Tuorein sisältö

Unreal Engine 3 toimii nyt myös Flashissa

05.10.2011 klo 15.00 | Luettu: 8404 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Epic Games julkisti tänään, että sen Unreal Engine 3 -pelimoottori, jonka 3.5-versio pyörittää mm. X360:n Gears of War 3 -peliä, toimii nyt myös Flash-pohjaisessa ympäristössä. Periaattessa siis flash-pelit voivat tulevaisuudessa olla aivan konsolipelejä vastaavia. Touhu vaatii toimiakseen Flash Player 11:n ja sitä esiteltiin Adoben tapahtumassa.




V2.fi | Manu Pärssinen
< Assassin's Creed Rev... EA logopulmissa EA:n... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (11 viestiä)

pelaaja10011

Rekisteröitynyt 04.09.2011

05.10.2011 klo 15.15

olis battleield 3sessakin ollu tämä
lainaa
Varium

Rekisteröitynyt 22.06.2010

05.10.2011 klo 15.27

Tulisi seuraavaksi uudet konsolit niin saataisiin UE4 .
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

05.10.2011 klo 15.43

Siistii. Mitäköhän käytännönhyötyä tuosta vain on? Flashin koko pointti on siinä, että se pyörittää dynaamista settiä nopeasti ja "kevyesti". Sama juttu kuin kaikkien 3d-flash -viritelmien kanssa: jos pitää alkaa suurempia tekstuureja, moottoridataa jatai muita tiedostoja lataamaan, niin eikö se olisi sama ladata suoraan itsestään seisovana unreal-modina?
Vai alkaako unrealin rendauspalikat tulla flash-playerissa vakiona mukana?
lainaa
penapenttinen

05.10.2011 klo 15.50

Mirr5 kirjoitti:
Siistii. Mitäköhän käytännönhyötyä tuosta vain on? Flashin koko pointti on siinä, että se pyörittää dynaamista settiä nopeasti ja "kevyesti". Sama juttu kuin kaikkien 3d-flash -viritelmien kanssa: jos pitää alkaa suurempia tekstuureja, moottoridataa jatai muita tiedostoja lataamaan, niin eikö se olisi sama ladata suoraan itsestään seisovana unreal-modina?
Vai alkaako unrealin rendauspalikat tulla flash-playerissa vakiona mukana?

/facepalm
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

05.10.2011 klo 15.52

penapenttinen kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
Siistii. Mitäköhän käytännönhyötyä tuosta vain on? Flashin koko pointti on siinä, että se pyörittää dynaamista settiä nopeasti ja "kevyesti". Sama juttu kuin kaikkien 3d-flash -viritelmien kanssa: jos pitää alkaa suurempia tekstuureja, moottoridataa jatai muita tiedostoja lataamaan, niin eikö se olisi sama ladata suoraan itsestään seisovana unreal-modina?
Vai alkaako unrealin rendauspalikat tulla flash-playerissa vakiona mukana?

/facepalm

Siistit perustelut, brah.
lainaa
hotwheels

Rekisteröitynyt 11.08.2007

05.10.2011 klo 17.06

Pelimoottori käännettiin flashille. Ei se että flash tehtiin pelimoottorille. Ainakin uutistekstin mukaan.

Eli ei tule "rendauspalikat".
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

05.10.2011 klo 18.05

hotwheels kirjoitti:
Pelimoottori käännettiin flashille. Ei se että flash tehtiin pelimoottorille. Ainakin uutistekstin mukaan.

Eli ei tule "rendauspalikat".

No se vasta vaaralliselta kuulostaisikin, että flashia pyöritettäisiin pelimoottorin sisällä!
lainaa
Mopez

Rekisteröitynyt 10.04.2007

05.10.2011 klo 19.17

Mirr5 kirjoitti:
hotwheels kirjoitti:
Pelimoottori käännettiin flashille. Ei se että flash tehtiin pelimoottorille. Ainakin uutistekstin mukaan.

Eli ei tule "rendauspalikat".

No se vasta vaaralliselta kuulostaisikin, että flashia pyöritettäisiin pelimoottorin sisällä!


...no itseasiassa UDK:lla nykyään tehdään UI scaleformin avulla, joka puolestaan on tehty flashin avulla.
lainaa
hotwheels

Rekisteröitynyt 11.08.2007

05.10.2011 klo 19.17

Mirr5 kirjoitti:
hotwheels kirjoitti:
Pelimoottori käännettiin flashille. Ei se että flash tehtiin pelimoottorille. Ainakin uutistekstin mukaan.

Eli ei tule "rendauspalikat".

No se vasta vaaralliselta kuulostaisikin, että flashia pyöritettäisiin pelimoottorin sisällä!

Eikun just toisinpäin.
lainaa
Arcane

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

05.10.2011 klo 19.31

Missasitte hyvän mahdollisuuden "yo dawg" -vitsiin. Nyt tulin pilaamaan sen teiltä.
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

05.10.2011 klo 20.30

Arcane kirjoitti:
Missasitte hyvän mahdollisuuden "yo dawg" -vitsiin. Nyt tulin pilaamaan sen teiltä.

We have 2 go deeper :3
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova