Traileri ja pelikuvaa Counter-Strike: Global Offensivesta (oikeasti)
Counter-Strike: Global Offensivesta kiersi jo pari viikkoa sitten traileri, mutta kyseessä oli ikivanha video, jota monet sivustot luulivat uudeksi. Tässä kuitenkin virallista matskua.
Eurogamer kertoo, että pelin PS3-versio tukee myös hiirtä ja näppäimistöä. Toistaiseksi on myös vielä epävarmaa, pääsevätkö X360-pelaajat samoihin kekkereihin muiden kanssa.
Eurogamer kertoo, että pelin PS3-versio tukee myös hiirtä ja näppäimistöä. Toistaiseksi on myös vielä epävarmaa, pääsevätkö X360-pelaajat samoihin kekkereihin muiden kanssa.
Keskustelut (48 viestiä)
26.08.2011 klo 11.48
PS3-versio tukee myös hiirtä ja näppäimistöä.
Aha, eli periaatteessa mitään syytä ostaa peliä PS3:lle.
Mitä tosta pelistä voi nyt sanoa. Näyttää ihan Sourcelta.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
26.08.2011 klo 12.02
http://www.youtube.com/watch?v=tN93xXfews4
Wanhoja mukana olevia tasoja on ainakin tomu, tomu2 (= dustit), italy, inferno, aztec, office ja nuke.
Videoiden perusteella ensimmäiset ajatukset: En pidä graafisesta ilmeestä, aseet kuulostavat hieman oudoilta ja kaipaan itse isompia matseja kuin 5vs5, mutta muutenhan tämä näyttää oikein hyvältä. Jos pelin vaan saa tukemaan esim. 8vs8 matseja, niin kiinnostaa kovasti. Suorastaan tyrmäisevän naurettavaa, että IGN:n mukaan custom matsien järjestäminen onnistuisi vain PC:llä. Matchmaking, tähänkö paskaan ollaan tultu, ettei pelaajilla ole enää edes sananvaltaa moninpelikokemukseensa?
Rekisteröitynyt 20.12.2010
26.08.2011 klo 12.06
26.08.2011 klo 12.23
IGN tarjoaa myös videoprevikkaa:
http://www.youtube.com/watch?v=tN93xXfews4
Wanhoja mukana olevia tasoja on ainakin tomu, tomu2 (= dustit), italy, inferno, aztec, office ja nuke.
Videoiden perusteella ensimmäiset ajatukset: En pidä graafisesta ilmeestä, aseet kuulostavat hieman oudoilta ja kaipaan itse isompia matseja kuin 5vs5, mutta muutenhan tämä näyttää oikein hyvältä. Jos pelin vaan saa tukemaan esim. 8vs8 matseja, niin kiinnostaa kovasti. Suorastaan tyrmäisevän naurettavaa, että IGN:n mukaan custom matsien järjestäminen onnistuisi vain PC:llä. Matchmaking, tähänkö paskaan ollaan tultu, ettei pelaajilla ole enää edes sananvaltaa moninpelikokemukseensa?
eihän niitä customeja edes ole konsoleilla pelannut kukaan paitsi no jotain jonneilua esim Halossa jota perustaneli ei jaksa
26.08.2011 klo 12.37
26.08.2011 klo 13.05
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
26.08.2011 klo 13.22
26.08.2011 klo 13.25
Jos ei, nauran niille pc-elitisteille jotka konsolipojille häviävät pyssypelissä, vaikka itseäni tituuleeraan helvetin hyväksi konsoliräiskinnöissä.
26.08.2011 klo 13.27
Toivottavasti yhtä vaikea ampua konsoleilla kuin countterissa aina ollut.
26.08.2011 klo 13.42
Rekisteröitynyt 03.09.2007
26.08.2011 klo 14.42
Rekisteröitynyt 30.11.2010
26.08.2011 klo 14.56
26.08.2011 klo 15.11
26.08.2011 klo 15.25
Mielestäni tämä näyttää mielenkiintoiselta ja muutama ihan jees lisäyskin on tullut. Ainut mikä vielä tässä vaiheessa vaikuttaa todella tönköltä ovat liikeradat.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
26.08.2011 klo 15.29
Rekisteröitynyt 14.06.2010
26.08.2011 klo 15.36
Ei rautatähtäimiä ja kranaatinheitolle omaa näppäintä? Paskaa.
