Housemarquen Dead Nationiin lisää pelattavaa
Kotimaisen Housemarquen Dead Nation -zombiemättö sai ansaitsemaansa lisähuomiota, kun sitä jaettiin lahjana vastikkeeksi PSN-katkosta. Pelin omistaa tätä myöden lähes 4 miljoonaa pelaajaa, joten lisäpelattavalle on varmasti tilausta. Housemarque onkin julkistanut "Road of Devastation" -DLC:n, jossa on mm. uusia työkaluja ja varusteita, vihollisia ja ympäristöjä. Housemarque ei paljasta, tapahtuuko DLC ennen vai jälkeen alkuperäisen pelin tapahtumien, mutta esiosaan päin vähän vihjataan...
Keskustelut (6 viestiä)
Rekisteröitynyt 10.04.2007
06.09.2011 klo 21.55
06.09.2011 klo 22.47
Vielä on pääpelikin pelaamatta läpi. Ihan jees zombiemättöä co-oppina samalta sohvalta ja toteutus on hyvä, mutta joku siinä ei silti ihan iske. Myös vaikeustaso on liian armoton...
Ei se niin vaikea omasta mielestä ollut. Pari hankalaa kohtaa, mutta checkpointteja oli usein ja haaste on oikeassa määrin hyvä. Eipä sillä ole paljon väliä onko tämä jatkoa vai esiosa, se juoni tässä nyt oli melko meh.
07.09.2011 klo 09.12
07.09.2011 klo 21.55
Vielä on pääpelikin pelaamatta läpi. Ihan jees zombiemättöä co-oppina samalta sohvalta ja toteutus on hyvä, mutta joku siinä ei silti ihan iske. Myös vaikeustaso on liian armoton...
Ei se niin vaikea omasta mielestä ollut. Pari hankalaa kohtaa, mutta checkpointteja oli usein ja haaste on oikeassa määrin hyvä. Eipä sillä ole paljon väliä onko tämä jatkoa vai esiosa, se juoni tässä nyt oli melko meh.
Haha, kyllä voin monien monien vuosien ja pelien kokemuksella sanoa, että tämä on yksi vaikeimpia mitä on vastaan tullut...
Ja tällä en tarkota, että joku 10v sokea tenava juoksee pelin liipaisin pohjassa helpoimmalla läpi, vaan jos haluaa pistelistoilla pärjätä, niin kyllä se pistää kiroilemaan.... Yrittäkää itse pelata bout 4-6tuntia täydellisesti, yhtään iskua ottamatta, ja mahdollisimman paljon kertoimia keräten (eli et voi listiä zombeja toiselta puolelta kenttää ydinpommilla nössö tyyliin..).
Kirosanoja on lentänyt tässä enemmän kuin codeissa, mutta onhan pelituntejakin takana jo päälle 90...
Jotain maagista siinä on.
Melkein väitän, että pelin sisin olemus ei välity random pelaajille, jotka pelaavat pelin kuukauden aikana kerran läpi vartin päivässä kuluttaen.
Erittäin sulava ohjaus tekee pelaamisesta nautinnollista, kerrankin Suomestakin jotain hyvää.
07.09.2011 klo 21.58
Aivan eri peli, ja aivan eri pelistrategiat pätee vaikeimmilla tasoilla vs helpommat tasot...
'nuff said(:
10.09.2011 klo 16.49
Kuitenkin mielestäni vaikka uusin Mega Man on vaikeudeltaan aivan omaa luokkaansa, eikä tuokaan kaupan ansiosta mikään mahdottoman vaikea kuitenkaan. Mutta on tuossakin mm. trophy jossa koko peli pitää mennä läpi yhtään damagea saamatta.