Unreal Engine 3 toimii nyt myös Flashissa
Epic Games julkisti tänään, että sen Unreal Engine 3 -pelimoottori, jonka 3.5-versio pyörittää mm. X360:n Gears of War 3 -peliä, toimii nyt myös Flash-pohjaisessa ympäristössä. Periaattessa siis flash-pelit voivat tulevaisuudessa olla aivan konsolipelejä vastaavia. Touhu vaatii toimiakseen Flash Player 11:n ja sitä esiteltiin Adoben tapahtumassa.
Keskustelut (11 viestiä)
Rekisteröitynyt 04.09.2011
05.10.2011 klo 15.15
Rekisteröitynyt 22.06.2010
05.10.2011 klo 15.27
Rekisteröitynyt 17.03.2009
05.10.2011 klo 15.43
Vai alkaako unrealin rendauspalikat tulla flash-playerissa vakiona mukana?
05.10.2011 klo 15.50
Siistii. Mitäköhän käytännönhyötyä tuosta vain on? Flashin koko pointti on siinä, että se pyörittää dynaamista settiä nopeasti ja "kevyesti". Sama juttu kuin kaikkien 3d-flash -viritelmien kanssa: jos pitää alkaa suurempia tekstuureja, moottoridataa jatai muita tiedostoja lataamaan, niin eikö se olisi sama ladata suoraan itsestään seisovana unreal-modina?
Vai alkaako unrealin rendauspalikat tulla flash-playerissa vakiona mukana?
/facepalm
Rekisteröitynyt 17.03.2009
05.10.2011 klo 15.52
Siistii. Mitäköhän käytännönhyötyä tuosta vain on? Flashin koko pointti on siinä, että se pyörittää dynaamista settiä nopeasti ja "kevyesti". Sama juttu kuin kaikkien 3d-flash -viritelmien kanssa: jos pitää alkaa suurempia tekstuureja, moottoridataa jatai muita tiedostoja lataamaan, niin eikö se olisi sama ladata suoraan itsestään seisovana unreal-modina?
Vai alkaako unrealin rendauspalikat tulla flash-playerissa vakiona mukana?
/facepalm
Siistit perustelut, brah.
Rekisteröitynyt 11.08.2007
05.10.2011 klo 17.06
Eli ei tule "rendauspalikat".
Rekisteröitynyt 17.03.2009
05.10.2011 klo 18.05
Pelimoottori käännettiin flashille. Ei se että flash tehtiin pelimoottorille. Ainakin uutistekstin mukaan.
Eli ei tule "rendauspalikat".
No se vasta vaaralliselta kuulostaisikin, että flashia pyöritettäisiin pelimoottorin sisällä!
Rekisteröitynyt 10.04.2007
05.10.2011 klo 19.17
Pelimoottori käännettiin flashille. Ei se että flash tehtiin pelimoottorille. Ainakin uutistekstin mukaan.
Eli ei tule "rendauspalikat".
No se vasta vaaralliselta kuulostaisikin, että flashia pyöritettäisiin pelimoottorin sisällä!
...no itseasiassa UDK:lla nykyään tehdään UI scaleformin avulla, joka puolestaan on tehty flashin avulla.
Rekisteröitynyt 11.08.2007
05.10.2011 klo 19.17
Pelimoottori käännettiin flashille. Ei se että flash tehtiin pelimoottorille. Ainakin uutistekstin mukaan.
Eli ei tule "rendauspalikat".
No se vasta vaaralliselta kuulostaisikin, että flashia pyöritettäisiin pelimoottorin sisällä!
Eikun just toisinpäin.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
05.10.2011 klo 19.31
Rekisteröitynyt 17.03.2009
05.10.2011 klo 20.30
Missasitte hyvän mahdollisuuden "yo dawg" -vitsiin. Nyt tulin pilaamaan sen teiltä.
We have 2 go deeper :3
Kirjoita kommentti