27.10.2011 klo 17.00 | Luettu: 24972 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen
November Speed Pack DLC julkaistaan Forza 4:ään 1.11.11. Mukana on ainakin Lamborghini Aventador, Dodge Charger SRT8, Chevy Bel-Air, Ferrari ja VAG-henkilöautoryhmän tuotteita.
peli joka maksaa 60e + 10e kk lisää dlc jos haluaa koko pelin. Eivätkös luvanneet kuukausittain uutta sisältöä. Enkä usko, että ilmaiseksi koska microsoft. Ja fanit puolustelemaan kitos...
Itse menin ostamaan season passin joten siltä puolen "ilmainen"
Pelihän muuten oikein mainio mutta pitikö siitä tehdä noin lapsellisen helppo?
Rata suunitteluun olisi voinut myös panostaa eikä nuo turbon äänet varsinkään remmiahtimen kuulosta nyt siltä miltä pitäisi esim RS200 2,1bar paine kuulostaa lähinnä surkealta tuhahtelulta jota on vaikea kuulla yli auton äänien.
Pioneeri kirjoitti: Itse menin ostamaan season passin joten siltä puolen "ilmainen"
Pelihän muuten oikein mainio mutta pitikö siitä tehdä noin lapsellisen helppo?
Rata suunitteluun olisi voinut myös panostaa eikä nuo turbon äänet varsinkään remmiahtimen kuulosta nyt siltä miltä pitäisi esim RS200 2,1bar paine kuulostaa lähinnä surkealta tuhahtelulta jota on vaikea kuulla yli auton äänien.
Pelasitko simulation vaikeusasteella vai ihan normaalilla? Itse en ainakaan kaikkia kisjoa voittanut mutta en koskaan viimeiseksikään jäänyt
linkki kirjoitti: peli joka maksaa 60e + 10e kk lisää dlc jos haluaa koko pelin. Eivätkös luvanneet kuukausittain uutta sisältöä. Enkä usko, että ilmaiseksi koska microsoft. Ja fanit puolustelemaan kitos...
Mielummin niin mitä että julkaisee kerran vuosituhannessa jotain ilmaista mutta turhaa kuten GT5:ssä.
Rakkaudella GT5 -fani
nenena
27.10.2011 klo 17.43
Omissa kokemuksissa tämä on liian helppo peli jopa pelkällä ohjaimella ja simulation-tasolla. GT5, tämä Forza 3 ovat kyllä tuottaneet pettymyksen haasteissa pahemman kerran. Paitsi GT:ssä on kyllä pahamaineinen Sebastian Vettel challenge, joka on todellakin hankala.
kake
27.10.2011 klo 17.44
Falafel kirjoitti:
linkki kirjoitti: peli joka maksaa 60e + 10e kk lisää dlc jos haluaa koko pelin. Eivätkös luvanneet kuukausittain uutta sisältöä. Enkä usko, että ilmaiseksi koska microsoft. Ja fanit puolustelemaan kitos...
Mielummin niin mitä että julkaisee kerran vuosituhannessa jotain ilmaista mutta turhaa kuten GT5:ssä.
Pioneeri kirjoitti: Itse menin ostamaan season passin joten siltä puolen "ilmainen"
Pelihän muuten oikein mainio mutta pitikö siitä tehdä noin lapsellisen helppo?
Rata suunitteluun olisi voinut myös panostaa eikä nuo turbon äänet varsinkään remmiahtimen kuulosta nyt siltä miltä pitäisi esim RS200 2,1bar paine kuulostaa lähinnä surkealta tuhahtelulta jota on vaikea kuulla yli auton äänien.
Pelasitko simulation vaikeusasteella vai ihan normaalilla? Itse en ainakaan kaikkia kisjoa voittanut mutta en koskaan viimeiseksikään jäänyt
Muuten täysillä vaikeus asteella mutta kytkin manuaalia en käytä, pelkkää manuaalia johtuen ratin puutteesta.(plegelle ja pceelle löytyy ratti.)
Joka kisan on melkein näytös tyyliin voittanut.
Ja se palkitsemisen määrä on ihan jotain uskomatonta plus siihen se 100% alennus viritys osista -.-
nenena kirjoitti: Omissa kokemuksissa tämä on liian helppo peli jopa pelkällä ohjaimella ja simulation-tasolla. GT5, tämä Forza 3 ovat kyllä tuottaneet pettymyksen haasteissa pahemman kerran. Paitsi GT:ssä on kyllä pahamaineinen Sebastian Vettel challenge, joka on todellakin hankala.
Verkkoon ajelemaan, niin johan lakkaa olemasta liian helppoa...
vieras
27.10.2011 klo 19.39
Ajopelejä ajopelin sisällä ?
nenena
27.10.2011 klo 19.40
Mikko kirjoitti:
nenena kirjoitti: Omissa kokemuksissa tämä on liian helppo peli jopa pelkällä ohjaimella ja simulation-tasolla. GT5, tämä Forza 3 ovat kyllä tuottaneet pettymyksen haasteissa pahemman kerran. Paitsi GT:ssä on kyllä pahamaineinen Sebastian Vettel challenge, joka on todellakin hankala.
Verkkoon ajelemaan, niin johan lakkaa olemasta liian helppoa...
Tule haastamaan :D usein tuppaan voittamaan nekin. Tosin saatan myös valita väärät huoneet. Olen luonnollisesti hävinnytkin monta kisaa, mutta useimmiten voitan.
valivalivalivali
27.10.2011 klo 19.48
Mikäli lisäautopaketti on turha tai liian kallis, silloin jätätte sen vaan ostamatta. Ongelma ratkaistu!
erkki
27.10.2011 klo 20.51
Itse taidan odottaa full-versiota, jossa on kaikki autot mukana.
kääkätikääk
27.10.2011 klo 22.54
Olen täysin tyytyväinen LCE-version autovalikoimaan, enkä tarvitse yhtään enempää autoja ainakaan juuri nyt.
Eipä ole forzaa tullut pelattua kauheasti alkuinnostuksen jälkeen. Surkea ratavalikoima niin ei jaksa kauheasti. Ja samaa mieltä turbon pihinöiden kanssa. Oma koslakin melkein pihisee enemmän mitä nämä forzan tappiin asti viritetyt turbomenijät.
vapaaehtoisuusrules
27.10.2011 klo 23.33
mielummin näin kuin se että pelin hinta olisi se 80-100$ josta esim Kotick puhui. puhun nyt tietty vain uusien ostajista koska warettajat ja käytettyjen ostajat varmaan haluaisivat kaiken kerralla
käyräoppi
27.10.2011 klo 23.36
on muuten vähän lapsellista verrata muihin nykyautopeleihin ja sanoa helpoksi. tottakai peli on helpompaa kun learning curvea ei ole käytännössä ollenkaan kun osaa jo kaikki perusjutut
Arkham Citykin oli aika sairaan helppoa kun Arkham Asylumin tekniikat oli selkäytimessä. ei se tee Citystä helpompaa peliä
linkki kirjoitti: peli joka maksaa 60e + 10e kk lisää dlc jos haluaa koko pelin. Eivätkös luvanneet kuukausittain uutta sisältöä. Enkä usko, että ilmaiseksi koska microsoft. Ja fanit puolustelemaan kitos...
Ei DLCtä oo pakko ostaa. Jätkillä ihme pakkomielle kasata "koko peli". Ja se on ihan laadukkaasti tehtyä sisältöä josta viittii maksaa.
iRacingissa, tuossa autopelien luvatussa kuninkaassa, maksaa lisäautot ja radat n. 10e kpl ja siihen päälle viellä 15e kuukausimaksu. Hyvää ja laadukasta sisältöä josta kumminkin viittii maksaa kun ei ole ihan vaan perustasoa niiden mallinnus.
tyhmätMaksaa
28.10.2011 klo 09.28
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
nostradameus
28.10.2011 klo 10.05
arcade-autoilu shaissee!
Demolessworld
28.10.2011 klo 12.18
Machinus kirjoitti: Ja se on ihan laadukkaasti tehtyä sisältöä josta viittii maksaa.
Problem. Yleensä ei ole mahdollista testata. Näiden autojen kanssa voi suurin piirtein arvata mitä saa mutta esim Massa tai Elder Scrolls lisärit ovat epäselviä
Ja arvosteluissa annetaan 8-9 vaikka jossain keskellä sanotaan että "tunnin mittainen"
Jyllpy
28.10.2011 klo 12.23
Pioneeri kirjoitti:
Rata suunitteluun olisi voinut myös panostaa eikä nuo turbon äänet varsinkään remmiahtimen kuulosta nyt siltä miltä pitäisi esim RS200 2,1bar paine kuulostaa lähinnä surkealta tuhahtelulta jota on vaikea kuulla yli auton äänien.
Polo GTi/Fabia RS/Ibiza Cupra ahtaa 2,5 baria turbolla. Jumalaton suhina ja vihellys siitäkin lähtee. Ensin koirat alkaa haukkua, mikä on muppe, mikä? Sitten alkaa kuulua SHUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII TSHUHKAKAHKKHAAA shuuuuuuuUUUUUUUUUUUUUUUUU KHAYATSS
UHUHUUUHUHUUUUUUU ja me ollaan jo kaukana.
Tarinan opetus on se ettei himo ahdot tarkoita automaattisesti hirveää vihellystä. RAlliautotkin viheltää vaan sen takia kun siellä on se 34mm kuristin välissä joka alkaa vislata.
linkki kirjoitti: peli joka maksaa 60e + 10e kk lisää dlc jos haluaa koko pelin. Eivätkös luvanneet kuukausittain uutta sisältöä. Enkä usko, että ilmaiseksi koska microsoft. Ja fanit puolustelemaan kitos...
Mielummin niin mitä että julkaisee kerran vuosituhannessa jotain ilmaista mutta turhaa kuten GT5:ssä.
Rakkaudella GT5 -fani
"Jee, lisää nissan skyline-skinejä, vieläpä ilmaiseksi!"
jape
28.10.2011 klo 18.19
Jyllpy kirjoitti: RAlliautotkin viheltää vaan sen takia kun siellä on se 34mm kuristin välissä joka alkaa vislata.
Ehkä se tuhina kuuluu kuitenkin ahtimen sakkaamisesta.