Tää on CS, eikä CoD tai CoD-klooni.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
26.08.2011 klo 15.37
Tää on CS, eikä CoD tai CoD-klooni.
Ei niiden sukujuurten pitäisi olla mikään ongelma terveelle kehitykselle.
26.08.2011 klo 15.40
Rekisteröitynyt 10.04.2007
26.08.2011 klo 16.16
Tää on CS, eikä CoD tai CoD-klooni.
Ei niiden sukujuurten pitäisi olla mikään ongelma terveelle kehitykselle.
Mikä sitten erottais CS:n edukseen muusta FPS-massasta?
Rekisteröitynyt 10.04.2007
26.08.2011 klo 16.20
Ja AK:ssa paljon vähempi rekyyliä...
26.08.2011 klo 16.23
2012 vuonna julkaistavaksi "isoksi peliksi" aika saatanan rumat grafiikat : |
Ja kauhea nillitys taas jostain pc vs konsolipelaamisesta. Kyllä konsolipuolellakin on pelaajia, jotka päihittävät mennen tullen mauno perusjampan tateillakin.
Kannattaa myös muistaa, ettei tuota peliä taideta myöskään pyörittää 300 e:n puuceellä.
Annetaan siis jokaisen nauttia peleistään niillä alustoilla, millä kukin haluaa.
Rauhaa ja ulos
Rekisteröitynyt 26.10.2010
26.08.2011 klo 17.02
26.08.2011 klo 17.33
Olenko ainoa, jolle tulee mieleen tästä Call of Duty...
Todennäköisesti. Omaan silmääni tuo näyttää kierrätyspaskalta sorsasta.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
26.08.2011 klo 17.46
Ei niiden sukujuurten pitäisi olla mikään ongelma terveelle kehitykselle.
Mikä sitten erottais CS:n edukseen muusta FPS-massasta?
Erottaisi edukseen jokin muu kuin estoisuus kehittyä paremmaksi? Lasketaanko tämä muuten oksymoroniksi?
Rekisteröitynyt 29.10.2009
26.08.2011 klo 18.02
26.08.2011 klo 18.17
Rekisteröitynyt 24.07.2008
26.08.2011 klo 18.57
Rekisteröitynyt 17.03.2009
26.08.2011 klo 19.04
Condition Zero, pelaamisen arvoinen?
26.08.2011 klo 19.29
Rekisteröitynyt 10.04.2007
26.08.2011 klo 20.20
Ei niiden sukujuurten pitäisi olla mikään ongelma terveelle kehitykselle.
Mikä sitten erottais CS:n edukseen muusta FPS-massasta?
Erottaisi edukseen jokin muu kuin estoisuus kehittyä paremmaksi? Lasketaanko tämä muuten oksymoroniksi?
Se ettei oo rautatähtäimiä on pelillinen ratkaisu (ja kuuluu CS:ään), eikä mikään vitun jumitus vanhaan kaavaan. Voi huoh... Jotkut tykkää peleistä, joissa ei oo rautatähtäimiä.
26.08.2011 klo 21.04
Kyseessä on demo, ja ne jampat jotka eivät näe mitään eroa ottakaapa silmäkäteen, milloin css tai cs1.6 tai cs1.5 on ollut molotovi ?? > 1.23.. Ärsyttävän turhi kommetteja koska tiettiin jo pariviikkoa sitten että peli tulee pyörimään source enginellä, joten grafiikka ei paljoa muutu siitä gamma/antialiasing paskasta mihinkään.
