Dead or Alive 5 paljastettiin
Team Ninja julkisti Tokiossa, että Dead or Alive 5 on tekeillä PS3:lle ja X360:lle. Tokyo Game Showssa näytetyn demon perusteella ympäristöllä on entistä suurempi rooli taisteluissa. Team Ninja lupasi, että peli on kehitysaskel mätkintäpeleissä, taisteleminen on viihteellistä ja että visuaalinen puoli on ykkösluokkaa.
Keskustelut (9 viestiä)
15.09.2011 klo 13.18
pitääkö nyt jännätä miten sen vanhan pomon lähtö vaikuttaa firmaan kun Ninja Gaidenia kuulemma muutetaan radikaalisti ja "täydellisille" peleille tehdään jatkoja
15.09.2011 klo 13.23
mitä tapahtui pomon "Dead or Alive 4 on täydellinen tällä hetkellä" höpötykselle? enpä oikeastaan itsekään näe syytä tehdä uutta nykykoneille
Rekisteröitynyt 26.10.2010
15.09.2011 klo 13.28
15.09.2011 klo 13.44
Miten ois nude patch? :3
Kuka sillä pelaisi? sitten vasta huomaisi miten luonnottomia niiden naisten rinnat ovat ja oksennus lentäisi pitkin seiniä kun katselisi H150 rintojen pomppivan navasta olkapäille, ja tietty karhunkarvaiset alapäät kuten kaikilla japanilaisilla
15.09.2011 klo 14.29
15.09.2011 klo 16.11
15.09.2011 klo 17.07
16.09.2011 klo 11.22
Onko joku ostanutkin Dead or Aliveja muun kuin tissien takia?
paras tappelupeli kunnollisten counteriensa, moniulotteisten kenttiensä ja moodeilla kitsastelemattomuutensa takia. Street fighter on liian nopeaa ja DLCmössöä, Tekken ja Soul Calibur liian jäykkää mätkimistä, Mortal Kombat luottaa liikaa brutalgorewowiinsa ja muita ei juuri enää ole. näyttävät naiset ovat oma lisänsä mutta kaikissa tappelusarjoissa on omat kissansa
jos joku pelaa ylipäätään mitään peliä tissien takia niin...
16.09.2011 klo 14.46
jos joku pelaa ylipäätään mitään peliä tissien takia niin...
Kannattaa tarkistaa sarkasmidetektori. Ja oletkohan tajunnut Street Fighteria oikein jos kuvailet sitä nopeaksi? Pelihän on käytännössä kuin shakkipeli jossa odotellaan sopivaa kohtaa iskeä ja väistää ja turha liike on lähes aina rangaistava. Nopeus tulee peliin oikeastaan siinä kun painetaan pressurea vastustajalle vaikkapa knock downin jälkeen, jolloin pelisilmän täytyy olla todella tarkka että tekee sen oikean liikkeen ylösnoustessaan.
Ja jos SF on nopea, niin BlazBlue menee äänennopeudella.