Ps. kyllä niiden turbojen paineiden pitää johonkin hävitä vaihtojen välillä siksi dumppi ettei vasta paine särje ahdinta siitä tuollaset äänet.
vakio ahtimet aivastelee vain mutta kyllä senkin selvästi kuulee.
Ps. kyllä niiden turbojen paineiden pitää johonkin hävitä vaihtojen välillä siksi dumppi ettei vasta paine särje ahdinta siitä tuollaset äänet.
vakio ahtimet aivastelee vain mutta kyllä senkin selvästi kuulee.
Yhdyssanavirheistä päätellen olet jonne, joka on lukenut tietonsa Need for Speed -pelin ohjekirjasta. Vain amisvehkeet suhisee. Ahtopaineen saa ihan by-passin kautta pois, ei tarvitse dumppia. Ja kyse oli turbon suhinoista eli imuäänistä. Dumpin nyt voi lyödä mihin tahansa diesel audiin ja se pihahtaa.
Ps. kyllä niiden turbojen paineiden pitää johonkin hävitä vaihtojen välillä siksi dumppi ettei vasta paine särje ahdinta siitä tuollaset äänet.
vakio ahtimet aivastelee vain mutta kyllä senkin selvästi kuulee.
Yhdyssanavirheistä päätellen olet jonne, joka on lukenut tietonsa Need for Speed -pelin ohjekirjasta. Vain amisvehkeet suhisee. Ahtopaineen saa ihan by-passin kautta pois, ei tarvitse dumppia. Ja kyse oli turbon suhinoista eli imuäänistä. Dumpin nyt voi lyödä mihin tahansa diesel audiin ja se pihahtaa.
Ps. kyllä niiden turbojen paineiden pitää johonkin hävitä vaihtojen välillä siksi dumppi ettei vasta paine särje ahdinta siitä tuollaset äänet.
vakio ahtimet aivastelee vain mutta kyllä senkin selvästi kuulee.
Yhdyssanavirheistä päätellen olet jonne, joka on lukenut tietonsa Need for Speed -pelin ohjekirjasta. Vain amisvehkeet suhisee. Ahtopaineen saa ihan by-passin kautta pois, ei tarvitse dumppia. Ja kyse oli turbon suhinoista eli imuäänistä. Dumpin nyt voi lyödä mihin tahansa diesel audiin ja se pihahtaa.
Vain amisvehkeet pihahtelee, piti sanoman.
Ei minun nimeni ole jonne eikä minun mielestäni Need for speedin ohjekirjassa tuommosesta mitään puhuta :).
Ja sinulle kun tunnut tykkäävän päteä: Dump valve, bypass-valve, diverter valve, pop-off valve, dumppi, poppari ... Rakkaalla lapsella on monta nimeä, homman selkiyttämiseksi yleiseksi muodostunut käytäntö on se että dump valve on se venttiili joka päästää paineet ulkoilmaan (dumppaa ilmat pihalle) ja taas by-pass venttiili nimitystä käytetään kaikista venttiileistä jotka kierrättävät ilman takaisin turbon imupuolelle. Muut nimitykset olisi hyvä jättää puhekielestä kokonaan. Silloin asioista keskusteleminen olisi huomattavasti selkeämpää.
Ps.En minä ole mikään kauhean uuno näiden kanssa olen kuitenkin rallipuolella mekaanikkona ja autonrakennusharrastaja vaikka tuo äidinkieli ei ole vahvinta alaani.
Uppmas
30.10.2011 klo 13.20
ville12weeps3man kirjoitti:
Falafel kirjoitti:
linkki kirjoitti: peli joka maksaa 60e + 10e kk lisää dlc jos haluaa koko pelin. Eivätkös luvanneet kuukausittain uutta sisältöä. Enkä usko, että ilmaiseksi koska microsoft. Ja fanit puolustelemaan kitos...
Mielummin niin mitä että julkaisee kerran vuosituhannessa jotain ilmaista mutta turhaa kuten GT5:ssä.
Rakkaudella GT5 -fani
"Jee, lisää nissan skyline-skinejä, vieläpä ilmaiseksi!"
Elikkä GT5:sta pitää mollata jopa sivussa, jossa keskustellaan Forza 4:n DLC:stä? Live long trolls, I won't care.
niin_tietenkin
31.10.2011 klo 19.30
Uppmas kirjoitti: Ne trollit niitä idiootteja on. En minä. Minusta ei nyt tarvii ruveta pilkkaamaan jotain koska itse ei pidä siitä.
Vai olisiko niin että totuus vituttaa? Ethän sinäkään täällä muuta näemmä tee.
Uppmas
31.10.2011 klo 20.13
niin_tietenkin kirjoitti:
Uppmas kirjoitti: Ne trollit niitä idiootteja on. En minä. Minusta ei nyt tarvii ruveta pilkkaamaan jotain koska itse ei pidä siitä.
Vai olisiko niin että totuus vituttaa? Ethän sinäkään täällä muuta näemmä tee.