26.08.2011 klo 22.44
2012 vuonna julkaistavaksi "isoksi peliksi" aika saatanan rumat grafiikat : |
taktinen veto etteivät vanhat parrat pääse itkemään "grafiikkahuorausta"
kyllä tuo ihan riittävältä näyttää. siisti ja pehmeä kuin Team Fortress ilman sarjakuvamaisuutta. 60fps onnistuu varmasti vakaasti heikommallakin vehkeellä
Rekisteröitynyt 17.03.2009
26.08.2011 klo 23.01
2012 vuonna julkaistavaksi "isoksi peliksi" aika saatanan rumat grafiikat : |
taktinen veto etteivät vanhat parrat pääse itkemään "grafiikkahuorausta"
kyllä tuo ihan riittävältä näyttää. siisti ja pehmeä kuin Team Fortress ilman sarjakuvamaisuutta. 60fps onnistuu varmasti vakaasti heikommallakin vehkeellä
Totta, täytyy ajatella konsoleita. ^^
Rekisteröitynyt 17.03.2009
26.08.2011 klo 23.11
Se ettei oo rautatähtäimiä on pelillinen ratkaisu (ja kuuluu CS:ään), eikä mikään vitun jumitus vanhaan kaavaan. Voi huoh... Jotkut tykkää peleistä, joissa ei oo rautatähtäimiä.
Niinnoh, onhan noita kaikenmaailman perversioita. Aina kaikille epämääräisille retropeleillekkin löytyy oma pieni, mutta lojaali fanikunta. Monipuolisuus on ihan jees, mutta kyllä rautatähtäimet tuollaisesta ceeässän kaltaisesta pelistä paremman tekisivät. Suurin ceeässän ongelma on tuo liikkumisen ja tähtäämisen omituisuus, jätkät kiitävät neljääkymppiä, pysähtyvät melkein kuin seinään ja napauttavat lonkalta ensimmäisen luodin pikselintarkasti keskelle ruutua. Kai tuollainen alkukantaisuus vetoaa tietyn pelaajakunnan lahkon nostalgiannälkään, mutta turha luulla, että kukaan tästä välittäisi, ellei olisi tuttu nimi taustalla.
26.08.2011 klo 23.19
2012 vuonna julkaistavaksi "isoksi peliksi" aika saatanan rumat grafiikat : |
taktinen veto etteivät vanhat parrat pääse itkemään "grafiikkahuorausta"
kyllä tuo ihan riittävältä näyttää. siisti ja pehmeä kuin Team Fortress ilman sarjakuvamaisuutta. 60fps onnistuu varmasti vakaasti heikommallakin vehkeellä
Totta, täytyy ajatella konsoleita. ^^
Huono trolli. konsolit kyllä pystyisivät parempaan Gears of War/Killzone tasoon ilman laitteistojen valtavaa vaihtelua
CSn pitkän suosion salaisuus on että lähes kone kuin kone pyörittää sitä. Ei ihmetytä että seuraavankin osan tarkoitus on pyöriä vähän vanhemmallakin eikä tavoite ole miellyttää sitä Crysiksen maxaamisen kanssa intoilevaa porukkaa jonka silmät särkevät heti kun detailit, aliasinit jne eivät ole maxeissa. PC-porukkahan pettyy jos seuraava peli ei ole parhaimman näköinen koskaan joten tämän pitäisi olla Crysistä näyttävämpi ollakseen edes kohtuullinen sen HCPC-kunnan keskuudessa
mutta sinä näytätkin toivovan CSsään rautatähtäimiä joten siihen se juttu kuivui. luulet että rautatähtäin on aina parempi kuin ei rautatähtäintä
26.08.2011 klo 23.31
Suurin ceeässän ongelma on tuo liikkumisen ja tähtäämisen omituisuus, jätkät kiitävät neljääkymppiä, pysähtyvät melkein kuin seinään ja napauttavat lonkalta ensimmäisen luodin pikselintarkasti keskelle ruutua. Kai tuollainen alkukantaisuus vetoaa tietyn pelaajakunnan lahkon nostalgiannälkään,
Lol, vai ongelma. Sinähän juuri selostit pelin viehätyksen. Se on jotain Unrealin ja Flashpointin välissä ja se viehätys nimenomaan tulee siitä ettei CS yritä olla mikään sotasimu valtaisan epätarkoilla aseilla joiden tähtäin heiluu kuin humalaisella ja Mirrors Edgemäisellä liikkumisfysiikalla. mutta ei toisaalta ole rautajänöjen kohtaaminenkaan a la Unreal tai Quake.
