmaankin. Ja sitten, puhetyylistäsi ajattelen, että luulet WoWin olevan ainoa peli, josta voi irrottaa hupia moniksi sadoiksi tunneiksi. Se ei ole totta, monet kerralla ostettavat pelit tekevät saman, kuten myös tuo Skyrim, jossa kehuttiin olevan loputtomasti tekemistä.
21.11.2011 klo 21.52
Skyrim ei ole paska, eikä ole WoWikaan, mutta mikä tahansa peli, josta maksetaan kuukausittain, ovat loppujen lopuksi hyvin kalliita. Ja onhan BF3:ssakin servut, ja niidenkin ylläpito maksaa, mutta emme silti maksa verkossa pelaamisesta erikseen.
Wowista maksetaan kuukaudessa 10e. Kallista? Ehkä sinunkaltaiselle viikkorahoilla elävälle nassikalle
Kyse on periaatteesta, ei rahasta, ja kyllä se tulee kalliiksi, kun tarpeeksi kauan pelaa... pari vuotta ja se 10 e kuukausi onkin jo 240€.
Ja pelitunteja tuossa ajassa olisi tosipelaajalle tullut ainakin 2000. Olettaen että hän tosiaan uusii tilauksensa aina vanhan päättyessä. Tuskin jaksaisit tuollaisia määriä pelata peliä jota ei koskaan päivitetä uudella sisällöllä ja kestää sen 8h.
Tiesitkö muuten Uppmas, että wow on ilmainen aina 20-leveliseksi saakka? Ilmainen.
No hienoa hienoa. Tiesitkö myös, että WoW on aiheuttanut joillakin pahaa riippuvuutta ja rahan menetystä? Varmaankin. Ja sitten, puhetyylistäsi ajattelen, että luulet WoWin olevan ainoa peli, josta voi irrottaa hupia moniksi sadoiksi tunneiksi. Se ei ole totta, monet kerralla ostettavat pelit tekevät saman, kuten myös tuo Skyrim, jossa kehuttiin olevan loputtomasti tekemistä.
Tiesitkö, että talouspaperi aiheuttaa melkeinpä kaikille rahan menetystä? Ja riippuvuuksista on turha puhua, sillä miksi se ei pätisi sitten Skyrimiin?
Loputtomasti tekemistä Skyrimissä? Lähes täysin samanlaisia sivutehtäviä on tullut jo pari vastaan ensimmäisten 12 tunnin aikana. Siitä vaan loputtomasti riemua repimään. Ja sisältöhän siinä pysyy samana, lukuunottamatta sitä kauhistelemaasi maksullista DLC:tä.
Lisäksi WoW on mainio esimerkki kaikenikäisiä (yli alaikärajan tietysti) kiehtovasta pelistä, joka kiinnostaa tutkitusti niin miehiä kuin naisiakin. Ja se tekeminen ei lopu kesken.
Et voi sanoa että tämä peli ei ole rahan arvoinen, sillä jokainen tuomitsee sen omissa silmissään. Siitä ollaan valmiita maksamaan, koska se on hyvinkin erilainen pelikokemus verrattuna näihin yksinpelattaviin roolipeleihin, kuten Skyrimiin.
Ja muista, että kaikilla on yhtä arvokas mielipide, paitsi tietysti sinulla.
21.11.2011 klo 22.05
Ja se tekeminen ei lopu kesken.
Ei sillä että tukisin Uppmasin perseilyjä yhtään mitenkään, mutta end-gamessa se tekeminen kyllä loppuu melko nopeasti kesken. Instat on nopeasti nähty ja oikeastaan raiditkin kun niiden clearaukseen ei enää oikeastaan tarvitse kiltaa täynnä täysin pelille omistautuneita pelaajia.
21.11.2011 klo 22.17
Ja se tekeminen ei lopu kesken.
Ei sillä että tukisin Uppmasin perseilyjä yhtään mitenkään, mutta end-gamessa se tekeminen kyllä loppuu melko nopeasti kesken. Instat on nopeasti nähty ja oikeastaan raiditkin kun niiden clearaukseen ei enää oikeastaan tarvitse kiltaa täynnä täysin pelille omistautuneita pelaajia.
Kyllähän se jossain vaiheessa sitten loppuu, mutta se aika lasketaan vuosissa, ei tunneissa
Rekisteröitynyt 15.11.2011
21.11.2011 klo 22.28
Tiesitkö, että talouspaperi aiheuttaa melkeinpä kaikille rahan menetystä? Ja riippuvuuksista on turha puhua, sillä miksi se ei pätisi sitten Skyrimiin?
