29.09.2011 klo 21.26 | Luettu: 39733 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen
Aamulla kerroimme sen julkaisuajankohdan, nyt näemme trailerin. Uusi Syndicate näyttää tältä. Ensimmäinen Syndicate julkaistiin vuonna 1993, Syndicate Wars 1996.
no onnistuhan ne pilaan sit tänkin, alkaa näemmä näitä deus ex klooneja sataan...
Maade
29.09.2011 klo 21.59
Ihan menevän näköistä räiskintää, mutta en taas ymmärrä että miksi pitää käyttää vanhan pelisarjan nimeä kun pelillisesti tuolla ei ole enään mitään tekemistä sarjan kanssa. Eiköhän nuo Fallout 3 ja XCOMit sun muut pitäisi alkaa jo pikkuhiljaa riittämään raiskauskiintiön täyttämiseen..
Blopsutin
29.09.2011 klo 22.03
EA.com = Pelinraiskaajat.com
Mndhead
29.09.2011 klo 22.07
Vinkkeli kirjoitti: no onnistuhan ne pilaan sit tänkin, alkaa näemmä näitä deus ex klooneja sataan...
Nice work Sherlock. Tehdäänpä pieni aikamatkustus.
Deus Ex - 2000
Syndicate - 1993
Jaa, eipä tässä pidemmälle tarvi mennä.
Enkä usko, että tässä mistään plagioinnista on kyse, varsinkin kun molemmat projektit (uudet) on aloitettu suhteellisen samaan aikaan.
Miksi lässytän trollille?
Jonne
29.09.2011 klo 22.10
Maade kirjoitti: ... kun pelillisesti tuolla ei ole enään mitään tekemistä sarjan kanssa.
Joko sulla on tämä peli vai oletko ollut tekemässä tätä peliä?
Vai saitko tuon tiedon irti tästä trailerista?
melllvar
29.09.2011 klo 22.13
pyh.. ihan perushuttu fps räiskintää taas lisää. syndicate kaukana
Hohhoijjakkaa
29.09.2011 klo 22.17
Jonne kirjoitti:
Maade kirjoitti: ... kun pelillisesti tuolla ei ole enään mitään tekemistä sarjan kanssa.
Joko sulla on tämä peli vai oletko ollut tekemässä tätä peliä?
Vai saitko tuon tiedon irti tästä trailerista?
Jonne ei muista millaisia alkuperäiset Syndicatet oli..
Visuaalinen tyyli näytti ihan siistiltä, mutta luulisi dubstepin menneen pois muodista jo vuoteen 2069 mennessä.
JNJHL9
Rekisteröitynyt
07.07.2011
29.09.2011 klo 22.58
nyt täytyy myöntää että olen niin jonne etten ole ikinä kuullutkaan Syndicatesta...
Vinkkeli
29.09.2011 klo 23.02
Jos tämä julkaistaisiin eri nimellä kuin (niinkin loistavan pelin kuin) syndicate, saisi varmasti osakseen kärkkäämpää kritiikkiä ja enempi skeptisyyttä.
miksi kaikesta pitää vääntää näitä FPS putki-ryntäily liukuhihna pelejä.
alkaa pelifirmat laiskistuun/ahneutuun kun kallistuvat HYVIN usein helppoon kaavaan, tässäkään tuskin 10h enempää pelattavaa tulee olemaan.
näyttää taasen hirveeltä show-off meiningiltä, pelien parhaat high-lightit näytetään trailereissa, joten itse julkaisu tuskin tarjoaa mitään valtavirrasta poikkeavaa.
voivitjäbät
29.09.2011 klo 23.42
>Julkistetaan uusi peli
>Käytetään vanhan pelin nimeä
>Hypeä
>Peli ei ole täysi klooni aikaisemmasta
>Itkua
--> Suuri valitus, koska uusi peli? Jäbät hei, se on vaan nimi.
Tuli aivan järkyttävät DE:HR vibat tuosta, joka on vain hyvä asia.
-_-
30.09.2011 klo 01.24
Itse ainakin mieluummin olisin ottanut kloonin alkuperäisistä kuin kloonin nykytusinaräiskinnöistä. No silti mielenkiinnolla odottelen mitä tästä tulee. cooppi räiskintäkin kuiteskin on ihan kivaa.
Sekö olisi niin vitun vaikeeta pistää niihin peleihin värejä?
VMV
30.09.2011 klo 07.34
Äh. Taas jotain FPS kuraa. Orkkis oli huippukamaa. Isometrinen taktinen toiminta ei kuole koskaan. Tätä uutta ei kukaan tule muistamaan vuoden pääsetä julkaisusta.
Biisi oli kyllä oikein hyvä.
VMV
30.09.2011 klo 07.53
voivitjäbät kirjoitti: >Julkistetaan uusi peli
>Käytetään vanhan pelin nimeä
>Hypeä
>Peli ei ole täysi klooni aikaisemmasta
>Itkua
--> Suuri valitus, koska uusi peli? Jäbät hei, se on vaan nimi.
Njoo. No olisiko ihan ok saada esimerkiksi epärealistinen kaahailupeli Trackmanian hengessä jonka nimi olisi World of Warcraft: The Eternal Race tai Manhunt-tyylinen väkivaltasynkistely nimeltään Pokemon: The Ultimate Battle?
Kyllä se nimi johonkin velvoittaa.
HOOOHHOIJAA
30.09.2011 klo 07.56
Hohhoijjakkaa kirjoitti:
Jonne ei muista millaisia alkuperäiset Syndicatet oli..
Muistan hyvinkin. Minkä takia pelisarja ei saa muuttua 20 vuodessa, varsinkin jos tekijät ovat aivan eri ihmisiä kuin 20 vuotta sitten? Tämä on taas näitä Bullfrogin pelejä, joita kaivataan niiiiiiin perkeleesti, mutta mitä tahansa kuka tahansa julkaisee, niin kokeilematta paskaa.
Ei nämä tekijät kuitenkaan ole mitään viherpiipertäjä taiteilijoita, jotka tekevät näitä pelejä parantaakseen maailmaa. Rahaa näillä tehdään, ja vittu kukaan ei osta mitään 20 vuotta vanhaa syndicatea. Jos FPS pelit myy miljoonia, kuka vittu tekee tästä RTS pelin? Hieman on aika tainnut kullata muistosi tästä pelistä. Suosittelen katsomaan sitä sillä silmällä, että mikä vanhassa Syndicatessa muka tänä päivänä myisi.Vrt. Deus Ex myyntiä viimeaikaisiin rts:iin..