Mutta jos koet tuon ongelmaksi niin et varmaan koskaan pitänyt CSstä tai yritit/haluat pitää koska niin "kuuluu" tehdä. Ehdotustasi noudattamalla tämä olisi vain yksi raiskattu "kehittynyt" (jolla on hyvin vähän tekemistä alkuperänsä kanssa) pelisarja lisää
Kysytäänpä että mitä haluat seuraavalta Half Lifelta? Rautatähtäimiä, realistisempaa liikkumista, epätarkkuutta aseisiin?
27.08.2011 klo 01.48
Kyllä CS:n viehätys on tuo yksinkertaisuus. Rautatähtäimet ja erillinen näppäin kranaatille tekisivät pelistä jotain ihan muuta kuin CS:n.. Itse ainakin suu vaahdoten katsoin nämä uudet videot :P
Rekisteröitynyt 03.09.2007
27.08.2011 klo 12.43
Tää on CS, eikä CoD tai CoD-klooni.
Ei niiden sukujuurten pitäisi olla mikään ongelma terveelle kehitykselle.
Kranaatti ei ole sellainen juttu, joka napataan taskusta ja saman tien heitetään. Rautatähtäimille taas on omat paikkansa, tämä ei ole sellainen.
Monipuolisuus on ihan jees, mutta kyllä rautatähtäimet tuollaisesta ceeässän kaltaisesta pelistä paremman tekisivät.
Erilaisen kyllä, mutta paremmasta en tiedä. Rautatähtäinten jälkeen peli ei välttämättä tuntuisi enää ollenkaan CS:ltä, sen verran paljon ne peliä muuttavat, jos niillä oikeasti on jotain merkitystäkin.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
27.08.2011 klo 15.08
mutta sinä näytätkin toivovan CSsään rautatähtäimiä joten siihen se juttu kuivui. luulet että rautatähtäin on aina parempi kuin ei rautatähtäintä
Kysytäänpä että mitä haluat seuraavalta Half Lifelta? Rautatähtäimiä, realistisempaa liikkumista, epätarkkuutta aseisiin?
Erilaisen kyllä, mutta paremmasta en tiedä. Rautatähtäinten jälkeen peli ei välttämättä tuntuisi enää ollenkaan CS:ltä, sen verran paljon ne peliä muuttavat, jos niillä oikeasti on jotain merkitystäkin.
Täytyy varmaan korjata itseäni, että rautatähtäämisellä en tarkoita välttämättä sitä, että naaman eteen tulee jokin ihan oikea tähtäin, vaan lähinnä sitä, että on kiva kun pystyy zoomaamaan ja vaihtamaan hiiren herkyyttä lennosta. Tuntuu pirun paljon luonnollisemmalta pelaaminen tuolloin. Eikä se peliä ainakaan huonommaksi tee jos samalla kaupataan hieman liikkuvuutta hieman parempaan tarkkuuteen, mutta kyllä pelkkä zoomi ja herkkyydenmuutos riittäisivät oikein hyvin.
Halffiksen jatkosta... Ei se pelattavuus kauhean miellytävä koskaan ole ollut, joten varmaan olisi kiva jos keskityttäisiin siihen ympäristön tunnelmaan. Enemmän avoimmuutta, erilaisia reittejä olisi kiva nähdä. Niin, ja parempi tekoäly, kombainien käyttäytymien on oikeasti melko hävettävän yksitoikkoista ja ennalta-arvattavaa sähläilyä.
Mitä tällä sivustolla olen näitä kommentteja lukenut niin Mirr5 on täysi trolli. Kertaakaan ole nähnyt häneltä fiksua kommenttia.
Ei pidä paikkaansa. Löytäisit useita kirjoittamiani positiivisia kommentteja, jos vain osaisit poimia luettavaksi myös hyviin peleihin liittyviä uutisia.
27.08.2011 klo 15.10
Tää on CS, eikä CoD tai CoD-klooni.
Ei niiden sukujuurten pitäisi olla mikään ongelma terveelle kehitykselle.
Kranaatti ei ole sellainen juttu, joka napataan taskusta ja saman tien heitetään.