Mikä totuus? Jaa, että minä se täällä trollaan, vai? Lietsoa ennemminkin yritän. Nyt kun Forza 4 on tullu kauppaihin niin jokaisen fanipojan on lähes välttämätön pakko alkaa haukkumaan GT5:sta. Kun esimerkiksi GT5:ssä on tuo stardard/premium auto-systeemi, niin sitten se ongelma paisutetaan 10 -kertaiseksi. Mutta sitten kun Forza 4:n kinect-päänkääntö-systeemi tökkii, niin hällä väliä.
niin_tietenkin
31.10.2011 klo 22.33
Uppmas kirjoitti: Nyt kun Forza 4 on tullu kauppaihin niin jokaisen fanipojan on lähes välttämätön pakko alkaa haukkumaan GT5:sta. Kun esimerkiksi GT5:ssä on tuo stardard/premium auto-systeemi, niin sitten se ongelma paisutetaan 10 -kertaiseksi. Mutta sitten kun Forza 4:n kinect-päänkääntö-systeemi tökkii, niin hällä väliä.
Ensinnäkin voisit katsoa mistä tämä "gt5-bashaus" lähti liikenteeseen. Vinkki: Ihan eka viesti. Ja ei, se ei ole mikään "systeemi" vaan lähinnä puute jota gt5-fanipojat yrittävät numeroilla peittää ja kääntää forzan tappioksi, katso taas eka viesti. Ja jos tuolle linjalle lähdetään niin kumpi on oikeasti pahempi, 80% GT5:sen suoraan GT4:sta ripatuista tai muuten vaan pelin muuhun laatuun verrattuna vitun rumista autoista vai joku kinect-lisägimmick (enpä pahemmin kyllä ole sen huonoudesta mitään kuullut mutta leikitään nyt sitten kun sinä tunnut tietevän)? Eikä se muuta mihinkään sitä että nissan skylinestä on pelissä 41 eri versiota ja kolme lisää on tulossa seuraavassa dlc:ssä. En ymmärrä mikä tuossa on niin hirveää mollaamista, fakta juttuhan se on. Taitaa vika taas olla lukijan pääkopassa, ei kirjoittajan.
Uppmas
01.11.2011 klo 01.56
niin_tietenkin kirjoitti:
Uppmas kirjoitti: Nyt kun Forza 4 on tullu kauppaihin niin jokaisen fanipojan on lähes välttämätön pakko alkaa haukkumaan GT5:sta. Kun esimerkiksi GT5:ssä on tuo stardard/premium auto-systeemi, niin sitten se ongelma paisutetaan 10 -kertaiseksi. Mutta sitten kun Forza 4:n kinect-päänkääntö-systeemi tökkii, niin hällä väliä.
Ensinnäkin voisit katsoa mistä tämä "gt5-bashaus" lähti liikenteeseen. Vinkki: Ihan eka viesti. Ja ei, se ei ole mikään "systeemi" vaan lähinnä puute jota gt5-fanipojat yrittävät numeroilla peittää ja kääntää forzan tappioksi, katso taas eka viesti. Ja jos tuolle linjalle lähdetään niin kumpi on oikeasti pahempi, 80% GT5:sen suoraan GT4:sta ripatuista tai muuten vaan pelin muuhun laatuun verrattuna vitun rumista autoista vai joku kinect-lisägimmick (enpä pahemmin kyllä ole sen huonoudesta mitään kuullut mutta leikitään nyt sitten kun sinä tunnut tietevän)? Eikä se muuta mihinkään sitä että nissan skylinestä on pelissä 41 eri versiota ja kolme lisää on tulossa seuraavassa dlc:ssä. En ymmärrä mikä tuossa on niin hirveää mollaamista, fakta juttuhan se on. Taitaa vika taas olla lukijan pääkopassa, ei kirjoittajan.
Noh, tarkoitin että ihan yleisesti on lähtenyt tuo GT5 extreme bashing-muoti käyntiin. Täällä sitä ei hirveesti viellä näy, onneksi. Jos haluat että puolustan niin... käyhän se. Mitä GT5 tekee paremmin: AI, sään vaihtelu, Nascar, karting, ralli, yökisat, osan online lounge featureista GT5 tekee paremmin... hmh siinä ne asiallisimmat varmaan onkin. Ja vielä relistisemmat ajofysiikat. Ja sitten niihin Forza 4 hyviin puoliin. Enemmän hienoja autoja, pakko sanoa parempi autovaikoima, damagea, parempi kustomisaatio... lulz ei tuu mieleen ekalla ajatuksella enempää. Voit vapaasti lisätä jotain jos haluat.
niin_tietenkin
01.11.2011 klo 08.08
Uppmas kirjoitti: Noh, tarkoitin että ihan yleisesti on lähtenyt tuo GT5 extreme bashing-muoti käyntiin. Mitä GT5 tekee paremmin: AI, sään vaihtelu, Nascar, karting, ralli, yökisat... Ja vielä relistisemmat ajofysiikat.
Ihan samalla lailla kuin kaikkien muiden kilpailevien ajopelien bashaus kun "jumalsimulaattori" GT5-ilmestyi, en oikeasti ymmärrä mikä tässä on niin ihmeellistä? Ja ainakin tekoälystä ja realistisemmista ajofysiikoista ja niiden paremmuudesta voidaan kyllä olla montaa mieltä, samaten ralli ja karting autoilusta. Onhan se tietenkin kiva että niitä löytyy antamaan väriä mutta esim ralli-puoli on jätetty typerästi puolitiehen eikä pärjää millään asteikoilla oikeille rallipeleille.