Siipiveikko
30.09.2011 klo 08.12
Eipä juuri ensimmäisen kymmenen sekunnin jälkeen enää tullut Syndicate mieleen. Täällä jotkut narisee, että miksei peli saisi hieman muuttua vuosikymmenten saatossa, mutta nyt muututaan vähän liikaa. Alkuperäinen kuitenkin oli yläviistosta kuvattu, taktinen ammuskelu 4 agentin ryhmissä, nyt ainakin trailerin perusteella kyseessä on yhden miehen show.
Ihan tiedettävästikkin EA osaa kusta hommat. Iso firma jota kiinnostaa vain tehdä rahaa.
Näkeehän ton BF3:stakin hyvä peli (ei EA:n tekemä), mutta taas originin käyttöliittymä kusee ja on suoraan sanottuna täys paska. Tietenkään et voi peliä pelata jos et ole asentanut originia.
TheÄijä
30.09.2011 klo 09.59
Jos Syndicate aikaanaan olisi ollut mahdollista tehdä FPS:nä, se olisi tehty FPS:nä. Siitä yksinkertaisesta syystä, että first person - tai vaihtoehtoisesti 3rd person, sen verran voi aina valita - on ainoa järkevä tapa tehdä peli kun ohjataan yhtä hahmoa.
Isometriset ja muut kuvakulmat ovat tarpeen vain, kun pelissä ei ohjata yksittäistä hahmoa vaan esimerkiksi liutaa yksiköitä. Vai olisiko kivaa, jos autopelitkin olisivat nykyään isometrisesti kuvattuja niin kuin aikanaan olivat, häh?
Kyllä tämä uusi Syndicate on nimenomaan sellainen, minkälainen sen alkuperäisenkin olisi pitänyt olla. Jos ette pysy pelien kehityksessä mukana, suosittelen siirtymään esimerkiksi flash-peleihin. Menkää pois häiritsemästä pelien kehittymistä.
Crudus
30.09.2011 klo 10.02
Huh uh, olipas taas pettymys. En halunnut fps:ää vanhalla nimellä vaan nykypäivään päivitetyn version vanhasta Syndicatesta. Putkijuoksu-FPS-RP-elementeillä -pelejä on jo useita, wanhan Syndicaten kaltaisia taas häviävän vähän. :|
Crudus
30.09.2011 klo 10.05
TheÄijä kirjoitti: Jos Syndicate aikaanaan olisi ollut mahdollista tehdä FPS:nä, se olisi tehty FPS:nä. Siitä yksinkertaisesta syystä, että first person - tai vaihtoehtoisesti 3rd person, sen verran voi aina valita - on ainoa järkevä tapa tehdä peli kun ohjataan yhtä hahmoa.
Isometriset ja muut kuvakulmat ovat tarpeen vain, kun pelissä ei ohjata yksittäistä hahmoa vaan esimerkiksi liutaa yksiköitä. Vai olisiko kivaa, jos autopelitkin olisivat nykyään isometrisesti kuvattuja niin kuin aikanaan olivat, häh?
Kyllä tämä uusi Syndicate on nimenomaan sellainen, minkälainen sen alkuperäisenkin olisi pitänyt olla. Jos ette pysy pelien kehityksessä mukana, suosittelen siirtymään esimerkiksi flash-peleihin. Menkää pois häiritsemästä pelien kehittymistä.
Trollien syöttämisen uhalla: Mistäs lähtien 4 kyborgin ohjaaminen on ollut vain yhden hahmon ohjaamista...
Jussi83m
30.09.2011 klo 10.13
Koskas Theme Hospitalista tehdään putkiräiskintä?
Skutah
30.09.2011 klo 10.37
Kaikista vanhoista peleistä pitää sit tehdä FPS-pelejä. PERKELE.
Tuleva XCOM:n FPS-peli pilaa niin XCOM:n alkuperäisen idean. Varmaan sekin tehdään konsolien ehdoilla.
Paras sarjan peli olikin Apocalypse.
Skutah
30.09.2011 klo 10.40
Jussi83m kirjoitti: Koskas Theme Hospitalista tehdään putkiräiskintä?
Tai sitten Transport tycoonista. :D
TheÄijä
30.09.2011 klo 10.59
Crudus kirjoitti: Trollien syöttämisen uhalla: Mistäs lähtien 4 kyborgin ohjaaminen on ollut vain yhden hahmon ohjaamista...
1,4, mitä väliä... Kylmä tosiasia vain on että FPS/3PS-näkökulma lisää immersiota äärettömästi johonkin isomeeriseen kuvakulmaan verrattuna. Mistäs itse tiedät että tästä tulee putkijuoksu?
TheÄijä
30.09.2011 klo 11.03
Skutah kirjoitti: Kaikista vanhoista peleistä pitää sit tehdä FPS-pelejä. PERKELE.
Mitä sulla on sitä vastaan, että peleissä tuntee olevansa ihan oikeasti sisällä, toisin kun jostain isometrisestä kulmasta katseltuna? Tulee mieleen joku shakki tai muu ajastaan jälkeen jäänyt peli.
Vuoropohjaisuus ja isometrisyys on jäänteitä menneestä ajasta, ensimmäisestä on onneksi jo päästy kokolailla eroon. En minä elämäänikään katsele mistään lintuperspektiivistä vaan ihan omien silmieni kautta.
VMV
30.09.2011 klo 14.24
TheÄijä kirjoitti:
Vuoropohjaisuus ja isometrisyys on jäänteitä menneestä ajasta, ensimmäisestä on onneksi jo päästy kokolailla eroon. En minä elämäänikään katsele mistään lintuperspektiivistä vaan ihan omien silmieni kautta.
Lol omg
Sälli on kartalla :) Mutta ei siinä mitään. Kaikkihan varmaan muistaa mitä yhteistä on mielipiteillä ja perärei'illä.
Se minkä takia nykypelit eivät pärjää laadussa vanhoille peleille on nähtävissä 40s kohdalla. Ennen uskallettiin tehdä tuollainen kohtaus siten, että tekoälyn käyttäytymistä muutetaan aivopesulla oikeasti, ja tekoäly alkaa sitten räimimään kavereitaan niinkuin alkaisi räimimään pelaajaakin. Nykyään hyvin usein kohtaus toteutetaan umpiskripatulla kohtauksella joka toistuu pelikerrasta pelikertaan tismalleen samallaisena ennalta arvattavana putkena.
Kellopeli
30.09.2011 klo 15.29
Pistäkää ihmees Theme parkin rebootistakin FPS, jos kerran yhden Bullfrogin pelisarjoista muunnittekin. Fun is a war! Mut traileri näytti hienolta
En varmaan koskaan tule ymmärtämään, mikä siinä on niin hirveää, jos jostain viime vuosituhannen pelistä tehdään remake nykystandardien pohjalle. Kaikki haukkuivat Fallout- ja Deus Ex -pelien paluuta, kun itse ihastuin heti ensimmäisillä videoilla.