Miksi ei ole? Realismi kun ei sovi mihinkään lauseseen jossa esiintyy myös counter-strike.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
27.08.2011 klo 15.13
Tää on CS, eikä CoD tai CoD-klooni.
Ei niiden sukujuurten pitäisi olla mikään ongelma terveelle kehitykselle.
Kranaatti ei ole sellainen juttu, joka napataan taskusta ja saman tien heitetään.
Miksi ei ole? Realismi kun ei sovi mihinkään lauseseen jossa esiintyy myös counter-strike.
Ei välttis tarvitse olla valmis heittonäppäin, mutta olisi kiva jos sitä naattia ei tarttisi valita kömpelösti jonkun 5:n takaa löytyvästä valikosta.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
27.08.2011 klo 16.17
Counter-Strike ei myöskään kaipaa rautatähtäimiä, jota on jo jokaikisessä pelissä. Ei muuten kaipaisi moni muukaan peli, rautatähtäimet eivät todellakaan ole mitään "tervettä kehitystä", kuten myöskään se todella rasittava rinnankorkuisiin seiniin liimautuminen, vaan sitä, että kopioidaan yhdeltä suosittu ja ihan hyvin toimiva ratkaisu, eikä uskalleta erottua massasta. Counter-Strike on counter-strike nimenomaan omalla tietyllä tuntumallaan, ei sillä että lähdetään kopioimaan Call of Dutya tai vastaavia pelejä. Onhan tässä trailerien ja previkoiden perusteella aika monta asiaa mukkelis makkelis verrattuna 1.6:n, mutta älkää nyt yrittäkö loistavasta verkkopelistä hajottaa niitä loppujakin asioita, jotka toimivat hyvin ja tekivät alkuperäisestä niin suositun.
Yrittäkää nyt edes vähän paremmin trollata.
28.08.2011 klo 14.00
29.08.2011 klo 15.00
Rekisteröitynyt 20.12.2010
29.08.2011 klo 22.31
8vs8?! ootkoha koskaan pelannu edes cs matseja? ei jos 3 lisää pelaajaa tulisi niin peli olisi aivan unbalanced. Esimerkki: De_nuke, CT, mieti kuinka helppo sitä on puolustaa? vaikka jos 3 menee rampille ja 5 halliin = terojen aivan mahdotonta edes miettiä hyökkäämistä. Sama juttu infernossa, d2ssa ja muissa yleensä matseissa pelattavissa mapeissa.
Mielestäni tämä näyttää mielenkiintoiselta ja muutama ihan jees lisäyskin on tullut. Ainut mikä vielä tässä vaiheessa vaikuttaa todella tönköltä ovat liikeradat.
pitäiskö huolestua kun ymmärsin joka sanan
30.08.2011 klo 12.46
8vs8?! ootkoha koskaan pelannu edes cs matseja? ei jos 3 lisää pelaajaa tulisi niin peli olisi aivan unbalanced. Esimerkki: De_nuke, CT, mieti kuinka helppo sitä on puolustaa? vaikka jos 3 menee rampille ja 5 halliin = terojen aivan mahdotonta edes miettiä hyökkäämistä. Sama juttu infernossa, d2ssa ja muissa yleensä matseissa pelattavissa mapeissa.
Mielestäni tämä näyttää mielenkiintoiselta ja muutama ihan jees lisäyskin on tullut. Ainut mikä vielä tässä vaiheessa vaikuttaa todella tönköltä ovat liikeradat.
pitäiskö huolestua kun ymmärsin joka sanan
hoito: vuosi ilman internetiä, cskamoja tai muita havaintoja erikoisjoukoista ja terroristeista
Rekisteröitynyt 28.07.2009
01.09.2011 klo 11.12
02.09.2011 klo 09.56
Jos joku kaipaa omia näppäimiä naateille, ne voi bindata/tehdä makrot ja herkkyyttä voi jo prameilla hiirillä vaihtaa lennosta. Korjatkaa jos olen väärässä mutta näin olen käsittänyt. CS on semitaktisesti pelattava fps jossa naatit ja rynsesterit avittaa taitavat pelaajat voittoon.