Uppmas
01.11.2011 klo 14.54
niin_tietenkin kirjoitti:
Uppmas kirjoitti: Noh, tarkoitin että ihan yleisesti on lähtenyt tuo GT5 extreme bashing-muoti käyntiin. Mitä GT5 tekee paremmin: AI, sään vaihtelu, Nascar, karting, ralli, yökisat... Ja vielä relistisemmat ajofysiikat.
Ihan samalla lailla kuin kaikkien muiden kilpailevien ajopelien bashaus kun "jumalsimulaattori" GT5-ilmestyi, en oikeasti ymmärrä mikä tässä on niin ihmeellistä? Ja ainakin tekoälystä ja realistisemmista ajofysiikoista ja niiden paremmuudesta voidaan kyllä olla montaa mieltä, samaten ralli ja karting autoilusta. Onhan se tietenkin kiva että niitä löytyy antamaan väriä mutta esim ralli-puoli on jätetty typerästi puolitiehen eikä pärjää millään asteikoilla oikeille rallipeleille.
Noh tekoälystä ei voida keskustella, se vain on nykyään GT5:ssä parempi. Mutta ajofysiikoista voi. Olen monelta kuullut, että GT5 on paljon parempi ratilla ajofysiikoiltaan kuin Forza 4, ja padillakin parempi (=realistisempi), mutta se, että pitääkö siitä realistisuudesta niin mielipiteen piikkiin menee. Väriä ja vaihtoehtoja GT5:stä löytyy, se onkin sen yksi parhaista puolista. Ralli nyt on mitä on, mutta huomattavasti tyhjää parempi, ja kyllähän sen tietää ettei millekkään rallipeleille voi GT5 pärjätä. Molemmat hyviä pelejä ovat, en jaksais vaan fanipoikien kinaamista kuunnella.
Keskustelut (36 viestiä)
Rekisteröitynyt 29.07.2010
27.10.2011 klo 17.20
Rekisteröitynyt 09.08.2009
27.10.2011 klo 17.29
Pelihän muuten oikein mainio mutta pitikö siitä tehdä noin lapsellisen helppo?
Rata suunitteluun olisi voinut myös panostaa eikä nuo turbon äänet varsinkään remmiahtimen kuulosta nyt siltä miltä pitäisi esim RS200 2,1bar paine kuulostaa lähinnä surkealta tuhahtelulta jota on vaikea kuulla yli auton äänien.
Rekisteröitynyt 21.01.2008
27.10.2011 klo 17.31
Itse menin ostamaan season passin joten siltä puolen "ilmainen"
Pelihän muuten oikein mainio mutta pitikö siitä tehdä noin lapsellisen helppo?
Rata suunitteluun olisi voinut myös panostaa eikä nuo turbon äänet varsinkään remmiahtimen kuulosta nyt siltä miltä pitäisi esim RS200 2,1bar paine kuulostaa lähinnä surkealta tuhahtelulta jota on vaikea kuulla yli auton äänien.
Pelasitko simulation vaikeusasteella vai ihan normaalilla? Itse en ainakaan kaikkia kisjoa voittanut mutta en koskaan viimeiseksikään jäänyt
Rekisteröitynyt 04.01.2011
27.10.2011 klo 17.42
peli joka maksaa 60e + 10e kk lisää dlc jos haluaa koko pelin. Eivätkös luvanneet kuukausittain uutta sisältöä. Enkä usko, että ilmaiseksi koska microsoft. Ja fanit puolustelemaan kitos...
Mielummin niin mitä että julkaisee kerran vuosituhannessa jotain ilmaista mutta turhaa kuten GT5:ssä.
Rakkaudella GT5 -fani
27.10.2011 klo 17.43
27.10.2011 klo 17.44
peli joka maksaa 60e + 10e kk lisää dlc jos haluaa koko pelin. Eivätkös luvanneet kuukausittain uutta sisältöä. Enkä usko, että ilmaiseksi koska microsoft. Ja fanit puolustelemaan kitos...
Mielummin niin mitä että julkaisee kerran vuosituhannessa jotain ilmaista mutta turhaa kuten GT5:ssä.
Rakkaudella GT5 -fani
Huom. Ilmainen, joten älä valita!
Rekisteröitynyt 09.08.2009
27.10.2011 klo 17.51
Itse menin ostamaan season passin joten siltä puolen "ilmainen"
Pelihän muuten oikein mainio mutta pitikö siitä tehdä noin lapsellisen helppo?
Rata suunitteluun olisi voinut myös panostaa eikä nuo turbon äänet varsinkään remmiahtimen kuulosta nyt siltä miltä pitäisi esim RS200 2,1bar paine kuulostaa lähinnä surkealta tuhahtelulta jota on vaikea kuulla yli auton äänien.
Pelasitko simulation vaikeusasteella vai ihan normaalilla? Itse en ainakaan kaikkia kisjoa voittanut mutta en koskaan viimeiseksikään jäänyt
Muuten täysillä vaikeus asteella mutta kytkin manuaalia en käytä, pelkkää manuaalia johtuen ratin puutteesta.(plegelle ja pceelle löytyy ratti.)
Joka kisan on melkein näytös tyyliin voittanut.