Syndicatea tuskin tulen ostamaan, mutta odottaisin silti artikkeleita, gameplaytä tai viimeistään arvosteluita ennen kuin muodostaisin mielipidettä. Enkä koskaan ryhdy internetvalittajaksi, jonka pitää saada kaikki heti, nyt ja välittömästi oman mieleni mukaan. Aion säilyttää terveen järkeni ja pelata niitä pelejä, joista itse tykkään.
Vaikka James Pond: Codename Robocodista tulisi FPS en valittaisi. Odottaisin gameplaytä ja naureskelisin partaani tämmöistä outoutta.
Crudus
30.09.2011 klo 16.46
Killbourne kirjoitti: argh...
En varmaan koskaan tule ymmärtämään, mikä siinä on niin hirveää, jos jostain viime vuosituhannen pelistä tehdään remake nykystandardien pohjalle. Kaikki haukkuivat Fallout- ja Deus Ex -pelien paluuta, kun itse ihastuin heti ensimmäisillä videoilla.
Ehkäpä minä ja muut Wanhat pierut haluaisimme ja toivomme samankaltaista peli kokemusta kuin mitä koimme vuonna miekka ja kilpi näiden vanhojen pelien kanssa. Pointti ei ole siinä, että onko "uusin versio" pelistä hyvä FPs:nä vaan siinä että halusimme pelin jossa pelimekaniikka/pelikokemus edelleen hyvin samanlainen alkuperäiseen nähden. (mutta jossa ne kaikki kuvitellut parannukset ovat mukana ja alkuperäisen ongelmat/viat ovat korjattuna.) Eli esim syndicaten/XCOM tapauksessa käskytetään tiimiä taktisesti ja ostetaan/kehitetään niille parannuksia. Havaitessamme, vanhasta pelikokonaisuudesta ei ole enää jäljellä kuin nimi ja hieman taustatarinaa, petymme koska emme saaneetkaan mitä nimen perusteella oletimme. Jos haluat vertauksen niin miltä vaikuttaisi jos jostain nhl/fifa sarjan pelistä tehtäisiinkin yhtäkkiä jatko-osa jossa pelaaja ei voisi tehdä muuta kuin ohjastaa kuin yhtä pelaajaa ja kuvakulma olisi pelaajan silmistä. Tai civilizaatio 6 olisikin fps peli missä ohjastetaan yhtä workkeriä 1000 vuoroa. Toki nämä saattaisivat olla hyviä pelejä, mutta olisivatko ne sitä mitä odotat nimen perusteella.
lasdlasd
30.09.2011 klo 17.49
Peruin ennakkotilauksen koska tota vitun dubsteppia. Jos koko peli täynnä tota samaa paskaa "musiikkia" niin kuolen.
Helsinki84
30.09.2011 klo 18.58
Crudus kirjoitti: Ehkäpä minä ja muut Wanhat pierut haluaisimme ja toivomme samankaltaista peli kokemusta kuin mitä koimme vuonna miekka ja kilpi näiden vanhojen pelien kanssa.
No palatkaa sinne jurakaudelle, jättäkää nykyteknologia ja tunkekaa se kasetti sinne amigaan. Turha itkeä, kun maailma menee eteenpäin.
Lainaus:
(mutta jossa ne kaikki kuvitellut parannukset ovat mukana ja alkuperäisen ongelmat/viat ovat korjattuna.)
Hei, mikä estää tekemästä? Antaa palaa.
Tosiasia vain on, että RTS ei myy. FPS myy.
Vanhat itkee, kun ei voi leikkiä käpylehmillä, kommunismi ei toiminut ja jotkut haluavat tehdä rahaa.
JohnnyDeux
30.09.2011 klo 20.22
Oli spessu ennakkotilauksessa, mutta kun näin trailerin jossa ukko painaa ahtaita käytäviä ja käyttää supereita toisten ukkojen kaatamiseen, niin välittömästi peruin tilauksen! Tälläistä roskaa sovi suositella kenellekkään. Naavaparrat tietää, jonnet ei.
Wanha_pieru
30.09.2011 klo 21.43
Helsinki84 kirjoitti: No palatkaa sinne jurakaudelle, jättäkää nykyteknologia ja tunkekaa se kasetti sinne amigaan. Turha itkeä, kun maailma menee eteenpäin.
Kiitos kaltaistesi jonnejen, se nimenomaan ei mene eteenpäin, vaan juuttuu paikalleen ja toistaa samoja kuvioita. Joillakuilla ei vaan ole aivoja eikä kapasiteettia ajatella sitä että kaikkien pelien ei tarvitse olla samanlaisia. FPS:t ovat nimenomaan samanlaisia.
Helsinki84
01.10.2011 klo 01.19
Wanha_pieru kirjoitti: Kiitos kaltaistesi jonnejen, se nimenomaan ei mene eteenpäin, vaan juuttuu paikalleen ja toistaa samoja kuvioita. Joillakuilla ei vaan ole aivoja eikä kapasiteettia ajatella sitä että kaikkien pelien ei tarvitse olla samanlaisia. FPS:t ovat nimenomaan samanlaisia.
En ajattelekaan, että kaikkien pelien pitää olla samanlaisia.
Luulisi, että Wanhoilla_Paskoilla on tajua ja kapasiteettia sen verran, että ymmärtävät ettei pelejä tehdä ihan huvikseen. Kauppaa tämä on, ei mitään leikkiä. FPS myy, RTS ei.
Vrt. Cod/Portal/Brothers in Arms.. FPS:iä kaikki, samanlaisia? Ei..
Totta kai voidaan tehdä marginaalipelejä jotka ovat kuin 20 vuotta vanhoja VHS videoita, mutta ei niitä kukaan osta. Kuka sen '91 tehdyn syndicaten ostaa? Siis muu kuin te? Ja sitähän te haluatte, sitä wanhaa paskaa.
Helsinki84 kirjoitti: Ja sitähän te haluatte, sitä wanhaa paskaa.
Vanhaa, ehkä, paskaa ei. Voi niitä kokeilla, tuskin siihen kuolee.
PekkaTheNaavaparta
01.10.2011 klo 10.51
Ennen pelintekijöinä oli myös ihmisiä jotka tekivät pelejä intohimosta joka syntyi jostain uniikista ajatuksesta.
Nykyään niitä tehdään vain pelkästään rahasta... ei sen takia että joku haluaa näyttää ajatuksensa kuvaruudulla.
asdfg
01.10.2011 klo 13.08
Helsinki84 kirjoitti: Vrt. Cod/Portal/Brothers in Arms.. FPS:iä kaikki, samanlaisia? Ei..
