Limbon seuraaja omituisempi ja kolmiulotteisempi
Limbo oli iso osa indiepelien hyökyaaltoa isoille markkinoille ja sai puolelleen sekä kriitikot että pelaajat. Playdead -pelistudiolla Tanskassa tehdään tietenkin jo seuraavaa peliä ja Gameinformer kertoo sen olevan entistäkin oudompi, monella tapaa samankaltainen, mutta silti erilainen, Limbon kanssa ja "3D:mpi kuin luulisit".
Peliä on tehty yli vuosi, mutta se halutaan julkistaa vasta pari viikkoa ennen varsinaista julkaisua. Se on tulossa myös useammalle alustalle.
Keskustelut (10 viestiä)
Rekisteröitynyt 20.12.2010
30.10.2011 klo 14.05
Rekisteröitynyt 04.01.2011
30.10.2011 klo 14.19
30.10.2011 klo 14.42
Rekisteröitynyt 04.01.2011
30.10.2011 klo 15.40
limbo ei kyllä laittanu aivoja raksuttamaan pahemmin,liian helppo, mutta braid oli jumaluutta
Braid on kyllä parasta indiepelaamista.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
30.10.2011 klo 16.12
limbo ei kyllä laittanu aivoja raksuttamaan pahemmin,liian helppo, mutta braid oli jumaluutta
Braid on kyllä parasta indiepelaamista.
World of Goo ja Bastion olivat parempia!
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
30.10.2011 klo 16.18
limbo ei kyllä laittanu aivoja raksuttamaan pahemmin,liian helppo, mutta braid oli jumaluutta
Braid on kyllä parasta indiepelaamista.
World of Goo ja Bastion olivat parempia!
30.10.2011 klo 18.32
Rekisteröitynyt 15.07.2008
30.10.2011 klo 23.24
Limbo paranee loppua kohden, mutta paljoa haastetta peli ei missään kohtaa tarjoa. Braid on pulmapelinä onnistuneempi ja haastavampi, mutta tarjoaa myös mahdollisuuden ohittaa vaikeat pulmat.
31.10.2011 klo 15.29
Tulispa fps :/
lyönkö??
31.10.2011 klo 15.51
Höpöhöpö, Goo oli suht tympiä välillä eikä oikee ollu haastava muutaku viimisten tehtävien aikana. Braid puhasta parhautta poislukien sen lyhyys. Braidissa ehkä yhtiä parhaimpia puzzleja(he he he) mitä oon peleissä nähny. Loogisia ja silti hyvin monimutkaisia. Ei mitään Moneky Island tyylisiä "yhdistä pesäpallomaila ja satelliittiantenni ja kosketa niillä viemärinkantta" tai Goo tyylisiä "yritys, erehdys, yritys, onnistuminen".
Onko logiikassani jotain vikaa, jos olen aina pitänyt Monkey Island -puzzleja järkevinä (tosin mukavan haastavina)?