Loputtomasti tekemistä Skyrimissä? Lähes täysin samanlaisia sivutehtäviä on tullut jo pari vastaan ensimmäisten 12 tunnin aikana. Siitä vaan loputtomasti riemua repimään. Ja sisältöhän siinä pysyy samana, lukuunottamatta sitä kauhistelemaasi maksullista DLC:tä.
Lisäksi WoW on mainio esimerkki kaikenikäisiä (yli alaikärajan tietysti) kiehtovasta pelistä, joka kiinnostaa tutkitusti niin miehiä kuin naisiakin. Ja se tekeminen ei lopu kesken.
Et voi sanoa että tämä peli ei ole rahan arvoinen, sillä jokainen tuomitsee sen omissa silmissään. Siitä ollaan valmiita maksamaan, koska se on hyvinkin erilainen pelikokemus verrattuna näihin yksinpelattaviin roolipeleihin, kuten Skyrimiin.
Ja muista, että kaikilla on yhtä arvokas mielipide, paitsi tietysti sinulla.
Jee, trollisotaa! Skyrimiin koukkuun jääminen ei sinänsä ole yhtä paha, koska olet maksanut koko pelin jo ostaessasi sen, jatko on siis ilmaista, riippumatta kestääkö hupi 2 viikkoa ja 2 vuotta.
Niin niin, kyllähän tuo WoW ihmisiä kiinnostaa, mutta... Noo kuulemma sen suosio laskussa, mutta niin käy kaikille läpikolutuille pelaajille.
Enkä minä ole sanonut, ettei se ole rahan arvoine, sanoin vain, että tuo kuukausimaksujuttu ei ole minun juttuni, ja sanoin myös, ettei minua kiinnosta, mitä te ostelette ja mihin te tuhlaatte rahanne. olen mielestäni tolkuttanut jo montakin kertaa, sanon vain oman mielipiteeni, en julista sitä mukafaktana. Koettaisit takoa tämän kaaliisi, jookosta?
Ja tuosta mielipideasiasta vielä, no offence, mutta olen 99% varma, että puhun WoW-fanipojun kanssa, sillä en missään kohtaa ole loukannut teitä, tai teidän peliänne, edelleenkin olen vain esittänyt oman mielipiteeni. Ei tarvitse raivokkaasti hyökätä vastaan. Minulla on oma mielipiteeni, sinulla omasi.
21.11.2011 klo 22.41
Jee, trollisotaa! Skyrimiin koukkuun jääminen ei sinänsä ole yhtä paha, koska olet maksanut koko pelin jo ostaessasi sen, jatko on siis ilmaista, riippumatta kestääkö hupi 2 viikkoa ja 2 vuotta.
Niin niin, kyllähän tuo WoW ihmisiä kiinnostaa, mutta... Noo kuulemma sen suosio laskussa, mutta niin käy kaikille läpikolutuille pelaajille.
Enkä minä ole sanonut, ettei se ole rahan arvoine, sanoin vain, että tuo kuukausimaksujuttu ei ole minun juttuni, ja sanoin myös, ettei minua kiinnosta, mitä te ostelette ja mihin te tuhlaatte rahanne. olen mielestäni tolkuttanut jo montakin kertaa, sanon vain oman mielipiteeni, en julista sitä mukafaktana. Koettaisit takoa tämän kaaliisi, jookosta?
Ja tuosta mielipideasiasta vielä, no offence, mutta olen 99% varma, että puhun WoW-fanipojun kanssa, sillä en missään kohtaa ole loukannut teitä, tai teidän peliänne, edelleenkin olen vain esittänyt oman mielipiteeni. Ei tarvitse raivokkaasti hyökätä vastaan. Minulla on oma mielipiteeni, sinulla omasi.
"Enkä minä ole sanonut, ettei se ole rahan arvoine"
"Kyse on periaatteesta, ei rahasta"
"vitun kallis"
"en missään kohtaa ole loukannut teidän peliänne"
"Kyllä minä tiedän millainen se on, kaverilla testasin, se on Runescape paremmilla graffoilla."
''JEE!'' ''Mennää taas hakkaa vähä möröi ni saadaan uutaa kamaa ja levu nousee!'' Juu jos tollanen kiinnostaa niin aivan rauhassa."
"En ole trolli..."
