Remedyllä oli sanansa sanottavana Max Payne 3:sta
Alla olevalla, liki 20-minuuttisella videolla Remedyn keulahahmot puhuvat sekä ensimmäisen että toisen Max Paynen tekemisestä. He myös paljastavat, että Rockstar kyseli miekkosen 'isien' kommentteja ja mielipiteitä useaan otteeseen Max Payne 3:n tekekemisen aikana, vaikka itse kehitystyössä Remedy ei ollut mukana. Mielenkiintoinen siivu suomalaista pelihistoriaa.
Keskustelut (14 viestiä)
04.10.2011 klo 11.09
Rekisteröitynyt 30.06.2009
04.10.2011 klo 12.07
Rekisteröitynyt 04.01.2011
04.10.2011 klo 12.33
04.10.2011 klo 13.25
En ymmärrä miksei MP3 vois onnistua. Film Noiren ei tarvitse tapahtua pimeässä kaupungissa (Lue: Fargo) ja R* ei ole tehnyt kovin montaa heikkoa peliä (Warriors voidaan unohtaa).
mitä vattua, jos R* huonoista peleist puhutaan niin silloin ei ainakaan warriorsia mainita.
ja onhan R* pelit teknisesti ja sisällöltään olleet melko keskinkertaisia varsinkin this gen.
MP3 isoin ongelma on siinä et R* tyyyli tehdä pekei ei vastaa max payne pelien tyyliä, ja MP3staki on ollu tekemässä 4 eri studiota vuosien varrella.
ja tämä kaikki kyllä näkyy jo julkaistussa materiaalissa ei niin positiivisesti.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
04.10.2011 klo 15.22
http://www.v2.fi/pelit/peli.php?id=1631 tuolta voisi päivittää julkaisupäivän lähemmäksi oikeaa.
Heh, tehty.
Rekisteröitynyt 04.01.2011
04.10.2011 klo 15.41
En ymmärrä miksei MP3 vois onnistua. Film Noiren ei tarvitse tapahtua pimeässä kaupungissa (Lue: Fargo) ja R* ei ole tehnyt kovin montaa heikkoa peliä (Warriors voidaan unohtaa).
mitä vattua, jos R* huonoista peleist puhutaan niin silloin ei ainakaan warriorsia mainita.
ja onhan R* pelit teknisesti ja sisällöltään olleet melko keskinkertaisia varsinkin this gen.
MP3 isoin ongelma on siinä et R* tyyyli tehdä pekei ei vastaa max payne pelien tyyliä, ja MP3staki on ollu tekemässä 4 eri studiota vuosien varrella.
ja tämä kaikki kyllä näkyy jo julkaistussa materiaalissa ei niin positiivisesti.
Rockstarin kaikki tän genin pelit on ollu erinomasia, mistä jäbä höpöjää? Sisältöä ja teknistä onnistumista voit ettii vaikka Red Readista tai Noiresta mutta äläny herranjumala rupee selittää että R* puuttuisi visio, taito ja resurssit tälläiseen peliin.
04.10.2011 klo 15.57
En ymmärrä miksei MP3 vois onnistua. Film Noiren ei tarvitse tapahtua pimeässä kaupungissa (Lue: Fargo) ja R* ei ole tehnyt kovin montaa heikkoa peliä (Warriors voidaan unohtaa).
mitä vattua, jos R* huonoista peleist puhutaan niin silloin ei ainakaan warriorsia mainita.
ja onhan R* pelit teknisesti ja sisällöltään olleet melko keskinkertaisia varsinkin this gen.
MP3 isoin ongelma on siinä et R* tyyyli tehdä pekei ei vastaa max payne pelien tyyliä, ja MP3staki on ollu tekemässä 4 eri studiota vuosien varrella.
ja tämä kaikki kyllä näkyy jo julkaistussa materiaalissa ei niin positiivisesti.
Rockstarin kaikki tän genin pelit on ollu erinomasia, mistä jäbä höpöjää? Sisältöä ja teknistä onnistumista voit ettii vaikka Red Readista tai Noiresta mutta äläny herranjumala rupee selittää että R* puuttuisi visio, taito ja resurssit tälläiseen peliin.
Ongelma: Niitä voi olla liikaa
Max Payne oli yksinkertaista räiskintää tunnelmallisessa putkessa. Hyvät äänet, musiikit ja sopivan mystisen sumuinen maailma.