Geneeristä paskaa, puzzlepeli, geneeristä paskaa. Mikä olikaan pointtisi? Pelejä myydään enemmän nimellä kuin genrellä. Vain räiskinnät joilla on takana 15 lähes identtistä iteraatiota menestyvät (CoD, Halo), valtaosa floppaa (Brink, Homefront). Syndicate puolestaan tulee floppaamaan, koska vaikka nimellä on potentiaalia myydä, ei peli ole nimensä veroinen. Sama pätee XCOMiin.
JohnnyDeux
01.10.2011 klo 13.54
^Tämä jätkä puhuu totuuksia. Lukekaa lapset ja oppikaa.
hohhoijaa
01.10.2011 klo 14.22
JohnnyDeux kirjoitti: ^Tämä jätkä puhuu totuuksia. Lukekaa lapset ja oppikaa.
"Totuuksia", vai säälittävää nostalgiakyyneleistä itkemistä. Se on ihan sama minkälainen peli sieltä tulee niin aina on joku itkemässä ties miksi alkuperäisen raiskaukseksi tai pelaamatta paskaksi. Ilmeisesti jotkut elävät vieläkin jossain 90-luvun alkupuolella. Pitäisi ehkä sittenkin lopettaa näiden ikivanhojen neverhöörd-pelien uusiokierrätys kun aina on näitä kellarinostalgiapellejä itkemässä.
HOOOHHOIJAA
01.10.2011 klo 17.12
asdfg kirjoitti: Geneeristä paskaa, puzzlepeli, geneeristä paskaa. Mikä olikaan pointtisi?
Jos aloittaa kommentoinnin noin järjettömällä paskalla, ei tarvitse edes loppuun lukea.
@Crudus
Ihmetykseni taisi ehkä kuitenkin kohdistua enemmän näihin "ihmisiin", jotka huutelevat idioottimaisuuksia vain siksi, että siihen kykenevät. Vastauksesi oli järkevä eikä sen lukeminen jättänyt paskan makua suuhun. Kumarran suuntaasi ja näen nyt asian paremmin sinunkin kantiltasi.
@Helsinki84
Onko olemassa jokin neurologinen syy, ettet kykene näkemään maailmaa kuin kahtena värinä?
asdfg
01.10.2011 klo 20.43
[quote nick="hohhoijaa"]"Totuuksia", vai säälittävää nostalgiakyyneleistä itkemistä./quote]En ole taipuvainen nostalgiaan enkä pelannut alkuperäistä Syndicatea enkä XCOMia. Siitä huolimatta toivoisin noille peleille nimensä arvoisia jatko-osia, sillä vaikka konsepti kiinnostaisi, niin ei niitä viitsi pelata kun ovat niin vanhoja ja huonosti aikaa kestäneitä.
hohhoijaa
01.10.2011 klo 20.51
asdfg kirjoitti: nimensä arvoisia jatko-osia
Ja mikähän ihme se tälläinen tuotos olisi nykypäivänä? Ei sellaista ole olemassakaan, ja vaikka olisi niin markkinarako sellaiselle olisi käytännössä olematon, tätä bisnestä kun ei vieläkään tehdä talkoovoimin.
asdfg
01.10.2011 klo 21.04
^Ihmiset, jotka eivät halua putkiräiskintöjä vaan jotain omaperäisempää ja älykkäämpää eivät siis ole markkinarako?
Boring
02.10.2011 klo 00.35
Nykyään pelien teko maksaa sen verran paljon, ettei firmat uskalla tehdä enää omaperäisiä pelejä, jonka takia näitä FPS pelejä tulee joka tuutista...itse kun kuulun näihin joita FPS ei voisi vähempää kiinnostaa, niin olisihan se mukava nähdä jotain muutakin välillä.
hohhoijaa
02.10.2011 klo 11.23
asdfg kirjoitti: ^Ihmiset, jotka eivät halua putkiräiskintöjä vaan jotain omaperäisempää ja älykkäämpää eivät siis ole markkinarako?
Ei mikään taloudellisesti kannattava markkinarako.
asdfg
02.10.2011 klo 13.14
hohhoijaa kirjoitti:
asdfg kirjoitti: ^Ihmiset, jotka eivät halua putkiräiskintöjä vaan jotain omaperäisempää ja älykkäämpää eivät siis ole markkinarako?
Ei mikään taloudellisesti kannattava markkinarako.
Mutta sinusta on siis taloudellisesti kannattavaa tehdä peli joka ei kiinnosta alkuperäisiä faneja eikä kykene houkuttelemaan uusia faneja. Surullista, että kaltaisiasi ihmisiä on oikeasti töissä liiketaloudessa.
hohhoijaa
02.10.2011 klo 13.59
asdfg kirjoitti: Mutta sinusta on siis taloudellisesti kannattavaa tehdä peli joka ei kiinnosta alkuperäisiä faneja eikä kykene houkuttelemaan uusia faneja.
Kuinka tyhmä olet vai oletko oikeasti jumittunut jonnekin parin vuosikymmenen taakse? Ensinnäkin on aivan sama minkälaisen pelin jostain -93 tehdystä ylhäältäpäinkuvatusta pikselisotkusta tekee niin aina ne harvat naavaparrat itkevät. Toisekseen tällä nimenomaan pyritään saamaan "uusia faneja," koska fps-puolelta niitä nykypäivänä nimenomaan löytyy, surullista mutta totta. "Alkuperäisten fanien" voimalla kun ei tehdä mitään voittoa kun on kyse jostain ikivanhasta retropelistä josta harvat nykypäivän nuoret ovat edes kuulleet. Tietenkin he voisivat tehdä jonkun isometrisen pc-only taktiikkaräiskinnän jos olisivat bisneksessä pelkästään rakkaudesta pelintekemiseen mutta sellaisia tekijöitä ei yksinkertaisesti ole ehkä joitain indie-kehittäjiä lukuunottamatta. Surullista että sinunlaisiasi nykymaailman menosta irtautuneita tai jälkeenjääneitä yksilöitä vielä löytyy.
asdfg
02.10.2011 klo 14.29
hohhoijaa kirjoitti: Toisekseen tällä nimenomaan pyritään saamaan "uusia faneja," koska fps-puolelta niitä nykypäivänä nimenomaan löytyy, surullista mutta totta.