Lähde: http://www.v2.fi/uutiset/pelit/14936/
Rekisteröitynyt 15.11.2011
21.11.2011 klo 22.51
Jee, trollisotaa! Skyrimiin koukkuun jääminen ei sinänsä ole yhtä paha, koska olet maksanut koko pelin jo ostaessasi sen, jatko on siis ilmaista, riippumatta kestääkö hupi 2 viikkoa ja 2 vuotta.
Niin niin, kyllähän tuo WoW ihmisiä kiinnostaa, mutta... Noo kuulemma sen suosio laskussa, mutta niin käy kaikille läpikolutuille pelaajille.
Enkä minä ole sanonut, ettei se ole rahan arvoine, sanoin vain, että tuo kuukausimaksujuttu ei ole minun juttuni, ja sanoin myös, ettei minua kiinnosta, mitä te ostelette ja mihin te tuhlaatte rahanne. olen mielestäni tolkuttanut jo montakin kertaa, sanon vain oman mielipiteeni, en julista sitä mukafaktana. Koettaisit takoa tämän kaaliisi, jookosta?
Ja tuosta mielipideasiasta vielä, no offence, mutta olen 99% varma, että puhun WoW-fanipojun kanssa, sillä en missään kohtaa ole loukannut teitä, tai teidän peliänne, edelleenkin olen vain esittänyt oman mielipiteeni. Ei tarvitse raivokkaasti hyökätä vastaan. Minulla on oma mielipiteeni, sinulla omasi.
"Enkä minä ole sanonut, ettei se ole rahan arvoine"
"Kyse on periaatteesta, ei rahasta"
"vitun kallis"
"en missään kohtaa ole loukannut teidän peliänne"
"Kyllä minä tiedän millainen se on, kaverilla testasin, se on Runescape paremmilla graffoilla."
''JEE!'' ''Mennää taas hakkaa vähä möröi ni saadaan uutaa kamaa ja levu nousee!'' Juu jos tollanen kiinnostaa niin aivan rauhassa."
"En ole trolli..."
Lähde: http://www.v2.fi/uutiset/pelit/14936/
Ja taas pitkät seltykset kun ei uppoa kaaliin. Vastataas nyt kyssäreihin
''vitun kallis'' joo se on, käykö kiistäminen? jos uppoaa enemmän kuin puoli vuotta niin hyppää normipelin hintojen ylitse.
'"Kyllä minä tiedän millainen se on, kaverilla testasin, se on Runescape paremmilla graffoilla." Ja missä tässä haukuin teidän hienoa peliänne? Ei se runescape mikään paska paikka ole, ihan pidin siitä joskus... mutten enää. Mutten minä siltikään sitä vihaa.
''JEE!'' ''Mennää taas hakkaa vähä möröi ni saadaan uutaa kamaa ja levu nousee!'' Juu jos tollanen kiinnostaa niin aivan rauhassa." LoL. Ikinä kuullutkaan sellaisesta asiasta kuin sarkasmi? Netissä ei helposti pysty sitä ilmaisemaan, mutta niin sen kuitenkin sanoin.
Jos mielipiteensä ilmaiseminen on trollaamista, niin hyvää päivää.
21.11.2011 klo 23.18
Ja taas pitkät seltykset kun ei uppoa kaaliin. Vastataas nyt kyssäreihin
''vitun kallis'' joo se on, käykö kiistäminen? jos uppoaa enemmän kuin puoli vuotta niin hyppää normipelin hintojen ylitse.
'"Kyllä minä tiedän millainen se on, kaverilla testasin, se on Runescape paremmilla graffoilla." Ja missä tässä haukuin teidän hienoa peliänne? Ei se runescape mikään paska paikka ole, ihan pidin siitä joskus... mutten enää. Mutten minä siltikään sitä vihaa.
''JEE!'' ''Mennää taas hakkaa vähä möröi ni saadaan uutaa kamaa ja levu nousee!'' Juu jos tollanen kiinnostaa niin aivan rauhassa." LoL. Ikinä kuullutkaan sellaisesta asiasta kuin sarkasmi? Netissä ei helposti pysty sitä ilmaisemaan, mutta niin sen kuitenkin sanoin.
Jos mielipiteensä ilmaiseminen on trollaamista, niin hyvää päivää.