Tähän mennessä nähdyn perusteella räiskintä voi olla ihan ok kuten tarinankin peruskässäri mutta miten on Maxin monologin ja ympäristöjen laita? Jos sinne tungetaan liian isoja pelialueita joissa vilisee siviilejä yms (ja seurapelejä) niin kyllä se MP1/2 hieno tunnelma on hukassa
04.10.2011 klo 17.59
juu samoilla linjoilla olen.
@Machinus
'että R* puuttuisi visio, taito ja resurssit tälläiseen peliin"
olen pelannu melkein kaikki R* pelit vuosien varrella ja ollut hyvinkin positiivinen R* kohtaan.
mut tän genin aikana mieleni muuttunu R* kohtaan, koska:
gta4 oli hyvin rakennettu pelimaailma, ainoa mikä puuttui oli tekemistä ja sen tekemisen vapautta ja monipuolisuutta, mikä aiemmista osista löytyi.
sitten oletin rdr kohdalla et ny R* on saanu enginen rakennettua suurimmax osin ja voi keskittyä sisältöön. mut ei, rdr oli tehtävärakenteeltaan enimmäkseen yhtä yksinkertaisen tylsähkö kuin gta4. go from A to B, listen talking while riding horse, shoot baddies, ride back, REPEAT.
ja vaik kuinka yritin niin en löytäny valinnanvapautta tehtävien suoritustavoissa. ja la noire, noh, se olikin pahin kaikista sen suhteen kuinka itseään toistavia tehtävät oli.
...
04.10.2011 klo 18.01
MP3 tapauksessa R* visio tuntuu olevan halu tehdä peli prikulleen samalla tyylillä kuin sen kaikki aiemmat pelit, monien, minä mukaanlukien, mielestä tämä ei sovi max payne sarjaan.
taito.
no ei ainakaan ole löytyny taitoa luoda yhteenkään peliinsä hyviä kontrolleja/pelattavuutta.
resurssit.
juu, kaipa, noita löytyy, mut niiden käyttö? 4 eri studiota? ai ai ai :(
empä paljoa odota, kuten ei tunnu kovin muukaan.
tuntuu enemmänkin koko projekti olevan glorified fan creation.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 11.10.2007
04.10.2011 klo 18.24
En ymmärrä miksei MP3 vois onnistua. Film Noiren ei tarvitse tapahtua pimeässä kaupungissa (Lue: Fargo) ja R* ei ole tehnyt kovin montaa heikkoa peliä (Warriors voidaan unohtaa).
The Warriors heikko peli? Yksi parhaimpia vanhan boxin pelejä, IMHO. Varsinkin kaverin kanssa.
04.10.2011 klo 18.28
En ymmärrä miksei MP3 vois onnistua. Film Noiren ei tarvitse tapahtua pimeässä kaupungissa (Lue: Fargo) ja R* ei ole tehnyt kovin montaa heikkoa peliä (Warriors voidaan unohtaa).
mitä vattua, jos R* huonoista peleist puhutaan niin silloin ei ainakaan warriorsia mainita.
ja onhan R* pelit teknisesti ja sisällöltään olleet melko keskinkertaisia varsinkin this gen.
MP3 isoin ongelma on siinä et R* tyyyli tehdä pekei ei vastaa max payne pelien tyyliä, ja MP3staki on ollu tekemässä 4 eri studiota vuosien varrella.
ja tämä kaikki kyllä näkyy jo julkaistussa materiaalissa ei niin positiivisesti.
Rockstarin kaikki tän genin pelit on ollu erinomasia, mistä jäbä höpöjää? Sisältöä ja teknistä onnistumista voit ettii vaikka Red Readista tai Noiresta mutta äläny herranjumala rupee selittää että R* puuttuisi visio, taito ja resurssit tälläiseen peliin.
Muuten hyvä, mutta L.A. Noire oli Team Bondin kehittämä peli.
04.10.2011 klo 19.01
Samilla on kyl kunnon rallienglanti :D
The reis vas guut but the caar was baad.
04.10.2011 klo 21.25
05.10.2011 klo 10.29
Te varmaan lausutte paremmin englantia haastattelussa
kun ei sano mitään niinvoi ainakin kuvitella osaavansa