Paitsi että ei löydy, todella harva fps menestyy nykyään. Putkiräiskintöjä on nykyään joka lähtöön, mutta menestysmahdollisuudet ovat surkeat koska silloin kilpaillaan myynneistä CoD15:ta ja Halo 7:ää vastaan. Jos kehittäjillä olisi älyä ja uskallusta tehdä oikea jatko-osa Syndicatelle, heillä olisi mahdollisuus erottua joukosta ja löytää oma kohderyhmänsä.
hohhoijaa
02.10.2011 klo 17.49
asdfg kirjoitti: Paitsi että ei löydy, todella harva fps menestyy nykyään.
Mitä paskaa? Tänä vuonna ei ole tullut yhtäkään oikeasti flopannutta fps:ää, ei edes DNF tai Homefront joille ollaan molemmille puuhaamassa jo jatkoa. Brinkilläkin on ongelmistaan huolimatta kivasti pelaajia. Kyllä Killzoneille, Resistanceille ja Crysiksille (jostain BF:stä ja CoDeista puhumattakaan) on kysyntää, ja aivan varmasti tältä puolelta enemmän faneja saa kuin tekemällä jotain radikaalisti uutta ja ihmeellistä.
Lainaus:
Jos kehittäjillä olisi älyä ja uskallusta tehdä oikea jatko-osa Syndicatelle, heillä olisi mahdollisuus erottua joukosta ja löytää oma kohderyhmänsä.
Jos ja jos. Ei se siitä mutuilulla mihinkään muutu. Eikä tämäkään ole oikea jatko-osa vaan henkinen perillinen jossa samaa on universumi ja jotkut alkuperäisen pelin tehtävistä. Tuo "mahdollisuus" on nimenomaan sellaista riskipeliä nykypäivän pelibisneksessä että siihen ei ymmärrettävistä syistä lähdetä. Tämäkin nimestä itkeminen on turhaa kun valtaosa tämän ostajista tuskin on koskaan kuullutkaan siitä alkuperäisestä, ja vaikka olisivatkin niin tuskin ovat koskaan pelanneet tai nähneet millainen peli on kyseessä.
Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta peliltä, mutta ei vaikuttanut paljon "Syndicatelta". Ja remasteroitu biisi oli kohtalaisen hyvä, joskaan ei kovin erikoinen. Pääasia on, että sen tunnistaa Syndicaten teemamusiikiksi. Huonomminkin olisi voinut käydä. On EA:lla ainakin vähän järkeä tämän projektin parissa työskentelevillä.
VMV kirjoitti: Äh. Taas jotain FPS kuraa. Orkkis oli huippukamaa. Isometrinen taktinen toiminta ei kuole koskaan. Tätä uutta ei kukaan tule muistamaan vuoden pääsetä julkaisusta.
Biisi oli kyllä oikein hyvä.
Kohta tulee uusi "Jagged Alliance: Back in Action". Suosittelen venaamaan koska toisin kuin tässä Syndicatessa siinä on sentään monta asiaa tehty niin kuin ne olisi kuulunut tehdä tässä Syndicaten uudelleen henkiinherättämisessä.
Jonne
04.10.2011 klo 08.42
Koskakohan ne keksii herättää Commander Keenin uudestaan henkiin putkiräiskintänä? Siinä olisi kiva ahtaassa tunnelissa loikkia sen hyppykepin kanssa...
Keliakia
04.10.2011 klo 15.36
Dekonega kirjoitti:
Kohta tulee uusi "Jagged Alliance: Back in Action". Suosittelen venaamaan koska toisin kuin tässä Syndicatessa siinä on sentään monta asiaa tehty niin kuin ne olisi kuulunut tehdä tässä Syndicaten uudelleen henkiinherättämisessä.
Ojoi, Jagged Alliance kuulostaisi hyvältä.
Ja joo, itse en alkuperäistä syndicatea ole hakkaillut, mut syndicate warsia, enkä nyt oikein pysty samaistumaan tähän kun tulee kova surku ja parku että kun ei ole enää ylhäältäpäin kuvattu niin on pakolla putkiräiskintä ja klooni. Luulisi että johonki syndicateenki löytyy sen verta modeja että jos haluaa sen samanlaisen pelikokemuksen niin ihan turha koskea sarjan uusimpaan tekeleeseen.
Keskustelut (59 viestiä)
29.09.2011 klo 21.36
29.09.2011 klo 21.46
29.09.2011 klo 21.58
29.09.2011 klo 21.59
29.09.2011 klo 22.03
29.09.2011 klo 22.07
no onnistuhan ne pilaan sit tänkin, alkaa näemmä näitä deus ex klooneja sataan...
Nice work Sherlock. Tehdäänpä pieni aikamatkustus.
Deus Ex - 2000
Syndicate - 1993
Jaa, eipä tässä pidemmälle tarvi mennä.
Enkä usko, että tässä mistään plagioinnista on kyse, varsinkin kun molemmat projektit (uudet) on aloitettu suhteellisen samaan aikaan.
Miksi lässytän trollille?
29.09.2011 klo 22.10
... kun pelillisesti tuolla ei ole enään mitään tekemistä sarjan kanssa.
Joko sulla on tämä peli vai oletko ollut tekemässä tätä peliä?
Vai saitko tuon tiedon irti tästä trailerista?
29.09.2011 klo 22.13
29.09.2011 klo 22.17
... kun pelillisesti tuolla ei ole enään mitään tekemistä sarjan kanssa.
Joko sulla on tämä peli vai oletko ollut tekemässä tätä peliä?
Vai saitko tuon tiedon irti tästä trailerista?
Jonne ei muista millaisia alkuperäiset Syndicatet oli..
Rekisteröitynyt 26.09.2007
29.09.2011 klo 22.36
Rekisteröitynyt 04.09.2011
29.09.2011 klo 22.54
Rekisteröitynyt 07.07.2011
29.09.2011 klo 22.58
29.09.2011 klo 23.02
miksi kaikesta pitää vääntää näitä FPS putki-ryntäily liukuhihna pelejä.
alkaa pelifirmat laiskistuun/ahneutuun kun kallistuvat HYVIN usein helppoon kaavaan, tässäkään tuskin 10h enempää pelattavaa tulee olemaan.
näyttää taasen hirveeltä show-off meiningiltä, pelien parhaat high-lightit näytetään trailereissa, joten itse julkaisu tuskin tarjoaa mitään valtavirrasta poikkeavaa.
29.09.2011 klo 23.42
>Käytetään vanhan pelin nimeä
>Hypeä
>Peli ei ole täysi klooni aikaisemmasta
>Itkua
--> Suuri valitus, koska uusi peli? Jäbät hei, se on vaan nimi.
Rekisteröitynyt 10.08.2011
30.09.2011 klo 00.47
30.09.2011 klo 01.24
Rekisteröitynyt 17.03.2009
30.09.2011 klo 01.41
30.09.2011 klo 07.34
Biisi oli kyllä oikein hyvä.