Ja se palkitsemisen määrä on ihan jotain uskomatonta plus siihen se 100% alennus viritys osista -.-
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
27.10.2011 klo 18.06
Omissa kokemuksissa tämä on liian helppo peli jopa pelkällä ohjaimella ja simulation-tasolla. GT5, tämä Forza 3 ovat kyllä tuottaneet pettymyksen haasteissa pahemman kerran. Paitsi GT:ssä on kyllä pahamaineinen Sebastian Vettel challenge, joka on todellakin hankala.
Verkkoon ajelemaan, niin johan lakkaa olemasta liian helppoa...
27.10.2011 klo 19.39
27.10.2011 klo 19.40
Omissa kokemuksissa tämä on liian helppo peli jopa pelkällä ohjaimella ja simulation-tasolla. GT5, tämä Forza 3 ovat kyllä tuottaneet pettymyksen haasteissa pahemman kerran. Paitsi GT:ssä on kyllä pahamaineinen Sebastian Vettel challenge, joka on todellakin hankala.
Verkkoon ajelemaan, niin johan lakkaa olemasta liian helppoa...
Tule haastamaan :D usein tuppaan voittamaan nekin. Tosin saatan myös valita väärät huoneet. Olen luonnollisesti hävinnytkin monta kisaa, mutta useimmiten voitan.
27.10.2011 klo 19.48
27.10.2011 klo 20.51
27.10.2011 klo 22.54
Rekisteröitynyt 26.09.2007
27.10.2011 klo 23.30
27.10.2011 klo 23.33
27.10.2011 klo 23.36
Arkham Citykin oli aika sairaan helppoa kun Arkham Asylumin tekniikat oli selkäytimessä. ei se tee Citystä helpompaa peliä
Rekisteröitynyt 04.09.2011
28.10.2011 klo 08.14
Ajopelejä ajopelin sisällä ?
Aseta "Yo dawg" -kasku tähän.
Rekisteröitynyt 04.01.2011
28.10.2011 klo 08.15
peli joka maksaa 60e + 10e kk lisää dlc jos haluaa koko pelin. Eivätkös luvanneet kuukausittain uutta sisältöä. Enkä usko, että ilmaiseksi koska microsoft. Ja fanit puolustelemaan kitos...
Ei DLCtä oo pakko ostaa. Jätkillä ihme pakkomielle kasata "koko peli". Ja se on ihan laadukkaasti tehtyä sisältöä josta viittii maksaa.
iRacingissa, tuossa autopelien luvatussa kuninkaassa, maksaa lisäautot ja radat n. 10e kpl ja siihen päälle viellä 15e kuukausimaksu. Hyvää ja laadukasta sisältöä josta kumminkin viittii maksaa kun ei ole ihan vaan perustasoa niiden mallinnus.
28.10.2011 klo 09.28
28.10.2011 klo 10.05
28.10.2011 klo 12.18
Ja se on ihan laadukkaasti tehtyä sisältöä josta viittii maksaa.
Problem. Yleensä ei ole mahdollista testata. Näiden autojen kanssa voi suurin piirtein arvata mitä saa mutta esim Massa tai Elder Scrolls lisärit ovat epäselviä
Ja arvosteluissa annetaan 8-9 vaikka jossain keskellä sanotaan että "tunnin mittainen"
28.10.2011 klo 12.23
Rata suunitteluun olisi voinut myös panostaa eikä nuo turbon äänet varsinkään remmiahtimen kuulosta nyt siltä miltä pitäisi esim RS200 2,1bar paine kuulostaa lähinnä surkealta tuhahtelulta jota on vaikea kuulla yli auton äänien.
Polo GTi/Fabia RS/Ibiza Cupra ahtaa 2,5 baria turbolla. Jumalaton suhina ja vihellys siitäkin lähtee. Ensin koirat alkaa haukkua, mikä on muppe, mikä? Sitten alkaa kuulua SHUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII TSHUHKAKAHKKHAAA shuuuuuuuUUUUUUUUUUUUUUUUU KHAYATSS
UHUHUUUHUHUUUUUUU ja me ollaan jo kaukana.
Tarinan opetus on se ettei himo ahdot tarkoita automaattisesti hirveää vihellystä. RAlliautotkin viheltää vaan sen takia kun siellä on se 34mm kuristin välissä joka alkaa vislata.
28.10.2011 klo 12.34
Siinä ~5 baria ahtoja. Kyllä suhisee... Niinpä.
28.10.2011 klo 16.23
peli joka maksaa 60e + 10e kk lisää dlc jos haluaa koko pelin. Eivätkös luvanneet kuukausittain uutta sisältöä. Enkä usko, että ilmaiseksi koska microsoft. Ja fanit puolustelemaan kitos...
Mielummin niin mitä että julkaisee kerran vuosituhannessa jotain ilmaista mutta turhaa kuten GT5:ssä.
Rakkaudella GT5 -fani
"Jee, lisää nissan skyline-skinejä, vieläpä ilmaiseksi!"
28.10.2011 klo 18.19
RAlliautotkin viheltää vaan sen takia kun siellä on se 34mm kuristin välissä joka alkaa vislata.
Ehkä se tuhina kuuluu kuitenkin ahtimen sakkaamisesta.
Rekisteröitynyt 09.08.2009
28.10.2011 klo 21.41
Olen nähnyt tämän radalla yli 2barin paineet ja kyllä tuhisee ja on ihan ratalaite.