Tätä peliä kuitenkin pelataan ne ensimmäiset 30 tuntia ilmaiseksi. Se on kolminkertainen määrä perusyksinpeliin verrattuna. Sen jälkeen saat halutessasi syventää kokemusta kymmenellä eurolla. Eli ensimmäinen kuukausi ilmainen, seuraavat 5 kuukautta maksavat 10e kuukautta kohden. Kuusi kuukautta tunti päivässä tekee 186 tuntia ja senkään jälkeen pelin loppu ei ole lähelläkään.
Sitten otetaan vaikka Dead Space. Maksat 60e. Yksinpeli kestää yläkanttiin sanottuna 10 tuntia.
Wowia pelatessa maksat 25 senttiä tunnilta. Dead Spacea pelatessa maksat 6e tunnissa. Dead Space pelataan kuitenkin todennäköisesti yhden kerran läpi. Saisit pelata Dead Spacen 24 kertaa läpi saadaksesi saman vastineen rahallesi jos näin lasketaan. Kumpi kuulostaa paremmalta, sama peli 24 kertaa puolen vuoden aikana vai puolen vuoden ajan yhtä peliä tunti päivässä ja uutta pelattavaa ja tehtävää riittää joka kerralle.
Hyvää päivää.
Rekisteröitynyt 15.11.2011
21.11.2011 klo 23.30
Ja taas pitkät seltykset kun ei uppoa kaaliin. Vastataas nyt kyssäreihin
''vitun kallis'' joo se on, käykö kiistäminen? jos uppoaa enemmän kuin puoli vuotta niin hyppää normipelin hintojen ylitse.
'"Kyllä minä tiedän millainen se on, kaverilla testasin, se on Runescape paremmilla graffoilla." Ja missä tässä haukuin teidän hienoa peliänne? Ei se runescape mikään paska paikka ole, ihan pidin siitä joskus... mutten enää. Mutten minä siltikään sitä vihaa.
''JEE!'' ''Mennää taas hakkaa vähä möröi ni saadaan uutaa kamaa ja levu nousee!'' Juu jos tollanen kiinnostaa niin aivan rauhassa." LoL. Ikinä kuullutkaan sellaisesta asiasta kuin sarkasmi? Netissä ei helposti pysty sitä ilmaisemaan, mutta niin sen kuitenkin sanoin.
Jos mielipiteensä ilmaiseminen on trollaamista, niin hyvää päivää.
Tätä peliä kuitenkin pelataan ne ensimmäiset 30 tuntia ilmaiseksi. Se on kolminkertainen määrä perusyksinpeliin verrattuna. Sen jälkeen saat halutessasi syventää kokemusta kymmenellä eurolla. Eli ensimmäinen kuukausi ilmainen, seuraavat 5 kuukautta maksavat 10e kuukautta kohden. Kuusi kuukautta tunti päivässä tekee 186 tuntia ja senkään jälkeen pelin loppu ei ole lähelläkään.
Sitten otetaan vaikka Dead Space. Maksat 60e. Yksinpeli kestää yläkanttiin sanottuna 10 tuntia.
Wowia pelatessa maksat 25 senttiä tunnilta. Dead Spacea pelatessa maksat 6e tunnissa. Dead Space pelataan kuitenkin todennäköisesti yhden kerran läpi. Saisit pelata Dead Spacen 24 kertaa läpi saadaksesi saman vastineen rahallesi jos näin lasketaan. Kumpi kuulostaa paremmalta, sama peli 24 kertaa puolen vuoden aikana vai puolen vuoden ajan yhtä peliä tunti päivässä ja uutta pelattavaa ja tehtävää riittää joka kerralle.
Hyvää päivää.
21.11.2011 klo 23.37
Tiettyhän tuo WoW kuulostaa paremmalta, mutta kun kuuntelen tuota Dead Spacen juttua, niin ihmettelen, että miten sellainen peli edes pärjää. Ei pelkällä yksinpelillä pitkälle pötkitä. Mutta voihan siihen WoWittamiseenkin sitten kyllästyä... ja jos onkin peliaikaa jäljellä 2 kuukautta niin varmaan vituttais. Erittäin hienoa päivää.
Sehän siinä onkin, maksat juuri siitä minkä verran pelaat. Tuskin kukaan ostaa kahta kuukautta etukäteen jos kyllästyttää.
"Ei pelkällä yksinpelillä pitkälle pötkitä."
Entä se Skyrim?