30.09.2011 klo 07.53
>Julkistetaan uusi peli
>Käytetään vanhan pelin nimeä
>Hypeä
>Peli ei ole täysi klooni aikaisemmasta
>Itkua
--> Suuri valitus, koska uusi peli? Jäbät hei, se on vaan nimi.
Njoo. No olisiko ihan ok saada esimerkiksi epärealistinen kaahailupeli Trackmanian hengessä jonka nimi olisi World of Warcraft: The Eternal Race tai Manhunt-tyylinen väkivaltasynkistely nimeltään Pokemon: The Ultimate Battle?
Kyllä se nimi johonkin velvoittaa.
30.09.2011 klo 07.56
Jonne ei muista millaisia alkuperäiset Syndicatet oli..
Muistan hyvinkin. Minkä takia pelisarja ei saa muuttua 20 vuodessa, varsinkin jos tekijät ovat aivan eri ihmisiä kuin 20 vuotta sitten? Tämä on taas näitä Bullfrogin pelejä, joita kaivataan niiiiiiin perkeleesti, mutta mitä tahansa kuka tahansa julkaisee, niin kokeilematta paskaa.
Ei nämä tekijät kuitenkaan ole mitään viherpiipertäjä taiteilijoita, jotka tekevät näitä pelejä parantaakseen maailmaa. Rahaa näillä tehdään, ja vittu kukaan ei osta mitään 20 vuotta vanhaa syndicatea. Jos FPS pelit myy miljoonia, kuka vittu tekee tästä RTS pelin? Hieman on aika tainnut kullata muistosi tästä pelistä. Suosittelen katsomaan sitä sillä silmällä, että mikä vanhassa Syndicatessa muka tänä päivänä myisi.Vrt. Deus Ex myyntiä viimeaikaisiin rts:iin..
30.09.2011 klo 08.12
Syndicate Warsin traileri viihdyttää sen sijaan edelleen: http://www.youtube.com/watch?v=CrruSboN1bQ
30.09.2011 klo 09.08
Näkeehän ton BF3:stakin hyvä peli (ei EA:n tekemä), mutta taas originin käyttöliittymä kusee ja on suoraan sanottuna täys paska. Tietenkään et voi peliä pelata jos et ole asentanut originia.
30.09.2011 klo 09.59
Isometriset ja muut kuvakulmat ovat tarpeen vain, kun pelissä ei ohjata yksittäistä hahmoa vaan esimerkiksi liutaa yksiköitä. Vai olisiko kivaa, jos autopelitkin olisivat nykyään isometrisesti kuvattuja niin kuin aikanaan olivat, häh?
Kyllä tämä uusi Syndicate on nimenomaan sellainen, minkälainen sen alkuperäisenkin olisi pitänyt olla. Jos ette pysy pelien kehityksessä mukana, suosittelen siirtymään esimerkiksi flash-peleihin. Menkää pois häiritsemästä pelien kehittymistä.
30.09.2011 klo 10.02
30.09.2011 klo 10.05
Jos Syndicate aikaanaan olisi ollut mahdollista tehdä FPS:nä, se olisi tehty FPS:nä. Siitä yksinkertaisesta syystä, että first person - tai vaihtoehtoisesti 3rd person, sen verran voi aina valita - on ainoa järkevä tapa tehdä peli kun ohjataan yhtä hahmoa.
Isometriset ja muut kuvakulmat ovat tarpeen vain, kun pelissä ei ohjata yksittäistä hahmoa vaan esimerkiksi liutaa yksiköitä. Vai olisiko kivaa, jos autopelitkin olisivat nykyään isometrisesti kuvattuja niin kuin aikanaan olivat, häh?
Kyllä tämä uusi Syndicate on nimenomaan sellainen, minkälainen sen alkuperäisenkin olisi pitänyt olla. Jos ette pysy pelien kehityksessä mukana, suosittelen siirtymään esimerkiksi flash-peleihin. Menkää pois häiritsemästä pelien kehittymistä.
Trollien syöttämisen uhalla: Mistäs lähtien 4 kyborgin ohjaaminen on ollut vain yhden hahmon ohjaamista...
30.09.2011 klo 10.13
30.09.2011 klo 10.37
Tuleva XCOM:n FPS-peli pilaa niin XCOM:n alkuperäisen idean. Varmaan sekin tehdään konsolien ehdoilla.
Paras sarjan peli olikin Apocalypse.
30.09.2011 klo 10.40
Koskas Theme Hospitalista tehdään putkiräiskintä?
Tai sitten Transport tycoonista. :D
30.09.2011 klo 10.59
Trollien syöttämisen uhalla: Mistäs lähtien 4 kyborgin ohjaaminen on ollut vain yhden hahmon ohjaamista...
1,4, mitä väliä... Kylmä tosiasia vain on että FPS/3PS-näkökulma lisää immersiota äärettömästi johonkin isomeeriseen kuvakulmaan verrattuna. Mistäs itse tiedät että tästä tulee putkijuoksu?
30.09.2011 klo 11.03
Kaikista vanhoista peleistä pitää sit tehdä FPS-pelejä. PERKELE.
Mitä sulla on sitä vastaan, että peleissä tuntee olevansa ihan oikeasti sisällä, toisin kun jostain isometrisestä kulmasta katseltuna? Tulee mieleen joku shakki tai muu ajastaan jälkeen jäänyt peli.
Vuoropohjaisuus ja isometrisyys on jäänteitä menneestä ajasta, ensimmäisestä on onneksi jo päästy kokolailla eroon. En minä elämäänikään katsele mistään lintuperspektiivistä vaan ihan omien silmieni kautta.
30.09.2011 klo 14.24
Vuoropohjaisuus ja isometrisyys on jäänteitä menneestä ajasta, ensimmäisestä on onneksi jo päästy kokolailla eroon. En minä elämäänikään katsele mistään lintuperspektiivistä vaan ihan omien silmieni kautta.
Lol omg
Sälli on kartalla :) Mutta ei siinä mitään. Kaikkihan varmaan muistaa mitä yhteistä on mielipiteillä ja perärei'illä.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
30.09.2011 klo 14.33
30.09.2011 klo 15.29
Rekisteröitynyt 21.06.2008
30.09.2011 klo 15.38
En varmaan koskaan tule ymmärtämään, mikä siinä on niin hirveää, jos jostain viime vuosituhannen pelistä tehdään remake nykystandardien pohjalle. Kaikki haukkuivat Fallout- ja Deus Ex -pelien paluuta, kun itse ihastuin heti ensimmäisillä videoilla.