Ps. kyllä niiden turbojen paineiden pitää johonkin hävitä vaihtojen välillä siksi dumppi ettei vasta paine särje ahdinta siitä tuollaset äänet.
vakio ahtimet aivastelee vain mutta kyllä senkin selvästi kuulee.
29.10.2011 klo 00.47
http://www.youtube.com/watch?v=Lai8KE_P64g
Olen nähnyt tämän radalla yli 2barin paineet ja kyllä tuhisee ja on ihan ratalaite.
Ps. kyllä niiden turbojen paineiden pitää johonkin hävitä vaihtojen välillä siksi dumppi ettei vasta paine särje ahdinta siitä tuollaset äänet.
vakio ahtimet aivastelee vain mutta kyllä senkin selvästi kuulee.
Yhdyssanavirheistä päätellen olet jonne, joka on lukenut tietonsa Need for Speed -pelin ohjekirjasta. Vain amisvehkeet suhisee. Ahtopaineen saa ihan by-passin kautta pois, ei tarvitse dumppia. Ja kyse oli turbon suhinoista eli imuäänistä. Dumpin nyt voi lyödä mihin tahansa diesel audiin ja se pihahtaa.
29.10.2011 klo 00.50
http://www.youtube.com/watch?v=Lai8KE_P64g
Olen nähnyt tämän radalla yli 2barin paineet ja kyllä tuhisee ja on ihan ratalaite.
Ps. kyllä niiden turbojen paineiden pitää johonkin hävitä vaihtojen välillä siksi dumppi ettei vasta paine särje ahdinta siitä tuollaset äänet.
vakio ahtimet aivastelee vain mutta kyllä senkin selvästi kuulee.
Yhdyssanavirheistä päätellen olet jonne, joka on lukenut tietonsa Need for Speed -pelin ohjekirjasta. Vain amisvehkeet suhisee. Ahtopaineen saa ihan by-passin kautta pois, ei tarvitse dumppia. Ja kyse oli turbon suhinoista eli imuäänistä. Dumpin nyt voi lyödä mihin tahansa diesel audiin ja se pihahtaa.
Vain amisvehkeet pihahtelee, piti sanoman.
Rekisteröitynyt 09.08.2009
29.10.2011 klo 20.39
http://www.youtube.com/watch?v=Lai8KE_P64g
Olen nähnyt tämän radalla yli 2barin paineet ja kyllä tuhisee ja on ihan ratalaite.
Ps. kyllä niiden turbojen paineiden pitää johonkin hävitä vaihtojen välillä siksi dumppi ettei vasta paine särje ahdinta siitä tuollaset äänet.
vakio ahtimet aivastelee vain mutta kyllä senkin selvästi kuulee.
Yhdyssanavirheistä päätellen olet jonne, joka on lukenut tietonsa Need for Speed -pelin ohjekirjasta. Vain amisvehkeet suhisee. Ahtopaineen saa ihan by-passin kautta pois, ei tarvitse dumppia. Ja kyse oli turbon suhinoista eli imuäänistä. Dumpin nyt voi lyödä mihin tahansa diesel audiin ja se pihahtaa.
Vain amisvehkeet pihahtelee, piti sanoman.
Ei minun nimeni ole jonne eikä minun mielestäni Need for speedin ohjekirjassa tuommosesta mitään puhuta :).
Ja sinulle kun tunnut tykkäävän päteä: Dump valve, bypass-valve, diverter valve, pop-off valve, dumppi, poppari ... Rakkaalla lapsella on monta nimeä, homman selkiyttämiseksi yleiseksi muodostunut käytäntö on se että dump valve on se venttiili joka päästää paineet ulkoilmaan (dumppaa ilmat pihalle) ja taas by-pass venttiili nimitystä käytetään kaikista venttiileistä jotka kierrättävät ilman takaisin turbon imupuolelle. Muut nimitykset olisi hyvä jättää puhekielestä kokonaan. Silloin asioista keskusteleminen olisi huomattavasti selkeämpää.
Ps.En minä ole mikään kauhean uuno näiden kanssa olen kuitenkin rallipuolella mekaanikkona ja autonrakennusharrastaja vaikka tuo äidinkieli ei ole vahvinta alaani.
30.10.2011 klo 13.20
peli joka maksaa 60e + 10e kk lisää dlc jos haluaa koko pelin. Eivätkös luvanneet kuukausittain uutta sisältöä. Enkä usko, että ilmaiseksi koska microsoft. Ja fanit puolustelemaan kitos...
Mielummin niin mitä että julkaisee kerran vuosituhannessa jotain ilmaista mutta turhaa kuten GT5:ssä.
Rakkaudella GT5 -fani
"Jee, lisää nissan skyline-skinejä, vieläpä ilmaiseksi!"
Elikkä GT5:sta pitää mollata jopa sivussa, jossa keskustellaan Forza 4:n DLC:stä? Live long trolls, I won't care.
31.10.2011 klo 19.30
Ne trollit niitä idiootteja on. En minä. Minusta ei nyt tarvii ruveta pilkkaamaan jotain koska itse ei pidä siitä.
Vai olisiko niin että totuus vituttaa? Ethän sinäkään täällä muuta näemmä tee.