Rekisteröitynyt 15.11.2011
21.11.2011 klo 23.41
Tiettyhän tuo WoW kuulostaa paremmalta, mutta kun kuuntelen tuota Dead Spacen juttua, niin ihmettelen, että miten sellainen peli edes pärjää. Ei pelkällä yksinpelillä pitkälle pötkitä. Mutta voihan siihen WoWittamiseenkin sitten kyllästyä... ja jos onkin peliaikaa jäljellä 2 kuukautta niin varmaan vituttais. Erittäin hienoa päivää.
Sehän siinä onkin, maksat juuri siitä minkä verran pelaat. Tuskin kukaan ostaa kahta kuukautta etukäteen jos kyllästyttää.
"Ei pelkällä yksinpelillä pitkälle pötkitä."
Entä se Skyrim?
Skyrim on RPG, aivan kuten GTA:t yms. Yksinpelinkin jälkeen pelissä on ikuisesti sivutehtäviä (jotka kylläkin toistavat itseään) ja muutenkin iso maailma tutkittavana.
21.11.2011 klo 23.55
Rekisteröitynyt 15.11.2011
21.11.2011 klo 23.58
Juu, vois alkaa kohta olemaan bannien paikka Uppmasille. Tuntuu vaan, että nykyään puolet uutisten kommenteista on tätä Uppmasin trollailua/perseilyä. No ei siinä, kyllähän tästä päivän naurut taas sai :)
Kiitoksia :) Piristit taas minunkin päivääni. :)
22.11.2011 klo 01.25
Skyrim on RPG, aivan kuten GTA:t yms. Yksinpelinkin jälkeen pelissä on ikuisesti sivutehtäviä (jotka kylläkin toistavat itseään) ja muutenkin iso maailma tutkittavana.
GTA ei ole RPG ja ei Skyrimissä on juurikin noita itseään toistavia sivutehtäviä. Ja wowissa on vieläkin isompi maailma tutkittavana ja uusia tehtäviä riittää runsaasti. Joko uskot?
Rekisteröitynyt 15.11.2011
22.11.2011 klo 01.35
Skyrim on RPG, aivan kuten GTA:t yms. Yksinpelinkin jälkeen pelissä on ikuisesti sivutehtäviä (jotka kylläkin toistavat itseään) ja muutenkin iso maailma tutkittavana.
GTA ei ole RPG ja ei Skyrimissä on juurikin noita itseään toistavia sivutehtäviä. Ja wowissa on vieläkin isompi maailma tutkittavana ja uusia tehtäviä riittää runsaasti. Joko uskot?
On avi? Olen tiennyt niin koko ajan, mutta kyllä se WoWkin alkaa itseään toistaa kuukauden jälkeen. Riippuu ihmisestä, mistä tykkää ja mitä jaksaa tahkota loputtomiin. Jaa... eikö GTA muka ole RPG? Siis GTAhan on roolipeli, joskin nykyajan roolipeli.
22.11.2011 klo 11.02
Skyrim on RPG, aivan kuten GTA:t yms. Yksinpelinkin jälkeen pelissä on ikuisesti sivutehtäviä (jotka kylläkin toistavat itseään) ja muutenkin iso maailma tutkittavana.
GTA ei ole RPG ja ei Skyrimissä on juurikin noita itseään toistavia sivutehtäviä. Ja wowissa on vieläkin isompi maailma tutkittavana ja uusia tehtäviä riittää runsaasti. Joko uskot?
On avi? Olen tiennyt niin koko ajan, mutta kyllä se WoWkin alkaa itseään toistaa kuukauden jälkeen. Riippuu ihmisestä, mistä tykkää ja mitä jaksaa tahkota loputtomiin. Jaa... eikö GTA muka ole RPG? Siis GTAhan on roolipeli, joskin nykyajan roolipeli.
Jos olisit pelannut wowia vähän enemmän kuin kokeilun kaverillasi tietäisit, että pelin yksi suurimmista vetovoimista on pelin tarjoama sosiaalinen virtuaalimaailma muiden pelaajien kanssa eikä suoranaisesti itse pelin tekninen sisältö.
22.11.2011 klo 13.44
Keep up the good work
22.11.2011 klo 14.18
Uppmasin ehtymätön lähde paskoille kommenteille jaksaa vaan hämmästyttää edelleen. :D
Keep up the good work
Omat suosikkini tähän asti:
"SE on rahastusta. "
"Maailma on yhtä rahastusta. Kaikkialla. Sen kanssa pitää vain elää... "
"UC:kin on ihan tätä massateinipelien sarjaa"
"En ole trolli.."
09.02.2012 klo 15.07