Syndicatea tuskin tulen ostamaan, mutta odottaisin silti artikkeleita, gameplaytä tai viimeistään arvosteluita ennen kuin muodostaisin mielipidettä. Enkä koskaan ryhdy internetvalittajaksi, jonka pitää saada kaikki heti, nyt ja välittömästi oman mieleni mukaan. Aion säilyttää terveen järkeni ja pelata niitä pelejä, joista itse tykkään.
Vaikka James Pond: Codename Robocodista tulisi FPS en valittaisi. Odottaisin gameplaytä ja naureskelisin partaani tämmöistä outoutta.
30.09.2011 klo 16.46
argh...
En varmaan koskaan tule ymmärtämään, mikä siinä on niin hirveää, jos jostain viime vuosituhannen pelistä tehdään remake nykystandardien pohjalle. Kaikki haukkuivat Fallout- ja Deus Ex -pelien paluuta, kun itse ihastuin heti ensimmäisillä videoilla.
Ehkäpä minä ja muut Wanhat pierut haluaisimme ja toivomme samankaltaista peli kokemusta kuin mitä koimme vuonna miekka ja kilpi näiden vanhojen pelien kanssa. Pointti ei ole siinä, että onko "uusin versio" pelistä hyvä FPs:nä vaan siinä että halusimme pelin jossa pelimekaniikka/pelikokemus edelleen hyvin samanlainen alkuperäiseen nähden. (mutta jossa ne kaikki kuvitellut parannukset ovat mukana ja alkuperäisen ongelmat/viat ovat korjattuna.) Eli esim syndicaten/XCOM tapauksessa käskytetään tiimiä taktisesti ja ostetaan/kehitetään niille parannuksia. Havaitessamme, vanhasta pelikokonaisuudesta ei ole enää jäljellä kuin nimi ja hieman taustatarinaa, petymme koska emme saaneetkaan mitä nimen perusteella oletimme. Jos haluat vertauksen niin miltä vaikuttaisi jos jostain nhl/fifa sarjan pelistä tehtäisiinkin yhtäkkiä jatko-osa jossa pelaaja ei voisi tehdä muuta kuin ohjastaa kuin yhtä pelaajaa ja kuvakulma olisi pelaajan silmistä. Tai civilizaatio 6 olisikin fps peli missä ohjastetaan yhtä workkeriä 1000 vuoroa. Toki nämä saattaisivat olla hyviä pelejä, mutta olisivatko ne sitä mitä odotat nimen perusteella.
30.09.2011 klo 17.49
30.09.2011 klo 18.58
Ehkäpä minä ja muut Wanhat pierut haluaisimme ja toivomme samankaltaista peli kokemusta kuin mitä koimme vuonna miekka ja kilpi näiden vanhojen pelien kanssa.
No palatkaa sinne jurakaudelle, jättäkää nykyteknologia ja tunkekaa se kasetti sinne amigaan. Turha itkeä, kun maailma menee eteenpäin.
(mutta jossa ne kaikki kuvitellut parannukset ovat mukana ja alkuperäisen ongelmat/viat ovat korjattuna.)
Hei, mikä estää tekemästä? Antaa palaa.
Tosiasia vain on, että RTS ei myy. FPS myy.
Vanhat itkee, kun ei voi leikkiä käpylehmillä, kommunismi ei toiminut ja jotkut haluavat tehdä rahaa.
30.09.2011 klo 20.22
30.09.2011 klo 21.43
No palatkaa sinne jurakaudelle, jättäkää nykyteknologia ja tunkekaa se kasetti sinne amigaan. Turha itkeä, kun maailma menee eteenpäin.
Kiitos kaltaistesi jonnejen, se nimenomaan ei mene eteenpäin, vaan juuttuu paikalleen ja toistaa samoja kuvioita. Joillakuilla ei vaan ole aivoja eikä kapasiteettia ajatella sitä että kaikkien pelien ei tarvitse olla samanlaisia. FPS:t ovat nimenomaan samanlaisia.
01.10.2011 klo 01.19
Kiitos kaltaistesi jonnejen, se nimenomaan ei mene eteenpäin, vaan juuttuu paikalleen ja toistaa samoja kuvioita. Joillakuilla ei vaan ole aivoja eikä kapasiteettia ajatella sitä että kaikkien pelien ei tarvitse olla samanlaisia. FPS:t ovat nimenomaan samanlaisia.
En ajattelekaan, että kaikkien pelien pitää olla samanlaisia.
Luulisi, että Wanhoilla_Paskoilla on tajua ja kapasiteettia sen verran, että ymmärtävät ettei pelejä tehdä ihan huvikseen. Kauppaa tämä on, ei mitään leikkiä. FPS myy, RTS ei.
Vrt. Cod/Portal/Brothers in Arms.. FPS:iä kaikki, samanlaisia? Ei..
Totta kai voidaan tehdä marginaalipelejä jotka ovat kuin 20 vuotta vanhoja VHS videoita, mutta ei niitä kukaan osta. Kuka sen '91 tehdyn syndicaten ostaa? Siis muu kuin te? Ja sitähän te haluatte, sitä wanhaa paskaa.
Rekisteröitynyt 20.12.2008
01.10.2011 klo 04.06
Ja sitähän te haluatte, sitä wanhaa paskaa.
Vanhaa, ehkä, paskaa ei. Voi niitä kokeilla, tuskin siihen kuolee.
01.10.2011 klo 10.51
Nykyään niitä tehdään vain pelkästään rahasta... ei sen takia että joku haluaa näyttää ajatuksensa kuvaruudulla.
01.10.2011 klo 13.08
Vrt. Cod/Portal/Brothers in Arms.. FPS:iä kaikki, samanlaisia? Ei..
01.10.2011 klo 13.54
01.10.2011 klo 14.22
^Tämä jätkä puhuu totuuksia. Lukekaa lapset ja oppikaa.
"Totuuksia", vai säälittävää nostalgiakyyneleistä itkemistä. Se on ihan sama minkälainen peli sieltä tulee niin aina on joku itkemässä ties miksi alkuperäisen raiskaukseksi tai pelaamatta paskaksi. Ilmeisesti jotkut elävät vieläkin jossain 90-luvun alkupuolella. Pitäisi ehkä sittenkin lopettaa näiden ikivanhojen neverhöörd-pelien uusiokierrätys kun aina on näitä kellarinostalgiapellejä itkemässä.
01.10.2011 klo 17.12
Geneeristä paskaa, puzzlepeli, geneeristä paskaa. Mikä olikaan pointtisi?
Jos aloittaa kommentoinnin noin järjettömällä paskalla, ei tarvitse edes loppuun lukea.