31.10.2011 klo 20.13
Ne trollit niitä idiootteja on. En minä. Minusta ei nyt tarvii ruveta pilkkaamaan jotain koska itse ei pidä siitä.
Vai olisiko niin että totuus vituttaa? Ethän sinäkään täällä muuta näemmä tee.
31.10.2011 klo 22.33
Nyt kun Forza 4 on tullu kauppaihin niin jokaisen fanipojan on lähes välttämätön pakko alkaa haukkumaan GT5:sta. Kun esimerkiksi GT5:ssä on tuo stardard/premium auto-systeemi, niin sitten se ongelma paisutetaan 10 -kertaiseksi. Mutta sitten kun Forza 4:n kinect-päänkääntö-systeemi tökkii, niin hällä väliä.
Ensinnäkin voisit katsoa mistä tämä "gt5-bashaus" lähti liikenteeseen. Vinkki: Ihan eka viesti. Ja ei, se ei ole mikään "systeemi" vaan lähinnä puute jota gt5-fanipojat yrittävät numeroilla peittää ja kääntää forzan tappioksi, katso taas eka viesti. Ja jos tuolle linjalle lähdetään niin kumpi on oikeasti pahempi, 80% GT5:sen suoraan GT4:sta ripatuista tai muuten vaan pelin muuhun laatuun verrattuna vitun rumista autoista vai joku kinect-lisägimmick (enpä pahemmin kyllä ole sen huonoudesta mitään kuullut mutta leikitään nyt sitten kun sinä tunnut tietevän)? Eikä se muuta mihinkään sitä että nissan skylinestä on pelissä 41 eri versiota ja kolme lisää on tulossa seuraavassa dlc:ssä. En ymmärrä mikä tuossa on niin hirveää mollaamista, fakta juttuhan se on. Taitaa vika taas olla lukijan pääkopassa, ei kirjoittajan.
01.11.2011 klo 01.56
Nyt kun Forza 4 on tullu kauppaihin niin jokaisen fanipojan on lähes välttämätön pakko alkaa haukkumaan GT5:sta. Kun esimerkiksi GT5:ssä on tuo stardard/premium auto-systeemi, niin sitten se ongelma paisutetaan 10 -kertaiseksi. Mutta sitten kun Forza 4:n kinect-päänkääntö-systeemi tökkii, niin hällä väliä.
Ensinnäkin voisit katsoa mistä tämä "gt5-bashaus" lähti liikenteeseen. Vinkki: Ihan eka viesti. Ja ei, se ei ole mikään "systeemi" vaan lähinnä puute jota gt5-fanipojat yrittävät numeroilla peittää ja kääntää forzan tappioksi, katso taas eka viesti. Ja jos tuolle linjalle lähdetään niin kumpi on oikeasti pahempi, 80% GT5:sen suoraan GT4:sta ripatuista tai muuten vaan pelin muuhun laatuun verrattuna vitun rumista autoista vai joku kinect-lisägimmick (enpä pahemmin kyllä ole sen huonoudesta mitään kuullut mutta leikitään nyt sitten kun sinä tunnut tietevän)? Eikä se muuta mihinkään sitä että nissan skylinestä on pelissä 41 eri versiota ja kolme lisää on tulossa seuraavassa dlc:ssä. En ymmärrä mikä tuossa on niin hirveää mollaamista, fakta juttuhan se on. Taitaa vika taas olla lukijan pääkopassa, ei kirjoittajan.
01.11.2011 klo 08.08
Noh, tarkoitin että ihan yleisesti on lähtenyt tuo GT5 extreme bashing-muoti käyntiin. Mitä GT5 tekee paremmin: AI, sään vaihtelu, Nascar, karting, ralli, yökisat... Ja vielä relistisemmat ajofysiikat.
Ihan samalla lailla kuin kaikkien muiden kilpailevien ajopelien bashaus kun "jumalsimulaattori" GT5-ilmestyi, en oikeasti ymmärrä mikä tässä on niin ihmeellistä? Ja ainakin tekoälystä ja realistisemmista ajofysiikoista ja niiden paremmuudesta voidaan kyllä olla montaa mieltä, samaten ralli ja karting autoilusta. Onhan se tietenkin kiva että niitä löytyy antamaan väriä mutta esim ralli-puoli on jätetty typerästi puolitiehen eikä pärjää millään asteikoilla oikeille rallipeleille.
01.11.2011 klo 14.54
Noh, tarkoitin että ihan yleisesti on lähtenyt tuo GT5 extreme bashing-muoti käyntiin. Mitä GT5 tekee paremmin: AI, sään vaihtelu, Nascar, karting, ralli, yökisat... Ja vielä relistisemmat ajofysiikat.
Ihan samalla lailla kuin kaikkien muiden kilpailevien ajopelien bashaus kun "jumalsimulaattori" GT5-ilmestyi, en oikeasti ymmärrä mikä tässä on niin ihmeellistä? Ja ainakin tekoälystä ja realistisemmista ajofysiikoista ja niiden paremmuudesta voidaan kyllä olla montaa mieltä, samaten ralli ja karting autoilusta. Onhan se tietenkin kiva että niitä löytyy antamaan väriä mutta esim ralli-puoli on jätetty typerästi puolitiehen eikä pärjää millään asteikoilla oikeille rallipeleille.