Rekisteröitynyt 21.06.2008
01.10.2011 klo 18.50
Ihmetykseni taisi ehkä kuitenkin kohdistua enemmän näihin "ihmisiin", jotka huutelevat idioottimaisuuksia vain siksi, että siihen kykenevät. Vastauksesi oli järkevä eikä sen lukeminen jättänyt paskan makua suuhun. Kumarran suuntaasi ja näen nyt asian paremmin sinunkin kantiltasi.
@Helsinki84
Onko olemassa jokin neurologinen syy, ettet kykene näkemään maailmaa kuin kahtena värinä?
01.10.2011 klo 20.43
01.10.2011 klo 20.51
nimensä arvoisia jatko-osia
Ja mikähän ihme se tälläinen tuotos olisi nykypäivänä? Ei sellaista ole olemassakaan, ja vaikka olisi niin markkinarako sellaiselle olisi käytännössä olematon, tätä bisnestä kun ei vieläkään tehdä talkoovoimin.
01.10.2011 klo 21.04
02.10.2011 klo 00.35
02.10.2011 klo 11.23
^Ihmiset, jotka eivät halua putkiräiskintöjä vaan jotain omaperäisempää ja älykkäämpää eivät siis ole markkinarako?
Ei mikään taloudellisesti kannattava markkinarako.
02.10.2011 klo 13.14
^Ihmiset, jotka eivät halua putkiräiskintöjä vaan jotain omaperäisempää ja älykkäämpää eivät siis ole markkinarako?
Ei mikään taloudellisesti kannattava markkinarako.
02.10.2011 klo 13.59
Mutta sinusta on siis taloudellisesti kannattavaa tehdä peli joka ei kiinnosta alkuperäisiä faneja eikä kykene houkuttelemaan uusia faneja.
Kuinka tyhmä olet vai oletko oikeasti jumittunut jonnekin parin vuosikymmenen taakse? Ensinnäkin on aivan sama minkälaisen pelin jostain -93 tehdystä ylhäältäpäinkuvatusta pikselisotkusta tekee niin aina ne harvat naavaparrat itkevät. Toisekseen tällä nimenomaan pyritään saamaan "uusia faneja," koska fps-puolelta niitä nykypäivänä nimenomaan löytyy, surullista mutta totta. "Alkuperäisten fanien" voimalla kun ei tehdä mitään voittoa kun on kyse jostain ikivanhasta retropelistä josta harvat nykypäivän nuoret ovat edes kuulleet. Tietenkin he voisivat tehdä jonkun isometrisen pc-only taktiikkaräiskinnän jos olisivat bisneksessä pelkästään rakkaudesta pelintekemiseen mutta sellaisia tekijöitä ei yksinkertaisesti ole ehkä joitain indie-kehittäjiä lukuunottamatta. Surullista että sinunlaisiasi nykymaailman menosta irtautuneita tai jälkeenjääneitä yksilöitä vielä löytyy.
02.10.2011 klo 14.29
Toisekseen tällä nimenomaan pyritään saamaan "uusia faneja," koska fps-puolelta niitä nykypäivänä nimenomaan löytyy, surullista mutta totta.
02.10.2011 klo 17.49
Paitsi että ei löydy, todella harva fps menestyy nykyään.
Mitä paskaa? Tänä vuonna ei ole tullut yhtäkään oikeasti flopannutta fps:ää, ei edes DNF tai Homefront joille ollaan molemmille puuhaamassa jo jatkoa. Brinkilläkin on ongelmistaan huolimatta kivasti pelaajia. Kyllä Killzoneille, Resistanceille ja Crysiksille (jostain BF:stä ja CoDeista puhumattakaan) on kysyntää, ja aivan varmasti tältä puolelta enemmän faneja saa kuin tekemällä jotain radikaalisti uutta ja ihmeellistä.
Jos kehittäjillä olisi älyä ja uskallusta tehdä oikea jatko-osa Syndicatelle, heillä olisi mahdollisuus erottua joukosta ja löytää oma kohderyhmänsä.
Jos ja jos. Ei se siitä mutuilulla mihinkään muutu. Eikä tämäkään ole oikea jatko-osa vaan henkinen perillinen jossa samaa on universumi ja jotkut alkuperäisen pelin tehtävistä. Tuo "mahdollisuus" on nimenomaan sellaista riskipeliä nykypäivän pelibisneksessä että siihen ei ymmärrettävistä syistä lähdetä. Tämäkin nimestä itkeminen on turhaa kun valtaosa tämän ostajista tuskin on koskaan kuullutkaan siitä alkuperäisestä, ja vaikka olisivatkin niin tuskin ovat koskaan pelanneet tai nähneet millainen peli on kyseessä.
Rekisteröitynyt 28.07.2009
04.10.2011 klo 01.29
Alkuperäisen Syndicaten teema musiikki ja Intro:
http://www.youtube.com/watch?v=NBiHuAwyHR8
http://www.youtube.com/watch?v=miUvX3w4E-I
Syndicate Warsin traileri, intro ja teema musiikki:
http://www.youtube.com/watch?v=JY0AWbAlAAI
http://www.youtube.com/watch?v=U8sz2s37YHM
http://www.youtube.com/watch?v=Cp4svigzhc0
Tämän uuden Syndicaten teema:
http://www.youtube.com/watch?v=7-ligbywoZg
Äh. Taas jotain FPS kuraa. Orkkis oli huippukamaa. Isometrinen taktinen toiminta ei kuole koskaan. Tätä uutta ei kukaan tule muistamaan vuoden pääsetä julkaisusta.
Biisi oli kyllä oikein hyvä.
Kohta tulee uusi "Jagged Alliance: Back in Action". Suosittelen venaamaan koska toisin kuin tässä Syndicatessa siinä on sentään monta asiaa tehty niin kuin ne olisi kuulunut tehdä tässä Syndicaten uudelleen henkiinherättämisessä.
04.10.2011 klo 08.42
04.10.2011 klo 15.36
Kohta tulee uusi "Jagged Alliance: Back in Action". Suosittelen venaamaan koska toisin kuin tässä Syndicatessa siinä on sentään monta asiaa tehty niin kuin ne olisi kuulunut tehdä tässä Syndicaten uudelleen henkiinherättämisessä.
Ojoi, Jagged Alliance kuulostaisi hyvältä.
Ja joo, itse en alkuperäistä syndicatea ole hakkaillut, mut syndicate warsia, enkä nyt oikein pysty samaistumaan tähän kun tulee kova surku ja parku että kun ei ole enää ylhäältäpäin kuvattu niin on pakolla putkiräiskintä ja klooni. Luulisi että johonki syndicateenki löytyy sen verta modeja että jos haluaa sen samanlaisen pelikokemuksen niin ihan turha koskea sarjan uusimpaan tekeleeseen.